Menestystarina: Tämä nainen päätti siirtyä eteenpäin exästään, nyt hän on jonkun kanssa, joka kohtelee häntä oikein
Suurimman osan ajasta, kun teen menestystarinahaastatteluni, se tapahtuu jonkun työssäkäyvän kanssa ohjelma ja sai exänsä takaisin.
Mutta määrittelen menestyksen ohjelmassamme monin tavoin.
Minulle se, että päätän olla saamatta exiäsi takaisin ja siirtyä jonkun muun luokse, on menestys kuin exän takaisin saaminen.
Varsinkin jos siirtyminen jonkun toisen luo saa sinut ymmärtämään, kuinka huonosti exäsi kohteli sinua.
Näin kävi Ellenin menestystarinahaastattelussani hänen kanssaan.
Hän ei vain siirtynyt jonkun uuden luo, vaan
- Hän tajusi, että hänen exänsä oli kova narsisti
- Hän löysi elinikäisen ystävän taistelukaveriohjelmastamme
- Hän sai lisää itseluottamusta
Kuuntele hänen tarinansa uusimmasta menestystarinastamme!
Haastattelun transkriptio
Chris Seiter 00:03
Selvä, tänään puhumme todella mielenkiintoisesta menestystarinasta. Tämä on Ellen, joka päätyi postaamaan yhteisöömme viime viikolla tai joskus siellä. Mutta hän ei ole tyypillinen menestystarinasi. Hän liittyi ohjelmaan saadakseen alun perin exänsä takaisin, ja sitten päätti, että No, kai hän löysi paremman miehen. Mutta kiitos paljon, että tulit ja teet tämän. Kiitos. Joten miksi et vie meitä takaisin sen alkuun, kun käyt läpi eroa, joitain tunteita, jotka sinun tunteesi ja sellainen mikä johti siihen, että siirryt eteenpäin ja löysit jonkun
Ellen 00:42
eri? Okei. Se oli kuin vuosi ja kolme kuukautta sitten, se ei ollut Joon alkua. 22 002 on
Chris Seiter 00:57
kuin aika kauan sitten.
01:02
Ja me itse asiassa erosimme minusta, luulen, että se oli viime lauantaina, ja hän lähetti minulle tekstiviestin, se oli todella huono ero.
Chris Seiter 01:15
Mitä hän oikein sanoi? Tekstissä?
01:19
Hän ei halunnut tavata minua. Ja kysyin häneltä miksi. Ja hän sanoi haluavansa erota minusta. Ei siis mitään sen kummempaa. Mutta hän soitti minulle ja puhuimme menetyksestä todella pahasti. Koska olen ollut hänen kanssaan neljä vuotta. oli tyhjästä. Eräänlainen a
Chris Seiter 01:48
et halunnut huomata mitään merkkejä hänen etääntymisestä eroon asti?
01:54
Ei mitään sellaista. Ei, ei, niin paljon.
Chris Seiter 02:00
Joten ilmeisesti hän eroaa sinusta. Ja sitten oletan, että menet Googleen tai YouTubeen tai minne tahansa löytääksesi tapoja saada ex-kumppanisi takaisin. Ja menikö se pitkälti näin?
02:11
Joo, tuota katsoin ylös. Melkein kaikki videot YouTubessa
Chris Seiter 02:19
joka päivä. Se on kuin 600. Ellen.
02:23
Joo, melkein joka.
Chris Seiter 02:28
Joten lopulta tulet ohjelmaan. Ja aloitat kai ohjelman, jolla yrität saada exäsi takaisin. Miten se meni?
02:41
Se ei mennyt ollenkaan hyvin. Olin liian ahdistunut. Joten en voinut käsitellä sitä. Ja tarvitsin lisää aikaa. Ja hän ei ollut mukava minulle. Joten aloimme tappelemaan koko ajan. Ja hän alkoi seurustella toisen naisen kanssa.
Chris Seiter 03:01
Niin hän on, joten hän alkaa seurustella toisen naisen kanssa. Oletan, että jossain vaiheessa pidät yhteydenottosäännöstä. Heille. Muistatko kuinka kauan teit sen?
03:15
60 päivää, mielestäni molemmat 60
Chris Seiter 03:17
päivää teit 260? Päivä Hongkongissa? Mikä ajatus sen tekemisen takana oli? 60 päivää?
03:25
oli pisin aika, jonka voit tehdä ERP:n mukaan. Joten tein sen, koska he
Chris Seiter 03:31
teki. Joten teit 60 päivän No Contact Rule -säännön, joka on itse asiassa hieman pidempi kuin suosittelemme. Mutta mikä on mielenkiintoista, oletan, että rikoit sen muutaman kerran ennenaikaisesti. Joo. Mitä? Kuinka monta kertaa tai mikä sai sinut rikkomaan sen näin monta kertaa?
03:58
Olin surullinen ja ahdistunut. Siinä kaikki, mitä oli todella vaikeaa pysyä poissa. Okei.
Chris Seiter 04:06
Joten rikot yhteydenottoa koskevaa sääntöä? Oletan, että se ei mene hyvin.
04:11
Ei, se ei vastannut tai hän käski minun lopettaa kirjoittamisen tai Joo.
Chris Seiter 04:17
Okei. Mitä teet sen jälkeen, kun hän sanoo sinulle periaatteessa, että jätä minut rauhaan? Lopeta kirjoittaminen. Mikä on lähestymistapasi sen jälkeen?
04:27
Jätin hänet rauhaan viikoksi, ja sitten he kirjoittivat uudelleen, hän teki sen uudelleen. Kyllä, tein kaikki virheet. Sinä voit tehdä.
Chris Seiter 04:39
Joten kuten jossain vaiheessa, luulen, että päätät luovuttaa, eikö niin. Näinkö siinä lopulta käy?
04:47
Katsotaan. Sinä joulun aikaan. Viime vuonna. Hain töitä suuresta pankista Ruotsissa ja hän työskenteli siellä ja kun kerroin hänelle siitä, hän uhkasi minua ja oli todella vihainen. Kerroitko minulle ympärilläsi? Joo. Joo. Hän kertoi minulle sen. Jos aloin työskennellä siellä, hän jättää työnsä ja hän myy asuntonsa ja muuttaa vanhempiensa luo ja kaikki on minun syytäni.
Chris Seiter 05:22
Näen. Joo. Oletan, että päädyit pankkiin? Ei,
05:28
en ottanut sitä. Mutta se oli. Se oli liikaa minulle. Hän jopa esti minut. Joten mielestäni hän oli liian kypsä. Tarkoitan,
Chris Seiter 05:38
Joo. Okei, joten periaatteessa tuossa vaiheessa se oli sinulle viimeinen pisara, niin sanotusti se pilli, joka mursi kamelin selän.
05:47
Joo. En voinut puhua hänelle sen jälkeen, koska olin estetty melkein kaikkialta
Chris Seiter 05:52
ja kaikkialla. Oletko edelleen estetty tähän päivään asti?
05:55
Joo. Ei Facebookissa, mutta kaikkialla muualla. Niin.
Chris Seiter 05:59
Joten hän haluaa silti pienen ikkunan elämääsi Facebookissa? Joo. Mutta mikä on mielenkiintoista, tarina on saamassa hyvän käänteen. Joten lopulta tapaat tämän uuden miehen, periaatteessa luovutat tuosta kirveestä ja alat siirtyä eteenpäin.
06:15
Joo. Miten se tapahtui? Sain todella paljon apua taistelustani, ystävä. Minulla on yksi ERP-ryhmästä. Ja hän auttaa minua paljon, ja myös ryhmä lukee melkein kaiken siitä. Ja se on mielestäni todella hyvä mielenterveydelle. Ja halusin tavata jonkun paremman, jonkun, jonka kanssa voin perustaa perheen. Joten aloin seurustella, mutta se ei ollut hyvä alussa. Minulla oli Tinder, mutta se ei ole niin hyvä.
Chris Seiter 06:54
Joten kokeilit Tinderiä, se ei toiminut niin hyvin.
06:59
Joten latasin itse asiassa aikuisemman sovelluksen. Ja eräs kaveri toi minut ja näimme toisemme kolmen päivän kuluttua.
Chris Seiter 07:10
Muistatko mikä sovelluksen nimi oli? Joo. match.com. Oi, ottelu. Okei.
07:17
Olen varma, että se on kansainvälinen sovellus. Luulen.
Chris Seiter 07:21
Ei, ei, meillä on match.com täällä Yhdysvalloissa. Se ei vain ole yhtä suosittu. Luulen. Tinder sai deittimarkkinaosuuden jotain. Mutta muistan match.comin. Ja se oli menossa. Joten lopulta tapaat jonkun match.comissa.
07:36
Ja
Chris Seiter 07:39
ja miten se meni?
07:41
No, hän oli todella mukava. Ja hän on itse asiassa herrasmies. Se ei ole niin yleistä. Se on melko harvinaista minun iässäni, ja hän itse asiassa pitää jokaisen oven puolestani. Ja hän maksaa minusta, kun olemme ulkona syömässä ravintoloissa, ja jopa pitää laukkuani. Hän tekee kaiken puolestani. Sen
Chris Seiter 08:06
joten oletan, että entinen poikaystäväsi ei tehnyt niitä asioita.
08:11
Ja ehkä se ei edes ostanut minulle joululahjaa tai mitä? Ei joululahjoja? Ei, se oli todella ilkeää minulle.
Chris Seiter 08:22
Joten se on minusta kiinnostavaa. Miksi arvelet, että kesti niin kauan päästä siihen paikkaan, jossa olet kuin, tiedätkö mitä, ansaitsen parempaa?
08:30
Luulen, että se johtuu siitä, että sinulla on visio. Näet tulevan eläkkeelle, todella piti perheestään ja ystävistään ja elämästään. Halusin olla osa sitä. Mutta et näe isompaa kuvaa. Et ajattele sitä sillä tavalla. Se on enemmän kuin unta. Ja sitä on vaikea menettää. mielestäni se on
Chris Seiter 09:00
kadonnut. Näyttää siltä, että meillä on joitain teknisiä ongelmia. Ja selkääni. Joo. Okei. Joten kyllä, mielestäni se oli todella koskettava tapa ilmaista se, josta pidät, pidä kiinni tuosta visiosta. Ja sinä et halua päästää siitä irti. Ilmeisesti teemme tämän haastattelun, jotta voimme todella puhua ryhmän ihmisille ja näyttää ihmisille, että valoa tunnelin päässä on, vaikka et saisi exääsi takaisin haluamallasi tavalla. Mitä sanoisit jollekulle, joka kuuntelee tätä, joka kamppailee? Pidätkö siitä visiosta kiinni? Mistä ne neuvot ovat peräisin, koska olet jo selvinnyt, olet päässyt niin sanotusti luvattuun maahan, mitä kerrot ihmisille, jotka kamppailevat?
09:52
Anna sille paljon aikaa. Minulla kesti yli vuoden ja tein asioita joista pidät, esim. Tapaa uusia ystäviä ja aloita harrastus. Aloitin esimerkiksi treenaamisen joukkueessa ja uusi kaveri jopa treenaa kanssani ja minulla on uusi ystävä, jonka kanssa treenasin. Joten tee asioita, joista pidät, tapaa uusia ystäviä ja ole vain kiireinen ja yritä olla kärsivällinen vie paljon aikaa. Ja mielestäni melkein 80% ryhmän ihmisistä ansaitsee paljon parempaa. Joo. On todella tärkeää huolehtia punaisista lipuista ja olla, äläkä käytä esimerkiksi Tinderiä, voit käyttää sitä, mutta sinun on myös oltava erittäin, en tiedä. todella varovainen. Ja
Chris Seiter 10:55
no, puhutaanpa siitä vähän. Sanot, että sinun on oltava varovainen Tinderissä. Mikä sen tiedottaa? Että? Sanat,
11:05
paljon tyyppejä. He haluavat vain seksiä. Joten he sanovat mitä haluavat. He yrittävät saada sinut ajattelemaan toisin. Joten luulet, että he haluavat suhteen tai tulevaisuuden kanssasi, mutta kun he saavat kuusi, he katoavat. Joten mielestäni sinun pitäisi. Se on itse asiassa taistelukaverini. ERP:stä hän itse asiassa opetti minulle tämän. Hän itse asiassa sai minut odottamaan pitkään ja pitämään huolta vakavammista miehistä ja
Chris Seiter 11:42
vanhemmat kaverit. Oletan siis lähinnä taistelukaverin. Joten kun katsot takaisin kokemuksiasi yhteisössä, sanoisit luultavasti yhteytesi, jonka loit taistelukaverin kanssa, oli vaikuttavin puoli siinä.
11:57
Kyllä, hän on ystäväni. Nyt puhuimme paljon, joten hän auttaa minua paljon.
Chris Seiter 12:05
Joten se on mielenkiintoista. Oletteko molemmat lähellä toisianne? Oletko koskaan tavannut henkilökohtaisesti?
12:11
Ei. Hän on Sveitsissä. Eli ei, kyllä. Luulen, että se on Sveitsi. Joten se ei ole täällä, mutta se on Euroopassa. Kyseessä on siis sama aikavyöhyke. Joten se on sama
Chris Seiter 12:23
aikavyöhyke. Joo toki. Joten tapaat uuden miehen. Asiat menevät todella, todella hyvin. Ja siihen verrattuna, luulen, että tuntuu siltä, että tämän suhteen pitäisi olla.
12:38
Kyllä, tunnen oloni todella turvalliseksi, rauhalliseksi ja iloiseksi. Se on kuin taivas.
Chris Seiter 12:46
Kuinka kauan olet ollut uuden miehen kanssa?
12:49
Mielestäni kolme viikkoa. Joten se on melko uusi. Mutta puhumme aina yhdessä voittamisesta tulevaisuudessa.
Chris Seiter 12:56
Vau. muuttaa yhteen. Oletko koskaan puhunut jonkun kanssa noin nopeasti?
13:03
Ei, itse asiassa ei.
Chris Seiter 13:07
Oletteko te sanoneet niin? oletteko kertoneet toisillenne, että rakastatte toisianne vielä?
13:12
Ei, mutta hän on rakastunut minuun. Kerroit minulle että?
Chris Seiter 13:15
No, tarkoitan, että sellaiset määrät kirjassani kertovat sinulle, että hän on rakastunut sinuun. Kuinka usein näette toisianne?
13:24
Eli kolme päivää viikossa? Vau.
Chris Seiter 13:29
neljästä kolmeen, kolmesta neljään päivää viikossa. Joten ilmeisesti olet yli exästäsi. Joo, se on tavallaan mielenkiintoinen asia, mielestäni se, että emme oikeastaan puhu tässä siitä, kuinka kauan sinusta tuntui kestäneen päästä siihen paikkaan, jossa pääsit niistä yli? Kuten virallisesti,
13:49
kuten vuosi ja kuukausi tai niin se oli 13 pistettä? Joo.
Chris Seiter 13:58
Tuntuuko sinusta, että voit antaa vinkkejä tai temppuja jollekulle, joka haluaa päästä eroon exästään siitä, mikä todella toimi sinulle?
14:08
Olemme puhuneet siitä muiden ihmisten kanssa. Koska kun puhuin hänestä, he kaikki näkivät paljon punaisia lippuja ja paljon pahoinpitelyä. Ja siksi se sai minut ajattelemaan häntä todella huonolla tavalla. Mielestäni se on tärkeää, ja myös olla todella kiireinen ja aloittaa uuden elämän.
Chris Seiter 14:33
No, se on mielenkiintoista, mitä sanoit muiden ihmisten kanssa puhumisesta. Kyllä, koska luulen, että siinä on muutakin kuin vain puhuminen muille ihmisille. Minusta se puhuu puolueettomille ihmisille. Koska joskus, kuten kun puhut ystävillesi tai perheellesi, jotka eivät pidä exästäsi, et lopulta saa aitoa reaktiota joltakulta, joka voi vain katsoa tilannetta, mutta kun puhut jonkun kanssa, joka ei pidä Pelissä ei ole nahkaa, ja he katsovat tilannettasi ja sanovat, että nämä ovat todella suuria punaisia lippuja, jotka ovat emotionaalisesti hyväksikäyttöä. Se voi, luulen, että ehkä se oli? Johtuiko se siitä, että puhuit kuin taistelukaverille? Se sanoi, että hei, nämä ovat punaisia lippuja, sinun täytyy varoa tätä? Joo. Oliko se silloin, kun se alkoi napsauttaa sinua?
15:18
Joo. Ja ennen sitä olen puhunut perheeni ja ystävieni kanssa, jotka tuntevat hänet. Joten se on
Chris Seiter 15:25
molemmin puolin. Eivätkö he siis olleet tavanneet häntä aiemmin?
15:28
Ei, ei uusia ystäviäni. Joten se auttoi paljon.
Chris Seiter 15:33
Okei, niin ilmeisesti tämä kaveri oli todella töykeä, todella emotionaalisesti käyttänyt sinua? Pääsit jotenkin pois tilanteesta. Ja mielestäni ihmisten on todella vaikea ymmärtää joitakin punaisia lippuja. Voisitko siis viedä meidät läpi joidenkin punaisten lippujen läpi, joihin ihmisten on kiinnitettävä huomiota, ehkä he antavat anteeksi? Koska he pitävät kiinni tuosta visiosta?
15:59
Yksi suuri punainen lippu oli, että se oli todella töykeää ja ilkeää muita ihmisiä kohtaan. Esimerkiksi jos olisimme kaupassa tai ravintolassa, josta hän puhui ihmisistä, joita hän ei tunne. Ja hän alkoi olla ilkeä myös minulle. Ja hän puhui aina itsestäsi niin kuin hän oli jalustalla.
Chris Seiter 16:23
Narsistinen tyyppi. Joo.
16:26
Joo. Ja hän itse asiassa piilotti minua ystäviltään ja perheeltään neljäksi vuodeksi. Niin
Chris Seiter 16:34
neljä vuotta. Oletko siis koskaan tavannut heitä?
16:38
Ei. Vau. Okei. Joo.
Chris Seiter 16:42
Oletko sinä? Tiedätkö, näkikö hän myös jonkun muun samaan aikaan?
16:48
Ei, en tiedä. Koska emme nähneet toisiamme niin paljon. Välissä voi mennä kaksi viikkoa tai niin en tiedä. Ehkä, mutta en usko.
Chris Seiter 17:03
Mutta niin on sinunkin, joten hän on töykeä muille ihmisille. Oliko se töykeää tarjoilijaa kohtaan tai jotain? Vai puhuiko se pahaa ihmisistä, joiden kanssa olet työskennellyt?
17:12
Näyttääkö ihmisistä aina pahalta? Koko ajan? Joo. En voinut edes katsoa televisiota hänen kanssaan tai seistä jonossa kaupassa. Hän puhui ihmisistä huonoa vain koko ajan.
Chris Seiter 17:26
Vau. Oliko muita punaisia lippuja? Muuta kuin nuo kaksi?
17:32
Ehkä hän tunsi pahaa vaatteistani ja painostani? Ja
Chris Seiter 17:40
se kuulostaa narsistilta. Joo,
17:43
Sain tehdä mitä haluan, mutta en voinut tehdä mitä halusin.
Chris Seiter 17:48
Joo. Äänet. Hän kuulostaa tarkoitan, etten ole laillistettu terapeutti tai mitään. Joten en voi kliinisesti, mutta hän kuulostaa ehdottomasti narsistilta. Koska narsistilla on idealisointivaihe, jossa he pitävät, idealisoivat sinut ensin ja saavat sitten sinut tuntemaan olosi erittäin erityiseksi. Ja sitten heillä on niin sanottu devalvaatiovaihe, jossa he tekevät kaikkensa alentaakseen sinut ja puhuakseen sinulle alaspäin. Ja se näyttää olevan klassinen tapaus, jossa hän pysyy siinä. Ja minusta näyttää siltä, että sinulla on ollut vaikeaa pysyä erossa siitä tilanteesta. Tässä.
18:24
Joo, se oli todella vaikeaa. Olin todella masentunut. Ja niin, kävin terapiassa noin puoli vuotta. Joten se oli vaikeaa.
Chris Seiter 18:36
Terapiassa avuksi,
18:38
meillä on se. Nyt. Minua auttoi eniten uusien ystävien löytäminen ja muiden asioiden tekeminen. Mutta se oli todella vaikeaa, koska olet kiintynyt ihmisiin. En tiedä miksi pidät tilasta, josta pidät, vaikka he ovat mukavia sinulle, vaikka ne todella tarkoittavat sitä, että sitä on todella vaikea kuvailla ja se on itse asiassa hieman noloa?
Chris Seiter 19:06
Ei, en usko, että olisit ollenkaan nolostunut. Luulen, että sinä vain käytät näitä avoimia, rehellisiä keskusteluja tästä, luulen, että vaikutat ihmisiin. Todennäköisesti tärkein asia, jonka sanoit, on se, joka toimi eniten, oli kiintymys muihin ihmisiin, itsesi ympäröiminen toisilla ihmisillä. Tuntuuko sinusta siltä, että se johtuu siitä, että pystyt muodostamaan yhteyden noihin ihmisiin vai jos kyse oli enemmän vastuullisuudesta, jossa he pitävät sinua vastuullisena, ehkä jopa pitämällä peiliä ylhäällä ja sanomalla: Hei, katso mitä hän tekee sinulle ja saa sinut ymmärtämään, että ansaitset parempaa.
19.40
Kyllä, kaikki ystäväni tekevät niin, koska jos olen esimerkiksi kaupassa ja he näyttävät minulle esimerkiksi erittäin värikästä t-paitaa, en saanut käyttää värillistä neljä kiloa. Voin esimerkiksi sanoa, että en saa käyttää sitä. Ja he sanovat aina, että se on yo, Egypti tai mikä tahansa, he kertovat minulle aina totuuden.
Chris Seiter 20:08
Vau, niin se on. Joten hänellä oli sellainen ote sinuun, että? Joo. Tarkoitan, hän kuulostaa tavallaan todella hardcore-klassiselta narsistilta, jonka. Joten luulen, että se on todella asia, jonka jokainen tätä kuuntelee. Mielestäni todella suuri opetus siitä on, että jos olet tekemisissä exän kanssa, joka tekee näitä asioita, älä yritä saada niitä takaisin, vaan yritä siirtyä siitä eteenpäin. Ja ymmärrä, että tunnelin päässä on valoa, kuten Elon elää juuri nyt, kun hän on uuden miehen kanssa. Se on tavallaan niin kuin, luulisin, että huiput ovat korkeammalla, koska olet kuin, oi, tätä on kuin olla normaalissa suhteessa. Joo.
20:48
Kyllä, olin todella ahdistunut ennen, mutta nyt olen turvassa. en, en ole ahdistunut. Tiedän vain, että hän vastaa minulle tai hän haluaa nähdä minut. Minun ei tarvitse odottaa hänen vastauksiaan. Ja joo, se ei ole enää niin vaikeaa. Mitä mieltä sinä olet
Chris Seiter 21:09
oli suurin tekijä, joka vei sinut ahdistuneesta persoonallisuudesta turvalliseen persoonallisuutesi?
21:14
Luulen, että se oli AARP, katsomassa videoitasi ja oppinut kiintymystyyleistä ja lukemisesta ryhmässä. uusi harrastus ja uudet ystävät, mielestäni se oli kuin sekoitus kaikkea.
Chris Seiter 21:32
Okei, tavallaan hidas sekoitus, etenet hitaasti eteenpäin. Mutta jopa vaati haasteita päästäksesi perille. Koska olet silti halunnut takaisin pisimpään.
21:44
Joo. Se on pikkuhiljaa laskenut. Halusin hänet takaisin, 100 % tai vastaavasti, puoli vuotta, sitten se laski hitaasti. Joten et irrota niin helposti. Mutta mielestäni sinun täytyy tavata muita miehiä. Ja esimerkiksi harjoittelu auttaa paljon. Joo, tuntuu vahvalta. Ja se auttaa.
Chris Seiter 22:11
Älä tee Tinderiä, kun neuvot tapaamaan muita miehiä, vaan käytä match.com-sivustoa.
22:18
Mutta varo kaikkia punaisia lippuja ja ole kärsivällisempi.
Chris Seiter 22:24
Joten katsoessasi taaksepäin koko kokemustasi, jos voisit vain palata ajassa taaksepäin ja puhua itsellesi, mitä neuvoja antaisit itsellesi,
22:32
oikeasti olla kärsivällinen? Ja koska se oli todella vaikeaa, mutta olen turvallisempi. Nyt kun olen vahvempi? Ja pidänkö itsestäni nyt enemmän? Minä en tiedä. Minä en tiedä. En ole enää masentunut ja ahdistunut. Ja nyt olen onnellinen. Joten mielestäni se oli todella hyvä oppitunti. Se oli. Joo, se on hyvä jollain tapaa.
Chris Seiter 23:02
Joo, tarkoitan sitä, että se on mielestäni oikea tapa tarkastella sitä henkilökohtaisesti. Koska monet ihmiset jäävät liian jumiin tähän ajatukseen, hukkasin kaiken aikani yrittäessäni saada tämä henkilö takaisin ja epäonnistuin. Sen sijaan sanot, että otin kaiken sen ajan ja vei kaiken sen ajan oppimiseen. Näin valitsen kumppanin. minä olin
23:22
itse asiassa todella introvertti. En puhunut ihmisille, jotka olin aina kotona tai ERP-exäni kanssa, mielestäni sosiaalinen ja ulospäin suuntautunut nyt, kun puhun kaikille.
Chris Seiter 23:37
haastattelua tekemässä.
23:38
Joo. Minä. Joten mielestäni se oli todella hyvä oppitunti. Mielestäni. En kadu sitä ollenkaan. Ja en tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan, jos en tekisi. Jos nojasin tai niin, on vaikea tietää, onko tulevaisuus ilman häntä.
999 kulmanumero
Chris Seiter 24:03
Joo. No, tarkoitan, luulen, että tulevaisuus, jonka olet luonut itsellesi, on kaunis, melko vankka. Sinulla on uusi kumppani, joka kohtelee sinua hyvin. Tunnetko nyt itsevarmaksi? Sanotaanko uusi kumppani, joka ei toiminut? Tuntuuko sinusta pärjääväsi sen jälkeen?
12:23 pm
Olen nyt todella luottavainen. Okei. Joten se ei ole ongelma ollenkaan. Olen jopa kertonut teille tästä, ja Hän tukee minua. Hämmästyttävä. Soitin hänelle ennen tätä haastattelua ja hän rauhoitti minut ja sanoi, että se menee todella hyvin. Tiedätkö, se on
Chris Seiter 24:42
me puhumme, se on hienoa. Onko sinulla viimeisiä sanoja ihmisille, jotka kuuntelevat?
12:53 pm
Asiat, joita sanoin ennen Ole kärsivällinen ja osta itse ohjelma, koska tarvitset ARP-ryhmän Facebookissa. Se on todella hyvä. Ja tarvitset kaverin. Se olet sinä, sinä todella tarvitset sitä. Se on mielestäni parasta tuotteessasi. Joo. Joo.
Chris Seiter 25:17
Yhteisönäkökohta, vastuullisuusnäkökohta, mutta taistelu, kaveri, tiedätkö, on ihmisiä, jotka ovat edelleen elinikäisiä ystäviä, koska he ovat olleet mukana taistelukaveriohjelmassa, ja näyttää siltä, että olet ymmärtänyt, että olemme yhdistäneet sinut oikeaan oikean henkilön kanssa.
25:32
Joo, minäkin ajattelen niin. Joten mielestäni kaikkien pitäisi ostaa tuotteesi. Joten he voivat Voi kiitos.
Chris Seiter 25:38
Lupaan kaverit. En maksa hänelle ollenkaan, sano niin.
25:45
Kuuloke on todella hyvä ja hauska lukea. Vaikka ihmiset eivät aina puhu VIP-pääsystä, he puhuivat ovat asioita, uudet kaverit, eikö niin? Saat apua muihin asioihin. Joo,
Chris Seiter 26:03
se tarkoittaa, että se on totta. Halusin vain kiittää sinua siitä, että tulit ja teit tämän, Alan.
26:09
Kiitos. Se oli itse asiassa hauskaa.