Kiinnitysteoria ja exes Antia Boydin kanssa

Mitä Elokuvaa Nähdä?
 
Toista podcast-jakso Pelataan

Muutama viikko sitten sain tilaisuuden haastatella ihastuttavaa Antia Boydia Magnetize Your Man -sovelluksesta ja minun on sanottava, että minut räjäytettiin. Nyt tiedän, että olen sanonut sen aiemmin, kun olen esittänyt muita asiantuntijoita yhteisölle, mutta tämä tyttö on aivan eri tasolla.



Yleensä aina haastattellessani jotakuta opin jotain uutta, mutta en todellakaan toteuta sitä käytännössä. Antia-haastattelussa oli useita kertoja, joissa tuntui siltä, ​​että hehkulamppu sammuu, ja minulla oli rehellisesti mieleni puhallettu.

Joten, ilman lisäkysymyksiä, haluaisin esitellä sinulle Antia Boydin!







Kiinnitysteoria Antia Boydin kanssa

Chris:
Okei, joten tänään puhumme Antia Boydin kanssa, jonka kanssa minulla oli ilo puhua noin viikko sitten, me vain tavallaan tutustuimme toisiinsa. Ja se oli todella mielenkiintoista, rakastin todella tapaa, jolla rakensit suhteemme. Tavallaan kuin kuvasit sen, otat usein asiakkaita, jotka saan ennen kuin he menevät eroon, ja minä tavallaan saan heidät jälkeenpäin. Joten haluaisin vain valita mielesi tänään erityisesti joistakin kiinnitystyyleistä ja todella mielenkiintoisesta asiasta, jonka huomaan valmentajani kanssa. Mutta ensinnäkin, kuinka voit?

Antia Boyd:
Niin hyvä Chris, olen niin innoissani olla täällä, olemme juuri ohi Vapunpäivä-viikonlopun, joten olemme kaikki valmiita rokkaamaan. Tiedä, tule takaisin asiaan, palauta entinen, mennään.

Chris:
Joo. Joten, miksi et kerro meille ensin vähän miehesi menetelmän magnetoinnista. Koska hän on ensin kaikkien aikojen tyylikkäin nimi? Magnetisoi miehesi. Toiseksi, mitä autat naisia ​​tekemään, kun he tulevat kiertoradalle?





Antia Boyd:
Joo, täysin, täysin. Joo. Joten olen itse kehittänyt magnetisoitavan miehesi -menetelmän omasta tuskastani. Taistelin itseäni houkuttelemalla paljon emotionaalisesti mahdottomia miehiä, mihin te naiset voitte liittyä, koska teillä on todennäköisesti hajoamisia sen takia, eikö? Ja kehitin rakenteen, joka pohjimmiltaan kartoittaa, suurentaa ja ilmentää. Joten yksi asia, jonka täytyy tapahtua, emme tiedä mitä emme tiedä, eikö? Joten et tiedä sokeita alueitasi, et tiedä, että luen paljon erilaisia ​​lukemia ja katson ihmistä monilla eri tasoilla. Opiskelin persoonallisuuspsykologiaa UC Berkeleyssä ja ymmärsin todella, mikä on sisäinen vuoropuhelumme? Kuinka se muuttuu toiminnaksi tai ei muutu toiminnaksi, eikö? Ja miten me vääristämme todellisuutta koko ajan?

Antia Boyd:
Joten kartoitusvaihe todella näyttää. Siinä tarkastellaan myös mitä ovat ainutlaatuiset lahjasi? Koska uskomme aina, kun olemme hajonnut, meillä ei ole mitään syytä pudota, eikö? Kuten miehuutemme on kaikki olla kaikki loppu -

Chris:
Aivan, oikein.

Antia Boyd:
… Mutta se on itse asiassa opetus kartoitusvaiheessa, kuten kuinka monta resurssia sinulla on, erityisesti henkilökohtaisesti, joten se on henkilökohtaista jokaiselle ihmiselle, itsellesi, johon voit täysin luottaa? Ehkä olet uskomattoman intuitiivinen, tai ehkä uskomattoman uskomaton liitin, mitä se onkin, mutta myös tämän paljastamme. Joten voit rakentaa tuon luottamuksen vain ulkoisen luottamuksen sijaan, eikö? Se on tietysti niin monilla naisilla.

Chris:
Joten minua todella kiehtoo paitsi työsi, mutta olen myös kiehtonut saamaan sinun ottaa jotain, josta minä, en tiedä tieteellisesti, miten kuvata tätä käsitettä, mutta olen huomannut valtavan mallin Joten tässä on mielenkiintoinen asia, jonka olen tehnyt viime aikoina. Joten yksi todella hyvistä eduista, joilla on melko hyvä yleisö, on se, että saat mahdollisuuden puhua monien ihmisten kanssa, jotka todella onnistuvat saamaan entiset takaisin. Nyt voimme keskustella ansioista, jos sinun pitäisi saada entinen takaisin myöhemmin, mutta olen tavallaan kiinnostunut dissektoimaan, mitä he tekivät verrattuna ihmisiin, jotka eivät menestyneet?

Chris:
Ja yksi mielenkiintoinen malli, jonka huomaan, on paljon siitä, mistä puhut, mikä on kuin sisäinen arvo, jonka he tavallaan saavat hajoamisen jälkeen, mutta siellä on myös tämä todella mielenkiintoinen ilmiö, jossa useimmiten he Aloitan silmälasien kanssa, mihin he haluavat saada entiset takaisin ja sitten hitaasti mutta varmasti ohitellessaan ohjelmaa, ja he keskittyvät jonkin verran enemmän muihin asioihin, toisin kuin entiset, he tavallaan päästä tähän pisteeseen, jossa he ovat kuin: 'En halua heitä enää takaisin.' Ja sitten entinen tulee takaisin. Joten olen tavallaan utelias saamaan sinun otteesi siihen. Olen pyytänyt kaikkia, koska se on jotain, kun haastattelen näitä menestystarinoita, se on jotain, jonka näen jatkuvasti tapahtuvan. He pitävät tästä sisäisestä ajattelutavan muutoksesta missä he ovat aivan kuin, en enää välitä hänestä, ja sitten hän tulee takaisin. Joten onko sinulla mitään tieteellistä selitystä tälle? Tarkoitan, se on okei, jos et, olen vain utelias valitsemaan mieltäsi.

Antia Boyd:
Todellakin. Tarkoitan, voimme todella tuntea, kun joku on sitoutunut tulokseen, joten opiskelin kiinnittymistyyliteorioita Mary Ainsworthin johdolla, joka oli tietysti Mary Ainsworthin [kuulematon 00:04:28] alla, anteeksi, kuka tietysti oli opiskelemassa John Bowlbyn johdolla. Ja niin, hmm, muuten, et tunne John Bowlbyä. Joten, joka oli muuten, ettet tunne John Bowlbyä, hän on sielun kiinnitystyyliteorian isoisä, josta kaikki alkoi. Joten mitä usein tapahtuu, miehet voivat tuntea ollessasi kiintynyt, eikö? He voivat tuntea sen, koska tulet epätoivosta, tulet pelosta ja tulet myös paikasta, jossa mahdollisesti on kaunaa, mutta se on negatiivinen tunne. Ja se on mielenkiintoista, mutta miehet ovat itse asiassa paljon intuitiivisempia kuin me annamme heille kunnian, ja he voivat tuntea, kun päästät irti kiintymyksestä.

Antia Boyd:
Ja tämä kiinnitys tarkoittaa sitten itse asiassa luottamusta, yhteyttä ja olet tulossa rakkauden paikasta. Ja kuka ei halua palata takaisin ... Ajattele sitä tällä tavalla Chris, haluaisitko mieluummin palata takaisin paikkaan, jos palaat luokseni, sinulla on paljon rakkautta tai jos palaat takaisin luokseni, sinulla on paljon pelkoa ja paljon kaunaa ja

Chris:
Aivan.

Antia Boyd:
… Paljon samanlaisia ​​supistuksia, tiedätkö?

Chris:
Joo, sillä on järkeä. Joten tämä on kiehtova aihe, koska milloin tahansa tuon esille kiintymisteorian tai kiinnitystyylit yksityisessä Facebook-ryhmässä tai asiakkailleni, he syövät sen, rakastavat tätä kamaa. Mutta kun puhut sellaisista vihjeistä, joita miehet voivat noutaa, miten nämä vihjeet otetaan tarkalleen? Tarkastavatko he vain tiettyjä viestintätyyppejä, kuten äänensävyä ja tämän tyyppisiä asioita, vai onko siinä muutakin?

Antia Boyd:
Joo. Tarkoitan joskus, että ajan myötä ihmiset tosiasiallisesti luovat telepaatisen yhteyden. Ajattele sitä tällä tavalla, ajattelet henkilöä ja hän soittaa sinulle. Kuinka selität sen oikein?

Chris:
Aivan, oikein.

Antia Boyd:
Mutta meillä on niin, ja näemme sen koko ajan vapauttamalla henkilön työpajoja, sellaisia ​​asioita, joissa kaveri soittaa jälkikäteen, he eivät tienneet, että olit

Chris:
Ei, he eivät millään tavalla tienneet, että se on vain… Ja sitten joo, tarkoitan, me näemme, että koko ajan missä se on kuin tiedät, olet todennäköisesti nähnyt sen elämässäsi aivan kuten minä olen nähnyt sen, missä sinä ajattelet, tai katsot videota jostakin, mitä et ollut nähnyt kauan, ja sitten menet kävelylle ja yhtäkkiä, kaikki mitä näet.

Antia Boyd:
Oikea, oikea, verkkokalvon aktivoiva järjestelmä, eikö? Ehdottomasti.

Chris:
Joten olen utelias, joten tämä on eräänlainen filosofinen kysymys tässä vaiheessa, mutta sanotaanpa, että käydät läpi elämän missä olet juuri katsellut tätä elokuvaa tai jotain, jota et ollut nähnyt vuosia, ja sitten sinä käydään läpi elämän, ja yhtäkkiä näet vain kaikki nämä elokuva-asiat, joita et ollut nähnyt vuosia. Onko se jonkinlainen piirre, joka kiinnitetään sinulle, vai oletko hieman tietoisempi ja pystyt noutamaan nuo vihjeet?

Antia Boyd:
Joo, se on niin hyvä kysymys, koska monet naiset ajattelevat itse asiassa, jos kaveri soittaa, se tarkoittaa, että heidän on tarkoitus olla parempia, eikö niin?

Chris:
Aivan.

Antia Boyd:
Ja se ei välttämättä ole totta. Se voitaisiin myös tieteellisesti selittää, mitä sitä kutsutaan? Mitä etsin? Metafyysiset periaatteet, eikö?

Chris:
Okei, joo.

Antia Boyd:
Ja miten näen sen niin, olen niin yhteydessä tähän, koska hajoisin erään miehen kanssa, tarkoitan, että ajattelin koko elämäni, mutta tapasin aina ja tiedät-

Chris:
Olet nyt naimisissa suuren miehen kanssa.

Antia Boyd:
Niin, aviomies on täällä, joo.

Chris:
Tällä naisella on vastaukset kaverit.

Antia Boyd:
Minulla on kaikki vastaukset, [ei kuule 00:07:33] minua. Ja kokin paljon tuskaa, koska ajoin kirjaimellisesti katua pitkin, ja sitten näin kadun nimen, jolla oli sen kaverin nimi. Sitten haluaisin, oh, Chris, se on merkki.

Chris:
Se on tarkoitettu.

Antia Boyd:
Hän on sielunkumppani, eikö? Tai kuten, en tiedä.

Chris:
Saarnat kuorolle yleisöni kanssa, koska en voi kertoa, kuinka usein näen sellaisia ​​juttuja missä he ovat, 'Mutta se on merkki, meidän on oltava yhdessä.' Mutta sanot, että se ei välttämättä ole totta.

Antia Boyd:
Ei, se ei ole totta. Joten mitä sanoisin aina, on kuin vain, voit kirjoittaa sen päiväkirjaasi aivan merkkinä. Siellä on tämä todella hieno kirja, jonka nimi on Kun Jumala pilkkaa rakkautta, ja siinä puhutaan siitä. Kuten saamamme silmäniskut, mutta emme välttämättä toimi niiden suhteen. On hauskaa katsoa taaksepäin ja olla kuin, oi, vau, minulle lähetettiin nämä merkit koko ajan, mutta se ei tarkoita, että nyt kiinnittyisimme johonkin. Joten näen sen enemmän oh, olen oikealla tiellä, onko tämä kaveri vai hän silta seuraavaan kaveriin, mutta kuinka haluaisin nähdä sen enemmän, olen oikealla tiellä. Ikään kuin tekisin jotain oikein. Jokin on virtauksessa, en tiedä mikä tuo on, koska et tiedä, onko Joe vain avaaja, en tiedä, George, eikö?

Chris:
Oikea.

Antia Boyd:
Ja [kuultamaton 00:08:46] nähdä tämä kaveri uudelleen tai muistuttaa itseäsi jostakin, olla jonkinlainen päätöslauselma hänen kanssaan ja tavata sitten oikea kaveri, joka todella-

va-11 hall-a lapset

Chris:
Joten, ei, ei, ei, minä todella rakastan selitystänne, ja luulen, että olen tehnyt niin monta valmennuskertaa ihmisten kanssa, jotta tiedän heidän reaktionsa, kun yritän selittää periaatetta, Joe vs. George, se on tavallaan kuten, hyvin, luulen, että monta kertaa he ovat niin ripustettuina yrittämään saada entiset takaisin, että he eivät ymmärrä, että ehkä yksi henkilö ei ole paras heille pitkällä aikavälillä. Joten miten saada joku ehkä avaamaan silmälasit hieman, näkemään maailman 30000 jalan näkökulmasta, toisin kuin vain ottamaan sitä kuin yksi pieni asia kerrallaan?

Antia Boyd:
Aivan, oikein. Rakastan tätä niin paljon. Kutsun tätä mittarinäkökulmaksi, kuten sinulla on makroperspektiivi verrattuna mikroperspektiiviin, jossa olet kiinni rikkaruohoissa, eikö?

Chris:
Joo joo.

Antia Boyd:
Joten osa siitä on oikeastaan ​​kuin nähdä, okei, no, sanotaan, että saat Frankin takaisin, mutta tiedät, aiot käydä läpi tämän mallin koko ajan, jossa hän ei soita sinulle joka viikko tai et En tiedä missä hän on lauantai-iltana. Joten kuvittele, että tämä jatkuisi 10 vuotta, olisitko kunnossa siinä? Koska luulen, että kun ajattelemme haluavamme palata entisten kanssa, ajattelemme, että vain idealisoimme skenaarion, eikö? Mutta unohdamme todella tunnustaa hyvin, mitkä olivat kaikki asiat, joista en pidä? Mitkä olivat kaikki asioita, jotka aiheuttivat niin paljon ahdistusta, puhumme kiintymystyyleistä tänään, eikö? Se aiheutti niin paljon ahdistusta, epäluottamusta, epävarmuutta itsessäsi, että todella haluat elää näin loppuelämäsi?

Antia Boyd:
Joten todella sanomalla kyllä ​​sille, ei sanomatta ei, et voi saada sitä tai sinulla ei pitäisi olla sitä, mutta todella, loistava, sanotaan, että saat sen. Sanotaan, että Frank tulee takaisin. Mutta Frank ei aio muuttua. Frank pysyy ennallaan, hän voi muuttua kahdeksi viikoksi tai kolmeksi viikoksi ja palata sitten [kuultamattomana 00:10:37] takaisin malleihinsa.

Chris:
Joten tämä on mielenkiintoinen asia, jonka nostat esiin. Koska olen huomannut, että mitä yleensä tapahtuu useimmissa… Joten, olen huomannut, että noin puolet takaisin kokoontuvista ihmisistä hajoaa uudelleen kolmen ensimmäisen kuukauden aikana. Ja mitä olen huomannut, on, että kun tutkit puolet ihmisistä, jotka eivät pysy yhdessä pitkään, yleensä alussa tapahtuu välitön muutos, mutta hitaasti mutta varmasti he palaavat takaisin vanhoja tapojaan, jotka aiheuttivat suhteen. Mutta sanotaan teoreettisesti, että halusit saada Frankin takaisin, käytämme Frankia pakollisena entisenä poikaystävänä Frankina. Oletetaan, että haluamme saada Frankin takaisin, ja onnistut saamaan Frankin takaisin, mitä tapahtuisi, jotta Frank muuttaisi tapojaan vetää painonsa suhteessa? Vai onko se edes mahdollista luulet?

Antia Boyd:
No, se riippuu todella siitä, päätikö hän palata kanssasi vai onko syyllisyydessäsi kompastanut hänet siihen, mistä olen varma -

Chris:
Okei, se on hyvä asia.

Antia Boyd:
… Tietoja siitä, eikö?

Chris:
Joo joo.

Antia Boyd:
Se on kuin varmistaa, varsinkin jos hän on enemmän välttävä, joten jos kuuntelet tätä, olet ehkä ahdistuneempi puoli asioista ja aivan kuten ennakoimalla, tarkistamalla puhelimesi kahden sekunnin välein, ja Frank saattaa olla enemmän, Tarvitsen tilaa. Tarvitsen viikonloppujani, tarvitsen kavereitani, tarvitsen maailmaa, ja niin mitä sinun täytyy tapahtua sinulle, on yksi, sinun on muutettava dynamiikkaa kanssasi. Kuinka teet sen? No, sinun on todella työskenneltävä oman epävarmuutesi suhteen. Ja yksi asia, josta puhun, on se, kuinka turvata epävarmuutesi. Joten ei kuin taistella sitä vastaan, kuten, oi, tunnen häpeää juuri nyt, oi Jumalani, haluaisin käyttää yhtä näistä häpeälevyistä, hyökätä tai teeskennellä, ettei sitä tapahtunut.

Antia Boyd:
Tai, tunnen, en tiedä, joku sanoi vain olevani itsekäs, oi ei, ei, olen antaja ja antelias ja vain jatkuvasti vastustaa epävarmuutta ja todella todella nojaten siihen.

Chris:
Joten tästä puhuimme todella viime viikolla, kun tutustuimme vain toisiinsa, ja se muuttui tältä kolmelta tunnilta, hubbub edestakaisin missä vain oli ... Se oli todella hieno keskustelu, meidän olisi luultavasti pitänyt kuvata tuo. Mutta-

Antia Boyd:
Täysin olisi pitänyt.

Chris:
… Opetit minulle tätä, mistä en todellakaan ollut ennen miettinyt, mikä on, mielestäni monet naiset ja miehet tästä asiasta, kun he ovat hajoamassa, he tuntevat paljon syyllisyyttä, häpeää, sellaiset asiat, ja he keskittyvät epävarmuuteen tai asioihin, jotka tekivät väärin. Rakastin teoriaasi todella, koska puhun paljon tästä teoriasta, jota kutsutaan unohtumattomaksi tytöksi. Joten naiset pyrkivät olemaan tämä unohtumaton tyttö sinne, missä olet tavallaan kuin miesten yläpuolella, et laita heitä alustoille, he ovat tavallaan tasa-arvoisia. Ja luulen, että rakastan vain sellaista käsitystä, että omistat epävarmuutesi. Joten luuletko voivasi puhua hieman enemmän joku, jolla on todella vaikea tehdä niin?

Chris:
Koska luulen, että joku, joka kuuntelee tätä, on kuin, oi, joo, se kuulostaa erittäin siistiltä, ​​mutta kun on kyse omistamisesta jotain, josta olet ollut epävarma koko elämästäsi, ei ole niin, että napsautamme sormiamme ja se on vain korjata. Joten millaisia ​​strategioita joku voi käyttää tai käyttää omistamaan epävarmuutensa?

Antia Boyd:
Täysin. Joten annan sinulle esimerkin. Joten vartuin emotionaalisesti poissa olevassa kotitaloudessa. Joten äitini oli melko narsistinen ja ydinviesti oli, älä häiritse minua. Joten viimeinen asia, jonka haluan olla, on kaikenlaisia ​​epävarmuuksia, kuten liikaa, ja tarkoitan, että tapasin, silti kuten aina kuin jäännökset. Mutta on tällaista, älä ole liikaa, älä pyydä liikaa. 10 vuotta sitten tapailin tämän kaverin kanssa ja hän sanoi: 'No, olet liian hellä. Suudelet liikaa, halaat liikaa. ' Ja niin sillä hetkellä opin, kuinka puolustaa sitä. Joten älä sano, mitä normaali nainen tekisi? Normaali nainen, keskimääräinen nainen olisi kuin: 'Voi ei, ei, ei. Ei, se on hieno, tiedätkö mitä tarkoitan? Annan sinulle tilaa tai tiedät. ' Tai hän on kuin? 'No, paljon.'

Antia Boyd:
Joten sinä joko hyökkäät ja olet kuin 'Kuka luulet olevasi?' Tai tekisit teeskentelyä, ettei sitä tapahtuisi, eikö? Se on Bernie Brown puhuu siitä, nämä ovat häpeällisiä kilpiä. Ja niin, mutta sanoin vain, että tämä olen kuka olen. Hän hymyili ja sitten hän tunsi todella häpeänsä, koska suurin osa ihmisistä, kun he sanovat jotain, he vain sanovat sen, koska sinulla on maksu sen ympärillä. He voivat tuntea itsensä tajuttomasti, kun et tunne olevasi turvassa jossakin, ja he puhuvat tälle, eikö? Joten nyt, olin turvassa sillä hetkellä, ja halusin kutsua asianajajaksi niin sanotun turvattomuuteni vuoksi tai tarpeideni vuoksi, ja nyt hän oli edessään oman häpeänsä kanssa, joten nyt hän palasi takaisin.

Antia Boyd:
Hän päätyi käyttämään häpeäsuojaa ja sanoi: ”Voi ei, vain leikkiä. Ei, se on hienoa, rakastan sinua, olet mahtava. ' Tiedät mitä tarkoitan? Ja hän päätyi etsimään minua, soittamaan minulle, hän oli todella matkalla ja soitti minulle joka päivä riippumatta siitä, missä tilassa hän oli, jätti minulle vastaajaviestit. Ja niin, se todella muutti jotakin, mutta sanon aina naisille, kyse ei ole epävarmuudesta, joka sinulla on, en välitä, onko kyse epävarmuudesta olemisesta, haluamisesta olla kuuluisa vai ihmiset ovat kuin: 'Voi vain haluat tuntuu tärkeältä. Kuka luulet olevasi?' Tai jos se on jotain, liikaa tai ei tarpeeksi älykäs, tai mitä se on. Meillä kaikilla on kaikki nämä erilaiset tarinat. Mutta jos mies näkee, että seisot vain siellä ja olet, niin minä olen, he eivät tiedä mitä muuta sanovat, eikö?

Antia Boyd:
Se on kuin he sanovat minulle, että minulla on vaaleat hiukset, mitä minun pitäisi sanoa sille? On totta, minulla on vaaleat hiukset, joten mitä nyt?

Chris:
Se on totta, oikein. Tarkoitan, mielestäni tällä outolla tavalla, jos ajattelet sitä todella, emme näytä ... Joten kuten me, on luonnollisesti vaikea muuttaa ulkoisia näkökohtia, kuten käytit vaaleat hiukset, et aio muuttaa vaaleat hiukset. Mutta katsomme melkein persoonallisuuksia erillisenä kokonaisuutena itsestämme, kuten he ovat tämä muutettava asia, eikä ole helppoa muuttaa jotain sellaista. Rakastan todella konseptia, koska se, miten katson sitä, tapaan, jolla kehittäisin sitä, on se, että omistamalla joitain epävarmuustekijöitäsi näytät luottavaisemmaksi toiselle henkilölle. Ja joskus ylin luottamus itseensä voi olla sokaiseva toiselle. Joten luulen, että melkein miksi he palaavat. He eivät ole koskaan nähneet ihmisten tekevän niin aikaisemmin missä he ovat aivan kuten, joo, joo, minä olen tällä tavalla, sellainen olen.

Antia Boyd:
Joo joo.

Chris:
Mitä todella rakastan. Onko sinulla ... Joten työskentelet ilmeisesti monien naisten kanssa.

Antia Boyd:
Työskentelen tuhansien menestyvien naimattomien naisten kanssa kaikkialla maailmassa.

Chris:
Aivan.

Antia Boyd:
Kaiken ikäiset, kaikki vaiheet, sanon aina.

Chris:
Joten olen utelias, onko sinulla muita? Koska minusta tuntuu, että tämä käsite voi olla yksi tärkeimmistä yleisöni ymmärrettävissä, mikä on kuin omistaa vain nämä epävarmuudet. Onko sinulla muita tarinoita naisilta, jotka ovat tehneet tämän päivämäärillä, jotka saattavat tykätä, joskus luulen, että yleisöni tarvitsee nähdä paljon erilaisia ​​menestystarinoita eräänlaiseksi todella vasaraksi kuinka tärkeä tämä kohta on.

Antia Boyd:
Joo joo. Tarkoitan, että minulla on yksi tarina yhdestä asiakkaasta, ja tämä kaveri kertoi hänelle, että hän on narttu.

Chris:
Okei.

Antia Boyd:
Ja-

Chris:
Joten on hauskaa vaimoni, kun tapasin hänet, ajoimme, en kutsunut häntä nartuksi, haluan sammuttaa sen. Mutta sanoin jotain samankaltaisella tavalla kuin, että oi, olet tavallaan nälkäinen ja hän on kuin: 'Ei, minä olen vain suloinen narttu.' Joten luulen, että hän teki yhden näistä asioista ilman, että edes tunnistin sen vasta kuusi vuotta myöhemmin.

Antia Boyd:
Mitä vaikutuksia sillä oli sinuun sillä hetkellä Chris? Kuten kerro se.

Chris:
Luulen vain nauraneen, koska en ollut koskaan ennen nähnyt tyttöä kutsuvan itseään nartuksi. Ja hän oli kuin: 'Ei, ei, en ole narttu, olen suloinen narttu.' Ja hän vain omisti sen. Se oli kuin, en tiennyt miten reagoida siihen. En usko, että olen vetäytynyt siitä, luulen, että aloin vain nauraa ja siitä tuli tällainen outo sisäisen vitsi, mutta luulen, että se oli hänen tapa omistaa ehkä joitain hänen persoonallisuutensa särmällisempiä osia ja se toimi. Mutta, ehkäpä wow, käytit minua esimerkkinä, kuinka uskallat?

Antia Boyd:
Joo, sinä todella-

Chris:
Joten sinulla on tämä asiakas, jota kutsutaan nartuksi tai hän kutsuu

Antia Boyd:
Joo ja sitten hän sanoi: 'Kyllä olen.'

Chris:
Ja mitä hän sitten sanoo?

Antia Boyd:
Hän oli täysin räikeä. Hän oli kuin hän ei tiennyt mitä sanoa. Hän on kuin hän oli kuin sanaton. Hän oli kuin 'Oletko tosissasi?' Joten hän oli todella, tiedätkö mitä tarkoitan? Hänen täytyi kerätä itseään.

Chris:
Joten mikä on mielenkiintoista, tarkoitan, että olemme tekemisissä, yleisö, jonka kanssa täällä puhumme, on tekemisissä kuten he ovat kirjaimellisesti käyneet läpi hajoamisen. Ja niin minusta tuntuu siltä, ​​että heillä olisi takaisku, joka heillä olisi tälle käsitteelle: 'No, entä jos nämä ominaisuudet, ne epävarmuudet itsestäni syynä siihen, että hän erosi kanssani, pitäisikö minun silti tehdä tämä?'

Antia Boyd:
Takaan, että yhdeksän kymmenestä kertaa se on hänen oma käsityksensä, ei siksi. Se johtuu siitä, että hän tuomitsee itsensä ja hän todella aktivoi tuomion sitten itsessään. Mutta jos hän todella pitäisi itsensä suhteessa, miehet eivät jätä. He eivät jätä. Jos pidät omaa suhteessasi, sinulla on sydämesi auki, olet suloinen narttu, rakastan sitä. Kutsun sitä kuningattareksi, se on kynnysmaton ja nartun välissä, eikö? Rakastan makeaa narttua, se on mahtavaa.

Chris:
Joo.

Antia Boyd:
Tiedät, joten sanot, että olen nartun [kuulematon 00:19:56] -

Chris:
Voit käyttää sitä vapaasti, mutta sinun on annettava hänelle

Antia Boyd:
Olen täysin [ylikuulunut 00:20:03]

Chris:
Sen-

Antia Boyd:
Käytä sitä täysin. Se on niin oikein. Mutta kuten jos tulet olemaan suloinen narttu, joten pidät omasi, mutta olet silti sydämessäsi, se tarkoittaa, että se tulee myötätunnon ja kaunan paikasta, miehet eivät jätä. Miksi niin? No, koska se antaa heille pääsyn omaan sydämeensä. Heillä on lapsuudestaan ​​omat haavansa, joita he yrittävät suojella, ja sinä hallitset ja navigoit, ja juuri se lopulta puhkesi, koska lyöt heidän kanssaan seinää, osuit jonkinlaiseen kattoon, jonkinlaiseen kynnykseen missä ovatko resurssit? Mutta jos sanot: 'Hei, minulla on resursseja, olen täällä, rakastan minua kaikkia. Entä jos rakastamme teitä kaikkia? Entä, ettet tule puolustuskykyiseksi, kun huutat minua tai olet vihainen, mutta ehkä voimme nähdä maailman, jossa voimme varata tilaa itsellemme? Entä jos näemme, että nämä ovat osia meistä kaikista meistä, ja tunnemme itsemme niin yli sen ja otamme sen niin henkilökohtaisesti? '

Antia Boyd:
Joten sanoisin siihen. Joten lyön vetoa kanssasi, että se ei ole todellinen syy, se on enemmän siitä, miten hän suhtautuu siihen kuin-

Chris:
Joo tarkoitan, olen täysin 100% samaa mieltä kanssasi. Ja luulen, että tosiasiallisesti tulossa uuteen suhteeseen tai jopa vanhaan suhteeseen tähän mentaliteettiin, se on eräänlainen kuin se muuttaa liikerataa. Koska sinun mielestäsi se on kuin, okei, kun olit epävarma, etkä omistaisi näitä epävarmuussuhteita suhteessa, tietysti se luo tällaisen myrkyllisen ympäristön, jossa voit ehkä lyödä. Mutta omistamalla sen tavallaan se lisää tämän uuden dynamiikan sinne, missä hänet on pakotettu tavallaan näkemään, oi, vau, en tiennyt, että se oli sallittua. Koska en usko, että ihmiset tietävät, että sallitaan periaatteessa sanoa: 'Voi joo, olen makea syöttäjä. Tai voi joo, olen tällä tavalla tai tavalla. '

Chris:
Tuntuu vähän sääntöjen rikkomiselta. Mutta minusta tuntuu siltä, ​​että joskus sinun on lisättävä uusi dynamiikka suhdeesi. Mutta, joten olen huomannut myös, ja tämä on mielestäni todella merkitystä yleisöni kannalta, työskentelet monien naisten kanssa, jotka ovat treffanneet narsisteja.

Antia Boyd:
Joo.

Chris:
Millaisia, vain näkymiä tai oivalluksia voit antaa yleisöni, joka on syvästi rakastunut johonkin, joka on äärimmäisen narsistinen, eikä hänen pitäisi ehkä yrittää saada tätä äärimmäisen narsistista henkilöä takaisin?

Antia Boyd:
Joo, joo, ehdottomasti. Joten katso, sinun on ymmärrettävä, miten olet narsistimagneetit verrattuna narsistihylkääjään? mitä minä, tiedät, että laitat hyönteiskarkotteen oikealle, joten olet eräänlainen narsistinen karkotin.

Chris:
Joo, mene pois. Onko meillä suihketta? Onko suihketta, jota voimme ostaa?

Antia Boyd:
Meillä on kerma, jonka tiedät mitä tarkoitan?

Chris:
Okei, kerma joo anteeksi.

Antia Boyd:
… Ennen kuin lähdet treffeille. Mutta tosissamme, narsistit menevät empatioihin. Joten ihmiset ovat luonnostaan ​​muita keskittyvämpiä, mutta kuten tiedämme, narsistit pyörivät hyvin itsestään, eikö? Joten ne ovat kuin loiset. Joten mitä enemmän keskityt muihin ihmisiin, mikä tarkoittaa, että keskittyt itseesi väärin, mutta sanoin juuri aiemmin, jos haluat: 'No ei, en ole narttu tai ei, en ole itsekäs', hieno, loistava kohde narsisteille. Koska he ovat kuin: 'Voi hienoa. Kaikki mitä minun on kerrottava hänelle, älä ole niin itsekäs. Minun täytyy vain polttaa hänet ja sitten hän vain keskittyy minuun. Tiedät mitä tarkoitan? Kaikki tulee olemaan minusta. Ja ei vain sitä, mutta hän on pitänyt siitä, että sisäinen itsetunto on alkamassa hajota, koska panen hänet kysymään ja epäilemään itseään, koska hänen itsetunto tulee ulkopuolisesta hyväksynnästä. Joten jos en hyväksy häntä, voin hajottaa hänet, hienoa. Nyt voin itse esittää kysymyksen, jättää perheensä, jättää ystävänsä ja vain antaa minulle kaikki resurssit, kaiken rakkautensa, kaikki rahansa ”, tarkoitan, että olen kuullut kaiken.

Antia Boyd:
Kirjoittamalla lainoja ja luottoja sekä allekirjoittamalla asioita, tarkoitan, että menee melko pitkälle, mitä narsistit pystyvät saavuttamaan niin keskittyneen naisen kanssa.

Chris:
Joten mitä sanoisit naiselle, jonka narsisti on hajottanut ja haluaa narsistin takaisin? Koska en henkilökohtaisesti usko, että paluu narsistiin on luultavasti parasta mielenterveydellesi. Mitä sanoisit jollekulle, joka väittäisi mielipiteeni, joka on kuin, hei, älä tee sitä. Kuinka saisit heidän ehkä ohjaamaan terveellisempään suhteeseen?

Antia Boyd:
Joo, yksi asia, jonka hänen on ymmärrettävä, kyllä ​​hänen sisällä on osa, joka haluaa saada tämän kaverin takaisin, enkä taistele sitä vastaan. Koska jos haluat taistella sitä vastaan, sitä enemmän suojaa ja sitä enemmän hallintaa tulee, sitä enemmän hän todella kovettuu eikä ole vastaanottavainen. Mutta jos olet, okei, hieno, niin sanotaan, että saat hänet takaisin, laitamme sen tänne, joten en sano, että sitä ei tapahdu, mutta ottakaamme myös toinen skenaario. Katsotaan myös sitä sivustoa. Ja sinusta tulee itse asiassa oma narsisti. Joten mitä todennäköisesti tekisin, on, että piirrän kaiken, mitä hän on kokenut elämässään, joka kerta, kun hänelle on annettu valta pois. Kuinka tämä kaikki alkoi hänen lapsuudessaan. Kuinka hän yritti muuttaa itsensä suolarinkiksi, eikö?

Antia Boyd:
Kuten kuinka hänen isänsä kertoi sinulle, kuka luulet olevasi? Joten haluaisin oikeastaan, kuten puhumme ennen kuin annamme suuremman näkökulman, makronäkymän, se olisi hyvä hetki tehdä se, koska hän on niin kiinni ja nainen, joka haluaa palata narsistin kanssa, mikä yleensä kun naiset tulevat luokseni, he eivät millään tavalla halua palata narsistin kanssa. He haluavat päästä siitä mahdollisimman kauas. Mutta mitä he eivät ymmärrä, on, että heidän on itse tullut narsisti.

Chris:
No, joten luulen, että korrelaatio siellä luultavasti johtuu, koska joku, joka luonnostaan ​​vetoaa johonkin, joka on hyvin narsistinen, haluaa olla hyvin sympaattinen muille tai empaattinen muille, eivätkä he ajattele ... niin mitä minä Olen yleensä löytänyt parisuhteista, että ihmiset tekevät usein suhdetta koskevan päätöksen yrittäessään tehdä sen omasta kiinnostuksestaan, mutta on olemassa poikkeuksia, ja minusta tuntuu, että nämä olisivat poikkeuksia. Ihmiset, jotka ovat luonteeltaan sellaisia ​​epäitsekkäitä. Ja me kaikki kuulemme samanlaisen naisen kuin vetävät kiinnittimen päällisiin. Joten nämä ovat naisia, jotka ovat hyvin samankaltaisia, he tarvitsevat vain ongelman korjattavaksi, jotta he voivat tuntea olonsa hyväksi, koska he tekevät hyvää.

Chris:
Ja luulen ... Joten joku sellainen on pohjimmiltaan mitä sanot, heidän on päästävä tähän pisteeseen, jossa he omistavat sen, ja lopettaa narsistisen voiman antaminen? Kuinka he pääsevät yli henkisen lohkon? Luulen, että olen kysymykseni.

Antia Boyd:
Kyse on oikeastaan ​​kaikesta vastarinnasta, joka sinulla on itsekkyyden vuoksi. Joten Chris, jos kysyn sinulta tai naisilta, jotka katsovat, kun ajattelet narsistia, millainen nainen on narsistinen? Hän on kuin hän ei välitä, ja hän on vain itsestään ja mitä tahansa, he vain heittäisivät minulle joitain adjektiiveja ja joitain ominaisuuksia?

Chris:
Aivan, oikein.

Antia Boyd:
No, hienoa, että omistat sen nyt. Merkitys, ikävyys, oi ilkeä nainen on narsisti. Hienoa, nyt sinun on omaksuttava ilkeys. Joten nyt sinun ei tarvitse olla vain suloinen narttu, vaan sinun on oltava myös ilkeä narttu. Ja olen todella super, erittäin vakava, koska olen itse käynyt läpi tämän prosessin, ja minulla on paljon naisia, jotka tulevat hyvin, kuten, mukavista taustoista, joissa kukaan ei sano mitään ja kaikki on harjattu maton alla, ja he oppivat omaksua se. Ja sanokaa todella, että teemme itsensä imeytymistä ja imeytymme itseänne. Koska ihmiset käyttävät itsensä imeytymistä sanana loukkauksena. Jos sanon, Chris, olet niin itsetuhoinen, et koskaan ajattele, kiitos kiitoksesta.

Chris:
Joo, oikein. Mutta narsisti olisi ehkä.

Antia Boyd:
Joo, narsisti, kiitos paljon. Ei, he sytyttäisivät, ei sinä olet itse imeytynyt, koska heidät on heijastettu, mutta se on oikeastaan ​​päinvastoin. Joten kaikki, mikä latautuu, on se, mihin itse asiassa haluat työskennellä. Joten meillä on koko itsensä imeytyminen, ja se on hieno, ja itse hajoaminen itsensä imeytymisellä tarkoittaa todella, koska yleensä se on päinvastoin, se itse asiassa absorboi muita ihmisiä, ei itseämme, ei tarpeeksi itseämme, ja se on tasapaino muihin ihmisiin keskittymisen ja itsellemme keskittymisen välillä, jotta voimme todella luoda terveellisen keskinäisen riippuvuuden. Koska naiset, nainen, joka haluaa palata narsistin luokse, on riippuvainen mallista, ja minä jaan sen hänelle, mutta annan hänen vastata kysymyksiin.

Antia Boyd:
Koska en aio kertoa hänelle mitään, koska hän jo päätti haluavansa palata takaisin. Joten mitä tekisin on, kysyn häneltä kysymyksiä ja todella, todella ajattelen tämän läpi, koska muista, poistamme, vääristymme ja yleistämme todellisuutta koko päivän tajuttomien odotuksiemme perusteella. Joten meidän on hajottava se, koska muuten olemme illuusioissamme siitä, millainen suhde on.

Chris:
Joten mielestäni kiehtova minusta on, luulen ensimmäistä kertaa koskaan, sanot, tarkoitan, etten ole koskaan kuullut tätä ennen, mikä on todella mielenkiintoista, mikä on, katso, jos sinua kiinnostaa narsistit ja olet aivan kuin tämä uskomaton empatia, etkä todellakaan ajattele itseäsi paljon, sinun on opittava tulemaan narsistisemmaksi. Mutta onko siellä… Joten ymmärrykseni siitä olisi, okei, sinun ei tarvitse ruumiillistua ja tulla täyteen narsistiksi, mutta sinun on otettava joitain noista itsekkäistä ominaisuuksista ja käytettävä niitä itsellesi, jotta voit saavuttaa tasapainon välillä olla itsekäs ja myös eräänlainen empaattinen, jotta et menetä ehkä empaattista osaa itsestäsi, mutta huolehdit myös itsestäsi hieman enemmän kuin sinulla olisi ollut ennen. Onko se tarkka tapa sanoa? Vai sanotko vain, että muutut täysin parantuneeksi ja menet vain itsesi täysin narsistiseksi?

Antia Boyd:
Joo, mene täysin toisinpäin, koska kun joku on niin pitkällä tällä puolella, joten jos käsken heitä menemään kokonaan, he saattavat päätyä keskelle.

Chris:
Keskellä, okei.

Antia Boyd:
Heillä on niin paljon itsensä havaitsevia vääristymiä itsessään, että kertoa minulle, mitä teit, siihen mennessä kun he ovat kuin [kuultamaton 00:30:03]. No, sanoin juuri jotain, millainen olin, no ja niin sanoisi kukaan luottavainen henkilö, se ei ole-

Chris:
Sain sen. Joten on melkein kuin heillä ei ole hyvää tasausmittaria itsessään. Joten he eivät… Joten se on kuin jollekin, joka on erittäin epäitsekäs, ja näin minä suhtaudun ihmisiin, jotka todennäköisesti ovat kuin narsistisempia, he eivät todellakaan tiedä, millaista on olla itsekäs. joten vaikka sanot heidän olevan itsekkäitä, heidän on mahdotonta mennä niin pitkälle toiseen päähän, koska he eivät vain tiedä miten se tehdään. Ja oletan, että keksitte tämän konseptin kokeilemalla ja kokeilemalla todellisia asiakkaita sen jälkeen kun kerroit heille kuin hei, mene vain olemaan itse narsisti ja kuulet vain kuin heidän narsistinen käyttäytymisensä on kuin , luottavainen käyttäytyminen, joka ei ole ollenkaan narsistista.

Antia Boyd:
Joo hyvin, ensinnäkin, minulla on itse narsistinen äiti, mikä tarkoittaa, että minulla on luonnollisesti hyper maskuliininen narsistinen vääristymä sisälläni. Koska jos meillä on kuin äärimmäinen vanhempi, meillä on se vääristymänä, mutta emme tiedä siitä, koska piilotamme sen itseltämme. Mutta ihmiset, myös äitini, manipuloivat minua aina ja minuutti jonka joku sanoi: 'Olet niin itsekäs.' Haluaisin kumartua taaksepäin, syyllisyysmatka 101, ja olin vain sairas ja kyllästynyt siihen. Se ei koskaan toiminut minulle. Vasen ja oikea mies eivät arvostaneet minua. Joten olin kuin minun tarvitsee vain ... keksin tämän kirjaimellisesti itse, koska sanoin, no, pääsin ... Kun sain tietää Shadow Workista, en tiedä kuinka paljon olet puhunut Shadow Workista asiakkaat-

Chris:
Ei, haluaisin, että aiomme mennä siihen.

Antia Boyd:
Joo.

Chris:
Sinun täytyy kertoa siitä meille.

Antia Boyd:
Sieltä kaikki alkoi oikein. Joten, heti, anna ehdottomasti luottoa täällä, Debbie Ford, tietysti, hän kuoli muutama vuosi sitten, mutta hän kirjoitti todella suuren kirjan. Se on nimeltään The Light Side of the Light Chasers, ja se puhuu varjotyöstä. Ja varjotyö on siis pohjimmiltaan katsomista itseesi tai itseensä katsomista ulkopuolelle ja nähdä, mitä tuomitsette noissa muissa ihmisissä? Ja niin äitini kanssa sanoisin aina, että hän on niin narsistinen narttu. Joten silloin olin kuin, odota hetki, jos ryhdyn tähän työhön, varjo-työ todellakin sanoo, mitä tahansa arvioit jonkun muun kohdalla, se on sinulla itsessäsi.

Chris:
Okei.

Antia Boyd:
Okei, hengitä syvään nyt naiset.

Chris:
Se on melkein sellainen kuin Freudin henkilöllisyystodistus tai super-ego, tai jotain sellaista missä he ovat-

Antia Boyd:
Luulen, että Shadow Work on itse asiassa peräisin [kuultamaton 00:32:35] alun perin.

Chris:
Okei.

Antia Boyd:
Joo, joo täsmälleen. Ja niin pohjimmiltaan sinun täytyy sanoa, hyvin, niin missä ovat narsistini? Joten nyt saan omaksua oman sisäisen narsistini ja se on hienoa.

Chris:
Okei. Joten pohjimmiltaan sinulla on se, et vain ajattele, että sinulla on?

Antia Boyd:
Oikein. Syy, miksi tietäisit sen, johtuu siitä, että muut ihmiset näkisivät äitini, eikä heillä olisi mitään ongelmaa. Heitä ei veloiteta, he vain huomaisivat jotain ja se on aivan kuin tiedät, se on kuin hengitys. Joten heillä ei ole veloitusta, joten heillä ei ole sitä piilossa itsessään. Ehkä heillä olisi se jo integroitu tai he eivät välitä siitä, he ovat terveellisiä itsekkäitä, tapauksesta riippumatta. Mutta kun sinua syytetään jostakin sellaisesta, julmasta tai pahasta ihmisestä, tämä ylimielinen henkilö on toinen henkilö, sinun on omaksuttava se itsessäsi.

Antia Boyd:
Joten tämä on todella syvä matka, ja tämä on itserehellisyyden matka, se on uskomattoman syvä, eikä sitä ole suunniteltu kaikille. Tarkoitan, että tämä ei todellakaan ole, ei ole vitsi sanoa, odota hetki, sanot, että kärsin koko elämäni narsistisista väärinkäytöksistä, ja sanot minulle, että minulla on se sisälläni? Mietitkö mielesi? Joten se oli kuin ensimmäinen reaktio. Mutta sitten olin kuin ajan myötä, olin kuin, seurasin dynamiikkaa ja katsoin, oi wow, tässä dynaamisuudessa ystävän kanssa, minä puhun enemmän. Tai minä olen sellainen, joka ankkuroi enemmän häneen, tai otan resurssit tai mitä tahansa. Mutta jälleen kerran tarvitaan halua olla väärässä. Koska ruumis, järjestelmä, tajuton haluaa aina olla oikeassa.

Antia Boyd:
Joten sinun täytyy olla kuin, okei, ehkä teen tämän vähän täällä. Ehkä olen täällä hieman ylimielinen. Ehkä olen täällä hieman väärennetty. Ja siis lähinnä Chris, meillä on kaikki osat itsessämme. Mutta kysytään, mitkä näistä osista olemme piilottaneet itseltämme ja houkutelleet sitten vastauksena, heijastuen toiseen henkilöön? Joten pohjimmiltaan ne vain muistuttavat meitä siitä, mitä meillä jo on sisimmässämme. Joten pohjimmiltaan, se on todella iso lahja, tiedätkö?

Chris:
Se on niin kiehtova ja outo tapa tarkastella sitä, koska en usko, että kukaan tarkastelee tilannetta ollenkaan.

Antia Boyd:
Joo.

Chris:
No, joten puhuit ja sinulla on yksi kiehtovimmista taustoista, jakso. Joten, en ollut tiennyt siitä äidistänne ennen tätä hetkeä, mutta elit periaatteessa elämäsi Saksassa ja sitten tulit tänne Yhdysvaltoihin opiskelemaan Berkeleyyn. Ja saat tutkintosi Berkeleyssä, ja työskentelet satojen ihmisten ja kaiken muun kanssa. Mutta mistä olen todella kiehtonut, ja näen tämän omassa valmentajakäytännössäni, mutta olen tavallaan utelias henkilökohtaisesta kokemuksestasi siitä, että ei välttämättä riitä, että joskus kerron ihmisille mitä tarvitsee tehdä tai näyttää heille, mitä heidän on tehtävä, heidän on koettava se itse, jotta sillä olisi vaikutus. Ja niin puhut äitisi olevan narsistinen, eikö?

Chris:
Ja olen utelias, luuletko hänen olevan narsistinen ennen kuin tulit Berkeleyyn ja aloitit opiskelun? Onko sinulla näitä ajatuksia? Vai olitko sen jälkeen kun menit Berkeleyyn, tavallaan oppinut joitain näistä käsitteistä, että se vain napsautti sinulle? Vai oliko sinun pitänyt oppia käsitteitä, mutta tosiasiallisesti soveltamaan sitä omassa elämässäsi napsauttamaan sinua?

Antia Boyd:
Mielestäni suurin asia minulle oli oppia kiinnitystyyleistä. En koskaan unohda, kun avasin oppikirjani kehityspsykologialla, ja kirjaimellisesti, poika sinut, ei Chris, luin tämän sivun ahdistuneesta kiintymystyylistä, ja minusta tuntuu, että he ottivat henkeni ja dokumentoivat sen ja laittivat sen kirjassa.

Chris:
Vau. Joten olet kuin näisit tämän ja olet heti kuin, se olen minä.

punaiset kengät ja seitsemän kääpiötä

Antia Boyd:
Se olen minä. Ajattelin koko ajan, että minussa on jotain vikaa, en tiedä, että minulla on kirous, tai kirjaimellisesti äitini sanoi aina: 'Meillä on kirouksia.' Äitini oli eronnut, kun olin 10-vuotias, ja veljelläni ei ollut pitkäaikaista suhdetta, ja minä kamppailin, joten olemme kaikki kuin, tämä on tämä perheen kirous, eikö? Siellä on kuin, jossa on itse asiassa jotain, sitä kutsutaan perheen sotkeutumiseksi, mutta se on aivan erilainen tarina.

Chris:
Joten se ei ole kirous-

Antia Boyd:
[kuulematon 00:36:48] Luulin, että minussa oli jotain vikaa, tiedätkö mitä tarkoitan? Jotakin puuttuu.

Chris:
Okei. Joten näet ahdistuneen kiintymyksen, olet kuin tämä olen minä, ja mitä sitten tapahtuu sen jälkeen?

Antia Boyd:
No, sen jälkeen minulla oli todella puitteet, joten nyt voisin todella luoda työkaluja itselleni. Joten esimerkiksi nyt tiesin, kyllä, näen itseni kävelevän käytävää pitkin tämän kaverin kanssa, jos näet kaikki päiväkirjakirjaukseni, tapaan kaverin ja sanon, että hän on sielunkumppani. Ja sitten kuin kolme viikkoa myöhemmin tapaan toisen kaverin ja hän on sielunkumppani. [kuultamaton 00:37:18].

Chris:
Kuinka monta sielunkumppania tapasit?

Antia Boyd:
En edes tiedä. En tiedä, 30.

Chris:
Löysit todellisen, vaikka kuten kuvassa näkyy, hän on naimisissa.

Antia Boyd:
Joo niin, ja tässä on asia myös siinä, että kun parannat kiinnitystyyliäsi, mieheni ei tuntenut olevani sielunkumppani. Hän kertoi minulle, että ensimmäisenä iltana, jonka tapasimme, hän kertoi minulle, että olen hänen tarinansa tyttö, mutta en tuntenut tätä, Voi luoja, hän on minun sielunkumppani, koska minulla oli vihdoin parantunut kiintymys siihen lopputulos ja, kutsun sitä tulevaisuuden ennakoinniksi, eikö? Ja olen kuin [kuultamaton 00:37:53] Hawaii, en tiedä mitä tapahtui, joten opin juuri sen 10 päivää sitten, ja katsotaanpa, mitä minulle tapahtuu. Joten olemalla enemmän tekemässä tuntemattomasta ystäväsi, aloin tehdä, koska kävelin aina ystäviäni käytävällä, minulla oli pienet tukiryhmät, koska tiesin paljon tavaraa. Ja he tulevat aina luokseni neuvoja varten, mutta se ei koskaan toiminut minulle, joten sanoin vain, että menen vain Havaijille ja keskityn vain itselleni ja päästän vain täysin irti, päästäkää irti ja antakoon Jumalan niin sanoa.

Antia Boyd:
Ja 10 päivää myöhemmin tapasin mieheni ja se tuntui luonnolliselta, Chris. Tuntui vain hengittävältä, kerroin hänelle kaiken, hän tunsi kiintymystyylini muutamassa viikossa. Ja hän hyväksyi minut, minulla oli hajoaminen, luulen, että yksi kuukausi meitä seurusteli ja yritin työntää hänet pois. Ja voisin kertoa sinulle tarinoita.

Chris:
Joten oikeastaan ​​syrjäyttäminen on mielenkiintoista, koska olen utelias, mikä on psykologia kokemuksissasi, miksi työnsit hänet pois? Koska olen tekemisissä miespuolisen asiakkaan kanssa, jolla on nainen, joka tekee sen hänelle juuri nyt. Ja minulle on eräänlainen helppo ymmärtää, miten miehet työskentelevät minulle, koska olen mies, mutta naismieli on vähän tiedät, joskus olen kuin, tarvitsen vähän apua. Joten miksi ajoit miehesi pois? Tarkoitan, että tämä on joku, jonka kanssa päädyit naimisiin. Joten mikä on hieroa?

Antia Boyd:
Joten kuvittele tämä, eikö, joten tässä on ahdistunut kiinnitystyyli, hän on tottunut välttävään kiinnitystyyliin, joka kutsuu häntä joka toinen viikko? Vai onko hän edelleen minua? Siellä on tämä jatkuva kysely, siellä on tämä jatkuva ylös ja alas. Nämä lupaukset ovat, ja silloin niitä ei rajoiteta. Joten on tämä toivo, ja sitten se on pettymys. Joten kehossa on vain paljon aktivointia. Sitten tapaan miehen, joka ei vain tee niin, se on aivan luonnollista, hän vain kertoo minulle, että minä olen se, hän soittaa minulle, hän ei ole ylivoimainen tai mitään, hän tekee edelleen asiansa. Ja siis järjestelmäni tunsi olennaisesti, että tämä on vieras kappale. En tiedä mikä tämä on. En voi verrata sitä mihinkään, minulla ei ole siihen luokkaa. Koska aloimme olla fyysisesti intiimejä suhteellisen aikaisin, ja luultavasti osa syytä siihen, miksi se johtuu siitä, että olen, en tiedä, se on todennäköisesti vain ystävä tai jotain sellaista.

Antia Boyd:
Koska olen kuin, mutta silloin meillä on myös tämä fyysinen yhteys, joten se ei ole vain ystävä. Joten joo, järjestelmäni ... Ja mitä sitten järjestelmä tekee, kun se tuntuu tuntemattomalta, se työntää pois, eikö?

Chris:
Aivan, se yrittää puhdistaa sen, aivan kuin saada sen pois,

Antia Boyd:
Poistetaan se järjestelmästä, eikö? Kuten, en tiedä mitä tehdä tällä, tämä on tuntematon, se tarkoittaa, enkä myöskään tiedä miten käyttäytyä, että kaikki tunnetut rakenteet ja käyttäytymismallit. Muista Chris, minulla oli kaikki nuo säännöt, joita olen varma, että monet naiset katsovat, sinulla on kaikki nämä säännöt, ennen kuin saan intiimin jonkun kanssa ja kuinka kauan meidän on oltava yksinomaisia, ja kaikki muu, sinun piti hypätä läpi kaikki vanteet, ja yhtä lailla katkaiset elämästäni, jos soitat minulle viisi minuuttia myöhässä. Ja yhtäkkiä en voi soveltaa mitään sääntöjä. Joten minä olen kuin kuka minä olen? Joten lopulta menin läpi melkein kuin identiteettikriisi, koska olen kuin ilman sääntöjäni, ilman käyttäytymismallejani, koska mitään niistä en voi soveltaa, kuka minä olen? Järjestelmä ei aio mennä siihen. Se työntää sitä. Se sanoo, etten voi tehdä tätä. Tämä on outoa.

Chris:
Kuinka voitat sen jollakin muulla? Joten laitetaan itsemme miehesi kenkiin.

Antia Boyd:
Voi kyllä, voin-

Chris:
Kuinka hän voitti sen? Koska ilmeisesti yritit puhdistaa emotionaalisen tavan ja

Antia Boyd:
Tein joo, tein.

Chris:
En tiedä mitä tehdä tämän kanssa, tämä on kuin tuntematon katu, jolla olen. Kuinka hän periaatteessa houkutteli sinut takaisin? Koska luulen, että tämä on monien täällä olevien ihmisten pulma.

Antia Boyd:
Kirjaimellisesti hänen itseluottamuksensa kautta. Joten menisin tähän juhliin ja joisin kaksi pulloa samppanjaa, nyt en juo ollenkaan. Niin-

Chris:
Minä myös minä myös.

Antia Boyd:
Tiedät mitä tarkoitan? Mutta join kaksi pulloa samppanjaa -

Chris:
Tavallaan viileä samppanja. Tarkoitan yleensä, että ihmiset yleensä vain juovat olutta, mutta ei, et menit suoraan samppanjaan, mikä on hauskaa.

Antia Boyd:
Joo, menin samppanjaan ja sivuutin häntä koko yön. Hän on kuin 'Hyvää perjantaita'. Koska hän oli tässä juhlissa ja minä olin, miksi olet täällä? En kutsunut sinua. Olen täällä ystävieni kanssa, se on Havaiji, mene muihin paikkoihin. Mene purjehtimaan, snorklaamaan, täällä on niin paljon tekemistä. Mutta hän ei tullut luokseni, hän ei yritä vakuuttaa minua tai mitään. Hän oli kuin-

Chris:
Joten hän on fyysisesti lähellä, mutta hän ei ole kuin ... Se on kuin miksi olet täällä? Ja hän on kuin, oi minä olen vain täällä ja hän vain jättää sinut huomiotta.

Antia Boyd:
Joo, kuten minä ... Joten pohjimmiltaan hän on, okei, hän valitsee ... En tiedä mitä hänen kanssaan tapahtuu, anna hänen käydä läpi liikkeitä. Koska jälleen kerran turvallisena, hänen ei tarvitse pitää Jumalastani, mitä on tekeillä? Olemme tuntemattomassa, hän on hyvä tuntemattomassa, koska häntä rakastettiin tuntemattomassa. Hän tietää milloin… Tuntemattomassa hänellä on toivoa, hänellä on yhteys, rakkaus, lämpö, ​​hän oppi kaiken tämän lapsena, koska se on turvallinen kiinnitystyyli. Joten minun piti olla itseni kanssa. Joten et halua työntää sitä vastaan, vaan haluat antaa naiselle tilaa olla mukana. Joten sitten, tietysti yön lopussa, mitä tein Chris? Lähetin hänelle tekstiviestin ja sanoin: Tiedätkö, luulen sivuuttaneen sinut koko yön.

Antia Boyd:
Olin kuin, en edes tiedä mitä teen. En edes tiennyt missä olen, en tiedä mitä tapahtuu. Tiedät mitä tarkoitan? Minulla oli hajoaminen ja sitten hajosi hänen kanssaan kuin viikkoa myöhemmin, koska olen kuin en tiedä, tämä on liikaa minulle, järjestelmäni ei pysty käsittelemään sitä. Ja takaisin, sama asia.

Chris:
Ja hän on kuin viileä. Kuten, okei.

Antia Boyd:
Joo hän oli kuin, meni työpajaansa, mutta sitten unohdin pyyhkini repussa ja jälleen, hän antaa minulle pyyhkeen takaisin ja sitten minua vain vedettiin häneen. Koska hän ei yrittänyt vakuuttaa minua. Minulla oli tilaa liikkua tunteitteni läpi. Ja hän itse asiassa sanoi myöhemmin, että hän on kuin: 'No, minä olin kuin annoin sinulle tilaa. Tiesin vain, että liikut liikkeilläsi, olen täällä, tiedän, että sinä olet yksi, joten tiedän, että pääset siihen jossain vaiheessa. ' Ja vain tämä lepäävä luottamus, ja siellä on myös tällainen hiljainen irrallisuus? Hän ei vain ollut kiintynyt ja tunsin sen. Tunsin sen. Tunsin tilaa. Ja sitten pohjimmiltaan pelkoni voisi, tarvitsin tilaa, koska muista, äitini on narsisti, joten minulla ei ollut ollenkaan tilaa omalle kokemukselleni, eikö?

Antia Boyd:
Joten tämä mies antaa minulle kaiken tilan, jotta voin tuntea kaiken ja liikkua kaikessa ja arvata sitten mitä? Jos sinulla ei ole mitään, joka työntää meitä vastaan, tulemme toiselle puolelle. Tietysti me olemme, olemme ihmisiä, olemme dynaamisia ihmisiä, joten liikkumme tunnesykliemme läpi ja lopulta olemme kuin okei, olisimme vielä täällä. Tiedät mitä tarkoitan? Kaveri on edelleen siellä, tiedätkö mitä tarkoitan? Joo minä vain, ja minä vain kyllä.

Chris:
Joten, tämä on todella kiehtova tarina, koska siellä tapahtuu paljon. Olitko tietoinen kiinnitystyyliteoriasta, kun tämä oli meneillään?

Antia Boyd:
Ei, tarkoitan, että olin opiskellut UC Berkeleyssä, mutta itse asiassa en ollut. Koska olin niin kiinni kaikesta, mitä tapahtui, ja huomaa, että näin muita kavereita ja häiritsin itseäni ja olin kuin, tämä on tämä vieras kappale, en tiedä, tiedätkö mitä tarkoitan? Olin todella itsestäänselvyytenä tavalla, jollainen olen, niin, hän on aina täällä, joten mitä tahansa.

Chris:
Okei. Mutta lopulta vain se hiljainen luottamus periaatteessa sanomiseen-

Antia Boyd:
En ollut tietoinen siitä. Ei, olin liikaa kiinni siitä, että näin sen enemmän kuin ystävä tai jotain, jotain. En tiedä mitä ajattelin. Mutta juuri tämä leimaamaton kokemus, tiedätkö mitä tarkoitan? Se oli helppoa ja… Mutta joo, minulla oli koko tämä kokemus, sen on oltava ilotulitus, ja siellä on oltava tämä, kaikki yhdessä, ja tämä korkea lataustaso, jota ei ollut siellä. Joten olin kuin, se on jotain mitä haluan, mutta missä, meillä on hauskaa ja

Chris:
Ja kai se menee tavallaan siihen, mitä sanot sellaisista ihmisistä, joiden on oltava oikeassa. Ja se, että kehyksesi ei enää sovellu tähän tyyppiseen kaveriin, ei ole oikein. Se on kuin, okei, anna minun ... teen jotain muuta.

Antia Boyd:
Kyllä, se on oikein, se on oikein.

Chris:
Niin-

Antia Boyd:
Onko mitään, mitään, eikö? Kuten tuolloin minusta tuli myös irrationaalinen. Koska muista, jos sinulla ei ole mitään pidättävää, nyt sinusta tulee vain irrationaalinen, koska et edes tiedä mitään enää. Joten nyt sinusta tulee arvaamaton, teet outoja asioita, työnnät ne pois. Erota-

Chris:
Aivan, oikein.

Antia Boyd:
… Ja niin edelleen, joo.

Chris:
Joten yksi asia, jonka haluaisin sanoa sinusta, on se, että sinulla ei ole vain hämmästyttävää YouTube-kanavaa, mutta sinulla on myös näitä todella hienoja kuulostavia valmentajia, mastermind-ryhmiä, joista kerroit minulle viime kerralla. Joten ensin teemme YouTube-pistokkeen puolestasi. Joten kerro meille, mistä löydämme sinut YouTubesta, koska sinulla on tämä mahtava kasvava kanava. Joten mitä kirjoitamme YouTubeen löytääksesi sinut?

Antia Boyd:
Joo, Antia Boyd, A- N- T- I- A B- O- Y- D joten älä… Tykkää ja se on-

Chris:
Tai voimme tehdä, jos ne kirjoittavat magneettisi miehesi.

Antia Boyd:
Miehesi, kyllä.

Chris:
Okei. Joten sinä menet. Mutta todella haluaisin kuulla sinun kertovan enemmän yleisöni, ovatko nämä todella upeita ideoita ... Koska näin minä näin. En tiedä, miten sinä kohotat sitä tavallaan, mutta katselin sitä kuten nämä pääindeksiryhmät, ja ne ovat kuin korkean tason mastermind-ryhmät, joissa on kuin 12 naista, eikö? Kuinka monta naista puhelua kohti?

Antia Boyd:
Joo, se on välillä 12-20 naista, jonnekin siellä.

Chris:
Joten kerro meille, kuinka ne toimivat tarkalleen. Kuinka kauan puhelut ovat? Ovatko he viikoittain? Ovatko ne kuukausittain? Anna meille vain

Antia Boyd:
Aivan. Joo, ei, tarkoitan, se on kuin pidempi ohjelma, se on kuuden kuukauden pituinen ohjelma ja se vie sinut läpi kolme vaihetta.? Joten se menee kartoitusvaiheeseen, sitten se siirtyy suurennusvaiheeseen, missä koko pelko on tulossa, en halua olla narsisti, en halua olla liian iso, liian kirkas myös rohkea, mikä tahansa, niin läpi kaikki tarinat, jotka sinulla on. Siellä Shadow Work tulee enimmäkseen, on suurennusvaihe. Ja sitten ilmentymävaihe, me itse asiassa katsomme, kuinka sabotoit suhteita? Mistä et voi kirjaimellisesti olla vastaanottamatta suhteita, koska Chris luultavasti näkee, että myös naisesi sabotoivat sitä, missä he ovat: 'Voi, hän ei antanut minulle tätä, ja minä passiivinen aggressiivisesti vain ripustan hänet.'

Chris:
Suosikki sabotaasitarinani oli koskaan, siellä oli tyttö, jota autoimme yrittämään saada hänet entiseksi takaisin, ja hänellä oli todella paljon menestystä. Hänellä oli paljon menoa hänen puolestaan. Ja hän oli saanut kaverin ja hän istuu hänen vieressään sohvalla ja hän menee: 'Ajatteletko koskaan tulla takaisin yhteen?' Ja hän ei tiennyt mitä tehdä? Joten hän alkaa lähettää meille sähköpostia, kuten 'Mitä sanon?' Hänen kanssaan sohvalla siellä. Olemme vain -

Antia Boyd:
[kuultamaton 00:48:40], joo.

Chris:
Joten, joo, se on todennäköisesti paras sabotaasitarina. Ja ilmeisesti he eivät palanneet takaisin. Luulen, että hän joutui riitaan hänen kanssaan tai jotain.

Antia Boyd:
Koska hän kirjoitti sinulle kaverit? Hän oli kuin okei.

Chris:
Ei, luulen, että emme nähneet tekstiviestiä tai Facebook-viestiä, en muista, että se oli vain pari vuotta sitten, vasta tunteja sen jälkeen, kun tämä oli tapahtunut. Ja koska hän ei tiennyt mitä tehdä, hän vain alkoi paniikkia, ja luulen vain, kuten sanoit, puhdistin sen pois. Hän ei tiennyt kuinka käsitellä sitä. Koska luulen, että se opetti meille, että joskus emme voi koodata ihmisiä, luulen, että käsittelimme häntä liikaa. Annoimme hänelle liikaa tykkää, tee tämä, tee tämä, tee tämä, liian monta askelta. Viime kädessä hän ei ajatellut itse, joten olemme yrittäneet vetäytyä tekemästä sitä ihmisille, ja se on toiminut suurimmaksi osaksi. Mutta joo, se on suosikkini sabotaasitarina.

Antia Boyd:
Tiedät, millaista luultavasti myös hänen kanssaan tapahtui, joten yleensä silloin, kun naiset eivät halua olla liian suoraviivaisia, niin hän on jo sanonut: 'Hei, ajatteletko koskaan tulla takaisin yhteen?' Ja hän luultavasti haluaa sanoa kyllä ​​kaikilla olonsa kuiduilla -

Chris:
Aivan. No niin-

Antia Boyd:
… Hän pelkäsi olla tarvitseva.

Chris:
Ei, ei, ei, olet täysin oikeassa. Joten mielenkiintoista hänessä on, että hän oli yksi pahimmista epävarmoista kiinnityksistä, mitä olen koskaan nähnyt. Tarkoitan, se oli kuin, en ole koskaan nähnyt ketään tällaista epävarmaa. Joten selitimme hänelle jatkuvasti, enkä tiennyt parasta tapaa kertoa jollekulle, mutta olimme hyvin tylsät hänen kanssaan ja sanoimme, että tämä on sellainen käyttäytyminen, joka työntää hänet pois. Joten luulen, että se, että saimme hänet tietoisiksi siitä, sekaisin häntä hieman, missä hänellä oli ajatuksia, joista puhut. Missä hän on, no, pelkään näyttää liian innokkaalta. Joten hän juuri sellainen kuin juuri tehnyt, ei tiedä mitä tehdä.

Antia Boyd:
Niin, niin se on kuin ahdistunut välttelijä, eikö. Joten heillä on tosiasiassa ahdistus alapuolella, ja tämä on mitä me pukeudumme tuohon viimeiseen vaiheeseen, unohdamme aina sabotoinnin, me välttelemme itse asiassa, tietysti, niin te sabotoit. Tiedät mitä tarkoitan? Et halua kommunikoida-

Chris:
Ja niin hän joutui riitaan ja ilmeisesti he erosivat toisistaan, ja sitten hän tietysti haluaa hänet takaisin vielä enemmän -

Antia Boyd:
Joo joo.

Chris:
Joten se on eräänlainen tämä mielenkiintoinen edestakaisin dynaaminen ja joo. Mutta se on ylivoimaisesti suosikkini sabotaasitarina.

Antia Boyd:
Joo, se on wow, rakastan, että hän todella kirjoitti sinulle tekstiviestin ja lisäsi tähän välittömään WhatsApp-käyttöoikeuteen? Mutta joskus nukut tai tiedätkö mitä tarkoitan? Jotakin tapahtuu.

Chris:
En voi olla lähellä ikuisesti, myös vaimoni auttoi häntä, joten hän ei voi olla ikuisesti. Joten se on vain mitä se joskus on. Mutta minä-

Antia Boyd:
Mutta [ei kuule 00:51:22] kyse on oikeastaan ​​jakamisesta oikein? Kuten tämä aitous, tein tämän myös mieheni kanssa. Kerroin hänelle, hei, osa minusta halusi myös manipuloida sinua, se oli kuin kuusi kuukautta seurustelusta, eikö? Ja hän on kuin: ”Oikeasti? Kuinka halusit tehdä sen? ' Ja niin epäilen, sanoisin aina, jaa voittaaksesi tämän välttämisen. Ja puhumme sabotaasivaiheessa siitä, kuinka todella luoda enemmän aitoutta ja enemmän läpinäkyvyyttä siinä vaiheessa, koska et aio selviytyä millään muulla tavalla, koska muuten -

Chris:
Joten nämä ovat kaikki vaiheita, joista puhut, ja pohjimmiltaan nämä valtavat päämiehet kutsuvat 12 ja 21 naista. Joten kuinka kauan… Joten puhelut ovat viikoittaisia, oikein? Jos muistan oikein. Ja kuinka kauan keskimääräinen puhelu on?

Antia Boyd:
Oi, ryhmäkutsut, ne ovat kuin kaksi tuntia, koska-

Chris:
Kaksi tuntia.

Antia Boyd:
… Näet kuinka saan-

Chris:
Joten myös-

Antia Boyd:
… Sinä tiedät.

Chris:
Voisitko sanoa myös, että on todella hienoa hyötyä siitä, että on muitakin naisia, jotka myös kuulevat tilanteesi ja pystyvät antamaan neuvoja myös antamiesi neuvojen lisäksi?

Antia Boyd:
Koko ajan. Itse asiassa, joskus tulen sisään ja se on kuin kaikki kysymykset, joihin vastasin, koska ne ovat kuin: 'Voi, niin ja niin jo vastasin tähän minulle tai olen täysin yhteydessä häneen. Joo, monilla naisilla on läpimurtoja, koska ajattele sitä, kun kuulet jonkun toisen tarinan, puolustusmekanisminne ovat alhaalla, koska olette, no, se ei koske minua. Joten aiot kuunnella vieläkin tarkemmin, eikö?

Chris:
Se tuntuu upealta tapaa, ja jotain, joka minusta tuntuu, että minun pitäisi alkaa tehdä omalle yleisölle. Mutta se näyttää upealta, koska yksi asia, jonka olen huomannut yksityisessä Facebook-ryhmässämme, on se, että paljon sitä tapahtuu. Ja se on hienoa, koska valitset hyper naiset, jotka voivat saada todella läheisen ja eräänlaisen siteen, ja olen varma, että sinulla on ollut ystävyyssuhteita näiden kautta -

Antia Boyd:
Liikekumppanuudet. Tarkoitan, kirjoja, jotka on kirjoitettu yhdessä, kirjoitettu kirjoja yhdessä, tarkoitan vain uskomatonta. Ja siksi sanoin näin, nyt me todella kutsumme sitä kuin sisareni, koska se on, todella, olen uskomaton ystävyys elinikäinen liikekumppanuus, sielu-sisarlaiva, jonka melkein sanon.

Chris:
Joten sanotaan, että joku, joka kuuntelee tätä podcast-jaksoa tai katsoo tätä YouTube-videota, on kiinnostunut liittymään johonkin näistä, mihin heidän on mentävä rekisteröityäksesi?

Antia Boyd:
Joo. Joten siirryt osoitteeseen magnetizeyourman.com ja vie sitten tietokilpailu sinne, jotta tiedämme tavallaan missä olet ja mitä tapahtuu.

Chris:
Joten jos et tiedä minne mennä, se on magnetizeyourman.com, jonka toistan jälleen kerran, joka on yrityksen hienoimpia nimiä. Ja kuten minä, hänellä on ilmainen tietokilpailu. Ja mitä ilmainen tietokilpailusi tekee tarkalleen?

Antia Boyd:
Joo. No, se vain näyttää todella, mitä oikein tapahtuu, missä olet jumissa, mitkä ovat sokeat kulmat? Missä ovat vääristymät? Joten se kertoo minulle paljon, meneillään on paljon ja olen myös… Joo, katson paljon erilaisia ​​tasoja.

Chris:
Okei. Joten se on pohjimmiltaan arvioinnin antaminen, luulen, on hyvä tapa esittää se -

Antia Boyd:
Joo joo. Se on arvio, näetkö todella, missä et tunne tukeasi? Missä et tunne vaaliasi, missä olet vääristynyt siitä, mikä on hypermiehellisyytesi verrattuna naispuoliseen? Ja se on kuin joo. Ja sitten he saavat myös ilmaisia, räätälöityjä lahjoja vastauksena siihen.

Chris:
Okei. Joten saat kaikki nuo herkut plus arvion. Ja sitten se johtaa sinut sellaiseen sanaan, hei, luulemme, että tämä on luultavasti paras puhelinsoiton päämies, sisaruus, mielenpesä. Keksit sille todella hienon nimen, unohdin, tyhjennän. Mikä se oli sisko?

Antia Boyd:
Sisar mieli, joo.

Chris:
Sisar mieli, sain sen. Ja niin se on pohjimmiltaan-

Antia Boyd:
[kuultamaton 00:54:55] tuo hieman enemmän naisellisuutta. Naiset ovat niin maskuliinisia ja

Chris:
Joten sallitaanko miehet näissä puheluissa?

Antia Boyd:
Ei.

Chris:
Okei, se on kaikki tytöt, naiset. Joten et näe minua siellä, mutta entä joku, joka kuuluu LGBTQ-yhteisöön? Saako heidät sinne?

Antia Boyd:
Joo, tarkoitan, meillä on kuin yksi nainen juuri liittynyt, joo. Tarkoitan, että minulla ei ollut koskaan ollut heitä luokseni, mutta joo, puhumme siitä varmasti.

Chris:
Okei. Okei, niin pohjimmiltaan, jos haluat saada pääsyn tähän todella, ja kuten sanoin, minusta on todella hyödyllistä vain saada nämä henkilöt, jotka tuntevat toisensa tilanteet, kuten kätensä takapuoli, ja sitten joka viikko, he kaivan vain syvälle ja yritän parantaa. Joten jos haluat nämä puhelut tai jos haluat käyttää tätä resurssia, sinun tarvitsee vain mennä verkkosivustollemme, magnetizeyourman.com, suorittaa ilmainen tietokilpailu ja sitten sinut ohjataan sieltä mihin tahansa tilanne. Joten jälleen kerran, kiitos paljon siitä, että tulit, tämä oli yksi eniten mielenrauhan jaksoista, koska minusta tuntui oppineen niin paljon. Etenkin epävarmuuden omistamisesta, aion kertoa asiakkailleni täysin sen ja nähdä, mitä tapahtuu.

Antia Boyd:
He ovat kuin, mitä?

Chris:
Joo, oikein.

star wars rogue one lapsille

Antia Boyd:
Kuinka teen sen? Joo, täysin, täysin. Mutta epätavanomaisten tulosten luominen vaatii todella nuo tavanomaiset menetelmät. Tarkoitan, että sinulla ei ole tuloksia, mutta sinulla on erittäin suuri todennäköisyys saada kaveri takaisin. No, sinun täytyy tehdä jotain epätavallista, sinun on päästävä [kuultamattomana 00:56:32] takaa-ajoon, eikö?

Chris:
Jep. Joten kiitos paljon tulemisesta.

Antia Boyd:
Kiitos paljon siitä, että sait minut Chris.