Menestystarina: Hän päästi irti eronsa jälkeen ja sitten jokainen exä palasi

Mitä Elokuvaa Nähdä?
 
Toista podcast-jakso Pelaaminen

Muutama päivä sitten yhteisömme sai tämän viestin,



Ja tiesin vain, että minun oli haastateltava häntä. Siitä seurasi yksi parhaista keskusteluista, joita olen koskaan käynyt entisen toipuvan jäsenen kanssa.







Puhuimme kaikenlaisista asioista, mm.

  • Thidan tarina
  • Siirtyminen ahdistuneesta turvalliseen
  • Sosiaalisen median pelin merkitys
  • Neuvoja siitä, mikä todella toimii, jotta ei saa vain yhtä exiä takaisin (mutta kaikkia exiä)
  • Kolminaisuuden työ
  • Motivaatio ohjelman pitämiseen
  • Taistelukaverin tärkeys

Nauttia!

Chris Seiter 00:03
Selvä, tänään meillä on haastattelu, joka on mielestäni yksi ainutlaatuisimmista, joita meillä on koskaan ollut tästä, on Thida. En vain uskonut, että yhteisöön lähettämäsi ryhmäviestit olivat sellaisia, enkä vain saanut exäni takaisin. Minun kaikki entiset ovat tulleet takaisin siitä lähtien, kun olen alkanut käydä tätä läpi. Joten hän ja minä käymme vain orgaanisen keskustelun. Mutta kiitos, että tulit ja teit tämän Thida.

00:29
Kiitos, että sain minut. Kuten sanoin aiemmin, ilmaisin tämän täysin. Kun kirjoitin tuota pientä postausta Facebookissa, sanoin kirjaimellisesti, että heti kun kirjoitan tämän, kuulen Chrisistä ja istun hänen kanssaan haastattelussa. Eikö? Joo.





Chris Seiter 00:44
Ja juuri niinhän siinä kävikin. Joo. Okei, miksi et vie meitä takaisin pimeisiin päiviin, vuosi sitten? Tarkalleen. Noin tähän aikaan, luulen. Vie vain meidät, vie meidät matkan läpi.

Thida 00:59
Okei. Joten mieheni, minä, olimme yhdessä seitsemän vuotta. Erosimme kesäkuussa 2011. Olen pahoillani, ei 2011 2021.

Chris Seiter 01:08
Olemme palanneet 10 vuotta

Thida 01:12
2021. Löysin videosi, aloin katsoa kaikkea. Minusta tuntui, että mikään ei toiminut, jotta en käyttänyt mitään ohjelmistasi. Ja vasta huhtikuussa 2022 kirjauduin ohjelmaan. Ja olin, olin ulkomaanmatkalla. Ja luin kirjaimellisesti koko kirjan kolme kertaa, kahden viikon aikana, kun olin ulkomailla, ja pidän siitä, että podcastisi on ladattu ja kuunneltu melkein kaksi tai kolme kertaa niiden kahden viikon aikana, kun matkustin ulkomaille Eurooppaan. Joten tuntui kuin olisin halunnut uppoutua ohjelmaan. Liityin Facebook-ryhmään sekaisin taistelukaverin kanssa, hänen nimensä on Bianca. Olin kuin lähimmät ystävät, nyt puhumme kuten koko ajan, joten se on hämmästyttävää. Se on mahtava tuki. Mikään ei näyttänyt onnistuvan. Ja tietäisitkö, että kun he sanovat, että älä tee kuten, tiedäthän, ilman yhteydenottoa, kuten älä vastaa ja kaikkea mitä en ole katkaissut yhteyttä, en ollut. En minä ojentanut käteni, vaan hän ojensi kätensä. Ja sitten olen kuin: Voi, saan jonkinlaista huomiota. Joten minun pitäisi ainakin vastata takaisin. Ja en kirjaimellisesti katkaissut yhteyttä, en varmaankaan viisi tai kuusi kertaa, kuten, tiedäthän, muutaman viikon sisällä tai missä tahansa. Ja vasta elokuussa 2022 sanoin, että olen saanut tarpeekseni ja voi, tänäkin aikana. Tein kaiken niin kuin he käskivät olla tekemättä, kuten vainoamista, kiinnittäen huomiota siihen, mitä hän tekee. Keskity vain häneen. Kuten, en tiedä mitä minulle tapahtui tuolloin, keskityin vain häneen. Ja vasta, kuten sanoin, elokuu oli silloin, kun en tiedä, että minussa katkesi jotain, ja olin vain kuin, okei, minun täytyy muuttua. Tämä ei toimi minulle enää. Joten jätän hänet pois kokonaan, tiedätkö, ei yhteyttä ikuisesti. Se oli minulle. Ja minä kirjaimellisesti hän lähetti minulle viestin uudelleen, ja minä kirjaimellisesti käskin häntä poistumaan. Ja minä ajattelin, että olet poissa elämästäni. Ja keskityin vain itseeni. Ja sitten se oli viime vuonna ja siitä on kulunut kuusi kuukautta. Ja elämäni on ottanut kuin harppauksin. Kuten kvanttihyppyjä. Olen, tiedätkö, urani nosti ihmisiä, joiden oli tarkoitus olla elämässäni. Minusta tuntuu, että ihmiset, jotka olivat ikään kuin vastasivat kanssasi tunnetulla tasolla, sillä tasolla. Tulin elämääni asioita, jotka olivat kuin synkronisia. Eli joo, se on pohjimmiltaan mitä

Chris Seiter 03:45
tapahtui. Joten minusta tuntuu erittäin hyvältä, ei, ei, ei, et tekisi

Thida 03:50
luovuttaa. Vasta kun luovutin, hän tuli takaisin elämääni. Niin

Chris Seiter 03:54
miksi et puhu siitä, kuten siitä päätöksestä, jonka teit olla pohjimmiltaan sellainen, että vituttaa tämä, en tee tätä enää. Kuten minä teen. Teen itseni sen sijaan, että joo, ehkä, ehkä minun pitäisi löytää toinen tapa ilmaista se. Ei, sinä olet

Thida 04:07
hieno. Olet kunnossa. Joten kuten sanoin, en katkaissut yhteyttä, kuten viisi tai kuusi kertaa ja viisi tai kuusi kertaa, ja yksi suosikkiasioistani, jonka sanon aina, on vaihtaaksesi tanssia, sinun on vaihdettava kappale. Ja minusta tuntui, että toistan vain samaa kappaletta uudestaan ​​​​ja uudestaan, missä mitään ei tapahtunut. Ja minusta tuntui, että tämä on liian hullua. Minun täytyy vain päästää heidät menemään. Joten kuten sanoin, kerroin hänelle irti ja putosin täysin maan pinnalta hänen luokseen. i Hän ei koskaan kuullut piipitystä minusta. Mutta sosiaalinen mediani oli edelleen aktiivinen, julkaisin minne olin menossa mitä olin tekemässä, kuten sanoin, että urani lähti nousuun. Ja tänä aikana hän ei koskaan siitä, mitä luulin, ettei hän kiinnittänyt huomiota. Ja mutta jotenkin hän oli niin jotenkin niin, että hän löysi tämän tai joku kertoi hänelle ja noin 60 päivän täydellisen hiljaisuuden jälkeen hän lähetti minulle viestin ja sanoi periaatteessa kuin kaikki, mitä tyttö olisi mielestäni halunnut kuulla, oli kuin rakastan. sinä. Tiedän, kadun kaikkea, mitä haluan palata yhteen ja haluan, haluan selvittää tämän kirjaimellisesti kaiken tai tyttö voi toivoa siinä tilanteessa. Ja sanoin vain ei.

Chris Seiter 05:13
Oliko tämä sinun ex-miehesi? Oikea? Okei, niin teilläkin oli sellainen on ja off -tyyppinen suhde. Joten se oli aivan kuin sinä olisit eronnut. Olet tavallaan niin, että haluan yrittää löytää tavan korjata tämä avioeron jälkeen. Ja se on mielenkiintoista, vai mitä? Oletko koskaan tehnyt jotain näistä kiintymystyylitesteistä verkossa selvittääksesi, millainen kiintymystyylisi oli, ja yrittänyt selvittää, mikä hänen kiintymystyylinsä oli

Thida 05:40
turvattu. Hän on huolissaan.

Chris Seiter 05:42
Okei, se on mielenkiintoista. Hän on siis ahdistunut. Joo. Joo. Okei. Niin

Thida 05:47
prosessi, jonka käänsin turvallisesta ahdistuneisuuteen, jos siinä on mitään järkeä, koska olin turvassa ennen ja sitten siitä tuli ahdistunut eron aikana? Hyvin,

Chris Seiter 05:55
tietenkin, joo, mielestäni se on iso asia, jonka useimmat ihmiset ymmärtävät väärin kiintymystyyleistä, elämäntilanteillasi on valtava vaikutus siihen. Voit siis olla täysin turvassa. Mutta jos olet suhteessa jonkun kanssa, joka on kuin ahdistunut tai välttelevä henkilö tai jos käyt läpi hyvin stressaavaa aikaa, maksat turvapuolensa. Aika. tavallaan ahdistunut. Joo, niin näyttää siltä, ​​että sinulle on käynyt. Joo. Meillä ei ole monia ahdistuneita exiä. Entä hän? sai sinut ajattelemaan tai ymmärtämään, että hänellä on ahdistunut kiintymystyyli? Ehkä avioliitto? Joo.

joseph ja hämmästyttävä technicolor Dreamcoat -arvostelu

Thida 06:32
aina ahdistunut. Hän piti aina huolen siitä, että minulla on kaikki hyvin ja että olen onnellinen. Hänellä oli vain hyvin ahdistuneita taipumuksia, kuten pienet asiat tekisivät hänestä hyvin ahdistuneen. Joten minä mukaan lukien, hän aina ihmetteli, miten minulla menee suhteessa, olinko onnellinen, tai mitä tahansa.

Chris Seiter 06:48
Okei. Tämä on siis toinen mielenkiintoinen kysymys, jonka haluaisin kysyä sinulta. Joten käyt läpi tämän ajattelutavan muutoksen, tiedäthän, ehkä kolme tai neljä kuukautta sen jälkeen, kun olet päässyt ryhmään tai yhteisöön, olet ollut parisuhteessa taisteluun, kaveri, kaikki näyttää siltä, ​​​​että kaikki ei toimisi sinulle. Ja muutat kappaleen käyttämään omia sanojasi. Kun teit sen, mikä oli hänen reaktionsa? Oliko se vain radiohiljaisuus kuinka kauan kestikin ennen kuin hän otti kätensä ja kertoi sinulle kaiken, mitä hän halusi? Halusitko kuulla?

Thida 07:15
Oliko se radiohiljaisuus häneltä? Joo. Ensin sitä varten. 60 päivää.

Chris Seiter 07:20
Ja ne 60 päivää, katsoitko hänen sosiaalista mediaansa. Sinä vain istut

Thida 07:26
sinne menossa? Kyllä, siihen mennessä se epäonnistui 35 tai 6 kertaa, ei yhteyttä. Ja minä olin kuin, annan periksi. Ja se oli kuin hetki, jolloin energiani muuttui, ja pidän siitä, että se meni pois tuon suhteen verkosta. Silloin hän tuli kuin olisi nyt palannut kuin kuminauha.

Chris Seiter 07:44
Joo, se on jotenkin ihmeellistä. Puhun siitä usein paljon YouTube-kanavalla, mikä on niin, että hei, melkein sinun täytyy pitää eräänlaisesta epäonnistumisesta ja vain nostaa kädet ilmaan, ennen kuin yhtäkkiä tapahtuu jotain erilaista.

Thida 07:56
siitä jotain sanottavaa. Mitä mieltä sinä olet

kuinka vanha on alkuunsa ei kaveri

Chris Seiter 07:59
se on, olen utelias kuulemaan mielipiteesi, koska se tapahtui sinulle.

Thida 08:03
Minusta tuntuu, että hän tunsi sen energeettisesti samalla tavalla, kuten sanoin, viestissäni, minä, kirjaimellisesti jokainen menneisyyteni menneisyydestäni kuluneiden neljän tai viiden kuukauden aikana, pidän jopa ihmisistä, joita olen jatkanut, kuten ehkä yksi. treffailla joiden kanssa ei ole edes numeroani enää, en edes asu samalla puolella maata. Yhtäkkiä he löysivät minut sosiaalisessa mediassa. Enkä edes sano, että voi, siellä on kourallinen. Puhun esimerkiksi 2030 ihmiselle, joista en ole kuullut kaikista lyhyen ajan sisällä. Joten minusta tuntui, että maailmassa oli kuin shokkiaaltoja. Ja tässä he ovat.

Chris Seiter 08:35
Luuletko, että se oli enemmän energiapohjaista? Vai luuletko, että enemmänkin kirjoitit hieman useammin sosiaalisessa mediassa ja sitten kiinnitit huomiota ja aistit energiaa?

Thida 08:46
Luulen, että ollessani viestejäni on ollut saman verran. Mutta minusta tuntuu, että se on energisesti, koska en ole muuttunut. Kuten kuinka monta kertaa olen postannut tai jotain sellaista. Ainoa asia, jonka voin selittää sen, on energia, jonka he tunsivat sen.

Chris Seiter 09:02
Joo, tarkoitan, että olet ehkä tehnyt jotain erilaista viesteissäsi. en tiedä, olen aina

Thida 09:09
urani lähti nousuun. Kuten tiedät, aloin saada todella suuria mediasopimuksia. Olin postannut sen. Joten se meni kirjaimellisesti, koska teen hieman mallintamista sivulla. Ja niin minä

Chris Seiter 09:19
ei vain osannut sanoa. Joten tein vähän, mitä tiedät,

Thida 09:23
ja sitten sain nämä todella suuret aikakauslehtisopimukset, jotka halusivat työskennellä kanssani, joten postasin sellaisia ​​juttuja. Tein matkoja ympäri maailmaa, kuten esittelin eri maailman alueita, joille olin menossa, minulla oli kirjaimellisesti vain elämäni aikaa.

Chris Seiter 09:37
Okei, joten luulen, että postauksen sisältö on tärkein asia, sillä se on mielestäni kiehtovampaa ja kun teet arvokkaampia asioita miehille. Ja niin ilmeisesti ex-miehesi oli ensimmäinen, joka piti siitä, että alkoi ryömiä takaisin sinuun

Thida 09:57
mutta minäkin olin mies ja erosin hänestä ja hän itse asiassa katsoi myös juttujani jotenkin incognito-tilassa. Niin

Chris Seiter 10:06
okei, joten kun erosit isästäsi, puhutaanpa tästä poikaystävästä, jonka kanssa erosit.

Thida 10:13
Hänellä oli kahden kuukauden ajan hylkäämisongelmia, ja luulen, että hänelle oli joko helpompi vain jättää minut ensin kuin saada minut hylkäämään hänet myöhemmin. Minä en tiedä.

Chris Seiter 10:23
Se on eräänlaista välttelyä. Ehdottomasti välttämistaktiikka, luulisin.

Thida 10:28
Mutta luuletko, että loukkaantuminen oli ilmaista? Joten, sinä niin

Chris Seiter 10:31
Sanotko, että sinun täytyi vain saada nämä kaverit takaisin, tappaa se elämässä? Ja se vain yhdistyksen kautta

Thida 10:39
100 100 %.

Chris Seiter 10:41
Se on hämmästyttävää. Tiedätkö, tuo on, se näyttää melkein niin yksinkertaiselta. Joten mitä, mitä, mitä, mitä teit aloittaaksesi tappamisen elämässä? Koska ilmeisesti tarkoitan sitä, että jos palaamme eroon, teit selvästi paljon virheitä, et katkaissut yhteyttä, me vainoamme häntä sosiaalisessa mediassa ja muuta sellaista. Oliko se asteittainen prosessi päästä sellaiseen, tiedätkö, okei, olen valmis -asenteeseen. Ja keskityn vain minuun, kuten: Mitä vinkkejä annat jollekulle, joka kuuntelee tätä, joka kamppailee tämän puolen kanssa?

Thida 11:12
Minulle kamppailin huhti-elokuussa, taistelin, taistelin. Mutta jotain katkesi. Siihen mennessä, kun olin epäonnistunut. Ei, ei yhteyttä, kuten viides kerta, kun olin aivan kuin, minun täytyy, minun täytyy luovuttaa, koska tämä on hullua. Ja minusta tuntui, että olin jumissa kierteessä, josta en päässyt pois. Niin se tapahtui, kun päätin valita ensin minut. Se oli ensimmäinen asia, että minussa oli energisesti jotain energiaa, johon minun piti keskittyä itseeni. Koska en voinut antaa energiaani hänelle. Minun tapaamisestani ei ollut mitään hyötyä. Se ei tuonut mitään henkilökohtaista kasvua. Joten sillä hetkellä kun päätin vetää itseni pois sieltä, keskittyä 100 prosenttiin. Kuten, en kirjaimellisesti edes ajatellut häntä, minä aloitin. Ihmisiä, mitä tein, aloin kutsua heitä kiiltäviksi esineiksi. Joten tarvitsin erilaisia ​​kiiltäviä esineitä pitämään, täyttämään aikaani, jotta en olisi ajatellut sitä. Ja lopulta luulen, että se ei käynyt helpoksi ennen kuin noin 40 tai 45 päivää, jolloin unohdin hänet kokonaan. Tiedätkö, ensimmäinen, joka pitää 45 päivästä, ajattelin häntä ajoittain.

Chris Seiter 12:23
Ja se, mitä sanoit, kesti kuin kuusi kuukautta? 60 päivää? 60? Tiesin. Joo. Luulen, että hän tulee takaisin. Okei, se on mielenkiintoista. Ja ilmeisesti sanoit ei. Miten se keskustelu sitten meni?

Thida 12:41
Hän sanoi vain kirjaimellisesti, tiedäthän, kuten sanoin, kaiken, mitä tyttö haluaisi kuulla siinä tilanteessa. Minä rakastan sinua. Haluan palata luoksesi. Tein kaikki nämä virheet. olen valmis tekemään mitä tahansa. Ja sytytin juuri ja sanoin kirjaimellisesti, en halua tehdä sitä enää. en voi tehdä sitä enää. Olen siirtynyt henkisesti eteenpäin.

Chris Seiter 12:58
Okei, tässä on suuri kysymys. Oletko käynyt tämän keskustelun hänen kanssaan? Sen jälkeen kun olet keskustellut hänen kanssaan? Luopuiko hän?

Thida 13:05
Ei, hän ei tietenkään ole. Hän on itse asiassa yksi ensimmäisistä, jotka toivottavat minulle hyvää huomenta ja yksi viimeisistä, jotka toivottavat minulle hyvää yötä. Ja koko ajan, kuten jokainen päivä sen jälkeen, tämä on luultavasti takaisin ehkä syyskuussa. Kuulen Hänestä joka päivä. Hän on yksi ensimmäisistä, joka katselee sosiaalisen median julkaisujani kommentoidakseen niitä kysyäkseen, kuinka voin. Hän on kirjaimellisesti yksi suurimmista faneistani nyt. Joten se on itse asiassa joo, se on itse asiassa aika hauskaa.

Chris Seiter 13:37
Joten neuvosi sellaiselle, joka haluaa tuollaisen lopputuloksen, riittää oudosti? Tapa se elämässä. Luovutko yrittämästä saada se takaisin?

Thida 13:45
Kyllä ehdottomasti. 100% Jos voisin tehdä sen uudelleen, tai neuvoja, joita voisin antaa naisille ja herroille. Se on vain täydellinen, ei yhteyttä, älä edes pidä vaivautumisesta. Kuten, se ei ole edes aikasi arvoista, jos haluat jäädä jumissa. Keskity itseesi. Ja tiedäthän, että lopulta maailmankaikkeus antaa sinulle mahdollisuuden valita haluamasi välillä, etkä ehkä sinä enää valitse niitä.

Chris Seiter 14:12
Okei, pohjimmiltaan taktiikkasi on minusta kiinnostava, koska puhun usein tästä käsitteestä, kuten monet menestystarinoistamme he ovat päässeet irti, ja silloin kun he päästävät irti, se on yleensä silloin, kun X tulee tavallaan takaisin. Joten yritän aina opettaa ihmisiä päästämään irti nopeammin, jotta he voivat ikään kuin nopeuttaa prosessia hieman. Ja sinulla näyttää olevan Joo, ja luulen, että se on todella vaikea osa. Ja sanoit, että kaikki exäsi palasivat kuitenkin, jokainen

Thida 14:45
ja enemmän ei ollut vain minun, vaan kaikki kirjaimellisesti kaikki, jotka olen tuntenut koko olemassaoloni ajan.

Chris Seiter 14:51
Okei, tämä on todella mielenkiintoista, koska he eivät olleet palanneet aiemmin.

Thida 14:55
Ei. Mitä luulet sen olevan? Voin lukea vain energiasta. Okei, luuletko? Anteeksi. Mene eteenpäin.

Chris Seiter 15:04
Selvä. Luuletko, että sillä oli jotain tekemistä sen kanssa, kuinka kauan olitte eronneet ennen kuin yritit osallistua ohjelmaan? Arvon herra? Kysyn vain. Niin se

Thida 15:11
oli lokakuussa 2021, jolloin lokakuun lopussa 2021 erosimme. Liityin ohjelmaan huhtikuussa 2022. Eli jatkoa.

Chris Seiter 15:22
Selvä. Tarkoitan siis, että kaikki on suhteellisen nopeaa, luuletko? Okei, haluan sinun ajattelevan taaksepäin. Tiedän, että eroa on vaikea katsoa. Mutta olen todella söpö. Seuraan tässä vain omaa uteliaisuuteni. Selvä, käytkö läpi tämän avioeron? Näitkö nousun? Ja sitten joukko miehiä, jotka liukuvat DMS-exisiisi, tulevat takaisin? Vai oliko se vain täysin hiljaa?

Thida 15:43
No, en kertonut kenellekään, että olen eronnut. Joten en kertonut edes perheelleni. Olin eronnut kuuden kuukauden kuluttua. Joten joo, niin se oli, se oli hyvin, minun oli vaikea kertoa heille. En yleensä pidä yksityiselämääni sosiaalisessa mediassa. Eli kukaan ei tiennyt pisimpään aikaan.

Chris Seiter 16:04
Okei, luuletko, että palaavilla exillä oli enemmän tekemistä sen kanssa, että he ymmärsivät, että hän on nyt sinkku? Verrattuna siihen tosiasiaan, että hän on naimisissa? Pitääkö minun perääntyä?

Thida 16:14
Ei, koska he tekivät? Ei, ei, he eivät tienneet. Koska silloinkaan, kun olin naimisissa, en julkaissut hänestä paljoakaan, koska pidin sosiaalisen mediani enimmäkseen liiketoimintaa varten.

Chris Seiter 16:24
Okei. Tämäpä kiintoisaa. Joten pohjimmiltaan sosiaalisen median strategiasi menestyi hyvin työssäsi. Ja luulisi, että jopa mallinteko olisi työtä, eikö? Kyllä sinulle maksetaan siitä. Niin. Joten pärjäät hyvin töissä. Ja mietin, onko siinä myös sosiaalinen puoli. Kuten tiedät, aikakauslehtisopimuksen saaminen malliasiaksi on kuin tietty arvovaltaa. En tiedä mitä teet. Ja tämä ei siis ole kokopäiväinen keikkasi, eikö niin? Ei, olen markkinointijohtaja. Okei, tapat sen työssäsi saadaksesi nämä sopimukset ja kaiken, mitä julkaiset niistä. Joten sinulla oli selvästi alas Pyhän Kolminaisuuden varallisuusnäkökulma, teitkö jotain, kuten terveyteen ja ihmissuhteisiin liittyvää?

Thida 17:05
Laihduin noin 30 kiloa. Siinä ajassa pääsin elämäni parhaaseen kuntoon. Kuten sanoin, tein sen lyhyen vuoden aikana asioita, joista luultavasti pidän, en olisi voinut tehdä 10 vuodessa, kuten aiemmin. Minusta tuntui, että kaikki oli kuin, tiivistettynä siihen yhteen vuoteen. Joten kuten sanoin, laihduin. Minun urani, kuten pilviin noussut, ei vain lähtenyt nousuun, se nousi pilviin. Kaikki, mitä sanoin, aion saavuttaa. Tein kaiken tuon vuoden aikana.

Chris Seiter 17:39
Okei. Niin ja kävit myös treffeillä muiden ihmisten kanssa. Joo. Oikein. Tein, kuinka monta treffejä Okei, joten pohjimmiltaan menit vain tähän kolminaisuuskonseptiin ja julkaisit siitä sosiaalisessa mediassa, mikä loi tarvittavan energian, jotta exä olisi sellainen, jokin on erilaista. Joo. Okei, se on mielenkiintoista. Miksi te erositte alun perin?

Thida 18:11
hänellä oli myös hylkäämisongelmia. Mutta hänellä oli exä, hän palasi vain vuosi sen jälkeen, kun olet ollut paikassa, kuten eräänlainen, joka pääsi eroon. Ja minusta vain tuntui, että aina oli jotain pielessä. Tarkoitan siis, että hän ei pettänyt minua tai mitään. Mutta tiedätkö, keskeytin sen, koska sanoin, että jos hän tulee aina olemaan taustalla jossain, sinun täytyy mennä ja selvittää se. Siksi erosimme. Hän itse asiassa palasi hänen luokseen ja huomasi, ettei se ollut sitä, mitä hän halusi. Tietysti. Joo. Niin.

Chris Seiter 18:44
Joo. Okei. Tämäpä kiintoisaa. Kuinka kauan sitten olitte naimisissa? Viisi vuotta yhdessä? Seitsemän, viisi vuotta yhdessä. Seitsemän, eroat ja erosit ehkä seitsemän, kahdeksan kuukauden ajan, kun hän palaa. Mutta

Thida 19:02
seurustella myös useiden muiden tyttöjen kanssa. He olivat siis useita muita naisia.

Chris Seiter 19:08
Okei, mutta luulen, että heitä ei koskaan verrattu sinuun.

Thida 19:11
Joo, ei kai. Varsinkin olet niin Yugi oikeassa.

Chris Seiter 19:16
Joo. Eli pohjimmiltaan tapit sen. Mikä sitten oli motivoiva ajatus, koska mielestäni vaikeinta ihmisille yhteisössä on tehdä asioita, kuten ottaa ensimmäinen askel, koska he ovat vain niin raakoja surusta, masennuksesta ja kaikesta, mikä liittyy erota. Haluaisitko laihduttaa 30 kiloa, eikö niin? Mikä on motivaatiosi herätä aamulla? Mene kuntosalille, kun olet kuin, en halua tehdä sitä tänään.

Thida 19:44
Joo, aluksi en. Minusta tuntui, että minun oli ensin osuttava pohjaan pysyäkseni ohjelmassa, koska vaikka luin ohjelman läpi ensimmäistä kertaa, kun olin sillä lennolla, pidän jopa sellaisesta vain selaamisesta Trinityn läpi. Hei, myönnän sen, koska se on kuin, koska tiedät, on helpompi olla tekemättä työtä itsesi kanssa, eikö niin? Koska ihmiset olivat kuin yksi kaikesta muusta kuin työstä itsesi parissa. Ja se ei ollut sellaista. Kuten sanoin, minun piti olla niin kyllästynyt, että halusin muutosta niin kovasti, että olin vain valmis sanomaan: Hei, rakastan itseäni tällä hetkellä enemmän kuin häntä. Joten minun täytyy omistaa se energia, jonka laitoin häneen, minuun. Ja minun oli päästävä pohjaan.

Chris Seiter 20:30
Ja kun osuit pohjaan, se vain aiheutti muutoksen, oliko siinä jonkinlaista kostoa? Koska ei. Okei, sinun kohdallasi kyse oli vain minusta, kuten olen lopettanut hänen ajattelunsa. Minun täytyy vain ottaa se energia ja laittaa se itseeni.

Thida 20:47
No joo. Ja lisäksi, jos laitat tuon kostoenergian ulos, se on eräänlaista negatiivista energiaa. en halunnut sitä ulos. Ja siksi toivoin hänelle hyvää, toivon sinun tietävän, en ajattele hänestä yhtään pahaa. Kuten sanoin, koska puhumme kuten jokainen

Chris Seiter 20:59
nyt, olet paljon ystävällisempi kuin useimmat ihmiset, kerron sinulle,

spongebob-elokuvan sieni vedestä

Thida 21:02
Tarkoitan, en halua laittaa sitä huonoa energiaa tuohon huonoon jujuun, koska se tulee lopulta takaisin luoksesi. Ja keskityin vain kuten sanoin 100 prosenttiin. Kaikki, mikä liittyy minuun. Ja näin, että kirjoitin listan kaikista asioista, joita halusin saavuttaa. Ja kirjaimellisesti kaikki listalla, mukaan lukien tämä keskustelu kanssasi, on valmis. Joten se on niin, että mitä muuta nyt? Saanko toisen listan?

Chris Seiter 21:26
Kyllä, luulen niin. Tarkoitan, mitä, mitä haluat tässä vaiheessa? Haluatko mennä uudelleen naimisiin jonkun kanssa, kuten mikä on suhteesi yleinen tavoitteesi?

Thida 21:36
Tiedätkö mitä, olen itse asiassa todella onnellinen siitä, missä olen juuri nyt, olen edelleen sinkku. Ja minulla ei ole kiire parisuhteeseen. En edes katso, keskityn vain hyvään oloon joka päivä ja varmistan, että olen paras ihminen, mitä voin olla. Eli tässä olen elämässäni. Olen vain onnellinen siitä, missä olen.

Chris Seiter 21:54
Minusta tuntuu, että menestystarinasi, yksi tärkeimmistä, joita meillä on ollut, koska se todella osuu siihen pointtiin, jonka yritän aina tuoda esiin, eli sinun täytyy todellakin ennen kuin puhut exäsi kanssa. päästä siihen paikkaan. Useimmiten olemme vain niin, että olen kunnossa. Selvä. Ja sinä näytät ilmentäneen sitä. Mutta se vei sinun osumisen pohjaan. Ja se kesti jonkin aikaa, joten luulen, että suurin asia, josta olen utelias, on se matka, jonka avulla pääset todella pohjaan, tiedäthän, että teet paljon virheitä, kuten mitä? Miksi tekisit jatkuvasti samoja virheitä? Sinä tiedät? Kuten, miksi ei. Miksi muutoksessasi kesti niin kauan? Laulu taitaa olla se, mitä kysyn.

Thida 22:39
Ensinnäkin, koska aika kuluu ajan kuluessa, tänä aikana, kuten sanoin, epäonnistuin luultavasti viisi tai kuusi kertaa, kuulet heiltä, ​​kun et ole kuullut heistä. Ja toivot niin kovasti, että suhde voisi palata siihen, missä se oli, että periaatteessa unohdat itsesi vain tehdäksesi jotain, jonka uskot tuovan ne takaisin elämääsi. Ja kuten sanoin, se tapahtui sen jälkeen, kun hän oli loukkaantunut niin paljon nähtyään hänen yrittävän siirtyä muiden naisten pariin, tiedätkö, hän käsittelee asioita omalla tavallaan. Ja se oli vain loukkaantumista. Jossain vaiheessa sinun täytyy olla kyllästynyt loukkaantumiseen. Sinun täytyy olla kyllästynyt säälimään itseäsi. Ja se, mikä ei toimi minulle, kuten tuo aikakehys, oli aivan liian uskomatonta ollakseen järkyttynyt, surullinen tai vihainen. Joten kuten sanoin, oli kuin eräänä päivänä valokytkin juuri sammuisi. Ja seuraavana päivänä olin täysin erilainen tyttö.

Chris Seiter 23:32
Entä taistelukaverisi? Pidikö taistelukaverisi myös hänestä

Thida 23:35
suhteessa. Nyt hän on, hän on loistava. Herranjumala. Hän on parasta, mitä tästä ohjelmasta tulee. Hän Hän on mahtava. Juttelimme toisillemme paljon. Hän on toisessa suhteessa. Nyt meillä olisi keskusteluja, joissa hän on kuin, okei, tyttö, sinun täytyy saada minut olemaan lähettämättä hänelle tekstiviestejä tai mitä tahansa. Ja me edestakaisin, tai tiedätkö, niin monta tuntia hänen kanssaan monta, monta tuntia.

Chris Seiter 23:59
Tuliko hänen exänsä myös takaisin vai pyysikö häntä takaisin? Jossain vaiheessa? Itse asiassa,

Thida 24:02
hän ei tehnyt. Mutta hän jatkoi. Joten en tiedä, olisiko hänellä, koska nyt hän on kaikki mitä tiedät, hän on paremmassa suhteessa. Ja hän on kaikkialla hänen sosiaalisessa mediassa. Joten en tiedä tulisiko hän takaisin.

Chris Seiter 24:13
Joten luulen, että se on onnellinen loppu molemmille osapuolille. Mikä on hienoa. Joo. Joten taistelukaveri, sinusta tuntui, että ohjelman taistelukaveri ja yhteisö oli paras. Parasta siinä, että tämä vastuullisuuden taso kai on, on olemassa?

Thida 24:31
Joo. Koska, tiedätkö, minkä tahansa suuren eron aikana sinusta tuntuu siltä, ​​että olet tulossa hulluksi, eikö niin? Kukaan perheenjäsenistäsi ei halua kuulla sinun puhuvan siitä. Sinusta tuntuu, ettei ole ketään, jolle puhua. Ja niin ollaksesi yhteisössä, jossa on 1000 ihmistä, jotka käyvät läpi samaa, tunnet olosi vähemmän hulluksi. Ja sinusta tuntuu, että tiedät, että sinulla on jotain, josta voit puhua, koska käyt kaikki läpi samoja asioita, kun taas perheenjäsenesi kertovat sinulle vain, että jatkat eteenpäin, mutta on kuin heidän ei tarvitse Kaikki, mikä tulee sen jälkeen, tiedäthän, kun taas tiedät, sinulla on itse asiassa ohjelma vaiheista, joita teet sen jälkeen.

Chris Seiter 25:08
oikein? No, tiedätkö, mielestäni yhteisönäkökohta, olen ajatellut paljon itse yhteisöä. Ja uskon, että syy siihen, miksi se toimii niin hyvin, on se, että tilivelvollisuus on kuin kolme tasoa. Tiedätkö, sinulla on vertaisvastuu, joka on kuin sinä taistelukaverissa. Mutta sitten sinulla on kuin veteraanivastuu, joka on kuin ihmiset, jotka ovat käyneet sen läpi ja ovat edelleen olemassa ja antavat neuvojaan. Ja sitten sinulla on tietysti valmennusvastuu, kuten asiantuntijat, jotka tulevat ja tekevät sitä. Ja mielestäni se on todellakin koko yhteisön, koko yhteisön, todellinen suuri arvo. Mutta näyttää siltä, ​​​​että suuri osa matkastasi ymmärtämisestä on kuin pohjan saavuttaminen, kun ymmärrät, että minun on mentävä eteenpäin. Ja sitten itse asiassa eteenpäin ja sitten nähdä tulokset, mutta ei vain nähdä tuloksia. Kuten oi, halusin todella tätä, kuten nähdä hullumpia tuloksia kuin koskaan odotit, kuten jokainen kaveri, jonka kanssa olet koskaan seurustellut yrittäessään pyytää sinua takaisin. Mikä on kaunista,

Thida 26:07
aika fake jatkaa eteenpäin, tiedätkö? Koska sinä, niin, se on kuin etenemistä eteenpäin menemättä. Eikö? Joo. Siitä on jotain sanottavaa. Ja yritin jatkaa eteenpäin. Mutta kuten sanoin, se etenee eteenpäin menemättä. Ja se ei toiminut. Sen on kirjaimellisesti jotain täytynyt potkaista energisesti. Vasta kun se napsahdus minussa tapahtui, se valokytkin tapahtui, kaikki muu loksahti paikoilleen.

Chris Seiter 26:32
Joo, jotta et voi, tämä ei ole väärennös, ennen kuin teet siitä kirjoituksen. Tämä on kuin sinun täytyy todella tehdä se. Ja sitten kun teet sen, asiat ovat paremmin sinulle. Mutta luulen, että vaikein osa tätä kuunteleville ihmisille on ottaa se uskoon, koska se on kuin tulos, jota he eivät tiedä, ei ole mitään takeita, että niin tapahtuu. Sinä tiedät? Joten mitä voit sanoa jollekin sellaiselle, tiedätkö, olet elänyt sen läpi,

Thida 26:57
Minulle piteleminen on kuin vastuksen lisäämistä tuohon johtoon, eikö niin? Mitä enemmän vastusta, sitä enemmän vastusta lisäät johtoon, energia voi kulkea sen läpi, koska siinä on vastusta, kun päästät irti, kun vapautat sen vastuksen energialle, virtaa paremmin. Joten ajattelin, että tämän ohjelman aikana sanoin, että minun täytyy vain päästää irti, koska lisään vastustusta. Ja tarkoitan, tein sitä kuukausia, totesin sitä itselleni kuukausia. Ja kuten sanoin, sinun täytyy kurkottaa minua, oli tärkeää päästä pohjaan. Ja minä en halua kaikkien saavuttavan pohjaa, koska se on todella pimeä paikka. Mutta minun kohdallani voin sanoa, että hei, tässä olen muuttunut. Se ei ollut sitä ennen.

Chris Seiter 27:36
Rakastan tarinaa. Olet kuin, olet kuin vanhemmuutta kaiken, mitä olen yrittänyt. Mutta katso, tässä on asia, kuten, teen YouTube-videon ja sanon tekemässäsi tarkat kohdat, mutta minusta se ei tunnu pääsevän ihmisten tietoon. Ja luulen sen johtuvan siitä, että jos aiomme käyttää energiaterminologiaa, minulla on liian paljon maskuliinista energiaa. Ja joskus sinun täytyy saada feminiinistä energiaa ja olla kuin, oi, joo, toimii. Kuten tämä on tapa tehdä se. Ja mielestäni se toimi sinulle melkein liiankin hyvin. Kuten sinulla on nyt melkein liikaa vaihtoehtoja.

Thida 28:09
Voi luoja, tyttöystäväni vitsi siitä koko ajan. Koska nyt kirjaimellisesti liikaa vaihtoehtoja. Aiemmin se oli kuin ei mitään. Ja nyt se on uskomatonta, kuin elämäni olisi mennyt täysin sekaisin.

Chris Seiter 28:22
Joo, tarkoitan, millaista se nyt on sinulle? Kuten eteenpäin? Tiedän, että sinulla ei ole suunnitelmia mennä naimisiin, mitä tietysti kaikki ovat sanoneet aiemmin, eikö niin? Ennen kuin he löytävät sen miehen ja

Thida 28:34
Minä olen. Olen avoin kaikelle, mitä universumi tuo minulle. En aio enää pitää kiinni runsaudestani. Mutta teen sen, mikä tuntuu luonnolliselta, tiedätkö? Ja mikä tuntuu hyvältä.

Chris Seiter 28:46
Okei, tässä on vaikein kysymys, jonka esitän sinulle. Oletetaan, että olet tilanteessa, jossa löydät täydellisen miehen, ja sitten hän eroaa sinusta. Tuntuuko sinusta, että tekisit samat virheet uudestaan? Vai tuntuuko sinusta siltä, ​​että olisit nopeampi saavuttaa pohjan ja tehdä sen, mikä toimi viime kerralla?

Thida 29:03
Ei, antaisin hänen mennä. Koska jos hän haluaa mennä, hän ei ole minun. Tiedät mitä tarkoitan? En voi, en voi pitää häntä siellä. Ja kyllä, meidän suhde on kuin kaksisuuntainen suhde. Joten minun täytyy vain päästää hänet menemään. Ja se on yksi niistä asioista, joita olen oppinut ohjelmasta, että se vapauttaa asioita, joita ei ole tarkoitettu minulle. Ja opit sen, kuten sanoin, kaikkien tietämäsi epäonnistumisten kautta, asioita ennen sitä ja niin, minä olen parempi vapauttamaan asioita nyt. Ei vain ihmisiä vaan mitä tahansa.

Chris Seiter 29:34
Tarkoitan, en tiedä mitä kysyä sinulta. Olemme tiivistäneet kaiken niin täydellisesti. Onko olemassa sellaisia ​​viimeisiä sanoja, jotka haluat kertoa eroista kamppaileville ihmisille, jotka haluavat auttaa heitä ja auttaa heitä näkemään valon, mutta tunnelin päässä on valoa?

mikä on siivousvaalivuosi

Thida 29:47
Kyllä, minulle se oli, että epäonnistuin niin monta kertaa. Ja tiedän jotain, jonka voit kertoa ihmisille, mutta useimmat ihmiset he oppivat omien koettelemustensa kautta minulle, jos voisin tehdä sen uudestaan. Ja menisin, ei yhteyttä heti. Kuten sanoin, minulle se ei alkanut parantua, aloin tuntea oloni paremmaksi 40–45-vuotiaaksi asti. Joten ennen sitä, tiedäthän, ne päivät ennen olivat kamalia. Ja minulle, kuten viime kerralla, sellaiset asiat tekivät menosta, mikään kontakti ei ollut parempi löytää kiiltäviä esineitä, kuten aloitus, kuten tallentaa Trinity-löydös, tehdä luettelo asioista, joita haluat tehdä paikoissa, joihin haluat mennä, matkustin maailmaa tässä lyhyessä ajassa. Joten aloin vain tarkistaa kaikki luettelossani, vain kaikki, mitä voin tehdä kääntääkseni mieleni pois asioista. Joten päivät kuluivat ja sen jälkeen, hetken kuluttua et tajua, että nyt on päivä 45 tai päivä 50 ja 60. Ja se oli silloin, kun vähiten odotin, kun hän oli lähettänyt minulle viestin kysyminen, se oli kuin, koska minulle, olin kuin, en koskaan kuule hänestä enää. Ja niin se oli todella yllättävää. Ja sama on edellisen miehen kanssa, jonka kanssa seurustelin muutaman kuukauden. i Sillä hetkellä, kun hän erosi minusta, sanoin vain okei, ja se oli viimeiset sanat minulle. Ja sitten vasta kuin, en taistellut, ei mitään. Annoin heidän mennä. 80 päivää myöhemmin hän palasi samana. Minä yhä rakastan sinua. Haluan palata yhteen. Ja siihen mennessä minulla oli jo Vau. Joo. Niin

Chris Seiter 31:21
Olet siis käynyt sen läpi taas. Missä sinä olet?

Thida 31:25
Sanoin: Okei. Sanoin okei. Mutta minulla ei olisi mitään argumenttia.

Chris Seiter 31:30
Luulen, että tämä on minun kantani asiaan. Mielestäni se toimi, koska se on turvallinen vastaus eroon. Okei. Ja sitten et antanut sitä kenellekään ahdistuneelle puolelle, että ehkä yritän voittaa hänet takaisin tai jotain, mikä on sen sijaan kiusaamista, se jättää enemmän vaikutelman, että tyttö sanoo: okei, ja sitten mennä hänen elämäänsä. Joo, se oli

31:55
se radiohiljaisuus minulle. Okei, kahdesta kahteen kirjettä, radiohiljaisuus 80 päivää, kuten minä olin, tiedätkö, hän ei tietääkseni tarkistanut sosiaalista mediaani. Mutta hän jotenkin tarkisti sosiaalista mediaani, jotta he tiesivät mitä teet. Ja mitä he eivät luule? Joo joo. Ja raportoin siitä muille ihmisille, tiedäthän, mutta en mennyt pyytämään sitä. Muut ihmiset tulisivat luokseni, mutta joo, sanoin vain, okei. Ja sitten 80 päivää myöhemmin hän nappasi takaisin ja vain vastusti sitä, että haluan selvittää asiat. Rakastan sinua edelleen, blaa, blaa, blaa. Ja taas sanoin, että olen pahoillani, mutta olen siirtynyt henkisesti eteenpäin.

Chris Seiter 32:35
Sepä hienoa. Joo. No, tarkoitan, kiitos, että tulit ja teit tämän.

Thida 32:40
Kiitos, että sain minut. Haluat täyttää toisen valintamerkkiluettelon.

Chris Seiter 32:43
Bucket lista. Viimeinen valintamerkki, lue. Olet saavuttanut luettelosi huipulle. Ei,

Thida 32:49
sinun täytyy tehdä toinen. Tiedän, että tämä on hullua. Tämä on aivan hullua.