Menestystarina: Kuinka yksi nainen sai entisen takaisin estämisen jälkeen

Mitä Elokuvaa Nähdä?
 
Toista podcast-jakso Pelataan

Muutama päivä sitten minulla oli ilo haastatella Jo, naista, joka on osa minua.



Kuten olen sanonut. Olen johtanut tätä massiivista sivuston / tuotteen kattavaa haastattelusarjaa, jossa istun tosielämän menestystarinoiden kanssa ja kysyn heiltä tarkalleen, mitä he tekivät saadakseen onnistuneesti takaisin entiset.

Tähän mennessä olemme oppineet paljon mielenkiintoisia asioita.







  1. Jokainen on käyttänyt jonkinlaista yhteydenpitoa
  2. Jokainen näyttää pysyvän suunnitelmassamme suurimmaksi osaksi, mutta ei pelkää sopeutua tarvittaessa
  3. Toistaiseksi kaikki mainitsivat, että he pääsivät emotionaalisesti paikkaan, jossa he eivät halunneet entisiä entisestään

Mutta Jo: n erityinen menestystarina kiehtoi monista syistä.

Ensinnäkin hänen entinen oli estänyt hänet, joten se on aina välitön huomiotekijä, mutta minuun todella vaikutti se, kuinka hän muutti täysin paradigmaa niin, että kun hän sai hänet takaisin, hän kirjaimellisesti sanoi:

”Vau, näytät niin erilaiselta. Olet muuttunut kokonaan ”

Joten, ilman jatkojalostuksia, haluaisin esitellä sinulle Jo!





Kuinka Jo sai entisen takaisin estämisen jälkeen

Chris:
Okei, tänään meillä on iso herkku. Keskustelemme Joon kanssa, joka oli yksi menestystarinoistamme yksityisessä Facebook-tukiryhmässä, ja hän osti ohjelmamme. Esitämme hänelle paljon kysymyksiä siitä, mitä hän teki saadakseen menestyksekkäästi entisen takaisin. Mutta esitellään vain itsemme. Joten kerro meille vähän itsestäsi, Jo.

Jo:
Hei, Chris. Olen kotoisin Sydneystä, Australiasta. Ja joo, olen 26. Entä minä halusit tietää?

Chris:
No, pohjimmiltaan vain kerro minulle vähän taustaa sinun ja entisen kanssa. Kuinka kaverit-

Jo:
Aha, ok.

Chris:
Mikä aiheutti hajoamisen, ja voimme vain mennä sieltä.

Jo:
Okei, joo. Joten entisen kaverini kanssa, joka on nyt taas poikaystäväni, olemme itse asiassa perheen ystäviä. Tunnen hänet syntymästä lähtien. Isäni ja hänen isänsä olivat parhaita ystäviä, kun he olivat lukiossa takaisin Filippiineillä. Olimme yhdessä puolitoista vuotta ja erosimme, koska olin liian myrkyllinen. Olin epävarma, pysyin suhteissamme paljon menneisyydessä ja luulen, että hän vain sairastui siihen ja lähti. Hän oli mukava kaveri, otti kaiken mukaan. Hän ei oikeastaan ​​sanonut paljon. Luulen, kun… Joten päivää ennen kuin hän erosi minusta, hän oli juhlissa ja sitten järkyttyin siitä, ettei hän kutsunut minua ja menin psykoon. Ja sitten

Chris:
Joten, pidä kiinni.

Jo:
… Seuraavana päivänä hän erosi kanssani.

Chris:
Pidä kiinni. Okei. Okei. Määritä psyko? Millaista psyko käyttäytymistä teit silmissäsi?

Jo:
No, minä pilasin hänen yönsä. Sen sijaan, että hän antaisi hänen nauttia yötään ystäviensä kanssa, hän riiteli kanssani. Sain vain järkyttynyt siitä, että hän ei kutsunut minua ... Menemään saamaan kiinni hänellä oli ystäviensä kanssa. Ja sitten olet kuin ... Ja sitten räjäytin pienimmän numeron suurimpaan numeroon, sitten seuraavana päivänä hän hajosi kanssani. Hän oli kuin: 'Olen vain kyllästynyt siihen.'

Chris:
Joten olisit kuin aloitit taistelun vain aloittaaksesi taistelun, koska olit todella järkyttynyt -

Jo:
Melko paljon.

Chris:
… Hän ei kutsunut sinua juhliin. Kuinka hän eroaa kanssasi tarkalleen? Tekeekö hän sen henkilökohtaisesti? Lähettääkö hän sinulle tekstiviestejä? Tekeekö hän sen puhelimitse?

Jo:
Voi ei. Teimme henkilökohtaisesti. Hän oli kuin minä: 'Hei, voitko tulla?' Seuraavana päivänä hän oli kuin minä: 'Voisitko tulla takaisin ennen kuin menet töihin, kiitos? Tai sen jälkeen kun olet lopettanut työn? Joten menin ennen töitä, ja sitten hänellä oli talossa muutama tavarani, kuten muutama kirja, ja joitain kylpytuotteita. Hän oli kuin: 'Voi, olen valmis. Ota tämä, en halua nähdä sinua uudelleen. ' Ja minä olin [ylikuuluminen 00:03:03].

Chris:
Menetkö sinne kokoukseen, onko sinulla aavistustakaan mitä tapahtui? Luuletko, että se oli vain normaali tapaaminen?

Jo:
Ei, ajattelin itse asiassa, että aiomme puhua edellisenä iltana. Koska edellisenä iltana, kun hän oli ulkona ystäviensä luona, ennen kuin olimme puhelimessa ja ennen kuin hän katkaisi puhelun, hän sanoi minulle: 'Muistathan, että rakastan sinua ja luota minuun.' Se päättyi hyvin.

Chris:
Okei. Joten paikoitit asian, taistelun, mutta käyttäytyminen häiritsi häntä selvästi.

Jo:
Joo. Joten luulen, kun hän tuli kotiin sinä iltana, hän ajatteli paljon, koska näin hänet verkossa Instagramissa melkein sen jälkeen. Oli kuin… näin hänet luultavasti kello 3.00 aamulla. Joten kun menin sinne, hän katkaisi sen ja oli noloa. Minä kerjäsin, ja hänen isänsä oli hänen talossaan. Ja koska kuten sanoin, isäni ja isäni

Chris:
Perhetuttavat.

Jo:
… Ovat lähellä ja olemme perheen ystäviä, hän kertoi entiselle, että meidän tulisi rauhoittua ja puhua asia. Mutta tuolloin

Chris:
Mikä kiehtova dynamiikka se on, koska minä-

Jo:
Tiedän.

Chris:
Luulen, että se auttoi sinua saamaan hänet takaisin, koska se on kuin minä aina-

Jo:
Se teki.

Chris:
… Puhua vaikutuspiiristä. Näyttää siltä -

Jo:
Joo. He [ylikuuluvat 00:04:40].

Chris:
Tosiasia, että olet [ylikuulunut 00:04:40]. Aivan. Joten hän hajoaa kanssasi, ja huomaatko vain Internetiä etsimällä neuvoja heti? Vai teetkö klassisia virheitä jatkaessasi kerjäämistä hänelle takaisin muutaman päivän ajan ja yrittäessäsi löytää tapa saada hänet palaamaan luoksesi?

Jo:
Sinä päivänä hän erosi kanssani, rukoilin noin puoli tuntia hänen talossaan. Ja sitten hänen isänsä käski minun rauhoittua ja antaa hänelle tilaa. Joten annoin sille kuin kolme päivää. Luulen, että löysin ohjelmasi ... Kyllä, myös sinä päivänä. Näin videoita YouTubessa, mutta ostin ohjelmasi vasta kolmen ja puolen viikon kuluttua -

Chris:
Okei, joten löysit ensin-

Jo:
… Hajoamisesta.

Chris:
… Minä YouTuben kautta. Joten näit YouTube-videot, jotka olen laittanut, ja olit kuin: 'Okei, pidän tunnelmasta.' Mutta se vei sinut pääsemään reikään hieman syvemmälle, ennen kuin olit kuin: 'Tarvitsen lisäapua. Joku tarvitsee auttaa minua. ' Ja silloin kun vedät liipaisinta, ostat ohjelman. Pääsetkö ohjelman läpi? Vai onko se yksi niistä tilanteista, joissa pääset Facebook-ryhmään ja vain siivekää sitä itse?

Jo:
Voi ei. Ei. Yritin pitää kiinni ohjelmasta T.

Chris:
Okei. Ilmeisesti saat hänet takaisin. Mutta minua ei kiinnosta niin paljon, jos seurasit ohjelmaa, haluan nähdä kaikki tekemäsi poikkeamat ohjelmasta. Joten vie minut alusta loppuun. Mitä teit mielessäsi auttaaksesi sinua saamaan hänet takaisin?

Jo:
Okei. Koska tiesin syyn, miksi hän erosi kanssani, että olin myrkyllinen, epävarma ja yada yada. Ja minulla todellakin oli ... Hän näki, että minulla oli ... Luulisin, että voisit sanoa, että minulla on viha-asioita.

Chris:
Mielenkiintoinen asia minulle on, että minusta tuntuisi järkyttyneeltä, jos olisin myös teidän asemassanne. Mutta näen myös, miksi hän on järkyttynyt siitä, että olet järkyttynyt, ehkä hän halusi vain pitää hauskaa ystäviensä kanssa. Mutta minusta tuntuu, että ehkä vihastut kuin 'Okei, hän on tässä ympäristössä. Ehkä siellä on muita tyttöjä, jotka osuivat häneen. En halua sen tapahtuvan. En halua huijata. ' Onko tällaista epävarmuutta viivästynyt? Oliko se-

Jo:
Voi ei. Ei. Se johtui vain meistä ... Joten ihmiset, joiden kanssa hän vietti, olen tavannut heidät kaikki. He ovat kaikki hänen työtoverinsa. Luulen, että olen vain järkyttynyt, koska olen tottunut meihin ... Olemme olleet yhdessä puolitoista vuotta. Saimme erittäin mukavan keskenämme, ja näimme toisensa joka päivä. Luulen vain ... Ja olimme aina yhdessä, luulisin. Luulen, että koska hän ei sanonut minulle, että hän viettää aikaa ystäviensä kanssa, näin sen hänen Instagramissa. Sitten olin kuin: 'Okei, et kutsunut minua. Mitä helvettiä?'

Chris:
Okei. Okei. Ymmärsin. Joten se on melkein kuin tauko normaalista. Olet kuin: 'Miksi et-

Jo:
Kyllä, melko paljon.

Chris:
… Kutsut aina minua, miksi et kutsu minua nyt? ' Ja sinusta tuntuu, että ehkä on jotain vikaa, ja se vain räjähtää. Joten olet päässyt ohjelmaan, mitä teet seuraavaksi?

Jo:
Okei, joten kerron sinulle, mitä tein vähän ennen kuin pääsin ohjelmaan. Puhuin tätini kanssa, olemme hyvin lähellä. Kerroin hänelle koko tilanteestani ja kaikesta, hän neuvoi minua saamaan neuvoja vain vihastani. Koska minulla on juuri joitain ... Koska vanhempani erosivat, joten luulen vähän ... Minuun vaikutti paljon, mutta en tajunnut sitä. Ja isälläni on malli, joten minä… Ja asun isäni kanssa, joten luulen, että se hieroi minua ja vaikuttaa sitten muihin ihmisiin elämässäni. Joten hajosimme 1. kesäkuuta, mutta aloitin ohjelman vasta 26. kesäkuuta. Koska tuon ajan välillä lähetin tekstiviestejä entiselleni täällä ja siellä siitä, mikä sai hänet eroon. Joten olimme vielä ystäviä sosiaalisessa mediassa, ennen kuin minulla ei ollut yhteyttä. Se oli 25. kesäkuuta, humalassa kirjoitin hänelle. Ja sitten hän ajatteli, että menetin juoni, joten hän esti minut. Hän estänyt minut Facebook Messengerissä, hän seurasi minua Instagramissa, ei ystävystynyt minua Snapchatissa. Mutta-

Chris:
Hän esti sinut täyteen. Joten estitkö puhelimen?

Jo:
Ei, en ollut. Minua ei estetty puhelintekstissä, en ollut estetty WhatsAppissa. Minut estettiin Facebookissa, mutta hän ei estänyt minua Instagramissa ja Snapchatissa. Joten olin vain vähän kuin: 'Okei, mikä on [kuultamaton 00:09:44]?' Joten se oli 25. kesäkuuta. Aloitin ilman yhteyttä 26. kesäkuuta, ja sitten… Joo.

Chris:
Kuinka yhteystietojaksosi meni? Saitko sen läpi melko vahingoittumattomana? Vai oliko taistelu pelkästään noiden päivien ohittamiseksi?

Jo:
Ensimmäiset 20 päivää, kamppailin. Itkin joka ilta. Joten annan sinulle myös hieman tilannettani taloudellisesti, koska entisellä minullani hänellä on paljon säästöjä ja meillä oli tavoitteita ostaa talo yhdessä ja kaikki muu. Ja minulla on paljon velkaa. Minulla oli luottokorttivelka, kuten 6000 Australian dollaria, eikö?

Chris:
Okei.

Jo:
Hänelle ... Okei, en pidä tästä. Hänelle se oli ... Hän huomasi, että iso asia, mutta asia on, en koskaan pyytänyt häneltä apua tai mitään luottokorttini maksamiseksi. Luulen, että hän vain näki sen esteenä talon ostamiselle yhdessä. Mutta asia on, että meitä on tutkittu, joten se ei ole tavoite vasta vielä neljä vuotta. Joten NC: n aikana luulen, että kamppailin ensimmäiset 20 päivää, koska en tehnyt mitään itselleni todella. Se johtui vain siitä, että keskityin luottokorttini maksamiseen, joten en tehnyt niin paljon. Se oli outoa, koska olen kaatanut paljon ihmisiä. Mielestäni ainoa henkilö, jonka kanssa pidin paljon yhteyttä, oli paras ystäväni, ja olin koko ajan veljeni kanssa. Vanhempani, pääsin lähemmäksi vanhempiani veljeni kanssa. Koska hän ja hänen tyttöystävänsä erosivat viikon kuluttua minusta -

Chris:
Vau.

Jo:
… Ja entinen. Ja sitten käskin veljeni liittyä ERP: hen. Joten veljeni liittyi ERP: hen, ja kävelimme sen melko paljon läpi.

Chris:
Vau.

Jo:
Joten hän on melkein ollut minun rocki. Ja hauska tarina, he palasivat takaisin kuin kaksi viikkoa sitten.

Chris:
Se on aika mahtavaa.

Jo:
Se on toiminnanohjausohjelma. Joo. Mutta hän ei oikeastaan ​​pitänyt siitä kiinni, luulen, että hänellä ei ollut yhteyttä vain kolme viikkoa. Joka tapauksessa, lisää

Chris:
Voi, se on okei. Ei se mitään.

Jo:
Joo. Joten kanssani kyllä, keskityn luottokorttini. Joten maksoin todella luottokorttini, jolla oli 6000 dollaria, maksin sen kuuden viikon kuluttua hajoamisesta.

Chris:
Okei. Minusta näyttää siltä, ​​että ei ole kontaktisääntöä ... Kuulet usein minun puhuvan pyhän kolminaisuuden terveydestä, varallisuussuhteista.

Jo:
Joo.

Chris:
Minusta tuntuu iso asia-

Jo:
Joo, olen kuullut ohjelman.

Chris:
... johon keskityt, oli varallisuusnäkökulma, joka on esimerkiksi 'Minun täytyy päästä eroon tästä luottokorttivelasta.' Joten maksoit koko jutun pois koko yhteydenoton ajan.

Jo:
Epävarma. Minulla oli todellakin… Aloitin 12 000 dollarilla [ylikuuluminen 00:12:56] vuoden alussa ja pääsin sitten puoleen. Sitten-

Chris:
Okei. Se on kuitenkin aika hyvä.

Jo:
Australia… Joo. Ja Australiassa veroilmoitusaika on heinäkuu, joten se auttoi minua maksamaan sen takaisin. Sitten kun olin maksanut luottokorttini, olin niin paljon parempi. Ilmoittautuin napa-tanssiin, ilmoittautuin ilmajoogaan ja kävin enemmän kuntosalilla. Ja vietin enemmän aikaa veljeni kanssa, joka viikonloppu pelasimme pöytätennistä puistossa tai jotain muuta. Joten sen jälkeen minusta alkoi tulla kunnossa. Itkin vähemmän, pidin itseni kiireisenä.

Chris:
Joten sanotko, että milloin tahansa yhteydenpitoaikasi aikana pääset emotionaalisesti tähän pisteeseen missä olit: 'En tiedä, haluanako hän enää takaisin.' Vai eikö sitä edes korteissa? Olit melkein kuin: 'Ei, haluan saada hänet takaisin.'

Jo:
Ei. Oli useita kertoja, jolloin en halua häntä takaisin. Se johtuu vain siitä, että ajattelin, että jos ... ajattelin, koska ihmiset ... Joten sinä, ERP, ja kaikki muut muistuttivat minua jatkuvasti, että minun pitäisi tietää arvoni. Ja tein ja ajattelin vain itselleni noina aikoina, etten halunnut häntä takaisin, olin kuin: 'Meidän piti olla yhdessä paksun ja ohuen läpi ja hän petti minut.'

Chris:
Joten se on sinulle: 'Okei, hän ei ole tässä yhtä paljon kuin minä siinä.' Ja sinä emotionaalisesti tämän kontaktittoman ajanjakson aikana ajattelet jossakin vaiheessa, kuten: 'En tiedä, haluanko häntä enää takaisin.'

Jo:
Joo. Olin myös erittäin takertuva, joten luulen, että [kuultamaton 00:14:58].

Chris:
Okei. Joten kuinka kauan aiot olla tekemisissä?

Jo:
Suunnittelin ... Ennen arviointia ajattelin, että teen vain 30 päivää. Mutta sitten kun tein arvioinnin, minun piti tehdä 45 päivää. Joo, suunnitelmana oli pysyä läpi koko 45 päivän. [ylikuuluminen 00:15:20].

Chris:
Okei. Joten mitä tapahtuu? Tiedän jo vähän, spoilerihälytys, koska hänellä oli tämä valtava kirjoitus Facebook-ryhmässä. Joten kuinka kauan teit sen ilman yhteyttä?

Jo:
41 päivää.

Chris:
Okei, se on silti melko paljon. Joten mikä sai sinut katkaisemaan yhteyksiä aikaisin?

Jo:
Se johtui siitä, että tiedät kuinka kerroin sinulle, että aloitin ... Sanoinko, että aloin nähdä neuvonantajaa?

Chris:
Joo. Sanoit menneesi neuvonantajan luo.

Jo:
Kyllä, olen edelleen menossa. Menen edelleen kolmen viikon välein. Joten kerroin vain neuvonantajallesi noin ... Kerroin hänelle, kuinka minulla oli emotionaalisesti, minusta tuli paremmin. Mutta se johtui siitä, että entinen entinen otti minuun yhteyttä päivänä 30 ja 32.

Chris:
Okei, joten se on mielenkiintoista

Jo:
Joo.

Chris:
Se on mielenkiintoinen tieto. Joten mitä hän sanoo ottaessaan sinuun sinä päivänä?

Jo:
Se on hauskaa, koska hänen ensimmäinen kontakti oli puhelinsoitto, ei teksti. Ja minä olin-

Chris:
Okei. Joten hyppäsi [ylikuuluminen 00:16:24]. Hän meni puheluun asti.

Jo:
Hän teki.

Chris:
Jättikö hän vastaajaviestin?

Jo:
Ei. Joten hän soitti minulle, kello oli 22:00 lauantaina. Ja olin kuin: 'Mitä helvettiä?' Katsoin Netflixiä äitini ja veljeni kanssa, ja minulla oli puhelimeni ja olin kuin 'Äiti, hän soittaa minulle'. Ja hän sanoi: 'Älä vastaa.' Joten en vastannut.

Chris:
Okei. [ylikuuluminen 00:16:48] 32. Sanoit päivän 32 he-

Jo:
Hän kirjoitti minulle tekstiviestin.

Chris:
Joten mitä hän lähettää sinulle?

Jo:
Hän oli kuin: 'Hei, kuinka voit?' Ja olen vain-

Chris:
Joten, minimiin.

Jo:
'Tarvitsen enemmän.' Joo, olin kuin: 'Tarvitsen enemmän.' Voi, en myöskään kertonut sinulle, mutta aikana ... Hajoamisen jälkeen pääsin pois kaikesta sosiaalisesta mediasta. Ainoa sosiaalinen media, jonka sain

Chris:
Mielenkiintoista.

Jo:
… Oli Facebook ERP: lle, se on se.

Chris:
Okei. Mutta et lähettänyt

Jo:
Se siitä.

Chris:
… Mitä tahansa sosiaalisessa mediassa, olet vain mennyt-

Jo:
Ei.

Chris:
… Hiljaa. Mielenkiintoista.

Jo:
Poistin kaikki sovellukset. Poistin Instagram, Snapchat, kaikki. Poistin juuri sovellukset.

Chris:
Älä vain houkuttele itseäsi. Oliko tämä sinulta toimeenpanovallan päätös estää sinua pakkomielle siitä, mitä hän lähetti?

Jo:
Joo, luulisin niin. Koska olin ... Se oli outoa, koska joka kerta kun avasin nuo sovellukset hajoamisen aikana, sydämeni oli sydämentykyttävä.

Chris:
Todella?

Jo:
Luulen, että olin niin huolissani siitä, mitä näin. Ei, ja luulen myös, että hajoamisen ensimmäisen viikon aikana tarkistan hänen Instagramiaan. Hän lähetti paljon. Hän julkaisee tarinansa. Hän lähetti paljon, hän julkaisi kuin 10 tarinaa päivässä. Ja ennen, hän tuskin lähetti.

Chris:
Liiallinen. Se on niin liiallista.

Jo:
Tiedän. Ja sitten katsoin yhden videoistasi, sen, joka kertoo, miksi he julkaisevat niin paljon? Ja se koski mielestäni tyhjyyden täyttämistä ja näin sen. Ja luulen, että hän halusi näyttää minulle, että hän meni hyvin. Mutta sitten joo, pääsin pois. Olin aivan kuin: 'Tämä satuttaa liikaa.' Joten menin pois. Jopa Facebookissa oleminen sai minut hermostumaan. En selaa uutissyötettäni, kirjoitan vain hakupalkkiin ”ERP” ja sitten vain katsoin uusia viestejä-

Chris:
Mene ryhmään. Okei.

Jo:
… tai miten vaan. Joo, siinä kaikki.

Chris:
Pysy ryhmän turvallisessa tilassa.

Jo:
Joo.

Chris:
Sain sen.

Jo:
Kyllä, siinä kaikki.

Chris:
Se on aika hauskaa. Okei, hän ottaa sinuun yhteyttä pakollisen 'Hei, miten voit?' Ja vastaat lopulta hänelle 10 päivää myöhemmin.

Jo:
Joo.

Chris:
Kuinka vastaat? Ja mitä takana on päätös katkaista kontakti? Myönnetään, että se on 41 päivää, joten melkein pääsit loppuun. Mutta mitä takana on päätös rikkoa se? Ja mitä vastaat?

Jo:
Okei. Se vain siksi, että hän otti minuun yhteyttä, ajoi minut hulluksi. Ja ajattelin, ja myös veljeni ja taistelukaverini pitävät: 'Miksi? Mietin, miksi hän ottaa minuun yhteyttä? ' Joten päivä 41 minulla oli neuvontakerta, joten kerroin sitten neuvonantajalle ERP: stä ja koko kontaktisäännöstä. Ja hän oli samaa mieltä kokonaisuuden kanssa ... Syynä siihen, että annettaisiin tunteiden laskeutua molemmilta osapuolilta ja parantua melkoisesti ja löydämme itsenne uudelleen. Mutta sitten kun kerroin hänelle entisen yhteydenotosta minuun, hän… Koska sanoin hänelle: 'Voi, se ajaa minut hulluksi. En tiedä mitä tehdä. Miksi hän ottaa minuun yhteyttä? Hän esti minut melkein kaikkialla paitsi puhelinta ja tekstiä. ' Luulin todella, että hän esti minut puhelimessa, mutta sitten hän soitti minulle ja kirjoitti minulle vahvisti sen. Joka tapauksessa, joten neuvonantajani sanoi minulle: 'Ihmiset eivät tavoita mitään syytä, etenkään miehet.' Ja sitten se sai minut katkaisemaan kontaktini.

Chris:
Okei, joten ohjaaja sanoo pohjimmiltaan: 'Ei, sinun pitäisi ...' Joten mitä käytät? Tai mitä sanot hänelle? Soititko hänelle? Vai lähetätkö hänelle tekstiviestin? Tai mikä on suunnitelmasi?

Jo:
Lähetin tekstiviestin, mutta se oli kuin tavallinen ERP. Minulla oli jo yksi suunnitelma, koukku-

Chris:
Uteliaisuus.

Jo:
… Kysymys.

Chris:
Koukku.

Jo:
Joo. En tehnyt sitä.

Chris:
Okei. Ei. Ei. Se on hyvä. Se on hyvä. Joten mitä se oli ... Koska minulle se tuntuu koukkuilta, et todellakaan tarvitse, koska hän aloitti yhteydenoton jo. Joten mitä sanoit takaisin? Vastasitko juuri hänen alkuperäiseen kysymykseensä 10 päivää myöhemmin? Tai aloititko juuri uuden viestiketjun tai uuden keskustelun?

Jo:
No, hän vain sanoi: 'Hei, kuinka voit?' Joten olin melkein… Sanoin vain: ”Hei, anteeksi, etten vastannut sinulle. Tarvitsin vain vähän enemmän aikaa parantua, ja olen valmis puhumaan nyt, jos olet valmis puhumaan. Haluatko saada kiinni? ”

Chris:
Vau. Okei.

Jo:
Joo. Melko paljon.

Chris:
Menit suoraan siihen. Tämäpä kiintoisaa. Okei. Joten sinä pohjimmiltaan ... Teit jotain mielenkiintoista, mikä merkitsit tälle hankalalle hiljaisuudelle. Koska hän lähettää tekstiviestin päivänä 32 ja sitten vastaat hänelle päivänä 41. Joten se tarkoittaa melkein… on kulunut hieman yli viikko ja ilmeisesti ykköskysymys, joka hänellä tulee olemaan, jos vastaat kyseiseen tekstiviestiin on kuin: 'No, missä helvetissä olit?' Mutta näytät katkaisevan tämän heti sanomalla pohjimmiltaan vain sanomalla: 'Hei, olen pahoillani, vastaaminen kesti niin kauan. Otetaan kiinni. ' Nyt emme yleensä suosittele menemään oikealle tappajalle. Yleensä yrität

Jo:
Kyllä tiedän.

Chris:
…. rakentaa vähän rapport. Mutta se näyttää toimineen sinulle. Pelottaako se häntä siis vähän? Vai kääriykö hän mahdollisuuden nähdä sinut henkilökohtaisesti?

Jo:
No, sen jälkeen ... Okei, joten annan vain ajatukseni siitä, miksi lähetin sen, vain siksi, että minusta tuntui, että neuvonantajani oli kuin minä: 'Voi, sinun pitäisi olla aito, jos haluat todella korjata suhdetta hänen kanssaan.' Joten niin tein. Ja hauska asia, hän vastasi 10 minuutissa ja oli niin positiivinen. Hän oli kuin: ”Joo-

Chris:
Joten kontaktittomuus ei todellakaan vaikuttanut häneen.

Jo:
Se teki. Se teki. Voin kertoa mitä ... Luulen, että menimme siihen, mitä tapahtuu, kun tapaamme. Hän sanoi melko paljon: 'Voi, hei, se on ok.' Yritän ajatella, koska en voi selata viestiin asti, mutta hän sanoi melko paljon: 'Voi hei, se on ok. Olen tällä hetkellä vain kiireinen koulun kanssa, ja on arviointiaika. Voimmeko päästä kiinni kolmen viikon kuluttua? ' Olin kuin-

Chris:
Vau.

Jo:
'Joo.' Ja sitten hän sanoi: 'Kuinka työ ja kaikki?' Ja sitten vastasin. Sanoin hänelle: 'Joo, se on hieno. Tiedän, että olet kiireinen koulun kanssa. Aina kun olet vapaa arvioinneista, on hieno. ' Ja sitten kun hän kysyi minulta: 'Kuinka työ ja kaikki?' Menin suoraan sisään, koska tiedän, että luottokorttini häiritsi häntä. Olin kuin hän: 'Voi joo, olen hyvä. Työ on hyvää. Maksoin luottokorttini kolme viikkoa sitten. ” Ja sitten hän vastasi vasta kolme päivää sen jälkeen, koska hänellä oli arviointeja. Mutta joo, olin huolissani, kun hän ei vastannut. Luulin, että se sai hänet ajattelemaan, koska luulen todistanut hänen olevan väärässä. Hän ajatteli, että kerron siellä ikuisesti. Sitten hän vastasi minulle siihen tekstiviestiin kolme päivää myöhemmin, se oli sunnuntai ja olin niin innoissani. Koska hänen tekstiviestinsä oli… Hänen ensimmäinen tekstiviestinsä tuona päivänä oli hyvin pitkä. Hän puhui… Hän sanoi: ”Voi, anteeksi myöhäisestä vastauksesta. Minulla oli kiireinen viikko. ' Ja se oli hauskaa, koska hän opiskelee elokuvaa ja televisiota.

Jo:
Joten hän kertoi minulle arvioinnistaan ​​ja antoi minulle väitöskirjan ja kaiken, ja minä olen kuin… Näytin veljelleni, olin kuin: 'Se on paljon vaivaa. Ja se on [ylikuuluminen 00:25:02]. ' se oli… Kyllä. Se oli niin sanallinen, olin kuin: 'Vau, hän todella menetti minut.' Ja sitten innostuin ja yritin olla osoittamatta, että olin innoissani, joten vastasin kaksi tuntia myöhemmin.

Chris:
Okei, joten sinulla on

Jo:
Ja sitten… Joo.

Chris:
… Jonkin verran hallintaa. Vau.

Jo:
Joo. Joten vastasin kaksi tuntia myöhemmin, ja sitten hän yritti vastata minuun. Hän vastasi ... Joten lähetimme melko paljon tekstiviestejä koko päivän. Hän vastasi minulle. Hän vastasi minulle tunnin kuluttua. Joten seuraavien viiden tekstin jälkeen jokaisesta meistä oli tunnin ero. Ja sitten luulen, että kun se saapui klo 18.00, kuusi illalla, hän käytti hakemiseen noin 10 minuuttia.

Chris:
Okei, joten se oli kuin-

Jo:
Ja kestäisin puoli tuntia.

Chris:
Se on tavallaan-

Jo:
Se oli hyvä päivä.

Chris:
Se oli tavallaan kuin normaaliksi. Tulet hitaasti takaisin-

Jo:
Tavallaan, joo.

Chris:
... siihen tekstiviestirutiiniin. joten olen utelias. Joten hän sanoo: 'En näe sinua kolme viikkoa.' Pystyitkö tapaamaan aikaisemmin kuin [ylikuuluminen 00:26:02]?

Jo:
Tapasimme ... Joten kun hän sanoi kolme viikkoa, päädyimme tapaamaan viisi päivää myöhemmin.

Chris:
Okei, joten se oli pohjimmiltaan hänen BS. Hän yrittää pelata hienosti, olennaisesti se oli.

Jo:
Joo. Joten koska minusta alkoi tuntua kunnossa nyt, aloin lähettää viestejä uudelleen sosiaaliseen mediaani. Ja sitten tiedät kuinka aloitin napatanssin, lähetin kuin lyhyt video ja hän näki sen.

Chris:
Okei, niin hän haluaa viedä sinut ulos. Tuo on hauskaa.

Jo:
Luulen, että luottokortti järkytti häntä todella.

Chris:
Mielestäni se ei ollut vain luottokortti, mielestäni se oli ja kaikki edellä mainitut, tämä

Jo:
Kaikki.

Chris:
Kaikki nämä asiat, jotka vain sopivat yhteen ja luovat täydellisen cocktailin. Joten olette juuri puhuneet hänen kanssaan viisi päivää, ja hän on kuin 'Hei'. Joten kuka neuvottelee? Onko hän sanonut 'Hei, minun täytyy nähdä sinut.'?

Jo:
Hän oli kuin minä… Voi, minä sanon sinulle, unohdin kertoa sinulle. Tunsin vain, että kun olimme vanhassa suhteessani, minulla ei ollut harrastuksia. Minulla ei ollut mitään harrastuksia, koska olimme koko ajan yhdessä. Ja melkein hän oli koko maailmani. Mutta sitten päädyin kolmeen harrastukseen, kun erosimme. Ja teen sitä edelleen nyt, mikä on hyvä.

Chris:
Joo, se on hyvä.

Jo:
Joten pidän kiinni UG: stä.

Chris:
Okei. Se on hyvä.

Jo:
Joten kun hän näki videotankoni, hän viestii minulle. Hän oli kuin: 'Voi hei, oletko vapaa? Minulla ei ole työtä tänään. Olen juuri päättänyt koulun. ” Ja sitten olin kuin 'Vau, okei.'

Chris:
Vau. Joten hän näkee tangotanssivideon ja se on kuin välitön vastaus.

Jo:
Joo.

Chris:
Okei. Vau.

Jo:
Mutta itse asiassa sitten ... Joten hän sanoi sen. Hän oli kuin: 'Hei, oletko vapaa? Minulla ei ole työtä tänään. Olen juuri päättänyt koulun. ” Hän sanoi minulle, että hän halusi näyttää minulle projektinsa arviointinsa vuoksi, koska hän tekee elokuvia ja televisiota kuten sanoin.

Chris:
Joo. Tarkoitan, että sinun on saatettava se kuulostamaan

Jo:
En tiedä [ylikuuluminen 00:28:04].

Chris:
Joo, minusta tuntuu siltä, ​​että hänellä on kaikki kuuma ja vaivautunut pole-tanssivideosta, ja hän on kuin: 'Voi, minun tuli nähdä hänet nyt, mutta minun on tehtävä se kuulostamaan siltä, ​​ettei siitä tule kyse.' Joten hän on kuin: 'No, tule katsomaan arviointini.' Joten menet tietysti, eikö?

Jo:
Joo.

Chris:
Menet tapaamaan häntä ja miten tuo vuorovaikutus toimii?

Jo:
Aha, ok. No, itse asiassa, koska olen hyvin… haluaisin kutsua itseäni kirjamadoksi juuri ennen kuin pääsen siihen kokouksen jälkeen uudelleen. Joten kun hän kysyi minulta, voinko nähdä hänet, koska hän tarvitsi myös apua, hän halusi vain neuvoja, koska hän ei ole kovin vahva esseillä. Joten sanoin hänelle: 'Voin antaa sinulle vihjeitä, jos haluat.' Ja hän oli kuin: 'Voi, sitä ihailin aina sinusta. Olet niin hyvä akateemisesti. ' blaa blaa blaa. Joka tapauksessa, joten tapaaminen olin helvetti. Koska asun isäni kanssa, sanoin isälleni, että aion viettää aikaa veljeni kanssa, koska en halunnut hänen tietävän. En halunnut kenenkään muun tietävän. Joka tapauksessa, joten pääsin sinne. Yritin näyttää paremmalta, mutta se oli vain hänen talossaan, joten se ei vain ollut liian pukeutunut.

Jo:
Mutta minua todella järkytti se, että yllätin itseni, koska odotin haluavani hänet takaisin niin paljon, ja odotin tunteitani olevan niin voimakkaita häntä kohtaan. Mutta kun näin hänet, se ei tuntunut niin vahvalta kuin odotin sen olevan. Joten luulen-

Chris:
Voi, se on mahtavaa. On todella mielenkiintoista, että sanot sen. Ei. Mikä on todella mielenkiintoista siitä lähtien, kun teen nämä haastattelut, ihmiset, jotka ovat saaneet entisen entiselleen, tuntevat samalla tavalla. Ja luulen, että kyse on siitä, kuinka he käyttävät aikaa ilman yhteyttä.

Jo:
Joo, se oli. Mielestäni-

Chris:
Ja minusta tuntuu

Jo:
Joo. Anteeksi, mene eteenpäin. Ei. Ei. Okei, joten sanon vain tämän. Luulen, että se oli yritys, josta kaipasin. Luulen, että sanoit tämän myös yhdessä kirjoissasi, koska luulen, että olen ostanut kaiken sinulta. Kaipasin yrityksen, ei häntä. Joten näin sen, kun näin hänet.

Chris:
[ylikuuluminen 00:30:27] tottuit niin rutiiniin. Ja sitten vain [ylikuuluminen 00:30:31] eräänä päivänä.

Jo:
Joo. Ja sitten tottuin olemaan yksin, ja sitten näen hänet uudelleen.

Chris:
Joten näit hänet taas ilmeisesti. Ja pääset sinne ja olet kuin: 'Vau. Rakastan edelleen tätä henkilöä, mutta odotin heikkenevän polvissa ja pyörtyä tai jotain sellaista. Mutta sitä ei tapahtunut ja ollenkaan. '

Jo:
Joo. Olet oikeassa, sitä ei tapahtunut.

Chris:
Joten yllätät melkein itsesi. Nyt pääset sinne-

Jo:
Joo, olin todella järkyttynyt, ja sitten jotain muuta, jonka hän sanoi ... Sitten hän sanoi jotain muuta, mikä pettää minua. Olin kuin minuutin ajan, en halunnut häntä takaisin. Mutta joka tapauksessa, joten kerron sinulle mitä tapahtui.

Chris:
Joo, hetkeksi.

Jo:
Joo. Okei. Kun pääsin sinne, hänen äitinsä itki nähdessään minut. Hän oli kuin: 'Kaipasin sinua niin paljon.' Olin kuin 'pyhä paska'. Hän itki, olin kuin 'Vau'.

Chris:
Joten se auttaa joskus vaikuttamaan tähän vaikutusalueeseen.

Jo:
Kyllä. Ja sitten luulen, että hänen isänsä oli unessa, mutta hänen vanhempansa olivat tuolloin kotona. Tämä oli kuin kello kolme iltapäivällä. Hänen isänsä oli unessa. Ja sitten olin juuri entisen huoneessani. Hän näytti minulle arviointinsa, hän näytti minulle kaksi videota. Joten hän näytti minulle sen. Ja sitten hänen isänsä heräsi, kun menimme kävelemään, ja hänen isänsä halasi myös minua ja oli kuin minä: 'Kaipasin sinua niin paljon.' Olin kuin 'Vau'. Olin kuin: 'Voi luoja, he ovat todella vaikutuspiirissäni.' Joka tapauksessa videoissasi ja ERP-ohjelmassa puhut siitä, ettet puhu hajoamisesta, kun tapaat ensimmäisen kerran, eikö?

Chris:
Aivan.

Jo:
Joten minulla oli tämä mielessä, mutta entinen meni pois. Hän puhui hajoamisesta niin paljon, olin kuin: 'Voi luoja. Mitä helvettiä?' Koska sanoin, olin samanlainen kuin minä, ”ajattelin, että hän halusi puhua arvioinnistaan. Miksi hän puhuu hajoamisesta niin paljon? '

Chris:
No, koska arvioinnit eivät olleet todellinen syy, miksi hän halusi nähdä sinut ilmeisesti. Se oli vain tekosyy.

Jo:
Joo, luulisin. No, en ajatellut sitä. Mielessäni olin aivan kuin: ”Okei, ole UG. Älä puhu hajoamisesta ollenkaan. ' Ja sitten menimme hänen talonsa läheiseen puistoon ja puhuimme noin tunnin ajan. Se oli aika pitkä. Joten meillä oli puhe, hän puhui hajoamisesta niin paljon. Muutama asia, joka sai minut irti niin paljon. Ensinnäkin hän puhui siitä, kuinka hän tunsi olevansa uhri vanhassa suhteessamme.

Chris:
Olen opettanut ... Katso, sanon sen videoissa koko ajan, eikö vain? Sanoin näin: 'Vaikka he erosivatkin sinusta, he joutuvat mentaliteetin uhriksi [ylikuuluminen 00:33:29].'

Jo:
Joo. Joo. Joten muistan sen. En reagoinut.

Chris:
[ylikuuluminen 00:33:33] melkein. Joten et pidä siitä, joten se vietti sinut. Mikä muuta vietti sinua?

Jo:
Sitten hän sanoi ... Koska hän kysyi minulta, hän oli kuin minä: 'Voi, tiedät mitä?' Mielestäni syy siihen, miksi olin pakkomielle halua häntä takaisin niin paljon, johtuu siitä, että en edes käynyt yhdellä treffillä yhteydenoton aikana.

Chris:
Okei. Joten saan tavallaan [ylikuulumisen 00:33:53] tämä on menossa.

Jo:
Pelkäsin ja tunsin, etten ollut valmis.

Chris:
Okei. Joten luulen, että hän meni muutamalle treffille muutaman tytön kanssa?

Jo:
Joo. Joten hän kysyi minulta. Hän oli kuin minä-

Chris:
Oletko [ylikuulunut 00:34:08].

mitä 111 tarkoittaa enkelinumeroita

Jo:
'Näetkö ketään?'

Chris:
Aivan.

Jo:
Joo, hän oli kuin: 'Näetkö ketään?' Olin kuin: 'Ei, en ole käynyt yhtenä päivänä.' Minusta tuntui, että minun pitäisi [kuulematon 00:34:15].

Chris:
Luultavasti sinun olisi vain pitänyt mennä treffailuun, vaikka [ylikuuluminen 00:34:20].

Jo:
Kyllä tiedän.

Chris:
Okei. Sitten-

Jo:
Ja sitten-

Chris:
… Sanoiko hän, että hän oli ollut muutamalla treffeillä?

Jo:
En halunnut kysyä häneltä, koska en halunnut tietää, koska olen [ylikuulunut 00:34:34].

Chris:
Et myöskään halunnut olla tuo tyttö.

Jo:
Joo. Koska hän tunsi minut psykona. Pienimmätkin asiat räjäyttäisin. Joka tapauksessa. Joten sitten kysyin häneltä: 'Näetkö jonkun?' Sitten hän oli kuin 'Joo'. Ja olin kuin 'paska'.

Chris:
Voi, tarkoittaako se [ylikuulumista 00:34:52] suhdetta jonkun kanssa?

Jo:
Ei, vain näen.

Chris:
Okei, joten hän vain meni muutamalle treffille.

Jo:
Melko [ylikuuluminen 00:35:00]. Joo, hän jatkoi muutaman päivän tämän tytön kanssa. Joka tapauksessa, niin se vietti minut. Olin kuin: 'En halua häntä enää. En [kuullut 00:35:06]. '

Chris:
Se toimii kuitenkin sinun eduksesi, luulen, että sinulla on tämä mentaliteetti. Koska se kaataa hänet jalustalta, tiedätkö?

Jo:
Joo. Mutta koska hän tunsi minut, kun reagoin kaikkeen. Pidin viileänäni, seisoin vain siellä. Olin kuin 'Oi, okei.' Ja hän oli todella järkyttynyt. Hän oli todella järkyttynyt. Joten hän sanoi sen minulle, ja sitten kysyin häneltä: 'Kuinka kauan olet nähnyt tätä tyttöä?' Hän oli kuin 'kaksi kuukautta'. Ja minä sanoin: 'Olemme hajonneet vain kaksi ja puoli kuukautta, se oli todella nopeaa.' Joo, se oli todella nopeaa. Ja minä olen kuin: 'Mitä helvettiä?' Päässäni menin hulluksi. Olin kuin: 'Kuinka helvettiin sinä etenit niin nopeasti?' Mutta ulkona, olin vain hiljainen ja hän katsoi minua kuin… Hän oli kuin 'Voi'. Huomasin, että hän oli hämmentynyt siitä, etten reagoinut, koska tavallisesti tekisin. Mutta sitten muistin olla UG, pidä viileä.

Chris:
Joo. Sinä teit hyvin. Sinä teit hyvin.

Jo:
Sitä tein. Sitä tein.

Chris:
Joten mitä seuraavaksi tapahtuu?

Jo:
Joten sitten puhuimme, aloimme kävellä korttelien ympäri. Joten sitten hän oli kuin minä: 'Voi, olet todella järkyttänyt minua.' Olin kuin 'miksi?' Sitten hän oli kuin: 'Näytät aivan erilaiselta ihmiseltä.' Olin kuin: 'Voi, kiitos.' Ja sitten hymyilin. Ja sitten tiedät mitä, Chris? Annoin hänen puhua melkein koko päivän, en -

Chris:
Sitä sinun pitäisi tehdä. Joo.

Jo:
Muistan ERP: n loppupuolella, anna hänen johtaa. Joten niin tein, annoin hänen johtaa. Kuuntelin paljon ja hän puhui niin paljon. Joten kävelimme kaikki korttelin ympäri. Ja sitten hän oli kuin minä: 'Voi, rakastan sinua edelleen.' Olin kuin 'Voi, sinä?' Ja sitten hän oli kuin 'Joo'.

Chris:
Joten hän näkee jonkun löyhästi tässä vaiheessa?

Jo:
Joo.

Chris:
No, luulen, että ovat eräänlaisia ​​treffailuja, mutta eivät oikeastaan. He ovat sillä harmaalla alueella.

Jo:
Joo. He eivät ole parisuhteessa. He eivät olleet parisuhteessa, kukaan ei tiennyt hänestä, jonka hän kertoi minulle.

Chris:
Okei. Joten se oli vain joku tyttö, jota hän otti treffeillä, mutta-

Jo:
Hänen vanhempansa tunsivat hänet. Mutta siinä se on. Vain hänen vanhempansa.

Chris:
Joten tällä hetkellä hän näkee vielä tämän tytön teknisesti?

Jo:
Joo, mutta hän kertoi minulle viimeksi nähneensä hänet kolme viikkoa. Joten se oli kolme viikkoa ennen.

Chris:
Okei. Joten se oli ollut jonkin aikaa.

Jo:
[ylikuuluminen 00:37:48] kun. Näyttää siltä, ​​että hän vain kyllästyi siihen. Se oli kuin tyypillinen rebound.

Chris:
Ei, hän oli kiireinen koulun kanssa. Se on [kuultamaton 00:37:52]. Hän oli kiireinen koulun kanssa.

Jo:
Vai niin. Se on myös mielenkiintoista, koska hän oli kiireinen koulussa ja alkoi tavoittaa sinua, ja hän

Chris:
Joo, koska hän sanoi -

Jo:
Hän näki sinut viisi päivää myöhemmin, vaikka hän oli vielä kiireinen koulussa. Joo, joten kerron sinulle tämän. Päivä, jolloin hän erosi kanssani, oli päivää ennen hänen ensimmäistä koulupäivään. Hän sanoi minulle päivä ... Päivänä, jolloin hän erosi minusta, hän sanoi minulle: 'Aion opiskella, en halua häiriötekijöitä.'

Chris:
Okei, joten se on [ylikuulumisen 00:38:26] tekijä. Mutta minusta tuntuu, että se ei ole todellinen syy, miksi hän erosi kanssasi, minusta tuntuu, että se on tekosyy, kuten 'Voi, ehkä pitää hänet yllä.' Okei, joten hän sanoo: 'Rakastan sinua edelleen.' Aina kun tapaat, kävelet. Ja hän meni siihen hyvin kömpelösti. Joten hän pohjimmiltaan sanoo: 'Olen uhri. Voi kyllä, olen seurustellut tätä poikaa, mutta rakastan silti sinua. ' Joten se on melkein kuin-

Jo:
Joo. [kuultamaton 00:38:51]. Olin kuin, 'pelaako tämä kaveri pelejä kanssani?' Siksi minusta tuntui siltä, ​​että en halunnut häntä enää takaisin, koska tunsin olevani ansainnut parempaa, koska tiedän arvoani.

Chris:
Okei. Okei. Joten mitä teet, kun hän sanoo rakastavansa sinua? Kuinka suhtaudut siihen?

Jo:
Olin aivan kuten 'Oi, okei.' Ja sitten hän sanoi: 'Voi, vanhempani, jotka rakastavat sinua, on bonus.' Ja… Mitä muuta hän sanoi? Koska hän puhui siitä ja hänen vanhemmistaan. Ja sitten hän sanoi tämän, kuten: 'Luulin voivani päästä koulusta yksin, mutta tajusin, etten pysty.' Mutta sitten minusta tuntui, että se lykkäsi minua myös vähän, koska minusta tuntui, että ehkä hän halusi tulla takaisin kanssani vain koulua varten [ylikuuluminen 00:39:37].

Chris:
Voi, olet huolissasi. Se on kuin 'Se on se'.

Jo:
Niin, ajattelin sitä. Ajattelinkin niin.

Chris:
Joten miten fyysisesti-

Jo:
Ja sitten-

Chris:
… Tai vastaa suullisesti hänelle sanoen: 'Rakastan sinua.' Niin nopeasti?

Jo:
Ja sitten-

Chris:
Mitä sanot sille? Sanotko mitään sille? Ohitatko vain sen kuin sitä ei tapahtuisi?

Jo:
Okei, joten hän sanoi myös: 'Haluan tehdä tämän työn.' Joten silloin olin kuin: 'Joo, haluan tehdä myös tämän työn.'

Chris:
Joten hän vain pyysi sinua takaisin sinne.

Jo:
Joo, melko paljon. Melko paljon.

Chris:
Mutta hän teki sen mahdollisimman kömpelöllä ja outolla tavalla. Joten hän-

Jo:
Kävelimme kadulla.

Chris:
Joten hän sanoo: 'Olen todella järkyttynyt, koska satutit minua paljon, olen uhri.

Jo:
Mm-hmm (myöntävä).

Chris:
Voi niin, muuten, olen tavannut tätä tyttöä kolme kuukautta hajoamisen jälkeen. Voi kyllä, muuten, rakastan sinua. Voi kyllä, muuten ajattelin, että pääsen koulusta yksin ilman sinua, mutta en voi. ' Mikä antaa sinulle kaikki nämä ristiriitaiset tunteet, koska olet kuin numero yksi: 'Et ole uhri.' Numero kaksi on: 'Kuinka uskallat aloittaa tapaamisen tämän kaverin tai tytön kanssa.' Toivottavasti se ei ole kaveri. Ja numero kolme on: 'No, pyydätkö vain minua takaisin, koska haluat minun apuni päästäkseni läpi koulun?' Mutta näyttää siltä, ​​että kaikesta huolimatta olit vain kuin: 'Okei, otan sen.'

Jo:
Joo, mutta sitten molemmat suostuimme ottamaan sen hitaasti. Joten silloin olin kuin: 'Okei, otamme sen niin.' Se oli hyvä. Ja sitten sanoin hänelle-

Chris:
Kysyitkö koskaan häneltä hieman hänen mentaliteetistaan, kun teit yhteystietosääntöä?

Jo:
Kyllä. Herranjumala. Kyllä tein. Minä tein. Olin kuin hän, ”Hei, niin…” Okei. Kysyin häneltä. Sanoin hänelle: 'Miksi soitit minulle?' Koska muista, että se oli hänen ensimmäinen [ylikuuluminen 00:41:22], hänen ulottuvuutensa. Ja sitten hän oli kuin minä: 'Olin todella jumissa tehtävässä ja tarvitsin apuasi.' Joten tämä auttoi minua ajattelemaan-

Chris:
Luuletko, että se on totta? Luuletko, että hän oli aivan liian ylpeä myöntääkseen, että 'Halusin vain puhua kanssasi.' Joten hän keksii [ylikuulumisen 00:41:42] tekosyyn?

Jo:
Ei, mielestäni hän oli olen melko aito, koska kun palasimme takaisin, autoin häntä yhdessä hänen tehtävistään. Näin hänen kamppailevan. Joten mielestäni se oli aito.

Chris:
Okei. Kuulostaa-

Jo:
Sitten kysyin häneltä-

Chris:
... sinun pitäisi olla minun elokuvantekijä.

Jo:
Aivan. Se on vain teoria, jossa hän kamppaili. Mutta joka tapauksessa. Sitten sanoin, että kysyin häneltä tekstistä. Sanoin: 'Miksi lähetit minulle tekstiviestin:' Hei, miten menee? '' Ja sitten ... Okei, joten en kertonut sinulle tätä. Neljä päivää hajoamisen jälkeen jätin tämän suuren valitettavan eleen hänen kynnykselleen.

Chris:
Okei, joten teit klassikon kuten: 'Aion ostaa hänen rakkautensa valtavalla lahjalla.

Jo:
Joo, melko paljon.

Chris:
Se tulee olemaan [ylikuuluminen 00:42:26]. '

Jo:
Tämä oli neljä päivää hajoamisen jälkeen. Joten jätin muistiinpanon. Puhuin niin paljon, kerron mitä pudotin itse asiassa. Joten pudotin PlayStation-pelin, mutta

Chris:
Mitä… Odota. Et tule niin helpoksi. Mikä PlayStation-peli tarkalleen?

Jo:
Voi, GTA 5.

Chris:
Voi, se on hyvä. Ostin tuon pelin muutama vuosi sitten sen jälkeen, kun en ollut pelannut sitä, ja olin vain liimattu televisioon, joka pelasi kyseistä peliä [kuulematon 00:42:54] suorana. Kuten: 'Tämä on niin siistiä.' Mutta tietysti teet kaikkein kavalimpia asioita tuossa pelissä. Joten joka tapauksessa [ylikuuluminen 00:43:02] ostat hänelle PlayStation-pelin, mitä muuta?

Jo:
Pizza, munkkeja, ruusu, laatikko lollioita ja kirje. Joten oli kuusi asiaa.

Chris:
Pyhä ... Voi luoja. Se on paljon tavaraa.

Jo:
Kyllä, mutta silloin olin aivan kuin, se oli viimeinen asia minulta. En palauttanut mitään hänen esineistään, se oli viimeinen asia minulta. Se oli viimeinen asia minulta.

Chris:
Okei. On satuttavaa, että lähetit kaikki tavarat, eikä hän sanonut mitään vasta 30 päivää myöhemmin.

Jo:
Joo. Ei, koska minulla oli myös kirje ja kirjoitin siihen paljon. Joten kerron teille, että ajattelen yhtä asiaa ... Joten tiedät kuinka hän kirjoittaa. Joten sanoin kirjeessä hänelle: 'Voi, minun pitäisi maksaa luottokorttini elokuussa.' Ja sitten kysyin häneltä ... Sitten kun tapasimme, kysyin häneltä: 'Mikä oli aikomuksesi sen takana?' Hän oli kuin ... Koska hän viestitti minua heinäkuun lopussa. Ja sitten hän oli kuin minä: ”Voi joo, muistan vain, mitä kirjoitit kirjeessäsi luottokortistasi siitä, että maksat sen elokuussa. Halusin vain nähdä jos-

Chris:
Voi, se on mielenkiintoista.

Jo:
... pystyit saavuttamaan sen. ' Joten se kertoo minulle, että hän luki kirjeen, koska odotin itse asiassa, että hän ei lukenut sitä, mutta hän luki sen. Ja koska en ... Kuten silloin, kun hän kirjoitti minulle tekstiviestin, kuulin ERP-ryhmää ja sitten he kertoivat minulle ei. Joten oli niin vaikea vastustaa, mutta en vastannut. Joten kun kerroin hänelle luottokortista, hän kertoi minulle, että osoitin hänen olevan väärässä. Joten myös… Anteeksi. Kun tapasimme jälleen kerrottuani kaiken tämän siitä, että hän vielä rakasti minua, hän näki toisen tytön ja bla, bla, bla. Hän sanoi minulle: 'Voi, osoitit väärin, olet muuttunut niin paljon. Olet maksanut luottokorttisi, ja nyt harrastat tankotanssia, ilmajoogaa ja kaikkia näitä asioita. Se on kuin olisit aivan erilainen ihminen. ' Voi, ja myös siksi, että tiedät kuinka kerroin sinulle, että pääsin pois sosiaalisesta mediasta. Sain sosiaalisen median kokonaan pois, luin noin 10 kirjaa yhteydenoton aikana. Ja hän oli ylpeä minusta. Hän itse asiassa sanoi minulle: 'Olen todella iloinen ja ylpeä sinusta siitä, mitä olet saavuttanut.'

Jo:
Kaikesta huolimatta. Kanssa 'Hei, kuinka voit?' Teksti, hän sanoi minulle: 'Kun et vastannut, luulin löytäneesi jonkun toisen ja siirtyneen eteenpäin.' Sitä hän sanoi minulle. [ylikuuluminen 00:45:39].

Chris:
Joten kun vastasit, siksi hän vastasi niin nopeasti. Hän on kuin: 'Oh-

Jo:
Kyllä, luulen niin.

Chris:
Okei, se on mielenkiintoista. Kun katsot kokemustasi siitä, miten se kaikki saa hänet takaisin ja kaiken muun vastaavanlaiseksi, miltä sinusta tuntui, että sait tärkeimmän neuvon, joka oli eniten hyötyä?

Jo:
He olivat UG ja pysyneet kontaktissa.

Chris:
Okei. Joten ei kontaktia, mainitsit, ettet todellakaan tehnyt liikaa ensimmäisten 25, 30 päivän aikana, paitsi että keskityit vain luottokorttivelan maksamiseen.

Jo:
Joo. Ja sitten sen jälkeen olin kunnossa.

Chris:
Sen jälkeen pääset enemmän harrastustyyppisiin juttuihin, joissa mainitsit jooga-, tankotunnit, tms. Oliko mitään muuta, mitä teit yhteydenpidon aikana, jota et ehkä mainitse, että sinusta tuntui todella tärkeältä sen läpi pääsemiseksi?

Jo:
Kirjojen lukeminen. Luin paljon kirjoja, luin 10 kirjaa.

Chris:
Kuulostaa siltä, ​​että viljelette myös mieltäsi. [ylikuuluminen 00:46:44].

Jo:
Joo. Ja poistuminen sosiaalisesta mediasta oli ... Sosiaalisen detoxin saaminen oli myös todella hyvä. Minusta tuntui kuin palasin sosiaaliseen mediaan, olin kuin: 'Tämä tuntuu todella oudolta. En halua olla takaisin verkossa. ' Koska minusta tuntui, että sain itsestäni vahva, en tarvinnut-

Chris:
Et halua sen heikentävän sinua.

Jo:
… Internet. Joo.

Chris:
Joo. Sosiaalisessa mediassa on mielenkiintoinen suhde, jos ajattelet sitä, se on melkein koukuttava. Käymme siellä katsomassa muiden ihmisten elämää ja nähdäksesi, mitä tapahtuu, mutta se estää meitä elämästä omaa elämäämme, jos ajattelet sitä. Joten leikkaamalla kaiken pois, pystyit keskittymään kokonaan itsellesi, ehkä etsimällä joitain intohimoja, joita sinulla ei ollut ennen. Koska näyttää siltä, ​​että suhteessasi on suuri ongelma, oletko liian kiedottu häneen ja sinulla ei ole minkäänlaista itsenäisyyttä.

Jo:
Joo. Joo. Hävitin itseni suhteessa. Minä tein.

Chris:
Ja miten asiat menevät nyt? Kuinka kauan olet ollut taas yhdessä? Näyttää siltä, ​​että tulitte takaisin yhdessä 9. elokuuta, joten kaverit-

Jo:
Ei, meillä on ... Joten melkein kuukausi sitten olemme todella hyviä. Olemme todella hyviä. Haluatko tietää, mitä tapahtui toisen tytön kanssa? Hän, joka hän oli

Chris:
Haluaisin tietää, mitä tapahtui toisen tytön kanssa. Joten menikö hän hulluksi yrittäen voittaa hänet takaisin?

Jo:
Voi ei. Odotin sitä. Luulin, että hän aikoo taistella hänen puolestaan.

Chris:
Aivan. Luulet joutuvasi nyrkitaisteluun hänen kanssaan kadulla tai jotain.

Jo:
Ajattelinkin niin. Joten sanoin hänelle päivänä, jolloin tapasimme, sanoin: 'Mitä aiot tehdä tytön kanssa, jonka näet?' Ja hän oli kuin: 'Voi, se on todella hidasta ja on vielä alkuaikoja. Aion lopettaa sen hänen kanssaan. ' Ja sitten sanoin hänelle: 'Milloin tulet hänen luokseen?' Hän oli kuin 'tänään'. Joten sitten näin hänet seuraavan ... Joo. Joten sitten näin hänet seuraavana päivänä ja sitten sanoin: 'Voi ...' Hän oli kuin minä: 'Kerroitko isällesi?' Olin kuin: 'Ei. Päättitkö sen tytön kanssa? ' Koska sanoin hänelle: 'Kerron vanhemmilleni, kun olet lopettanut sen tytön kanssa.' Ja sitten hän näytti minulle tekstiviestin. Joten, todellisena päivänä, tyttö lähetti hänelle tekstiviestin, hän sanoi: 'Hei, tiedän, että olemme molemmat kiireisiä, mutta et ole vastannut minulle ja on kulunut yli 24 tuntia.'

Jo:
Joten sitten siitä tekstistä voisin nähdä, että hän yritti tavoittaa minua, ehkä se poikkesi hänestä näkemästä häntä vähän. Ja mitä sitten… Minua todella kosketti hänen lähettämä tekstiviesti. Hän sanoi hänelle

Chris:
Se on mielenkiintoista [ylikuuluminen 00:49:19] kuulla sen

Jo:
Tiedän.

Chris:
... toisen naisen mukana. Joten mitä hän sanoi?

Jo:
Hän oli kuin: 'Hei, anteeksi myöhäisestä vastauksesta, mutta sain kiinni entisestä tänään ja olen niin järkyttynyt siitä, kuinka paljon hän on muuttunut viimeisten kahden ja puolen kuukauden aikana. Olen niin onnellinen ja ylpeä hänen saavutuksistaan, ja haluan saada sen toimimaan hänen kanssaan. Luulen, että olemme siinä pitkään. ' Sitä hän sanoi hänelle. Ja sitten hän sanoi hänelle ... Odotin hänen taistelevan, mutta sitten hän otti kuin naisen. Hän oli kuin: 'Okei.' Hän sanoi: 'Okei. No, minä vain ilmoitan sinulle, jos se ei onnistu hänen kanssaan, et voi palata luokseni. ' Niin hän sanoi.

Chris:
[ylikuuluminen 00:50:05].

Jo:
Joten olin kuin: 'Paska, hän on itse UG.' Ja sitten entinen oli kuin hän: 'Joo, en voinut olla samaa mieltä enemmän. Parhain terveisin.' Ja sitten se oli heiltä. Ja sitten-

Chris:
Vau. Rakastan sitä, että hän jopa näytti sinulle tekstiviestin näytettäväksi-

Jo:
Joo. Se oli todella pitkä, minua todella kosketti. Ja sitten hän sanoi minulle sen jälkeen kun hän sanoi sen ... Koska olimme tässä tilanteessa aiemmin kuin puolitoista vuotta sitten, jolloin hänen täytyi valita minun ja tämän toisen tytön välillä. Ja sitten kun hän sanoi minulle: 'Voi, valitsin sinut uudelleen, sinun on parempi olla sen arvoinen.' Vitsinä, mutta tiedämme sen olevan puoliksi tarkoitettu.

Chris:
[kuultamaton 00:50:43]. Joten asiat menevät todella hyvin, näyttää siltä juuri nyt sinulle.

Jo:
Olemme todella hyviä. Joten alussa sanoimme, että otamme sen hitaasti, nähdään toisiaan kahdesti kolme kertaa viikossa. Mutta kuten viime viikolla, näimme melkein joka päivä. Ja olin kuin hän: 'Mitä tapahtui nähdessämme toisiamme kaksi tai kolme kertaa viikossa?' Ja sitten hän oli kuin: 'Voi ei, minä kaipaan sinua paljon.'

Chris:
Oi kuinka ihana.

Jo:
Koska olin, en kertonut hänelle ERP: stä. Mutta yksi nippuistasi, Chris, kuten suhde kuntoilu, luin sen. Joten olemme sitoutuneet paljon. Menimme veden tai rannan äärelle, ja kuuntelimme soittolistaa emmekä puhuneet keskenämme. Luisimme myös kirjoja yhdessä. Ja se on hauskaa, koska meille toimii nyt se, että yritämme toistensa harrastuksia. Joten hän on tullut kanssani ilmajoogaan ja pilatesiin viimeiset kaksi viikkoa. Ja se on hauskaa, koska hän on ainoa kaveri siellä, mutta rakastaa sitä.

Chris:
Sepä hienoa.

Jo:
Mutta joo, olemme todella hyviä.

Chris:
Ei, en ollut ennen kuullut strategiaa kokeilla toistensa toimintaa, koska yleensä yksi osapuoli

Jo:
Se on noin-

Chris:
... vain ei kiinnosta ollenkaan.

Jo:
Joo, se oli kuin vain antaa toisilleen tilaa, mutta se on todella aika hyvä. Yritin itse asiassa pelata COD: ta toisena päivänä. Pelaatko COD: ta, Chris?

Chris:
Ei. Joten Amerikassa meillä ei todellakaan ole COD: ta. En edes tiedä miten sitä pelataan. Ehkä se on vain erilainen.

Jo:
Voi, Call of Duty.

Chris:
Voi, Call of Duty, joten COD.

Jo:
Anteeksi. Anteeksi. Velvollisuuden kutsu.

Chris:
Luulin, että se oli australialainen [ylikuuluminen 00:52:40].

Jo:
Voi ei. Ei. Se on Call of Duty.

Chris:
Nörtti.

Jo:
Pelaatko Call of Dutyä?

Chris:
Kun olin lukiolainen, käytin leikkiä. Mutta [ylikuuluminen 00:52:45] 15 erilaista versiota siitä nyt. Mutta muistan, kun heillä oli Call of Duty Modern Warfare, minulla oli ensimmäinen alkuperäinen, jota käytin pelaamaan sitä. Pelasin ennen Haloa, mutta vartuin ja minulla oli perhe, joten videopelien aika ei ole enää oikea.

Jo:
Joo. Ei. Joo.

Chris:
Joten teit Call of Duty hänen kanssaan?

Jo:
Voi ei. Hän halusi minun kokeilevan tätä asetta toisena päivänä, joten soitin 10 minuuttia. Olin kuin: 'Ei, en voi tehdä tätä.' [ylikuuluminen 00:53:15].

Chris:
Joten paras osa pelin pelaamista on verkossa ja vain roskakoriin puhuvia ihmisiä Internetin kautta.

Jo:
No, mikrofoni oli pois päältä. [kuultamaton 00:53:25]. Mutta niin olemme nyt todella hyviä. Meillä oli todellakin ensimmäinen argumenttimme sunnuntaina, koska Australiassa oli isänpäivä, sunnuntai. Joten menin ulos hänen perheensä kanssa. Ja hän on hyvin ... Suullaan, hänellä ei ole suodatinta, joten hän vain sanoo asioita ja sanoi jotain, mikä järkytti minua vanhempiensa edessä ja sitten ... Se on hauskaa, koska se oli kuin ensimmäinen argumenttimme, mutta yritin [kuulematon 00: 54:01]. Muistin lukeneeni ERP: n seuraavasti: 'Sinun on säilytettävä UG.' Niin vanha minä-

Chris:
Minä-

Jo:
Joo. Vanha minä olisin mennyt ballistiseen, ja olisin taistellut hänen kanssaan noin kolme päivää tästä asiasta. Mutta tiedätkö mitä tein? Sanoin hänelle: 'Katso, haluan selvittää asian rauhallisesti ja välittömästi, enkä halua sen olevan kuten ennen.' Ja koska korjasimme sen heti, enkä ollut vihainen tai huutanut häntä tai mitään muuta, olin tiukka. Ja sitten sanoin vain mielipiteeni ja sitten sanoin: 'Mennään eteenpäin.' Hän sanoi minulle ... Kun hän sanoi tämän, minä vain muistan kuinka pitkälle olen tullut. Hän sanoi minulle: 'Olet todella muuttunut. Vanha olisit mennyt psykoon minuun, olen niin ylpeä sinusta. ' Hän sanoi sen minulle sunnuntaina.

Chris:
Se on todella hienoa.

Jo:
Ja olen vain pääni. ”Jep. Kyse on UG: stä. ' Joten se on hyvä. Se sujuu todella hyvin.

Chris:
Olen erittäin onnellinen sinulle. Olet asettanut paljon todella mielenkiintoisia asioita, joita en ollut ennen ajatellut. Koska mielestäni yksi taustalla olevista tekijöistä, joka auttoi sinua menestymään, oli kummallakin tavalla tämä hullu lahja, jonka lähetit hänelle. Se on melkein kuin… Nyt mielestäni on edelleen tyhmä idea lähettää lahjakausi. Mutta se tosiasia, että olit lähettänyt tuon kirjeen, antoi hänelle… Se viipyi, ja se sai hänet haluamaan tavoittaa yhteydenoton aikana. Joten niin oudolta kuin miltä se kuulostaa, takertuva pakkomielteinen hullu käyttäytyminen toimi mielestäni hieman sinun eduksesi. Mikä on hieno asia, jos ajattelet sitä todella. En ollut nähnyt paljon siitä. Mutta onko jotain muuta, mitä halusit sanoa kaikille täällä kuunteleville, jotka todella kamppailevat, mikä ehkä innostaa heitä jatkamaan tai jotain?

Jo:
Aha, ok. Joo, ehdottomasti. Joten kaverit, jos kuuntelet tätä ja käydään läpi NC: tä ja kamppailet, pysy vahvana. Tiedän, että se on vaikeaa, mutta se on väliaikaista, se kulkee. Älä ole kontaktissa, löydä harrastuksia tai tee päiväkirjaa. Unohdin mainita, että kirjoitin päivittäin päiväkirjoja ja päivitän edelleen, kirjaaminen auttaa niin paljon. Joo. Vietä aikaa ystävien ja perheen kanssa. Löydä itsesi, tulet ulos niin paljon vahvempi ja olen iloinen, että tein myös.