Tämä voi saada entisen tulemaan indeksoimaan takaisin ajoissa

Mitä Elokuvaa Nähdä?
 
Toista podcast-jakso Pelataan

Muutama viikko sitten minulla oli tilaisuus puhua päävalmentajamme Anna Gonowonin kanssa tekstiviestistä entiselle ja hän kertoi minulle tämän upean tarinan siitä, kuinka hän sai aviomiehensä, joka oli yhdessä vaiheessa hänen entinen, pudottamaan kaiken ja ilmestymään hänen kynnyksellään.



Tämän kauneus oli se, kuinka hän sovelsi yhteisiä strategioita, joita opetamme täällä Ex Boyfriend Recovery -sivustolla. Joten jos olet joskus halunnut oppia,

  • Miten
  • Ilmoittaudu kotiovellesi ilmoittamatta
  • Pidä heidät kiinni, kun kirjoitat heille tekstiviestejä

Sitten tämä on viesti sinulle!







Aloitetaanpa.

Kuinka saada Ex palata aikanaan

Chris Seiter:
Selvä, tänään puhumme siitä, kuinka pitää entinen mukana tekstiviestivaiheessa. Toin mukaan rikolliskumppanini, valmentaja Annan, joka on yhtä paljon valmistautunut näihin kuin minä. En tiedä, osa minusta haluaa antaa sinun ottaa johtoaseman tässä asiassa, koska puhut sisäisen, ulkoisen tarkastuksen suorittamisesta?

Anna:
Joo.





Chris Seiter:
Voisitko kuvata mitä tarkoitat tällä? Ja kun sanon kuvailen katsojalle, mitä tarkoitat tällä, sanon kuvaile minulle mitä tarkoitat tällä?

Anna:
No, kun mainitsen sisäisen tarkastuksen tekemisen, tee ensin ulkoinen tarkastus. Kun mainitsimme tämän tekemisen viime viikolla, menin heti siihen, miten käsken valmentaja-asiakkaita osallistumaan entisiinsä, kaikenlaiseen keskusteluun, ei ole väliä onko se tekstiviestejä, FaceTimeä vai puhelinta vai virtuaalisesti. Jos pelaat keskenään tai henkilökohtaisesti. Sinun on ensin tehtävä muutama asia. Ja sisäisessä tarkastelussa, mitä tarkoitan todella heijastaa, ajattele ensin itseäsi. Ajattele, mikä todella pitää sinut mukana keskustelussa, missä tahansa keskustelussa, eikä sillä ole väliä missä muodossa. Ota vain tavallaan huomioon, kun puhut ihmisille, mikä pitää sinut keskittyneenä toiseen, kun puhut toisen henkilön kanssa? Mitä he sanovat?

Anna:
Joten ajattele sitten entisen kanssa, kun sinä ja entinen olit todella hyvin toimeen, tai kun tapasit ensin ja aloitit treffit, juuri ennen kuin sinusta tuli yksin. Mitä entinen sanoi tervehtimään sinua? Mistä entinen jutteli kanssasi? Mitä entinen nosti ensin? Haluat tarkastella entisen mallia ja käyttäytymistä ja kääntää ne sitten ja käyttää niitä entisessä. Koska mitä se tekee? Se vetää vetäytymisen vivut, erityisesti samankaltaisuuden ja tuttuuden. Selvä, se on melko yksinkertaista. Sitten teet luettelon ilmeisesti [kuultamattomista 00:02:02] asioista, joista tiedät entisenne todella puhuvan tai joista olet kiinnostunut. Priorisoi luettelo yhdestä viiteen, yhdestä kymmeneen. [Kuultamaton 00:02: 10] Sinulla on kirjaimellisesti 10 ensimmäisen tekstisi aihe.

Anna:
Sitten selvittää millainen olit, erityisesti kun suhde sujui hyvin. Ja kun olit ensin kiinnostunut toisistasi? Kysy itseltäsi, mitkä olivat piirteitäni? Millainen olin tuolloin? Mitä minä tein? Millainen elämäni oli tuolloin? Ja samaan aikaan, millainen exeni oli? Mitkä olivat hänen toimintansa? Millainen heidän elämänsä oli tuolloin? Sitten sinun täytyy kysyä itseltäsi rakkauskielistä. Miltä entiset rakkaasi kieliä? Kun olit yhdessä, kuinka kommunikoit rakkaudesta ja miltä sinusta tuntui rakkaudesta? Oliko rakkauden kommunikointi sopusoinnussa sen kanssa, miltä entinen tuntui rakastetulta? Kuinka entinen kommunikoi rakkauden kanssa? Vastasiko se sitä, miltä sinusta tuntui rakastetulta?

Anna:
Jos pystyt ymmärtämään, sopivatko ne vai eivät, se voi antaa sinulle oivalluksia siitä, miksi hajoaminen alun perin tapahtui. Ja sitten sinun on kysyttävä itseltäsi, kiinnitätkö merkitystä tietylle lopputulokselle? Ja sanon tämän, koska minulla oli juuri keskustelu yhden seuraajani kanssa, seurantatilaisuus yhden valmennusasiakkaani kanssa, joka oli todella turhautunut hänen entisten vastauksistaan. Sain selville, mitä hän sanoi, jos entinen tekee tai sanoo tietyn asian, tunnen olevani rakastettu ja kelvollinen. Mutta vaikka hän reagoi, mutta ei sano tätä, en jotenkin tunne olevani rakastettu enkä tunne olevani kelvollinen ja mielestäni se on minun vikani. Joten sinun on kysyttävä itseltäsi, saanko entisen vastuuni siitä, että tunnen itseni rakastetuksi tai onnelliseksi tai hyväksytyksi?

Anna:
Painoitko entistäsi kommunikoimaan tai käyttäytymään tietyllä tavalla, jotta olisit paremmin? Joten jos ymmärrät ja sanot Voi, painostin entistä entistä enemmän tai painostin itseäni saadakseni aina tietyn tuloksen, kun minun olisi pitänyt työskennellä itseni kanssa saadakseni tuon onnellisuuden ja arvon sisältä. Onko siinä järkeä?

Chris Seiter:
Joo, se on täysin järkevää.

Anna:
Ja niin sinäkin [kuultamaton 00:04:24]. Joo, mene eteenpäin.

Chris Seiter:
Halusin sanoa, että sinulla oli tänään seurantasi, minusta näyttää siltä, ​​että kyse on enemmän tunteesta, että sinulla ei ole kovin vahvaa identiteettiä. Ja mitä tarkoitan sillä, ehkä henkilöllisyytesi on niin kääritty tähän toiseen henkilöön, että se on kuin vuoristorata. Kuin he sanovat sinulle jotain hyvää, ja sinäkin olet aivan kuun yli. Eikä he sano sitä, ja olet vain masentunut. Luuletko, että tämä on erityinen asia kyseisessä tapauksessa?

Anna:
Kyllä, mutta luulen, että tämä on ongelma monissa tapauksissa, koska koken jopa tämän, kun kävelin tätä ohjelmaa kahdesti saadakseni entisiä takaisin.

Chris Seiter:
Luulen, että me kaikki teemme.

Anna:
Joo, mutta me kaikki. Mutta mikä tuo on? Se johtuu siitä, että kiinnitämme erityistä lopputulosta, annamme siihen paljon merkitystä. Jos se ei tapahdu tällä tavalla, tunnen epäonnistuneen. Eikä näin ole tapahtunut. Voimme hallita vain 50% yhtälöstä. Joten siksi seuraavan osan aioin tuoda esiin sisäisen katsauksenne. Kuten ymmärtää, mikä on asennesi kommunikointiin entisen kanssa. Sinun on ymmärrettävä, kuinka kiintynyt olet tiettyyn lopputulokseen. Asiakkaani ja monet asiakkaista ovat puhuneet minulle viime viikkojen aikana, seuraajaasiakkaani näyttävät kaikki kamppailevan tämän ajatuksen kanssa. No, entinen on vastannut, mutta ... Joten sen sijaan, että olisivat onnellisia siitä, että heidän entisen vastasi, he ovat kiinnittäneet huomionsa siihen, että heidän entiset eivät vastanneet tietyllä tavalla, kun heidän pitäisi vain olla onnellisia, kun heidän entiset vastasivat. Onko siinä järkeä?

Chris Seiter:
Joo.

Anna:
Joten sinun on ymmärrettävä kiintymyksesi tiettyyn lopputulokseen. Sinun on ymmärrettävä, että voit lähettää täydellisen tekstin, ja entinen voi silti päättää olla vastaamatta. Se ei tarkoita, että olet epäonnistunut, eikä se tarkoita sitä, että entinen ei välitä sinusta. Se tarkoittaa vain sitä, että jostain syystä entinen ei tuntenut haluavansa vastata tuohon aikaan, tai ehkä hänellä oli huono mieliala ja niin vain ei ollut niin sitoutunut tekstiin. Mutta sinun on oltava todella vahva siinä, mitä voit hallita ja vaikuttaa suoraan, mukaan lukien totuus, että et voi hallita entistä. Joten jos kysymys on, kuinka voin sitouttaa entisen entistä enemmän, kysy itseltäsi, tarvitsenko entistä enemmän sitoutumistani entiseltä? Kuten minun tarvitsee hänen vastaavan enemmän? Tarkoittaako tämä sitä, että en vain ole tyytyväinen heidän vastauksiinsa? Kuten entinenni vastaa, mutta ei niin paljon kuin hän käytti, kun olimme yhdessä?

Mitkä ovat mahdollisuutesi saada entinen poikaystäväsi takaisin?

Anna:
No, yksi, et ole yhdessä. Joten sinun on oltava tyytyväinen saamaasi. Jos entinen ei vastaa ollenkaan, me ERP: ssä alamme olla huolissamme, jos saat täydellisiä vastauksia alusta alkaen. Kuten lähetät tekstisi ja entinen ei vastaa ollenkaan. Jos se tapahtuu kolme kertaa peräkkäin, silloin olemme hieman huolissamme. Mutta yleensä ex-henkilöt vastaavat kokemuksemme mukaan kolmen tekstin sisällä.

Chris Seiter:
Joo, sanoisin myös, että koko aihe, jolla entinen tekstiviesteihin osallistuminen on todella vivahteikas ja tilannekohtainen. Joten tilanne, josta puhumme täällä, on kuin melkein kuin ensimmäisen yhteyshenkilön teksti, kuten ensimmäinen asia, jonka lähetät entiselle henkilölle, jotta voit ottaa uudelleen yhteyttä heihin sen jälkeen, kun ei ole kontaktisääntöä, jonka ainakin olen huomannut, minä Olen tavallaan utelias saamaan ajatuksesi tästä. Entisen saaminen vastaamaan kyseiseen tekstiin johtaa yleensä muutamiin tekemiinne strategisiin virheisiin, kuten ettet tekstitä oikein, tai tekstisi ei ole kovin mielenkiintoinen tai ei osu yhtään niistä samankaltaisuuksista, jotka puhuimme noissa 11 rakkauden tekijässä. Sitten on toinen tilanne, joka on kuin saisit vastauksia entiseltä, et vain ajattele heidän olevan merkityksellisiä tai aitoja.

Chris Seiter:
Kuten ehkä lyhyitä vastauksia. Joten olisin melkein olettaa, että mitä sinä näet enemmän kysymystä valmentajasi istunnoissa, Anna? Onko se enemmän kuin: Voi, yritän saada vastauksen yhteydenoton jälkeen? Vai onko se enemmän kuin, kun otat heihin yhteyttä, miten pidän heidät sitoutuneina ja pidän asian, rapport-rakennuksen?

Anna:
Se on toinen. Ihmiset ovat todella huolestuneita, joo, entinen on hyvin, tarkoitan, koska ensimmäisen istunnon jälkeen kanssani saat normaalisti pelisuunnitelman, eikö? Ja puhumme paljon siitä, miten rakennetaan tekstejä, joissa on paljon materiaalia siitä, mitä ja miten ja paljon materiaaleja, jotta voit ymmärtää avoimia kysymyksiä ja kaikkea muuta. Joten rakenteellisesti ihmiset yleensä ovat, valmennusasiakkaani lähettävät yleensä todella hyviä tekstejä. Mitä teen sen jälkeen? Kuten mistä tiedän? Luulen, että kysymys on pohjimmiltaan, Anna, mistä tiedän, että pärjään hyvin? Ja vastaus on, että pärjäät hyvin, koska saat vastauksia. Ajan myötä sinun on seurattava tekstejäsi. Ja ihmiset voivat olla todella pakkomielteisiä ja pidättyviä. Mutta loppujen lopuksi haluat vain tarkastella kahta asiaa, oikeastaan ​​sanamäärä ja vasteaika.

Anna:
Voit myös seurata aihetta, kuten asioita, joista puhuit, jos haluat. Mutta jos ymmärrät ainakin nämä kolme asiaa, se kertoo sinulle paljon. Voit sanoa, ja se menee ulkoiseen arvosteluun, koska tekstiviestejä on neljä elementtiä. Selvä, ja tekstien neljä elementtiä ovat keskustelun tai vuorovaikutuksen tyyppi, käyttämäsi aihe. Pääsyn korkeat edut. Erityisesti sen ajoitus, kuten milloin lähetät tekstiä? Kuinka paljon tilaa asetat tekstien väliin? Kuinka kauan vastaat mihinkään, johon entinen vastaa? Ja sitten mikä sävy? Joten monet ihmiset näyttävät kiinnittyvän aiheeseen, mutta sitten he unohtavat, että meidän on tarkasteltava myös muita elementtejä.

Anna:
Joten jos seuraat sanamäärää, vasteaikaa ja aihetta, näet, kun lähetän sen iltapäivällä, mikä on mielestäni hän menossa kotiin töistä, huomaan, että entinen ei vastaa vasta myöhemmin illalla, Ja koska he ovat väsyneitä, koska tunnet heidät, koska he ovat väsyneitä, luultavasti siksi heidän sanamääränsä on melko pieni. Mutta jos lähetän sen juuri ennen lounasta, annan vain esimerkin. Minusta tuntuu olevan paljon enemmän kuin korkeampi sitoutuminen, eli suurempi sanamäärä, ja he vastaavat nopeammin, joten minulla on itse asiassa keskustelu. Nämä ovat sellaisia ​​asioita, joita haluat etsiä. Ajan myötä tiedät, että pärjäät hyvin, jos seuraat sitä, ja näet yleensä sanan nousevan trendin entisen sydämessäsi ja laskevan vastausajan, mikä tarkoittaa, että entinen vastaa nopeammin ja nopeammin ajan myötä.

Anna:
Joten jos piirtämme ne, tiedät, että rakastan tietoja, yleisesti ottaen edistyksesi entisen kanssa ei koskaan ole kuin suora viiva, kuten ylöspäin. Se ei tule koskaan olemaan sellainen. Melkein aina, olen nähnyt vain pari tapausta, joissa se ei ollut näin. Sanoisin, että 95% heistä on ollut tällaisia. Se on kuin aalto, mutta se on kulmassa. Joten päätyi näyttämään tältä. Tämä, tämä, tämä. Joten haluat saada tarpeeksi tekstejä, sanoisin vähintään 10 tai 15 ajan mittaan, jotta voisit sanoa, että juuri kokenut matalapiste on todella korkeampi kuin korkein kohta alusta alkaen.

Chris Seiter:
Totta. Joo, tarkoitan, tavallaan, että tämä todella resonoi minua, koska olen ponnistellut paljon YouTube-kanavalla, juuri siellä missä tämä haastattelu on menossa. Voit aina kertoa, että hyvinä kuukausina on aaltoileva viiva ylöspäin. Paras tapa tarkastella sitä on kuin sanoit: Ovatko matalat korkeammat kuin matalimmat? Joten se on kaiken kaikkiaan. Ja jokainen, joka ajattelee, että exes-menestys on lineaarista, on heräämässä töykeästi. Haastattelin juuri tänään menestystarinaa. En tiedä, enkö kysynyt häneltä, valmentiko hän kanssasi. Hän ei luultavasti usko hänen tekevänsä, mutta hänen nimensä on Harly. Hän vain kihlasi entisensä kanssa.

Anna:
Onko se hänen todellinen nimensä?

Chris Seiter:
Joo, hänen nimensä on Harly. H-A-R-L-Y

Anna:
Joo, hän ei ole, olisin muistanut, koska se olisi saanut minut ajattelemaan Harlya [ylikuuluminen 00:13:10].

Chris Seiter:
Aivan. En halunnut sanoa sitä hänelle, mutta olin kuin [kuultamaton 00:13:16].

Anna:
Luultavasti [ylikuuluminen 00:13:16].

Chris Seiter:
Aivan. Joo. Mutta hän on kihloissa. Ja mikä mielenkiintoista on, että siellä oli paljon sitä ylös ja alas kuin puheessa. Joten se ei ole lineaarinen asia, vaikka hän pystyi tunnistamaan

Anna:
Itse asiassa olen valmentanut henkilöä nimeltä Harly.

Chris Seiter:
Sinä teit?

Anna:
Joo.

Chris Seiter:
Ehkä se oli sama. Tyttö vai kaveri?

Anna:
Tyttö, asuu Lontoossa.

Chris Seiter:
Ei, ei, ei, tämä on ehdottomasti Yhdysvallat.

Anna:
Okei sitten. Okei. Harlyni oli Lontoossa.

Chris Seiter:
Harlyni oli erilainen kuin sinun Harly.

Mitkä ovat mahdollisuutesi saada entinen poikaystäväsi takaisin?

Anna:
Toivoin voivani ottaa luottoa, mutta ei haittaa. Älä huoli.

Chris Seiter:
Mutta joo, tarkoitan, Annan mielestä hänen tilanteensa menestyskäyrä ei ollut lineaarinen. Itse asiassa, jos tarkastelet ei yhteyttä -sääntöä, jonka tiedän olevan hieman poissa aiheista tekstiviestien lähettämisestä, hänen yhteystietosäännössään ei ollut merkkejä, joissa oli pitkiä aikoja, jolloin hän ei halunnut kirjoittaa hänelle lainkaan. Ja sitten hän tekstuuri kuin todellinen kiihkeästi ja sitten ei tekstaa häntä lainkaan. Joten tekstiviestit ovat samalla tavalla vain, jos tarkastelet näitä neljää ulottuvuutta, jotka sanoisin, että vähiten tärkeä on aihe. Tarkoitan, että saat paljon tietoa vasteajasta ja sanamäärästä. Tarkoitan todella, että ne kertovat sinulle paljon, mutta en edes sano minulle, mikä tärkeämpää on sanamäärä ja vasteaika. Entä sinä? Entä missä on hierarkiasi näiden neljän kanssa?

Anna:
No, okei, ihmiset ajattelevat paljon, ihmiset ajattelevat: Voi hyvä, entinen ei ole aloittanut kolmessa tekstissä. Olen kuin, okei. Kuka aloittaa rehellisesti, ei ole väliä. Sillä ei todellakaan ole väliä. Tiedät, missä aloittaminen on tärkeää egollesi, omalle mielesi ylpeydellesi.

Chris Seiter:
Varastan sen. Tein kirjaimellisesti juuri videon tänään, kuten kuvaan niin monta videota, se sai minut kuin ne kaikki sekoittuvat nyt yhteen. Yritän pitää yhdestä videosta päivässä.

Anna:
Voi Jumala, siunatkoon sinua.

Chris Seiter:
Ja puhuin tästä missä olin, Hei, ei ole merkitystä sillä, kuka aloittaa keskustelun, kuka lopettaa keskustelun.

Anna:
Kyllä oikein.

Chris Seiter:
Tarkoitan, että ego-asia on niin mehukas, varastan, että se on niin hyvä lausunto.

Anna:
Sanon tämän koko ajan valmennusasiakkailleni. Kuka aloittaa, on itse asiassa kyse omasta ylpeydestä ja omasta egostasi. Valitettavasti sanon tämän, en yritä olla ilkeä, mutta ylpeytesi sanoo sen. Tärkeää on, että poistut ensin, koska haluat laukaista, mitä? Zeigarnikin vaikutus. Ja vielä tärkeämpää kuin laukaisu, vaikka Zeigarnikin vaikutus on tärkeä, sanoisin, että se on kolmas, rehellisesti sanamäärä on ensin, sanoisin, että vasteaika on lähellä sekuntia, jossa Zeigarnik-vaikutus on lähellä kolmas ja sitten aloituksen kaltainen numero 32.

enkelinumerot suojaksi

Chris Seiter:
Rakastan sitä. Haluatko kuulla mielenkiintoisen tarinan siitä, mistä kuulin ensin Zeigarnikin vaikutuksesta?

Anna:
Kyllä, haluaisin tietää, koska mielestäni se on fantastista. Mielestäni ERP-ryhmässämme ei ole tarpeeksi ihmisiä.

Chris Seiter:
Tämä on [ylikuuluminen 00:16:28].

Anna:
Minun täytyy puhua koko ajan

Chris Seiter:
Valmennuspuheluissa?

Anna:
Valmennuspuheluissa. Joo.

Chris Seiter:
No, se on todella merkityksellistä siitä, mistä puhumme, pitäen exit mukana, koska melkein huomasit, kuten lumipallovaikutus, jos pystyt vetämään sen pois johdonmukaisesti, huomaat, että entinen alkaa tavoittaa sinä ensin, sitten on paljon enemmän mukana keskusteluissa, koska ne ovat kuin, meneekö hän? Mutta kävin markkinointikurssilla, koska yritin ymmärtää, miten voin markkinoida Ex Boyfriend Recovery -palvelua paremmin? Kirjoitin, kuinka saada entinen poikasi. Olen kirjoittanut muutama artikkeli verkkosivustolle, joka oli saanut jonkin verran pitoa. Vietin viisi tuntia päivässä ja vastasin ihmisten kommentteihin ilmaiseksi. Olisin kirjaimellisesti kuin, minun täytyy alkaa yrittää ansaita rahaa tästä liiketoiminnasta. Joten se oli kuin, miten teen sen? No, menen kurssille.

Chris Seiter:
Joten ostin kurssin siitä, kuinka lähettää sähköposteja oikein jollekulle, jotta hänet ostettaisiin. Ja siellä he puhuivat Zeigarnikin vaikutuksesta. Joten koko sähköpostin teoria oli, että kerroit tarinan sähköpostitse. Joten ikään kuin saisit 10 sähköpostia ja lopetat jokaisen sähköpostin kalliopiirissä niin, että ne näkyvät seuraavana päivänä, kun seuraava sähköposti osuu [kuultamaton 00:17:35] -postilaatikkoosi, ja se tarttuu koukkuun. Ja olin kuin, odota, tällä on paljon sovelluksia ihmisten kanssa puhumiseen tekstin kautta. Ja sitten aloin tutkia löytämistä Bluma Zeigarnik, venäläinen psykologi, joka perusti sen, kun huomasi tarjoilijoiden muistavan keskeneräiset tilaukset paremmin kuin valmiit tilaukset tai jotain sellaista. Unohdin alkuperätarinan, tiedän vain psykologisen määritelmän. Mutta joo, näin tapasin sen.

Anna:
Joo. Ja muistan sitten, kun sain entisen takaisin, kuinka käytän Zeigarnik-vaikutusta mikroskaalassamme?

Chris Seiter:
Muistan haastattelevan sinua, joten tämä on eräänlainen hauska matka muistikaistalla. Koska se, mitä muistan haastattelustasi, oli kuin koko asia huipentui siihen, että tavaranvaihto jotain isällesi, eikö? [kuultamaton 00:18:28].

Anna:
Joo. Tarkoitan, että lenin maan yli hakemaan isäni tavaraa ja tavaraa.

Chris Seiter:
No, se oli myös kuin tärkeitä juttuja. Eikö?

Mitkä ovat mahdollisuutesi saada entinen poikaystäväsi takaisin?

Anna:
Joo. Tarkoitan, että tämä oli…

Chris Seiter:
Se on kuin hänen viisumikorttinsa tai hänen vihreän korttinsa tai vastaava.

Anna:
Jotkut henkilökohtaisista asiakirjoista, koska kaikki hänen tavaransa, kuten jotkut tärkeimmistä tavaroistaan, olivat pohjimmiltaan palaneet tulessa.

Chris Seiter:
En muista sitä osaa, mutta joo.

Anna:
Tarkoitan, että tuo rakennus oli palanut, joten siitä ei ole jäljennöksiä. Joten jos en saisi tavaraa, olisin ylöspäin [kuultamaton 00:19:02] puro ilman meloa.

Chris Seiter:
Joten muistan, että hän kertoi tarinan siitä, okei, siellä on tämä tavaranvaihto, ja sitten sinulla oli entinen, kuten puhut hänelle hänen kanssaan huoneessa, kuten talon yhdessä huoneessa, ja sitten siirryt toiseen huoneeseen ja hän ' d seuraa sinua, ja sitten muutat toiseen huoneeseen ja hän seuraa sinua. Ja sanoit, että teit tämän kahdesta syystä. Ensinnäkin, halusit jotain peliteorian näkökulmaa. Numero kaksi on, että haluat nähdä takapuolesi kävellessäsi huoneesta toiseen.

Anna:
Joo.

Chris Seiter:
Sitä muistan eniten menestystarinoistasi. [kuultamaton 00:19:32].

Anna:
Aivan. Koska vaihdoin keskustelun aihetta joka kerta, kun lähdimme huoneesta, koska mitä yritin [ylikuuluminen 00:19:41].

Chris Seiter:
Se on tärkeä asia, jonka kaipasin.

Anna:
Yritin laukaista Zeigarnik-vaikutuksen. Kun lähdimme huoneesta, keskustelu vaihtui, joten se olisi täysin uutta ja hän haluaisi lopettaa ensimmäisen. Se oli mini Zeigarnik -vaikutus.

Chris Seiter:
Se on kaunista. Pudotin melkein tarpeeksi pommia. Olin kuin, Voi luoja, miksi en, minun täytyy mennä katsomaan uudelleen haastattelu, jonka olen täysin suorittanut [ylikuuluminen 00:20:09].

Anna:
Se oli mini Zeigarnik -vaikutus, mutta yritin myös tehdä kognitiivista dissonanssia, toisin sanoen, vaihdamme täällä tavaraa, eikö? Joten emotionaalisesti se on todella vaikeaa, mutta on myös toisella tasolla, me todella tulemme toimeen, joten keskustelemme hyvin. Joten kognitiivinen dissonanssi on yksi asia, mutta toinen asia tapahtuu emotionaalisesti. [kuultamaton 00:20:38] tulemme toimeen.

Chris Seiter:
Se on melkein kuin ulkoinen vs. sisäinen ero.

Anna:
Joo. Kuten ulkoisesti, tulemme toimeen hienosti ja hän on houkutellut minua. Mutta sisäisesti hän on repeytynyt, koska tämä on todennäköisesti viimeinen kerta, kun hän tapaa minut. Ja johdan hänet [ylikuulumisesta 00:20:54].

Chris Seiter:
Eräänlainen paha, mutta myönnän silti, että se on niin neroa. En tiedä miten sanoa sitä muuten.

Anna:
No, sain hänet takaisin ja [kuulematon 00:21:04] sen.

Chris Seiter:
Ja sitten löysit jonkun paremman.

Anna:
Löysin jonkun paremman, kuten siinä, jonka kanssa he ovat nyt naimisissa. Mutta puhumalla Zeigarnikin vaikutuksesta, minulla on pieni tarina, jota en ole koskaan jakanut vasta nyt, kuten yksi niistä [kuultamaton 00:21:18].

mitä 2222:n näkeminen tarkoittaa

Chris Seiter:
Olen niin innoissani.

Anna:
Toinen versio Zeigarnikin vaikutuksesta. Selvä. Joten olemme osittain saamassa hänet takaisin, olemme nyt yhdessä. Joten olin tullut kaupunkiin, hänen kaupunkiinsa viettämään aikaa ystävien kanssa. Ja olimme tavallaan nähneet toisiamme koko ajan. Mutta olin siellä tarkoitusta varten, joka on osoittaa hänelle, että tulisin kaupunkiin enkä kertonut hänelle, ja haluan hänen ymmärtävän, että en ajoi häntä ja että hän ... yritin työllistää siirtymistä eteenpäin siirtymättä, eli et ole minun prioriteettini, joten aion tehdä mitä haluan. Ja ehkäpä kerron sinulle, ehkä en.

Anna:
Joten hän tiesi, että olin kaupungissa ja meidän piti syödä lounasta ennen lähtöäni. Joten viime hetkellä kerroin, joten hän odotti, että menemme lounaalle juuri ennen kuin menin ulos kaupungista. Ja sanoin hänelle viime hetken, etten tule tapaamaan sinua. Haluan nähdä sinut, mutta mielestäni en halua nähdä sinua, joten aion erehtyä varoituksen puolella enkä näe sinua. Sitä sanoin periaatteessa hänelle.

Chris Seiter:
Sanoitko sinäkin niin?

Anna:
Joo. Sanoin, että olen revitty nähdessäni sinut. Mielestäni on parempi, että en näe sinua ennen kuin lähden.

Chris Seiter:
Koska entinen on tässä vaiheessa. Leikkaan vain, tulet kaupunkiin ja kerrot hänelle ja lainaan ...

Anna:
En sano hänelle, että olen kaupungissa, hän saa yhteisten ystäviensä välityksellä tietää, että olen [ylikuuluminen 00:22:49].

Chris Seiter:
Joten hän saa selville, ja miten sitten…

Anna:
Sitten hän kertoo minulle: Voi, en tiennyt, että olet kaupungissa. Sanoin: Joo, olen kaupungissa. Ja sitten [ylikuuluminen 00:22:57] hän sanoi: Haluatko hengailla? Olin kuin ei, koska olen kiireinen. Ja sitten sanoin: No, menen illalliselle tämän henkilön kanssa, ehkä voit tulla, mutta sinun on kysyttävä häneltä.

Chris Seiter:
Se on aika hyvä.

Anna:
Olen aika hyvä. Olen melko hyvä yleensä. Joten joka tapauksessa, näemme toisemme pois päältä, koska hän merkitsee ystävien kanssa, illallinen ystävien kanssa. Mutta sitten yhden aikana hän oli tavoittanut minulle tekstiviestin sanoen: Milloin lähdet? Ja sanoin, lähden tänä päivänä? Ja hän sanoi: Onko sinulla aikaa? Olen kuin, miksi? Hän sanoi: No, haluan syödä lounaasi kanssasi. Haluan viettää aikaa kanssasi yksin ennen kuin menet, koska emme ole, kaikki on ollut ryhmässä. Sanoin varma. Ja sitten sanoin kyllä ​​tarkoituksella, että aion sanoa hänelle ei viime hetkellä, Zeigarnikin vaikutus. Zeigarnikin vaikutus suurella tavalla. Joten sanoin hänelle: Hei, tiedän että meidän pitäisi syödä lounasta. Koska hän on kuin, joo, koska hän kirjoitti minulle tekstiviestin sinä varhain aamuna.

Anna:
Hän sanoi, olen innoissani lounaasta. Minne haluat mennä? Luulen, että blaa, blaa, blaa. Ja sitten sanoin, kyllä. Ja sitten olin kuin okei, tunnin tai kahden kuluttua, aion kertoa hänelle, ei. Joten sitten lähetin hänelle tekstiviestin tunnissa sanoen, haluan tavata sinut lounaaksi, mutta mielestäni on parempi, että emotionaalisesti en näe sinua, joten en aio nähdä, aion vain lähteä. Hän on kuin Ei, haluan nähdä sinut. Ja sanoin: Ei, en halua. Se on okei. Nähdään toisen kerran, kun palaan kaupunkiin. Ja hän tiesi missä olin. Hän sanoi: No, anna minun auttaa sinua matkatavaroissasi. Olen kuin Ei, se on okei. Sain sen. Olen täysin hieno. Aion mennä. Aion vain hankkia autoni ja mennä. Lounaat toisen kerran. Hän asui mielestäni kuin 15, 20 minuutin päässä. Hän oli kirjaimellisesti kuin paikassa, jossa jäin 10 minuutin kuluessa.

Anna:
Hän on kuin sanoin: Mitä teet täällä? Ja hän sanoi, en halunnut sinun lähtevän. Minun täytyy nähdä sinut ennen lähtöäsi. Se on kuin todella. Olin kuin, yritin vain todella päästä pois täältä kuin minä ... Hän on kuin, anna minun viedä matkatavarasi alas. Joten se oli epäonnistunut versio Zeigarnik-vaikutuksesta. Mutta katso, mitä se teki, koko tämä ajatus siitä, että hän ei nähnyt minua, kun hän odotti, asia, jonka hän odotti valmistuvan, jäi keskeneräiseksi. Ja mitä se teki? Se sai hänet saamaan ylinopeuslipun tapaamaan minua ennen lähtöäni.

Chris Seiter:
Mies, se on hieno tarina. Koska tapaan, jolla vain kuuntelen, aseistit Zeigarnik-efektin tavalla, jota en ole koskaan ennen nähnyt. Mutta minulle se on aivan kuin sinä pelasit hänen tunteillaan. Sait hänen käymään läpi sen vuoristoradan, jossa hän odottaa yhtä asiaa, ja sitten se repetään ulos hänen alta. Ja sitten sinulla on perusteltu syy, miksi kuten, en tiedä voinko [kuulematon 00:25:54]

Anna:
Tarkoitan, se on totta. Se oli totta. Olin kuin, en tiedä voiko se todella [ylikuuluminen 00:26:01].

Chris Seiter:
Mutta oliko se todella totta? Tarkoitan, että piti olla vihje siitä, ettei se ole totta.

Anna:
Tarkoitan, että tämä tallennetaan, hän kuulee sen. Joten mutta tarkoitan…

Chris Seiter:
Okei, anteeksi.

Anna:
Okei. Olen totuudenmukainen.

Chris Seiter:
[kuultamaton 00:26:12].

Anna:
Tarkoitan, ei, kerron hänelle siitä huolimatta. Mutta vastaus oli kyllä, halusin vetää maton hänen alta.

Chris Seiter:
Luulen, että se on vain niin ainutlaatuinen tapa, toinen asia, kun kerrot tarinasi, että mieleesi tuli, huomasin yhden syistä miksi mielestäni sait niin hyviä tuloksia ... niin hyviä tuloksia, se ei ole edes oikea kielioppi. Miksi sait niin hyviä tuloksia, et pelkää ottaa todella suuria riskejä. Koska ajattelen kuten käytämme, käytämme juuri kertomasi tarinan. Henkilökohtaisesti en usko, että monet ihmiset ottavat riskin olla kuin, Joo, en halua nähdä sinua, koska mielestäni he ovat liian epätoivoisia nähdäkseen entisen. Ja sitten kun he ovat saaneet eräänlaisen päivämäärän turvatuksi, he ovat kuin, en tee mitään, tämä on hetki saada heidät takaisin. Tämä on minun hetki saada mielekäs hetki heidän kanssaan. Olit sellainen kuin, joo, mitä tahansa.

Anna:
Tarkoitan, jos puhuit minulle tuolloin, tarkoitan, että puhuin taistelukaverini kanssa. Luulen, että haastatit häntä, pelaajatoveria, eikö?

Chris Seiter:
[ylikuuluminen 00:27:31].

Anna:
Joten puhuin hänen kanssaan tuolloin ja muistan, että hän oli kuin minä, minä en, en tiedä. Olen revitty. Haluan nähdä hänet. En halua nähdä häntä. Hän sanoi: 'Sinun pitäisi nähdä hänet.' Ja olen kuin en halua nähdä häntä. Hän sanoi: Okei, älä näe häntä. Kuten hän sanoi, oikeastaan ​​on luultavasti parempi olla nähämättä häntä. Koska sanoin, en todellakaan tiedä, voinko pitää sen yhdessä. Ja sanoin, että jos aion olla tekemisissä hänen kanssaan, haluan varmistaa, että pidän sen yhdessä. Ja haluaisin mieluummin nähdä, että en näe häntä kuin nähdä hänet ja olla sotkuinen. Minulle oli sen arvoista, että en nähnyt häntä. Koska olin kuin tiedät rehellisesti, aion nähdä hänet uudelleen.

Anna:
En ole huolissani siitä, että en näe häntä enää. En todellakaan ole huolissani siitä, etten saa tilaisuutta puhua hänen kanssaan uudelleen. Joten otan mieluummin tuon riskin enkä näe häntä. Ja se todennäköisesti toimisi minun hyväksi enemmän, jos en näe häntä, koska hän odottaa näkevänsä minut. Mutta se vaati paljon ajattelua päästäksesi sinne. Olin todella yllättynyt siitä, että hän pääsi sinne ennen kuin lähdin.

Chris Seiter:
Sen on täytynyt kuljettaa [ei kuule 00:28:39], ajoi todella nopeasti.

Anna:
Joo. Mikä on erittäin hauskaa, koska yleensä ajaen paljon nopeammin kuin hän.

Chris Seiter:
Anna, mielestäni on jotain sellaista voimakasta. Ajattelet kolmiulotteisesti ja mielestäni ihmiset ajattelevat kaksiulotteisesti. He ajattelevat hyvin lineaarisesti, kun on kyse Zeigarnikin vaikutuksesta, mukaan lukien minä, ajattelin aina, että se oli kuin, joo, juuri keskustellut. Ja sitten löysit kaikki nämä todella mielenkiintoiset tapat käyttää sitä, mikä on mielestäni todella tehokasta. Mutta se vaatii myös hieman paradigman muutosta ajatellakseni sitä sillä tavalla. Joten en usko, että annat itsellesi tarpeeksi luottoa, mielestäni se on loistava. Saatat vain ajattelemaan, että nyt on kuin, odota, minun täytyy alkaa miettiä, miten voit käyttää tätä tekstiviesteillä.

Anna:
Tarkoitan, miten teimme tekstiviestien kanssa, on melko suoraviivaista, mutta voit [ylikuormittaa 00:29:39] -

Chris Seiter:
Se on, joo.

Anna:
… Muilla tavoilla. On monia, monia, monia tapoja käyttää Zeigarnik-vaikutusta kaikenlaisiin vuorovaikutuksiin, kuten me, kuten vaimosi Jen tapasi, kun hän vahingossa katkaisi puhelun.

Chris Seiter:
Tähän päivään asti hän ei ole koskaan tehnyt sitä. Ja hänen kunniakseen, hänellä oli laillinen vanha puhelin, joka aina kuoli. Näen sen tapahtuvan nyt, jossa hän puhuu äidillemme tai jotain puhelimessa, ja se vain kuolee eikä hän vain soita takaisin. Mutta tämä on, sinun on myös muistettava, puhuimme joka ikinen päivä noin kaksi tuntia peräkkäin. Ja hän teki sen tarkoituksella. Olen melkein varma, että hän yritti vain pitää sen salaperäisen puolen nyt, kun olemme naimisissa. Se on kuin, ei ole paljon salaisuuksia jäljellä paitsi yksi. Hän ei ole koskaan lyönyt sitä, mutta olen tyhmä, tiedän pelin.

Anna:
Mutta tiedät, mitä yritin kertoa monille valmennusasiakkailleni, koska tiedän, että puhumme siitä, kuinka pitää entinen sitoutunut tekstiviestien lähettämisen aikana, mutta sinulla on oltava tämä ajattelutapa. Kun olet vuorovaikutuksessa entisen kanssa, ei ole väliä, lähetetäänkö tekstiviestejä. Jokaisessa vuorovaikutuksessa, joka sinulla on entisen kanssa, hallitset paljon. Sinulla on hallinnan mitä sanot, kun sanot sen, miten sanot sen. Kuinka kauan liian riskialtista, kuinka kauan odotat vastausta. Hallitsetpa paljon, riippumatta siitä, vastaatko heidän vastaukseensa. Sinä hallitset myös, milloin tulet sisään ja milloin poistut.

Anna:
Omista jokainen kappale, jonka voit lisätä niin luovasti kuin pystyt, ja huomaat, että olet todella paljon tehokkaampi päästäksesi tähän prosessiin yrittääksesi saada entisesi takaisin kuin luulit. Jos riipput uskosi menestykseen siitä, vastaako entinensi tietyllä tavalla, jos huomaat, en välittänyt siinä tapauksessa, mikä oli hänen vastauksensa. Olin päättänyt tehdä tietyn asian. Eikö?

Chris Seiter:
Aivan.

Anna:
Älä odota hänen tulevan kilpaillen. Odotin hänen haastavansa ja järkyttyvän jonkin verran siitä, että tekemämme kasvit putosivat läpi.

Chris Seiter:
Aivan. [ylikuuluminen 00:31:57] niin järkyttynyt hän tuli juoksemaan sisään [kuultamaton 00:31:59].

Anna:
Joo, mutta odotin hänen olevan järkyttynyt siitä, mikä ei häirinnyt minua.

Chris Seiter:
Olet todella, en tiedä johtuuko se siitä, että olet kuin supertähti Duke University -henkilö. Mutta sinä vain tapa, jolla katsot sitä, on niin erilainen kuin minä olisin tarkastellut sitä. Ja matkasi oli paljon parempi. Luulen, että tosiasia, että pystyt käyttämään Zeigarnikin vaikutusta näillä todella ainutlaatuisilla kognitiivisilla dissonanssityypeillä, luulen, että jos pystyt ymmärtämään, luulen kenellekään, joka kuuntelee, jos pystyt ymmärtämään tapaa, josta hän puhuu ja näyttää mielestäni objektiivin kautta maailmassa, kun on kyse hajoamisesta, uskon, että saat parempia tuloksia pitämällä exejä sitoutumattomina paitsi tekstiviesteihin myös kaikkiin näihin muihin osa-alueisiin.

Chris Seiter:
Se on vain niin ainutlaatuinen tapa. Luulen, että en olisi koskaan harkinnut Zeigarnikin vaikutuksen katsomista a-tyypin kaltaisesta, edes palaten takaisin ensimmäiseen, jossa olet menossa huoneeseen, jonka muistan, että selitit huoneesta toiseen, mutta en En tiedä miksi en ymmärtänyt siihen Zeigarnikin vaikutusta, kuten kuinka vaihdat aihetta jokaisessa huoneessa? Minulle se on niin ainutlaatuinen tapa käyttää sitä, toteuttaa se. En tiedä, luulen, että olen vain kunnioitettu hieman paremmin, mieleni on puhallettu.

helvetti tai korkea vesi vanhemman arvostelu

Anna:
Tarkoitan, että yritin saada monet asiakkaani valmennusasiakkaat ymmärtämään. Voimasi lisäksi oletko sinä ja tämä palaa tutkimukseen, josta puhuimme viime viikolla. Mitä teet nostalgian, kaipauksen ja kaipauksen laukaisemiseksi jokaisessa yksittäisessä vuorovaikutuksessa entisen kanssa. Haluat nostaa kytkimen päälle kytkennän suhteen, jonka olet luonut suhteessasi sinuun, joka tapauksessa positiivinen johdotus. Oletko sisällyttänyt flirttailun kaikilla tasoilla kaikin mahdollisin tavoin? Oikein, koska meillä on, kuten ryhmässä puhuimme, yksi Facebook Lives -moderaattoreistamme on tämä, joka on flirttailun eri tasot ja erityyppiset flirttailut, jotka hyödyntävät 11 vetovoimaa.

Chris Seiter:
Teimme myös, sinä ja minä teimme haastattelun YouTube-kanavalla flirttailusta. Todennäköisesti ei niin syvällisesti kuin nuo Facebook Lives, mutta nuo Facebook Lives ovat saatavilla vain ihmisille, jotka ovat [ylikuormitus 00:34:40].

Anna:
Ovatko [kuultamattomia 00:34:41].

Chris Seiter:
vaikka vain hankit ohjelman, sellaiset asiat, mutta jos haluat jonkinlaisen vähän flirttailun aloituspohjaa ja miten se tehdään oikein, [ylikuuluminen 00:34:49], joo, katso haastattelumme.

Anna:
Joo. Ja sitten sinun täytyy myös miettiä, millaisia ​​keskusteluja sinulla on entisen kanssa. Jotkut ihmiset, jotka joskus tuntevat olevansa jumissa tekstiviesteissä, johtuu esimerkiksi siitä, että käydään samaa keskustelua uudestaan ​​ja uudestaan, vaikka aihe voi olla erilainen, haluat periaatteessa kysyä neuvoja joka kerta. Erilaisia ​​on monia, vuorovaikutusta on sekä korkealla että alhaisella tasolla. Joten korkeatasoinen vuorovaikutus on suoraa, mutta myös hyvin sosiaalista. Joten he ovat suoria, ja ne vaativat entistäsi ja sinua investoimaan aikaa tai energiaa vuorovaikutukseen. Sosiaalisesta näkökulmasta voit myös pitää ryhmäkeskusteluista esimerkiksi juhlissa tai kun olet vuorovaikutuksessa vaikutuspiirin kanssa. Nämä ovat korkeita vuorovaikutustasoja, ja ne voivat olla neuvoja, Benjamin Franklinin vaikutuksia tai ahdistuneita tyttöjä, eikö?

Anna:
Ne voivat olla älyllisiä tai harkittuja keskusteluja, työtä, politiikkaa, uskontoa, sosiaalisia kysymyksiä, perhettä. Ne voivat olla hauskoja. Ne voivat olla pelejä. Huomaan, että monet juuttuneista asiakkaistani ovat usein jumissa samanlaisessa korkean tason vuorovaikutuksessa eräänlaisena tekstinä. Joten sinun on aina vaihdettava se. Nyt sinun on vaihdettava se korkean ja matalan välillä. Ja sinä ja minä alamme tavallaan puhua alhaisista investoinneista COVIDin takia. Ne ovat yleensä epäsuoria, eivätkä ne vaadi paljon investointeja. He ovat melko passiivisia. Joten esimerkiksi korkean tason suljettu kysymys kuinka voit? Onko matalan sijoituksen teksti, meme, GIF, TikTok, YouTube-video, Tweet. Jopa sosiaalinen media itse, kun kirjoitamme viestejä ja tarinoita, nämä ovat vähän vuorovaikutusta.

Anna:
He eivät ota paljon ajatuksia olla vuorovaikutuksessa ja levittää siellä, vaikka olemme, erityisesti sosiaalisen median suhteen, olemme hyvin harkittuja, eikö? Mutta sinun on katsottava, miten olen vuorovaikutuksessa entiseni kanssa? Olenko vain tekemässä sitä vain samalla tavalla yhä uudestaan ​​ja uudestaan? Todennäköisesti se on ensimmäinen paikka, jota meidän on tarkasteltava, kun olet jumissa. Eikö?

Chris Seiter:
Joo.

Anna:
Joo, sinun on oltava jatkuvasti melko luovia. Kuinka olen vuorovaikutuksessa entisen kanssa? Ja onko se tarpeeksi luova? Ja kuinka kiintynyt minuun juuri tähän lopputulokseen? Joskus jotkut entiset ovat itsepäinen ja tarvitsevat vain aikaa.

Chris Seiter:
Se on totta. Joo, ja ainoa asia, jonka lisäisin, on eräänlainen siirtyminen aiheesta hieman pois, mutta ei oikeastaan. Kirjoitin tämän viime viikolla. Vietin suurimman osan kirjoittamisajastani kirjoittamalla 16 000 sanan artikkelin tekstiviesteihin. Yksi asiasta, jonka kirjoitin sinne, oli aitouden kysymys, josta puhumme tänään vähän, mutta usein se kuuluu siitä, mistä tiedät, että entinen on todella aitosti sitoutunut verrattuna vastaamiseen vain mukavaksi. Ja jatkan siihen, että yritän aina nähdä, kuten ottaa huomioon, mitä he sanovat, ja sitten ajan myötä nähdä, sopivatko heidän toimintansa yhteen heidän sanojensa kanssa. Ja se kertoo sinulle, onko se aito. Ja se ei ole täydellinen tapa, sanoisin, koska joudut odottamaan aikaa. Mutta jos istut siellä ja ihmettelet, mistä tiedän, onko entinen todistusvoimainen? Luulen, että se on luultavasti ensimmäinen paikka, jonka aloitan, ellei sinulla ole jotain parempaa, jonka voit ajatella ja auttaa diagnosoimaan sen nopeasti.

Anna:
Tarkoitan, sanon vain tämän. Ja tämä perustuu eroihin [kuulematon 00:38:30] käyttäytymistutkimuksiin, jotka olen lukenut, okei. Miehet, yleensä ottaen, ovat paljon vähemmän todennäköisiä vastaamaan sinulle vain ollakseen mukavia. Miehet, jos he haluavat puhua kanssanne, he puhuvat sinulle. Naisten on oltava huolestuttavia.

Chris Seiter:
On hauskaa, meidän on luettava sama tutkimus, koska yritin löytää jotain naudanlihaa, josta artikkeli oli, ja siinä oli sellainen, että naiset olivat niitä ... Joo, luulen, että jopa tutkimuksessa sanottiin, että naiset ovat Hieman todennäköisemmin yritetään säilyttää suhde entisen kanssa hajoamisen jälkeen, kun taas miehet ovat tavallaan enemmän kuin he haluavat puhdistaa.

Anna:
Joko, joko olivat mukana tai emme.

Chris Seiter:
Joo, sanoisin uroksena, sanoisin, että olen ehdottomasti samaa mieltä miesten puolella. Siksi luulen, että myös niin monet naiset etsivät verkosta hajoamisneuvoja, koska se on hieman vaikeampaa este, jonka voittaa.

Anna:
Monet miesasiakkaani ovat usein hämmentyneitä, koska he pitävät siitä kovempaa, koska puhun vain naisena, olen aiemmin puhunut jonkun kanssa vain ollakseni mukava. Joo, tarkoitan, että naiset ovat melkein sosiaalistuneet syntymästä alkaen mukaviksi. Selvä, joten on paljon vaikeampaa, jos entinen nainen on nainen havaitsemaan, onko entinen mukava vai onko hän aito. Joten voit selvittää, onko nainen aito vastauksissaan sinulle, haluat tarkastella sanamäärää. Selvä. Ja sinun pitäisi tuntea hänet melko hyvin. Tiedät, milloin hän on hylkäävä, ja tiedät, milloin hän on vain mukava, toisin kuin todella kihloissa. Jotkut naiset, kun he ovat hylkääviä, ja heillä on epämukavaa sanoa, en tiedä tai en halua puhua kanssasi. He sanovat, Hahaha, eivätkä sitten reagoi mihinkään kirjoittamaasi.

Chris Seiter:
No, tarkoitan, että se olisi myös se, että käytännössä sanat ja teot, kuten hahaha, osoittavat, että, oi, luulet sen olevan hauskaa, mutta jos he eivät vastaa ollenkaan, he eivät pitäneet hauskana . Joo.

Anna:
Joo.

Chris Seiter:
Mutta luulen myös monimutkaiseksi, koska jotkut miehet jopa lukevat sen kuin, Voi, häntä on vaikea saada. He jahtaavat enemmän jotain sellaista, mikä vain osoittaa, kuinka miehet ovat typeriä, mutta se on toinen [kuultamaton 00:41:07].

Anna:
Joo, jos nainen, jota hän ei todennäköisesti pelaa, on vaikea saada ja on todella epämiellyttävä eikä osaa sanoa ei.

Chris Seiter:
Joo, mielestäni sinun on myös otettava huomioon se, että on paljon todennäköisempää, että entinen tulee olemaan vaikea saada. Tarkoitan, että se on sinun entinen.

Anna:
On vähemmän todennäköistä, että kaveri pelaa vaikeasti saada. Ja jälleen, jos entinen puhuu kanssasi, vaikka sinulle, tuntuu siltä, ​​että hän ei puhu paljon, se, että hän puhuu sinulle, tarkoittaa sitä, että hän haluaa puhua sinulle. Jos hän ei halua puhua kanssasi, hän ei vastaa ollenkaan.

Chris Seiter:
Joten Annan ja minä tuomio on onnellinen saamistasi vastauksista.

Anna:
Joo. Ole tyytyväinen siihen.

Chris Seiter:
Todellinen aliarvioitu asia, luulen lopettamaan tämän podcast-jakson, jonka otin eniten tästä, oli sama, jonka sanoit alussa, että emme edes puhuneet siitä, mikä on, katso, sinä hallitset 50% yhtälöstä. Varmista, että hallitset jokaista sitä 50%: n, ei 30%: n osaa, hallitse jokaista sitä tikkaria ja hyviä asioita tapahtuu.

Anna:
Joo, oikein.

Chris Seiter:
Joten miten yksi valmentaja jonkun kaltaisen kanssa?

Anna:
Mitä? No, jos et ole koskaan valmentanut kanssani aiemmin, voit mennä aina verkkosivustolle ja valita minut, ja se olisi hienoa. Meillä on hauskaa. Keskustele hienosti, keksi pelisuunnitelma. Saat linkin, jolla voit ladata istuntomme tallennuksen. Lupaan, että annan sinulle paljon kotitehtäviä ja nauramme, saatamme itkeä, mutta vastaamme ehdottomasti kaikkiin kysymyksiisi.

Chris Seiter:
Se on suuri. Hän antoi minulle valmennusistunnon ennen kuin aloitimme. Kerroin hänelle ennen kuin aloitimme, olin kuin, Joo, olen ollut todella ahdistunut ja stressaantunut tällä viikolla. Ja olin aivan kuin kaatoisin kaiken ulos ja hän on kuin, joo. Hän meni valmentajatilaan, voisin kertoa ja olin kuin, anna minulle vain valmennus. Joten se on hienoa.

Anna:
No, tulin juuri kolmen päivän aitouden työpajasta. Joten omalle valmennustodistukselleni, joten sait [ylikuulumisen 00:43:19] -

Chris Seiter:
No, sinä menet.

Anna:
… [Ei kuule 00:43:21] pois puristimista.

Chris Seiter:
Aivan. Joten sain Annan parhaan palautteen, mutta voin vakuuttaa hänelle, hän on loistava valmentaja. Hän antoi minulle valmennuksen ennen kuin aloitimme täällä, ja minusta tuntuu kuin miljoona taalaa.

Anna:
Tarkoitan, kun saan vihdoin täyden, kuten master-tason sertifikaatin, ihmisiä ei ole kovin paljon [ylikuuluminen 00:43:42].

Chris Seiter:
Puhutaan siitä ennen kuin luemme täällä. Anna on hullu. Joten mitä sanon vähän hulluksi, hän on ...

Anna:
Olen.

Chris Seiter:
Oletko ICF: n keskitason oikeus?

Anna:
Kyllä, [ylikuuluminen 00:43:56]

Chris Seiter:
Selvä, joten hän yrittää tulla yhdeksi vain monista ihmisistä…

Anna:
1300. Tällä hetkellä on 1349.

Chris Seiter:
Okei, joten hän yrittää tulla numero 1350 Master-valmentajaksi koko maailman ... Se on Kansainvälinen Valmennusliitto niille teistä, jotka eivät tiedä. Joten me autamme sinua valmentamaan. Ja joo, en voi sanoa tarpeeksi mukavia asioita hänestä. Joka kerta, kun teemme yhden näistä podcast-jaksoista tiistaina, se on aina niin hauskaa keskustelua. Minusta tuntuu aina siltä, ​​että olen luonut asian, ja opin aina sinulta. Joten se on hyvä merkki.

Anna:
No, se tarkoittaa, että opin aina paljon, kun sinä ja minä puhumme, joten se on molemminpuolista.

Chris Seiter:
Joo, se on totta, luulen, mutta ei ... Mielestäni se on hieman kuvaaja. Se on kuin 80, 20 sääntö, kuten 80% sinä, 20% minä.

Anna:
En usko, että se on sellainen. Luulen todella [ylikuuluminen 00:44:52].

Chris Seiter:
Lopeta vaatimaton Anna. Olet rehellinen huono mies. Antaa vain [kuultamaton 00:44:56].

Anna:
Joten sinäkin, me olemme molemmat pahoja, siksi olemme ystäviä. Mutta teen vlogin ainakin valmennusohjelmalleni, koska se on ainoa akkreditoitu Kansainvälisen valmentajaliiton koulutusohjelma, joka keskittyy aitouteen. Mielestäni se on asia, josta monien meidän on todella puhuttava, varsinkin kun yritämme saada entisen takaisin. Koska entisessä palautustilassa on niin paljon, että voi tuntua manipuloivalta. Joten haluan, että kaikki valmennusasiakkaani, ja vaikka emme valmentaisi, kuten jos olisit Facebook-ryhmässä ymmärtäväinen, emme halua sinun koskaan valehtelevan tai epärehellisesti. Haluamme sinun olevan totuudenmukainen ja omaksuttava kaiken itsestäsi, ja tuoda se vuorovaikutuksessa entisen kanssa, koska se tulkitaan luottamukseksi ja itsevarmuudeksi.

Chris Seiter:
Se on totta. Olen iloinen, että otit esiin… tarkoitan, että olemme tavallaan tässä kiistanalaisessa kapealla, jos ajattelet kuin hajoamistekniikka. Useimmat ihmiset eivät halua saada entisiä takaisin yhteen. Ja valitettavasti meitä asuu melko vähän en halua sanoa huijareita, mutta ihmisiä, jotka… No, he välittävät paljon siitä, että saavat rahansa ja antavat sinulle vastinetta. En aio sanoa, että he eivät anna sinulle arvoa, koska olen varma, että jotkut heistä tekevät. Mutta yksi asia, joka on ollut huutani Ex Boyfriend Recoveryn kanssa alusta asti, on, että haluan mennä arvojen yläpuolelle. Joten voin rehellisesti sanoa, että Anna on luultavasti paras valmentaja tällä hetkellä koko maailmassa aitouden lisäksi myös sinusta. Selvä, joten kuten sanoin, tämä olen minä todellinen kaikkien kuunnellessa tai katsomassa.

Chris Seiter:
Suurin osa tämän alan ihmisistä, en halua sanoa, että he käyttävät hyväkseen särmäsydämisiä henkilöitä, mutta minusta tuntuu siltä, ​​että jotain on tekeillä. Minulla ei ole markkinointiongelmia. Joten monta kertaa ihmisillä on ongelma markkinoida minulle, minulla ei ole tällaista ongelmaa. Mutta minulla on ongelma siinä, että jos markkinoit voimakkaasti ja saat myyntiä, varmista, että teet kaikkesi varmistaaksesi, että henkilö tuntee saavansa siitä eniten arvoa. Yksi niistä asioista, jotka voin rehellisesti sanoa Annasta, on se, että hän antaa sinulle maksimaalisen arvon coaching-istunnossa. Joten yritän aina antaa sinulle maksimaalisen arvon digitaalisilla tuotteilla ja vastaavilla. Anna tulee olemaan henkilö, joka menee niin pitkälle valmentajana, se on minulle hämmästyttävää, ja hänen pitäisi tuntea uskomattoman ylpeä itsestään siitä, mitä hän on tehnyt Ex Boyfriend Recovery -kuvan edistämiseksi. Koska olen tietoinen siitä, että olemme tässä kiistanalaisessa kapealla.

Anna:
Anteeksi kissoistani.

Chris Seiter:
Ei se mitään. Rakastan kissaa vain juoksemassa. Annan tämän kuin todella intohimoinen [ylikuuluminen 00:48:03].

Anna:
Tiedän, ja sitten yhtäkkiä yritän pitää suorat kasvot, koska kissani [kuulematon 00:48:07] kuten, oi, tiedän, voitko muokata sitä. Anteeksi.

Chris Seiter:
Meidän on pidettävä se sisällä, olemme täällä aitoja.

Anna:
Me olemme. Annalla on kissa [ei kuule 00:48:18].

Chris Seiter:
Se on totta. Mutta tässä on mielipiteeni. Jos kaverit haluavat jonkun, joka vain auttaa sinua saamaan parhaan mahdollisen lopputuloksen elämässäsi, olipa se sitten palauttamassa entistäsi tai auttamaan sinua pääsemään entisen yli, Anna on henkilö sinulle. Uskon rehellisesti, ettei tällä hetkellä ole ketään parempaa maailmassa, mukaan lukien minä.

Anna:
Mitä?

Chris Seiter:
Joo, sinä valmentat [ylikuuluminen 00:48:43], joten olet paljon enemmän harjoittelua. Joo, se on melko kiitosta.

Anna:
Se on kiitokseni. Tarkoitan, että olen vain ja on syy, miksi tulin ERP: hen, kun itse olin murtunut. Mainitsit oikein jonkun tekemän tutkimuksen.

Chris Seiter:
Dan Ariely, Tunteiden väärinkäyttö.

Anna:
Joo. Ja hän oli professorini, kun hankin MBA-tutkintoni, joten vain, tiesin, että tässä ohjelmassa on jotain erilaista kuin muut. Minusta ohjelma on todella kasvanut sellaiseksi, joka koskee tieteeseen ja tosiasioihin perustuvaa aitoutta. Ja olemme myös vain Facebook-yhteisössä, joka on mielestäni vain mielestäni ystävällinen ja vieraanvarainen, ja yritämme parhaamme ollaksemme rehellisiä ja selkeitä puhuessamme keskenämme. Se on todella ainutlaatuinen yhteisö.

Chris Seiter:
Joo, sanon yhden asian Facebook-yhteisöstä: Anna ja minä, mielestäni, olemme hyvin suojaavia. Joten siellä on joskus ihmisiä, meidän on suojeltava muita, kuten siellä on joitain negatiivisia ihmisiä. Pelkäämme päästä eroon niistä ja antaa heille rahansa takaisin, koska he eivät vain sovi siihen, mitä yritämme luoda. Ja joskus se vahingoittaa ihmisten tunteita, mutta mielestäni yritämme aina suojata ryhmän koskemattomuutta ja varmistaa, että ei ole argumentteja, taisteluja tai nimien kutsumista, tai tarkoitan, että jotkut ihmiset ovat sanoneet joitain [ylikuuluminen 00:50: 17] asioita siellä.

Anna:
Sen on oltava emotionaalisesti erittäin turvallinen paikka ja emotionaalisesti erittäin turvallinen paikka. Se on myös paikka, jossa et aina kuule haluamiasi asioita. Mutta ihmiset sanovat sen rakkaudesta ja ystävällisyydestä, koska he haluavat sinun olevan paras ja saavuttamaan mitä voit. Ja se on vain todella kaunis ryhmä, joka myös suojaa toistensa yksityisyyttä ja luottamuksellisuutta. Koska sydänsärky ei ole helppoa ja monet ihmiset eivät niin paljon itseäni, koska se on avoin, voit nähdä sen, että olen ryhmässä, mutta monet ihmiset eivät halua, että tiedetään, että he ovat parisuhteen palautusryhmä. Joten suojelemme toisiamme, suojelemme, teemme siitä yksityisen, teemme siitä luottamuksellisen, ja mitä sanot ryhmässä, se pysyy ryhmässä, joten olen todella ylpeä siitä.

Chris Seiter:
Olemme päässeet pitkälle siitä, kun aloitimme, kerron sen sinulle.

Anna:
Joo. Tarkoitan, olimme alussa todella pieniä.

Chris Seiter:
Joo, olemme edelleen, no, mitä meillä on nyt 5000?

Anna:
Olemme melkein 6000.

Chris Seiter:
Hyväksyn ihmisiä joka ikinen päivä, enkä edes tiedä. Olen aivan kuten, tekikö tämä henkilö kunnossa, tämä, tämä.

Anna:
[ylikuuluminen 00:51:34].

Chris Seiter:
Saamme paljon väärennettyjä pyyntöjä, en tiedä, huomaatko sitä. Luulen, että ne ovat botteja. Mutta kyllä, minä henkilökohtaisesti lisäämme ihmisiä ryhmään joka ikinen päivä varmistaakseni, että he ovat joku, joka on ostanut ohjelman tai tehnyt valmennusistunnon. Luulen, että pääset käsiksi ostamalla unohtumattoman kirjan. Ryhmään on todella kolme lähtökohtaa. Joten haluan varmistaa, että kaikki tietävät tältä, niin olemme todella tiukkoja sisääntulokohdissa [kuultamaton 00:52:06]. Mutta joo, joka tapauksessa, valmennus Annan kanssa on erittäin helppoa, siirry verkkosivustolle, napsauta valmennusta, kirjaudu valmennukseen. Se siitä.

Anna:
Tarkoitan, että olen ainoa päällikön valmentaja suhteiden palauttamisessa, joka on koulutettu nimenomaan aitousohjelman kautta.

ex-poikaystäväni haluaa minut takaisin, kun hän jätti minut

Chris Seiter:
[kuultamaton 00:52:29] 1300 koko maailmassa [kuultamaton 00:52:32]. Ainoa luultavasti koko hajoamistilassa ja luultavasti jopa suhdetilassa?

Anna:
Ehdottomasti master- ja aitoustasolla. Joo.

Chris Seiter:
Siellä me menemme. Saamme sinulle laatua. Mutta kiitos kaikkien kuuntelemisesta ja esiintymisestä.

Anna:
Kiitos kaverit. [ylikuuluminen 00:52:51].

Chris Seiter:
Nähdään ensi viikolla, mitä tahansa…

Anna:
Joo, mistä puhumme ensi viikolla?

Chris Seiter:
Haluatko puhua siitä? Minä en tiedä.

Anna:
Tarkoitan, se riippuu siitä, miten olemme molemmat oikeassa? Koska tiedän, että olet juossut todella kovasti, koska voit ottaa vähän aikaa pois.

Chris Seiter:
Joo. Haluan sanoa jotain sen muuttamisesta ja ehkä kuten sivuilta, entinen haluaa sinut takaisin tai jotain sellaista.

Anna:
Me voimme tehdä tuon.

Chris Seiter:
Se on erittäin helppoa.

Anna:
Joo. Tehdään tämä. Mistä tiedämme, että entinen haluaa sinut takaisin?

Chris Seiter:
Jep, tehdään se. Mistä tiedät, että entinen haluaa sinut takaisin? Siellä menet kaikki.

Anna:
Mutta luo asiasta asiakirja, jotta en ole, koska kysyn jatkuvasti Chrisiltä, ​​mistä puhumme sitten unohdin.

Chris Seiter:
Joten se tekee sen tänään. Nähdään kaverit ensi kerralla.

Anna:
Nähdään.