Menestystarina: Kuinka saada takaisin entinen pitkän matkan suhde

Mitä Elokuvaa Nähdä?
 
Toista podcast-jakso Pelataan

Kun olet ollut tässä liiketoiminnassa niin kauan kuin minäkin, kohtaat paljon erilaisia ​​tilanteita. Yksi tämän tulikasteen kauneimmista asioista on, että alat huomata tiettyjä suuntauksia. Esimerkiksi jokainen tilanne on ainutlaatuinen, ja vaikka olen yrittänyt yhdistää kaiken yhden sääntöjoukon alle, ihmiset ovat liian monimutkaisia ​​salliakseen sen.



Eilen minulla oli ilo haastatella Rachelia, hän on yksi menestystarinoistamme ja hänellä oli mielestäsi yksi vaikeimmista navigoitavissa tilanteista, pitkä matka.

Joten tunnin haastattelun jälkeen sain tietää todella mielenkiintoisia asioita, joita hän teki, ja toivon, että jos olet pitkän matkan suhteen, voit saada siitä paljon.







Kuinka Rachel sai pitkän matkansa takaisin

Chris Seiter:
Okei, tänään puhumme Rachaelin kanssa, jonka kanssa minulla on ilo puhua. Hän on yksi menestystarinoistamme, ja puhuimme vähän ennen kuin aloimme nauhoittaa vähän siitä, miten hän teki asiat eri tavalla, ja hän myönsi rikkoneensa kontaktittomuussäännön useita kertoja, joten olemme innokkaita kuulemaan siitä. Mutta enimmäkseen haluaisimme tehdä sen, että pääset alkuun siihen, mitä Rachael teki, joka eroaa kaikista muista, jotka eivät onnistu voittamaan entisiä. Joten ensinnäkin, kuinka voit, Rachael?

Rachael:
Olen hyvä, tiedätkö? Tämä on viime hetken asia, ja me vain hyppäsimme tänne.

Chris Seiter:
Joo, se oli hyvin orgaanista, miten se onnistui. Joten olen melko varma, että näytit muutamalle Facebook-elämälle, muistanko oikein?





Rachael:
Joo.

Chris Seiter:
Joten, niin monet ihmiset näkyvät, minun on vaikea ... Minulla on vain pieni pikkukuva, jonka tiedät heidän olevan Facebookissa?

Rachael:
Mm-hmm (myöntävä).

Chris Seiter:
Ja jos he muuttavat pikkukuvaa, olen taas hämmentynyt, joten olen melko varma, että muistan pikkukuvan, joten luulen muistan hieman tilanteestasi. Sinulla ei ollut todella helppoa erota, vai mitä?

Rachael:
Olen ollut noin kolmessa vakavassa suhteessa ja todellakin luultavasti pahin hajoaminen, mitä olen koskaan ollut.

Chris Seiter:
Mitä sitten-

Rachael:
Olin uudella matalalla.

Chris Seiter:
Okei, niin miksi et kerro meille vähän siitä, miten hajoaminen tapahtui ensin, ennen kuin pääsemme tavallaan tekemään sinä?

Rachael:
Okei. Joten, minä ja nyt poikaystäväni, koska pääsimme takaisin yhteen, mutta hän oli armeijassa ja hän juuri lähti tänä kesänä, joten olemme olleet pitkiä matkoja puolitoista vuotta.

Chris Seiter:
Joten hän palasi lähettämisestä, sanotko sitä?

Rachael:
Hän lopetti sopimuksen armeijan kanssa, joten hän on virallisesti poissa.

Chris Seiter:
Okei, joten hän lopetti. Hän lopetti armeijan?

Rachael:
Hän on nyt taas opiskelija. Joo.

Chris Seiter:
Okei, joten hän on palannut yliopistolapsena olemiseen?

Rachael:
Joo. Tavallaan, koska COVID: n kanssa.

Chris Seiter:
Todellakin. Joo, COVID-juttu sellainen… Joten, se on enemmän kuin digitaalinen korkeakoulu

Rachael:
Kuten mitä teemme periaatteessa. Hän on

Chris Seiter:
Joo, pohjimmiltaan mitä olemme

Rachael:
... itse asiassa täällä tänä aamuna tekemässä luokkia kannettavalla tietokoneellaan, joten.

Chris Seiter:
Vai niin. Okei. Joten hän on armeijassa, hän lopettaa armeijan, ja oletan, että tämä synnyttää jonkinlaisen hajoamisen?

Rachael:
Voi, ei. Hän oli vielä armeijassa, kun meillä oli kaikki tämä prosessi.

Chris Seiter:
Sain sen. Okei.

Rachael:
Kyllä, ja hän palasi takaisin minne heinäkuun alussa. Hajoaminen todellisuudessa tapahtui helmikuussa. Joten olin menossa, joten hän oli autiomaassa jossain ja isoäiti oli ohi. Ja se oli pohjimmiltaan hänen toinen äitinsä, hän asui hänen kanssaan muutaman vuoden, ja hän oli ohittanut odottamattomasti, kun hän oli autiomaassa, joten heidän piti todella hätätilanteessa ... Punaisen Ristin täytyi osallistua ja tuoda hänet takaisin hautajaisiin. Ja minulla oli tuolloin todella stressaavaa aikaa työssä. Työskentelin 60 tuntia viikkoja ja olin tavallaan vain… Joo, se ei ollut hauskaa. Tämä oli ennen COVID-

Chris Seiter:
60 tuntia viikkoa?

Rachael:
Joo, se oli ennalta COVID, joten se oli, tiedätkö, olen vieraanvaraisuusalalla, joten se oli tuolloin esillä ja nyt se on kuollut.

Chris Seiter:
No, se otti muutoksen.

Rachael:
Nyt se on kuollut. Joten minulla oli pohjimmiltaan henkinen hajoaminen pahimmalla mahdollisella hetkellä. Se oli-

Chris Seiter:
Joten määritä henkinen hajoaminen, kun sanot henkisen hajoamisen, mitkä ovat oireita, joita sinulla on?

Rachael:
Joten hän oli takaisin perheensä kanssa ja minulla on koira, ja aioin tulla ylös ja asua hänen perheensä kanssa muutaman päivän, kun he tekivät hautajaisia, ja aion tuoda koirani ... kysyin, voisinko tuo eläimeni mukaani ja hän oli kuin: 'Toki, anna minun kysyä vain perhettäni', ja jostain syystä ... Minulla on mielenkiintoinen suhde hänen äitinsä kanssa, hän ei ole suurin fani, joten kun hän oli kuin ' kysyn häneltä ”, olin kuin:” Ei, en halua, että hän ei pidä minusta vielä enemmän. Panen taakan heidän perheelleen koiran kanssa. ' Joten jotenkin minä, koska olen hyvin hormonaalinen nainen, se vain laukaisi minut ja pääsimme juuri tähän valtavaan taisteluun ja aloitin kaiken tämän stressin polttamisen hänelle.

Chris Seiter:
Joten koira on olennaisesti katalysaattori

Rachael:
Joo.

Chris Seiter:
… Ja heidät oletan, että kun pääset tähän, se on aivan kuin heittäisit asioita vasemmalta kentältä, joilla ei ole mitään tekemistä koiran kanssa.

Rachael:
Ja hän on kuin: 'Mitä hittoa tapahtuu?' En ollut nähnyt häntä kaksi kuukautta, koska hän palveli -

Chris Seiter:
Voi, joten siellä on paljon ahdistusta ja ehkä [ylikuuluminen 00:04:04].

Rachael:
Joo, koska olin muuttanut uuteen valtioon, minulla ei ollut ketään täällä, joten se on henkinen hajoaminen. Muutin uuteen osavaltioon, perheeni valtioiden pois. Asuin yksin, hän oli poissa ja työskenteli 60 tuntia viikkoja vain atomipommi kerralla.

Chris Seiter:
Viimeinkin se oli kuin tulivuori rakenisi, tiedättekö?

Rachael:
Joo.

Chris Seiter:
Se vain, koiran tarvitsi kuittaamaan sen.

Rachael:
Joo, kallis koirani vain… Kyllä, joten syytän häntä joskus, en oikeastaan.

Chris Seiter:
Okei. Selvä. Joten, silloin hajoaminen tapahtuu, oletan? Kuten hajoaminen tapahtuu täällä?

Rachael:
Kyllä, tämä on hajoamisen päivä. Joo, tämä on-

Chris Seiter:
Joten, tämä on hajoamisen, tämän jättimäisen taistelun katalysaattori. Taisteletko nyt kuin henkilökohtaisesti?

Rachael:
Tämä tapahtuu tekstin kautta, mikä on kaikkien aikojen typerin asia, koska hän oli

Chris Seiter:
Joo, minulla on ollut tällaisia ​​taisteluita aiemmin.

Rachael:
Hän oli kirjaimellisesti lentokentällä, joka oli aikeissa lentää kotiin, kun näin tapahtui.

Chris Seiter:
Voi luoja. Pääset lentokoneelle, joten yhteys katkeaa, et voi lähettää tekstiviestejä kenellekään. Se vain kiehuu. Joten, poistut koneesta ja vain höyryt.

Rachael:
Ja sitten se alkaa uudelleen.

Chris Seiter:
Aivan, joo.

Rachael:
Se oli vain paljon kerralla, ja nyt katsomme sitä taaksepäin ja olen kuin 'Olin idiootti', joten se oli ...

Chris Seiter:
Niin-

Rachael:
Ja minun olisi vain pitänyt soittaa hänelle ja olla ilmoittanut siitä oikein, mutta tiedät tuolloin -

Chris Seiter:
Tunnetko tämän taistelun ... Onko ollut syytä, ettet yrittänyt levittää sitä puhelimeen tai puhua henkilökohtaisesti? Tuntuiko se vain turvallisemmalta?

Rachael:
Oli todella myöhäistä yötä, se oli kuin kello 1.00, 2.00, koska olin juuri poistunut työstä ja hän oli lentokentällä keskellä autiomaata, joka oli lentämässä kotiin.

Chris Seiter:
Selvä. Joten kuka eroaa kenen kanssa täällä?

Rachael:
Joten se oli sinä iltana, kun hän lensi takaisin sinne, missä olemme, ja niin hän vihdoin ilmestyy ja minä haluaisin soittaa hänelle useita kertoja, lähettää hänelle tekstiviestejä, räjäyttää hänen puhelimensa, ja hän vain yrittää olla siellä perheen tähän hautajaiseen ja olen vain… Olin tuolloin hyvin itsekäs. Olin kuin 'Tarvitsen apua, minä, minä, minä', kun hän on ... ja hän on vanhin kolmesta pojasta, joten hän yritti olla siellä äitinsä hyväksi. Hän ei voinut olla kahdessa paikassa kerralla, koska asun tunnin päässä hänen vanhempiensa sijainnista.

Chris Seiter:
Okei, joten hän on

Rachael:
Ja hän ei voinut olla kahdessa paikassa, joten olen kuin 'Tarvitsen apuasi' ja hän on kuin 'No, perheeni tarvitsee minua.' Joten se oli pohjimmiltaan kuin ultimaatti ja hän valitsi perheen ja hän oli kuin: 'Katso, olen valmis. En halua puhua kanssasi. '

Chris Seiter:
Elikkäs-

Rachael:
Ja niin hullu takapuoleni päätti ajaa sinne.

Chris Seiter:
Okei, joten ajoit sinne ylös-

Rachael:
Kirjaimellisesti, kun sanon, että tarinani on monella tapaa samanlainen kuin muut naiset, tein koko hulluuden, lähetin tekstiviestejä pysähtymättä, soitin loputtomasti. Ilmestyin odottamatta.

Chris Seiter:
Olit sitten klassinen Nat, menit pähkinöihin ja kirjoitit tekstiviestejä kirjaimellisesti.

Rachael:
Kun katselen videoitasi Nattingin kanssa, olen: 'Joo, se olin minä.'

Chris Seiter:
No, se on okei.

Rachael:
Joten menen sinne ja en paukuta hänen oveaan, me menemme puistoon, joka on hänen naapurustonsa ulkopuolella, ja hän tapaa minut vastahakoisesti ja luulin, että… ja minä välitin silloin kuin: ”Katso, olen stressaantunut, kaikki tämä ”, ja aloimme kommunikoida oikein kasvotusten. Koska olemme olleet pitkän matkan suhde niin kauan, puhelin oli tavallaan ainoa viestintävälineemme.

Chris Seiter:
Turvasatama. Olet tottunut puhelimeen.

Rachael:
Joo, joten se on sellainen syy, miksi en vaihtanut puhelua, koska en voi soittaa hänelle, koska hänellä ei ole signaalia jossain. Joten aloimme puhua kasvotusten ja ajattelin, että olemme kunnossa, mutta kun ajaan kotiin, hän soittaa minulle ja hän on kuin: 'Ei, en voi tehdä tätä. Olen miettinyt sitä, mielestäni meidän on mentävä omille teillemme ja sinun on löydettävä joku, joka voi huolehtia sinusta. '

Chris Seiter:
Elikkäs-

Rachael:
Olin kuin: 'Mutta sinä menet sotilasta noin kuuden kuukauden kuluttua', ja sitten -

Chris Seiter:
Joten minulle se tuntuu vain absoluuttiselta ajankohdalta, kuten sinä -

Rachael:
Voi, joo, jos näin olisi tapahtunut milloin tahansa, se olisi ollut hieno.

minun iso paksu kreikkalainen häät terve järki media

Chris Seiter:
Joo, olit stressaantunut 60 tunnin työviikoista lähtien, kaikki tapahtui vain tavallaan kerralla, ja sitten hän on stressaantunut tämän ohimennen vuoksi ja joutuessaan olemaan siellä perheen luona tuntuu kuin laitat hänet keskelle a vähän ja hän vain tavallaan taistelee tai lentää. Hän on kuin minä vain-

Rachael:
Ja se kiilasi niin pieneen aikaan, koska hän pystyi olemaan kotona vain neljä päivää ja sitten hänen täytyi palata takaisin, koska-

Chris Seiter:
Edelleen armeijassa, eikö?

Rachael:
Joo. Ja hän oli aliupseeri, joten hän on vastuussa 40 kaverista palattuaan. Hänen on varmistettava, että he ovat

Chris Seiter:
Okei, joten hänellä on paljon mielessään?

Rachael:
Joo, ja laitoin vain kuuman puolan siihen.

Chris Seiter:
Aivan, olet kuin: 'Käsittele tätä.' Okei, niin okei.

Rachael:
Joten kumpikaan meistä hajoamisen jälkeen ei ollut hyvällä paikalla. Hänellä sattui olemaan häiriötekijöitä, koska hän oli maassa, ja hänestä tuli mies, ja lika, ja aseet, ja kaikki muut sellaiset asiat, joten hän laittoi vihansa kavereidensa kautta.

Chris Seiter:
Ammuttiin muutama tavoite, tiedätkö?

Rachael:
Se oli helmikuun loppu ja sitten kaksi viikkoa myöhemmin pääsen kovettumaan COVIDin takia, joten ikään kuin osuisin kaksinkertaisella menetyksellä menettää poikaystäväni, jonka toivoin menevän naimisiin eräänä päivänä ja sitten menetin unelmani, koska minä vain olin valmistunut yliopistosta ja tämä oli ensimmäinen iso tyttöni. Ja sitten, niin-

Chris Seiter:
Joten, se oli tavallaan samanlainen kuin urasi?

Rachael:
Joo.

Chris Seiter:
Sinut päällystetään niin, että se on toinen negatiivinen hitti vain meneville asioille, ja olet yllättynyt siitä, kuinka usein tarinasi resinoi niin monien ihmisten kanssa, koska se on todella osuma tai kaipaa myös, mihin puhun COVID furlough -jutun kanssa. Tarkoitan, että kuten puolet ihmisistä, joiden kanssa puhun, on työn alla, puolet ihmisistä ei ole ja työ poimii heitä. Se on aivan kuin tämä todella outo asia. Olen kuitenkin nähnyt paljon hajoamisia COVIDin takia.

Rachael:
Ja liityin ERP: hen kirjaimellisesti päivänä, jona sain pukeutua, koska olin kuin: 'Olen SOL, mitä on jäljellä?'

Chris Seiter:
Elikkäs-

Rachael:
Koska jatoin Nattaa häntä, jatkoin tekstiviestejä hänelle, ja tiedätkö, hän on autiomaassa.

Chris Seiter:
Joten yrität kaikkea saadaksesi hänen huomionsa.

Rachael:
Tartun olkiin.

Chris Seiter:
Missä vaiheessa otat… koska oletan, että olet todennäköisesti siirtynyt Googleen ja aloitat kirjoittamisen, kuinka saan entisen takaisin? Tai teen tämän väärin tai teen väärin.

Rachael:
Kyllä, kirjaimellisesti sinä ... joo. Ja törmäsin tietokilpailuusi.

Chris Seiter:
Okei, joten otit tietokilpailun ja sitten tietenkin tietysti mainostaa itse ohjelmaa.

Rachael:
Mm-hmm (myöntävä).

Chris Seiter:
Ja sitten saat ohjelman ja pääset Facebook-ryhmään?

Rachael:
Joo.

Chris Seiter:
Mitä sitten tapahtuu? Koska yleensä huomaan, että se on kuin 50/50 jakaminen ihmisten kesken, jotka… Jotkut ihmiset eivät koskaan lukeneet ohjelmaa, vaan käyttävät vain Facebook-ryhmää, mikä on mielestäni virhe. Mielestäni ihmisten pitäisi aina päästä läpi ohjelman, mutta vaikka ihmiset lukisivat ohjelmaa, he eivät silti pidä kiinni joistakin asioista. Mikä oli kokemuksesi siitä?

Rachael:
No, olen kirjamato, joten luin sen ja sitten olin itse ostanut Ungettable Girl -työkirjan, koska tuolloin olin

Chris Seiter:
Todellakin. Sain sen takaisin jonnekin.

Rachael:
Joo, näin sen, se oli yksi Facebook-elämäsi ja olin kuin: 'Huh, teen sen.' Koska olen hyvin järjestäytynyt henkilö. Haluan kirjoittaa asioita ylös, jos se on askel askeleelta. Tunsin rehellisesti, että yritin päästä eroon huumeriippuvuudesta, koska se oli niin menetys.

Chris Seiter:
No, se miltä tuntuu. Joten, et ehkä tiedä, onko hajoamisen aikana sama aivojesi osa, joka syttyy, sama aivojen osa, joka syttyy, kun kokaiiniriippuvainen on vetäytymässä. Se on kirjaimellisesti kuin päästä eroon huumeriippuvuudesta.

Rachael:
Mm-hmm (myöntävä). Ja minulla oli valmennus Annan kanssa ja hän sanoi myös saman.

Chris Seiter:
Joo. Joten, teit koko yhdeksän telakkaa?

Rachael:
Tein kaikki yhdeksän telakkaa ja tunnen rehellisesti paljon paremman ihmisen, koska kun olin ostanut sen ja lukenut sen ja tein askel askeleelta, olin kuin 'En tiedä kuka olen enää'. koska olin niin… Muutin teknisesti tänne töitä varten, mutta sattui olemaan sama valtio, johon hän muutti takaisin, kun hän lähti armeijasta, joten isäni sanoo, että muutin tänne pojan vuoksi, minä ei. Se oli työ, se sattui olemaan samassa tilassa.

Chris Seiter:
Se vain sattui toimimaan tällä tavalla. Okei.

Rachael:
Olin juuri muuttanut tänne lähinnä hänen puolestaan ​​ja olin kuin: 'Joten, mitä teen nyt?' Minulla ei ole enää työtä, menetin hänet, joten minä-

Chris Seiter:
Sinulla on paljon aikaa käsilläsi, luulisin.

Rachael:
Joo, työnsin hännän jalkojen väliin ja muutin äitini kanssa takaisin ... Olin vain kahdeksan viikon ajan.

Chris Seiter:
Okei, se ei ole liian huono.

Rachael:
Joten sain työpaikkani takaisin noin toukokuussa, siis muistopäivästä, niin.

Chris Seiter:
Joten, saat kaiken ohjelman ja kaiken ja lopetitko tekstiviestit hänelle?

Rachael:
Päivä, jolloin ostin ohjelman, josta en todellakaan tuntenut olevan osto joka tapauksessa, koska tarvitsen ... se oli kuin mitä, mitä muuta? Mitä seuraavaksi? Joten, lähetin hänelle tekstiviestin, joka joskus olet kuin… joissakin videoissasi sanot: 'Lopeta vain puhuminen hänen kanssaan'. Mutta tein sen ... luin toiselta sivulta, se oli kuin 'Jos olet ollut Natting', jota he käyttivät eri termillä, 'lähetä tämä teksti, pyydä anteeksi, ja tee sitten sen kanssa'.

Chris Seiter:
Voi, niin, joten se on tavallaan kuin aluketeksti ennen kuin pääset kosketustyyppiin -

Rachael:
En sanonut hänelle: 'Minulla ei ole yhteyttä.' Se oli kuin: 'Olen pahoillani hajoamisesta ja siitä, miten reagoin siihen. Toivotan sinulle vain parasta. '

Chris Seiter:
Mikä oli mielipiteesi tuosta strategiasta? Tuntuuko sinusta siltä, ​​että sillä olisi ollut mitään vaikutusta kokonaistulokseen, jonka päädyit saamaan? Vai onko sinusta tuntuu, että se oli vain eräänlainen eh?

Rachael:
Se oli tavallaan niin, minusta tuntui, että ei-kontakti oli iso asia, koska puhelimemme on ollut meidän elineemme pitkän matkan suhteen. Anteeksi, koirani on nousemassa kaikki liiketoiminnassani. Kun lopetin puhumisen hänen kanssaan, hän oli tuolloin vielä autiomaassa ja minusta tuntuu siltä, ​​että hän todennäköisesti ajattelee: 'Milloin hän lopettaa?' Koska olin noin kaksi tai kolme viikkoa, jolloin olin Nat ja pysähdyin vain hitaasti, koska äitini, ystäväni, ovat kuin: 'Sinun täytyy lopettaa. Hän käskee sinua antamaan hänelle tilaa ja aikaa ajatella, etkä ole. ' Ja itse asiassa kävin myös terapeutin luona, ja hän teki tämän, missä hän nousi tuolistaan ​​ja nousi kaikki kasvoilleni, ja minä olin tällainen, ja hän on kuin: 'Tiedät, tämä reaktio on pohjimmiltaan mitä sinä.' teen poikaystävällesi juuri nyt, koska olet- ”

Chris Seiter:
Voi, fyysinen

Rachael:
Voi, siellä hän on.

Chris Seiter:
Voi, se on kaunis koira.

Rachael:
Kiitos, hän on hyvin ärsyttävä juuri nyt. Haluat mennä kotiin. Mutta hän oli kuin nousisi kaikki kasvoilleni ja hän on kuin: 'Sitä teet. Kiinnität hänet kirjaimellisesti kulmaan juuri nyt. ' Ja kaverini, hän ei ole paras tunteineen. Hän on merimies, joten hän ei ole kovin

Chris Seiter:
Joten, viestintä ei ole hänelle paras?

Rachael:
En sanoisi, että hän on välttelevä, koska hän on todella hyvä kommunikoimaan, kun hänellä on aikaa ajatella asiaa, enkä antanut hänelle aikaa ajatella sitä. Joten kun terapeutini nousi kaikki kasvoilleni ja olen hyvin klaustrofobinen, se on sellainen, kun se napsautti. Olin kuin 'minun täytyy lopettaa'.

Chris Seiter:
Niin-

Rachael:
Ja samana päivänä pääsin Facebook-ryhmään, joten olin kuin: 'Hyvästi'.

Chris Seiter:
Okei, joten sanoit periaatteessa-

Rachael:
Ei oikeastaan ​​hyvästi, aivan kuten 'hauskaa elämää'.

Chris Seiter:
Aivan, oikein. Sanoit eräänlaisen uudelleen hajoamisen tyyppisen tekstityypin, luulisin, että se varoitti häntä etukäteen, koska sinusta tuntuu, että se on oikea tapa tehdä, ja sinä pääset 'ei yhteyttä' -sääntöön, mutta ennen kuin aloimme edes nauhoittaa, sanoit rikkoi sen useita kertoja.

Rachael:
Kyllä, koska-

Chris Seiter:
Kerro minulle siitä.

Rachael:
Koska hän on pohjimmiltaan Humveen takaosassa 50-kaliiperisen aseen edessä ja soitan hänelle, hän on kuin: 'Lopeta vain yrittää saada meidät takaisin yhteen', ja se on eräänlainen laukaisija, missä olin, 'Okei, hän on tosissaan', koska-

Chris Seiter:
Kuinka monta vääriä aloitusta sinulla ei ollut kontaktissa? Luulenko, että kysymys, johon pääsen?

Rachael:
Joten aloittaessani olin kuin: 'Minun on noudatettava tätä ohjelmaa koko sydämestäni', se oli vain kahdesti, mutta oli kaksi tai kolme viikkoa ... Hän on vain hullu juuri nyt. Se oli kaksi tai kolme viikkoa siitä Nattingista, ja sanoisin luultavasti myös siellä. Joten, olen periaatteessa katkennut mitään yhteyttä kuin neljä kertaa.

Chris Seiter:
Neljä kertaa, okei, kun se lopulta-

Rachael:
Joten, tilani ovat vain [kuultamattomia 00:14:57].

Chris Seiter:
Joo, oikein. Joten kun vihdoin kesti hyvää, kuinka kauan yhteydenpitoaikaa sinä tosiasiassa tekit?

Rachael:
Olin kuin 'minun täytyy tehdä 45', koska se oli niin huono hajoaminen ja minä olin Natting. Joten päätin tehdä 45 ja pääsin noin 18 päivän merkkiin, se oli ensimmäinen kerta, kun rikkoin sen, koska olin lähettänyt Facebook-liven, kuten meillä oli PlayStations, jotka oli linkitetty yhteen.

Chris Seiter:
Okei.

Rachael:
Ja-

Chris Seiter:
Minusta tuntuu siltä ... Oliko tämä Facebook-livenä?

Rachael:
Joo, se tapahtui Facebook-livenä ja sanoin: 'Henkilökohtaiseen kuuluvuuteen liittyvät kysymykset', tai jotain on mitä sanoin.

Chris Seiter:
Olen melko varma, että muistan jotain sellaista. Joo, okei, joten osoittautui, että kaksi PlayStationia on linkitetty toisiinsa, jotta voit nähdä toistenne päivitykset.

Rachael:
Olimme yhteydessä toisiinsa, koska pystyimme jakamaan pelejä, koska olin halpa eikä halunnut ostaa pelejä, joita hänellä oli konsolissaan.

Chris Seiter:
Voi, en edes tiennyt, että voit tehdä sen.

Rachael:
Kyllä, jos kirjaudut toiselle tilille. Ja jotenkin se sotkeutui, joten olin olennaisesti lukinnut meidät molemmat PlayStationeiltamme ja

Chris Seiter:
Voi, joten kommunikoit olennaisesti ongelman korjaamiseksi?

Rachael:
Kyllä, koska hänen oli päästävä päähänsä ja kirjauduttava ulos tavaraa, ja rikkoin sen ensimmäisen kerran. Ja sitten yritin soittaa, no, soitin hänelle ja hän otti. Koska juuri silloin hän pääsi erämaasta, kun odotin, ja se muuttui ... Minun olisi pitänyt vain jättää se sinne, jopa Anna oli kuin: 'Sinun tarvitsee vain kysyä sitä, korjata se ja tehdä sitten . ” Mutta minä olen minä, olen kuin 'Joten ...' sellainen -

Chris Seiter:
Voi luoja, yritit laajentaa sitä enemmän?

Rachael:
Kyllä ja-

enkelinumeroiden merkityskaavio

Chris Seiter:
Joten hän oli kuin: 'Jos aiot rikkoa sen, pidä kiinni vain käsillä olevasta yrityksestä', mutta sinä tavallaan kevät pääsi siihen enemmän.

Rachael:
Mm-hmm (myöntävä). Joten puhuimme noin tunnin ajan ja sitten katkaistiin puhelin ja olin kuin 'Dang it.' Joten sitten aloitin sen uudelleen ja joo, pääsin ... se oli kuin päivä 40, 41, minne menin ystävän kanssa ... koska hän oli juuri valmistunut ja muutti takaisin, joten autoin häntä muuttamaan yliopistostamme takaisin hänen osavaltioonsa ja hänellä on järvitalo, joten aloimme viettää aikaa, ja luulen, että hän näki sosiaalisessa mediassani, että olin hengailemassa kavereiden kanssa hänen kotikaupungistaan. Luulen, että tämä laukaisi hänet, koska hän jopa sanoi: 'Sinun pitäisi löytää joku sieltä.' Minulla ei ollut aikomusta treffata yhtään noista kavereista.

Chris Seiter:
Mutta sinä vain asetit itsesi tilanteeseen, jossa ympärillä olisi muita miehiä, ja hän ojensi otakseni?

Rachael:
Joo. Ja niin, sekunnin aikana ei ole yhteyttä, kun minulla oli Ungettable Girl -työkirja ja käytin sosiaalista mediaa eduksi. Lähetin kuvia, mikä oli vaikeaa COVIDin kanssa juuri nyt.

Chris Seiter:
Joo, se on todella vaikeaa.

Rachael:
Näin paljon tyttöjä lähettämässä asiaa, se on, miten teen tämän, koska emme saa mennä minnekään? Ja myönnän, että siellä oli kuin kuusi viikkoa, jolloin en vain poistunut huoneestani. Kuten äitini toi minulle ruokaa, olin vain hudled. Söin ... joo, se oli huono. Joten, sain sen

Chris Seiter:
Kesti jonkin aikaa päästä eroon masennustilasta, johon hajoaminen toi sinut?

Rachael:
Mm-hmm (myöntävä).

Chris Seiter:
Kuusi viikkoa, jolloin äitisi hoitaa olennaisesti terveyttäsi.

Rachael:
Joo. Yhdessä vaiheessa hän tuli sisään ja hän on kuin: 'Aiotko koskaan nousta sängystä?' Olin kuin: 'Ei. Ei en ole.'

Chris Seiter:
Joten, oliko yksinkertaisesti vain aika, että sellainen laukaisee sinut pois siitä tilasta?

Rachael:
No, minä ja äitini kävivät… Meillä on kiinteistöjä Persianlahden rannikolla, joten hän vei minut ja se oli sellainen missä olin, hei, voisin käyttää tätä sosiaalisen median eduksi ja saada sen näyttämään menevältä ulos, jonka kirjaimellisesti otin kuvan rannasta ja sitten kävelin takaisin sisälle ja menin sängylle.

Chris Seiter:
No, sinun täytyy joskus tehdä, vauva astuu, tiedätkö?

Rachael:
Joten aloin tehdä sitä ja olin postittanut kuvia koko ajan, ja luulen, että se oli kuin minä, uimapuvussa. Joten hän alkoi pitää tästä kuvasta, ja minä olen kuin: 'No, pidät siitä, mutta et toinen pari, jonka lähetin?'

Chris Seiter:
Joten, oliko se tavallaan jousilauta siitä, kun sait sen kaltaisen [ylikuuluminen 00:18:57]?

Rachael:
Yksi kuten? Olin kuin: 'Voi, sain jälleen hänen huomionsa', koska huomasin, että hän haluaisi kaikki ... En ole koskaan estänyt häntä tai mitään, ja näisin, että hän haluaisi kaikki ystäväni jutut, mutta ei koskaan halunnut mitään minun tavaraa. Ja olen kuin: 'Okei, siistiä. Tunnet nämä ihmiset vain minun takia. ”Ja…

Chris Seiter:
Aivan, se on melkein kuin passiivinen aggressiivinen tapa sanoa: 'Kiinnitän huomiota, mutta en sinua.'

Rachael:
Joo.

Chris Seiter:
Mutta kiinnitän todella huomiota sinuun.

Rachael:
Joo. Tartuin olkiin tutkiessani kaikkia pieniä yksityiskohtia. Joten, eteenpäin, näin aloitin sosiaalisen median. Silloin hän otti yhteyttä, kun hän näki minun viipyvän muiden kavereiden kanssa. Se oli noin huhtikuun loppu, toukokuun alku, joten se oli noin päivä 40, 41, ja hän ... aloimme vain puhua. Ei ollut

Chris Seiter:
Joten hän tavoittaa ja sitten se vain menee sieltä?

Rachael:
Se tapahtui Snapchatin kautta ja sitten se oli kuin pieni tekstiviesti. En usko, että seurasin ohjelmaa tekstiviestivaiheessa, koska noin päivinä 40, 41, kun autoin ystävääni siirtämään meitä ... miten sanoisin sen? Olin kuin: 'Hei, palaan takaisin tilanteeseen, josta olemme peräisin' ja olin kuin: 'Tarvitsetko äidiltäsi mitään tai mitään?' Ja niin se tapahtui, sitten hän huomaa minun viipyvän kavereiden kanssa sinä viikonloppuna ja luulen, että se sai hänet eroon. Joten, minulla ei todellakaan ollut ... Seurasin tekstiviestiohjelmaa vähän tuon FaceTime-puhelun jälkeen, tein tavallaan työntö- ja vetomenetelmän, koska pari kuukautta sitten räjäytin hänen puhelintaan jatkuvasti. En odottanut seitsemän - 10 päivää, en koskaan tehnyt sitä. Jatkoimme vain sellaista keskustelua.

Chris Seiter:
Huomaan trendin, jossa se on aivan kuin keskustelun aloittamisen jälkeen haluaisit pitää sen mahdollisimman orgaanisena ja vain tavallaan tuntea sen hieman. Onko sellainen lähestymistapa, jota omaksut?

Rachael:
Joo, koska ... ja minusta tuntui pahalta, koska näin tyttöjen lähettävän ja sanovan: 'Onko tämä oikein? Onko tämä oikein?' Heillä oli koko keskustelunsa suunniteltuna, ja minä sanon: 'En halua tehdä-'

Chris Seiter:
Joten, et todellakaan tehnyt niin? Okei.

Rachael:
Henkilökohtaisesti tunsin, että osa ohjelmaa ... se toimii joillekin ihmisille, tiedän, mutta olin kuin sellainen väärä. Minusta tuntuu, että se on lavastettu hieman.

Chris Seiter:
Okei. Joten sinusta tuntui, ettet halunnut mitään aitoutta tapahtuvan kanssakäymisissänne hänen kanssaan. Halusit kaiken näyttävän aitolta, koska se oli aitoa.

Rachael:
Mm-hmm (myöntävä).

Chris Seiter:
Mitä nyt-

Rachael:
Ja yhden asian, jonka pidin sydämessäni, on poistua keskustelusta, koska kuulen aina sinun puhuvan tästä.

Chris Seiter:
Joo, se on iso asia, jota me [ylikuulemme 00:21:34] -

Rachael:
Tietoja siitä, kuka tekee sen, aloittaa sen, päättää sen, ja se on iso asia, jota yritin ...

Chris Seiter:
Kyllä kyllä. Ja tuntuuko sinusta, että kokemuksesi perusteella ne olivat tarkkoja neuvoja?

Rachael:
Kyllä, koska olen aina ollut hänen henkilönsä, hän valittaa aina työstään ja muusta ja olisin aina se henkilö, joka pysyisi vain myöhässä kuulemassa hänestä ja sitten hän nukahti minussa. Joten, kun haluaisin olla 'minun täytyy mennä', luulen, että se on sellainen, hän, tiedätkö, kuka tämä henkilö on nyt? Hänellä ei ole enää aikaa minulle. Ja minä olen-

Chris Seiter:
Tuntuuko sinusta siltä, ​​että huomasit hänen alkavan tavoittaa sinua enemmän sen jälkeen kun olet tehnyt sen?

Rachael:
Joo. Koska sanon, että aloitin useita kertoja, ja sitten kun hän alkoi kertoa, että lähdin keskustelusta silloin, kun hän oli kuin, anna minun mennä hänen jälkeensä vähän. Ja sitten kun hän näki minut kanssani ... koska en koskaan käynyt treffeillä kenenkään kanssa ilman yhteydenpitoaikaa COVIDin takia, enkä henkilökohtaisesti halunnut, koska se henkilö, josta pidän ... halusin hänet. Mutta haluaisin puhua muiden kavereiden kanssa ja tiedätkö, miellyttävää huomiota. Minulla ei ole koskaan ollut treffisovellusta tai mitään, vain ihmiset, jotka tunsin. Se oli itseluottamuksen lisääjä, ja sitten aloin treenata, syödä oikein, koska minä, tiedät, ensimmäiset kuusi viikkoa olivat pohjimmiltaan unelias, kuten äitini sanoo. Ja luulen kaiken tämän kerran, kun hän alkoi puhua minulle uudelleen, tiedäthän, hän ... ja hän myöntää nähneensä minut eri valossa.

Chris Seiter:
Okei, eri-

Rachael:
Hän on kuin: 'Tämä on tyttö, johon minä, tiedän, rakastin.' Koska hän huomasi, että repin hitaasti joulun jälkeen työn ja stressin, liikkumisen ja kaiken muun kaltaisen takia, hän sanoi: 'Tämä on tyttö, jonka muistan.' Hän on kuin: 'Olet periaatteessa hehkuva. Sinä olet kaunis kuin ”, jotain, mitä hän lainasi, ja pidän näytöstä, kuvasi kyseisen tekstin, koska olin kuin” Aw ”.

Chris Seiter:
Joten siitä, mitä kerään, lähetät tekstiviestejä edestakaisin tai jatkoit puhumista puhelimessa-

Rachael:
Kyllä, koska-

Chris Seiter:
... vai oliko se edes vaihtoehto?

Rachael:
Kyllä, koska hän oli takaisin kasarminsa tukikohdassaan ja me lähetimme tekstiviestejä ja SnapChattingia, ja lähdin keskusteluista. Joten, vaikein osa hajoamisessa oli, koska se oli myös paras ystäväni, kuten me tekisimme FaceTimen joka ikinen päivä ja se oli kuin huumeiden kylmän kalkkunan leikkaaminen. Joten siirryimme puheluihin ja FaceTimeihin melko nopeasti vain siksi, että tapasimme sitä. Ja tiedän, että puhuit murtotottumuksista on 66 päivää, ei ollut kulunut 66 päivää täysin tämän hajoamisen aikana, ei yhteyttä, joten se tavallaan palasi helposti, FaceTiming koko ajan.

Chris Seiter:
Joten, huomasitko-

Rachael:
Ja lähden myös FaceTimeista nopeasti, kuten, ei nopeasti -

Chris Seiter:
Huomasitko keskustelujen parantuvan, kun vaihdat tällaisia ​​välineitä pelkästään tekstiviesteistä toisilleen näkemiseen kasvoina kasvoihin, kuten olemme täällä?

Rachael:
Joo. Keskustelut syvenivät, ja jälleen, tämä oli yksi syy hajoamiseen, koska se oli yli tekstiä ja sävyä, tunteet eivät tule tekstin läpi. Joten, kun pääsimme FaceTimesiin, saisimme ... Minusta tuntuu, että viestinnämme on todella parempi kuin koskaan nyt, koska ei ole yhteyttä tai emme pysty puhumaan, koska meillä oli niin paljon puhuttavaa, ettemme puhuneet puolitoista kuukautta. Ja niin, siitä tuli enemmän syvempiä keskusteluja, ja yhdessä vaiheessa se syvensi niin kuin hän on: 'En ole koskaan lopettanut rakastamaan sinua tänä aikana. En vain tiennyt mitä sanoa. '

Chris Seiter:
Joten se on melkein kuin saisit hänet takaisin tuolloin lähinnä.

Rachael:
Tiesin tavallaan tuolloin, että voisin tehdä tämän, ja sitten COVIDin takia hänen perustajansa suljettiin. Joten se avautui muistopäivän ympärille, olin suunnitellut menevän sinne ja se oli kuin tiedät, että puhut suuren tapaamisen suunnittelusta, koska olemme pitkän matkan

Chris Seiter:
Joo, pitkä matka.

Rachael:
Olimme tuolloin pitkiä matkoja, joten menin sinne ja viipyin viikonloppuna ja sitten itse asiassa siellä ollessani, kun sain puhelun takaisin, kuten: 'Hei, tarvitsemme sinut takaisin töihin kolmen päivän kuluttua . ” Joten sitten minun täytyy lentää takaisin kotiin ja kääntyä ympäri ja ajaa 14 tuntia ja olla töissä.

Chris Seiter:
Se on pieni tapa ajaa.

Rachael:
Se oli hauskaa, menetin hänet ja työpaikkani samanaikaisesti ja sitten tavallaan sain hänet ja työni takaisin samanaikaisesti.

Chris Seiter:
Samaan aikaan. He ovat yhteydessä toisiinsa.

Rachael:
En tiedä miten. Mutta hän ei ollut vielä pyytänyt minua olemaan hänen tyttöystävänsä. Hän tunsi haluavansa palata takaisin, kuten kun hän oli päättänyt sopimuksen armeijan kanssa, hän halusi palata, ja olemme treffanneet vähän, koska meillä on aina ollut pitkän matkan suhde, tiedäthän, että keksin viikonloppu tai viikko ja olimme aina lomalla sellaisina yhdessä. Joten, emme koskaan tunteneet, että olisimme todella treffanneet, joten hän palasi kotiin noin kuusi viikkoa tapaamisen jälkeen ja aloimme käydä treffeillä. Ja hänen äitinsä ei ollut varsinkaan suurin fani hajoamisen jälkeen, koska hän luuli loukkaavan häntä suoraan, koska tein sen hänen äitinsä ohi. Joten hän oli erittäin epäröivä puhuessamme uudestaan, ja menin itse asiassa hänen perheensä kotiin hänen syntymäpäiväänsä varten, ja se oli hankalaa, myönnän. Hän halusi minun pyytävän anteeksi häntä, ja koska olen itsepäinen, olen kuin: 'Miksi?' Koska pyysin anteeksi hänen selkäänsä, tiedät, hajoamisen ympärillä.

Chris Seiter:
Luulen, että hän vain yrittää pelata rauhanvartijaa, varsinkin jos hän lopulta menee naimisiin kanssasi. Hän on kuin: 'En halua näiden kahden naisen kuten kissoja ja koiria.'

Rachael:
Joo, koska hänen isänsä perhe ei koskaan hyväksynyt häntä ja minusta tuntuu, että hän on tavallaan tekemässä sitä minulle jo ennen hajoamista.

Chris Seiter:
Se on todella yleistä, paras ystäväni kasvaa, hänen äitinsä oli samanlainen kuin tyttöystävän, jonka hän toi kotiin, [ylikuuluminen 00:27:04].

Rachael:
Joo, ja se on hänen poikavauva, se on hänen ensimmäinen syntynyt poikansa, joten se on hänen vauva. Äitini, minulla on veli ja se oli ... äitini sanoo, että kun poikasi tapailee tyttöä, joudut joko hyväksymään hänet tai aiot vain taistella häntä koko ajan, ja hän päätyi hyväksymään sisareni ja

Chris Seiter:
Joten miten lähestyit… Joten, sinä pyysit anteeksi häntä?

Rachael:
Se on asia, en ole oikeastaan ​​sanonut: 'Olen pahoillani vielä.' Tämä on taistelu, jota taistelen juuri nyt, kun hän on tulossa pitämään minusta.

Chris Seiter:
Jos haluat neuvoja, minulla on tapa, jolla voit tavallaan puhdistaa ilman, mutta sinun on tavallaan tarkistettava egosi ovella. Joten paras tapa tällaisissa tilanteissa on todella keksiminen ja makaaminen ... ensimmäinen asia, jonka sinun pitäisi tehdä, on vain asettaa kaikki pöydälle. Joten, kuten hei, tiedän, että tunnet tämän, ja tiedän, että tunnet tämän, ja tiedän, että tunnet tämän, ja sitten hän on tavallaan hieman halukkaampi kuuntelemaan, mitä sinulla on sanomisen jälkeen. lyödä häntä kaikella mitä hän ajattelee sisällä. Mutta jotkut ihmiset eivät vain ole halukkaita tekemään niin, koska olemme luonteeltaan itsepäisiä, ja näyttää siltä, ​​että sinusta tuntuu -

Rachael:
Olen itsepäinen, mutta vaikeinta on, että hänellä on kolme poikaa ja aviomies ja perhe on aina ohi. Joten menen aina taloon, jossa on 37 ihmistä, joten en halua tehdä sitä kaikkien edessä, ja aina kun olemme

Chris Seiter:
No, voit viedä hänet toiseen huoneeseen tai jotain ja sanoa: 'Hei, voisinko puhua kanssasi' tai jotain sellaista.

Rachael:
Ja hänen syntymäpäivänsä aikana yritin tehdä niin, mutta kaikki jatkavat työntämistä ja olen kuin ... niin. Seuraavan kerran menen sinne, kun aion tehdä sen, koska sanoin sen Annan Facebook-livenä tänä viikonloppuna siitä ja hän antoi minulle melko hyviä neuvoja. Mutta niin-

Chris Seiter:
Ottaisin hänet ulos ... No, luulen, ettet voi tehdä sitä nyt, vai mitä? Hitto COVID.

Rachael:
Voit Texasissa, mutta se on, tiedät.

Chris Seiter:
Voi kyllä, se on totta. Ei, minulla on joitain kysymyksiä äiti-aiheesta, voimme todennäköisesti keskustella siitä.

Rachael:
Se on minun nykytilanteeni, mutta sen jälkeen kun olimme treffanneet vähän ja hänen syntymäpäivänsä ja tapasin hänen perheensä uudelleen, luulen, että silloin hän oli kuin 'Okei, olen valmis' ja kaksi tai kolme päivää myöhemmin hän pyysi minua olla taas hänen tyttöystävänsä.

Chris Seiter:
Joten kun katsot taaksepäin koko tilannetta, mikä mielestäsi oli tärkein menestyksellesi, vain mielipiteesi siitä?

Rachael:
Keskittyminen itselleni ja itseni löytäminen uudelleen, koska vaikka rakastan työtäni ja sain kauhean korttikäden, se todella muuttui ... Minun täytyi kasvaa todella nopeasti. Minusta tuntuu aina, että olen aika aikuinen, mutta liikkuen yksin, ja silloin kun minut oli virallisesti erotettu perheestäni. Isäni oli kuin: 'Voi, olet valmistunut, valmis. En maksa mistään muusta. ' Hän on kuin 'maksoin'

Chris Seiter:
Valmistunut yliopistosta tai lukiosta?

Rachael:
College.

Chris Seiter:
Okei, korkeakoulu. Hän ainakin antoi sinulle nämä neljä vuotta korkeakoulututkinnon saamiseksi, okei.

Rachael:
Joo, hän oli kuin: 'Maksoin sinusta 23 vuotta, joten olen valmis.'

Chris Seiter:
Okei, sitä me kutsumme tulikasteeksi, vain laittamalla heidät maailmaan.

Rachael:
Ja niin sanoisin, että löydän itseni uudelleen, koska en todellakaan tunnistanut itseäni, ja jopa ystäväni sanoi. Tyttö, joka todella asetti minut ja poikani, oli kuin 'En enää tunnista sinua', koska soittaisin hänelle koko ajan, kuten 'Mitä luulet minun tekevän?' Koska he ovat ystäviä ja hän oli kuin: 'Sinun tarvitsee vain rentoutua.'

Chris Seiter:
Joten mitä teit löytääksesi itsesi uudelleen? Mitkä olivat asioita, jotka sinä-

Rachael:
Tavallaan kuten sanot trilogian kanssa, keskityin terveydelleni, koska olin itse asiassa menettänyt 15 kiloa hajoamisen takia, koska lopetin vain syömisen samanlaisen vuoksi -

Chris Seiter:
Todella?

Rachael:
Joo.

Chris Seiter:
Joten näen, että se on joko osuma tai miss. Jotkut ihmiset syövät kaiken näkyvissä, ja se olisi kuin minä, ja sitten jotkut ihmiset vain pysähtyvät.

Rachael:
Mikä on hauskaa, koska olen tunnepitoinen syöjä, syön yleensä, kun olen surullinen, mutta tätä… en edes kutsuisi sitä, koska olen aiemmin taistellut masennuksen ja ahdistuksen kanssa, en edes tiedä mitä Tämä oli. Suljin vain kokonaan.

Chris Seiter:
Luulen, että he sanovat joskus yhden haittavaikutuksista, jotka menettävät ruokahalusi, kun käydään läpi erittäin tunnepitoisia hajoamisia, joten se on todennäköisesti vähän siitä. Mutta olen myös nähnyt sen kääntyvän toiseen suuntaan, joten.

Rachael:
Joo, koska en syönyt useita päiviä, itkin itseni nukkumaan todennäköisesti kaksi viikkoa. Se oli pahaa.

Chris Seiter:
Joten, hajoaminen iski sinulle kovasti?

Rachael:
Joo. Se oli ensimmäinen, jossa, ja toivottavasti viimeinen, jossa tunsin sydämeni repeytyvän ulos rinnastani.

Chris Seiter:
Joten, onko sinulla ollut hajoamisia aiemmin, mutta tämä vain pisteli?

Rachael:
Mm-hmm (myöntävä).

Chris Seiter:
Tuntuuko sinusta siltä, ​​että se pistää niin paljon, koska sinusta tuntui, että tämä oli sinun henkilösi, kuten sinun piti mennä naimisiin hänen kanssaan ja nyt menetit sen?

Rachael:
Mm-hmm (myöntävä). Joo.

Chris Seiter:
Joten, miksi se sattui niin pahasti?

Rachael:
Mm-hmm (myöntävä). Ja ymmärrän, että hän koki samanlaista surua, koska hän oli juuri menettänyt pohjimmiltaan toisen äitinsä ja sitten myös minut, joten hän osui kaksinkertaisella pahoinpitelyllä, mutta hänellä oli häiriötekijöitä. Joten minun täytyi löytää ... Pysyin sängyssä useita viikkoja ja sitten kun se alkoi -

Chris Seiter:
Joo, mutta olet ylivoimainen, joten sinulla on se kaiken lisäksi, joten se näyttää erittäin stressaavalta.

Rachael:
Ja niin, aloin syödä paremmin ja olen aina ollut urheilullinen, mutta yliopiston ja työn takia olen antanut hitaasti mennä parin viime vuoden aikana. Joten olin kuin 'minun täytyy palata muotoon', joten aloin käydä… tämä tapahtui ennen kuntosalien sulkemista, joten aloin treenata kotoa ja kuntosaleilla, ja itse asiassa hyvä ystäväni olimme kuin FaceTiming jooga yhdessä.

Chris Seiter:
Okei, se on aika siistiä.

Rachael:
Ja lähetän sen sosiaaliseen mediaan tavallaan saada minut näyttämään paremmalta. Lähetän kuvakaappaukset Instagramiin, ja niin se oli. Ja sitten yrittää saada itseni taloudellisesti paremmaksi, koska COVID selvästikin kärsi taloudellisesta asiasta, ja mikä sitten on toinen trilogiassa? Terveys, vauraus ja

Chris Seiter:
Terveys, vauraus ja suhteet. Joten saitko uusia ystäviä tai jotain?

Rachael:
Sain uusia ystäviä teknisesti. Se tapahtui pelaamisen kautta.

Chris Seiter:
Okei, joten pelasit pelejä ja kaikkea muuta.

Rachael:
Joten, online-ystäviä vähän.

Chris Seiter:
Tarkoitan teknisesti, että on merkitystä, ja joskus kaikki mitä sinun tarvitsee tehdä, on keskittyä kahteen, koska nämä kaksi tavallaan tuovat esiin, ja se tapahtui ... Sinusta tuntuu siltä, ​​että niin suuri osa suhteistasi on sovitettu hänen kanssaan ja että vain otti osuman. Joten on melkein vaikeaa tutkia muita asioita tässä valtakunnassa, koska se tuntuu

Rachael:
Joo, se oli vain huono… vuosi 2020 ei ole ollut ollenkaan hyvä vuosi.

Chris Seiter:
Minusta se on ollut parempi kuin luulet. Olet käynyt läpi joitain ylä- ja alamäkiä, mutta ehkä lopulta se sai sinut ymmärtämään, kuinka tärkeä tämä kaveri on ja ehkä sama hänen kanssaan sinulle.

Rachael:
Joo. Joten keskityin vain tekemiseen ... koska annoin itseni mennä pari ensimmäistä viikkoa, joten vain palaan takaisin ja yritin sitten noutaa surullinen pieni pankkitilisi ja sitten ystävystyä, enimmäkseen verkossa. Puhuin joidenkin tyttöjen kanssa myös Facebook-ryhmän kautta taisteluystäväni ja joidenkin muiden tyttöjen kanssa, koska lähetin asioita ja he sanoivat: 'Voi, tilanteemme kuulostavat samanlaisilta', ja me puhuimme. Koska etsin vain mitään, koska joka päivä ... olen puhuja. Kun minulla on ongelma, puhun sen silloin tällöin. Hän on kuin äitini, hän tarvitsee pari päivää, aikaa sen käsittelyyn ja sitten puhumiseen. Ja se oli yksi syistä, miksi halusin, koska halusin korjata sen silloin tuolla ja hän on kuin…

Chris Seiter:
Joo.

Rachael:
Lopettaa.

Chris Seiter:
No, hänen kommunikointityylinsä on erilainen kuin sinun, ja joskus kaltaisellasi voi olla vaikea ymmärtää, koska sinä sanot: 'Korjaamme vain.'

Rachael:
Joo, olen ongelmanratkaisija, ja viestinnämme on parantunut nyt, kun näemme toisemme enemmän, koska hän on virallisesti kanssani, ei asu kanssani, mutta takaisin tilassa, jossa olemme. Ja niin, viestintä on todella parantunut verrattuna puhumiseen koko ajan, koska olemme valtioiden poissa.

Chris Seiter:
Joten taktiikka viisas, joten puhuitte itsensä parantamisesta ja olen iloinen kuullessani teidän sanovan sen, koska se on numero yksi trendi, jonka näen ihmisten mainitsevan. Mutta taktiikka viisasta, kuten silloin, kun se tuli… Joten mainitsit ensin keskustelujen lopettamisen, mainitsit tosiasiallisen siirtymisen tekstiviesteistä FaceTimeen, mutta mitä sinusta tuntuu, mikä todella toimi sinulle taktisesti viisasta?

Rachael:
Luulen, että suurin asia, hän sanoi sen, on vain nähdä itseluottamukseni lisääntyvän, koska olin työskennellyt itsessäni ja hän muistutti häntä -

Chris Seiter:
Joten, kuten lähettämäsi sosiaalisen median viestit?

Rachael:
Sosiaalisen median viestit, ja sitten kun pääsimme FaceTimingiin ja lopetin keskustelut, olin kiireinen, vaikka en todellakaan ollut. Teisin omani ... koska en kiinnitä huomiota häneen niin paljon, koska olen aina ollut hänen henkilöt, joihin mennä. Ja äitini sanoi aina, että ... köyhä äitini oli terapeutini koko tämän asian aikana, ja-

Chris Seiter:
Voi, mutta hän rakastaa sinua niin paljon voidakseen tehdä sen, eikö?

Rachael:
Joo, ja niin Jumala siunaa häntä.

Chris Seiter:
Sinulla on niin hyvä äiti, vakavasti.

Rachael:
Jos voin olla puolet äidistä, hän voisi olla, niin olisin asetettu elämään. Hän oli kuin 'sinäkin olit hänen persoonansa', koska joka päivä olisin kuin: 'Haluan vain puhua hänen kanssaan', ja hän on kuin: 'Tiedän, mutta se tulee ...' Koska kun sanoin hänelle Pääsin tähän ohjelmaan ... koska hän on vanha koulu, kuten todella vanha koulu.

Chris Seiter:
Joo, saan sen. Ymmärsin.

Rachael:
Koska puhuessasi älä puhu monille ihmisille, koska sain niin monia mielipiteitä, koska olin minä ja ongelmanratkaisija, puhuin monille ihmisille, kuten 'Mitä teen? Mitä teen? Mitä teen? ' Ja jotkut ihmiset olivat kuin: 'Jätä hänet vain. Jos hän haluaa jättää sinut, niin. ' Joten, kun palasimme puhumaan, luulen vain osoittavan hänelle, että olen tyttö, jonka hän muistaa ensimmäisestä treffistämme, mielestäni se oli suurin asia ja sitten lopettaneet keskustelut, joten näytin kiireiseltä.

Chris Seiter:
Joten näytit kiireiseltä, eikö. Joten yksi asia, josta olen myös yrittänyt viime aikoina neuvoa ihmisiä, ja haluaisin mielelläni saada mielipiteesi tästä, yrittää löytää jotain, joka tuntuu tärkeämmältä kuin hän. Tuntuuko sinusta koskaan, että olet päässyt pisteeseen, josta löysit jotain sellaista?

Rachael:
Luulen, että työ, jota aloin kohdella, on tärkeämpi kuin hän.

Chris Seiter:
Okei. Joten, oliko siitä hyötyä vain selviytymisessä tai jonkinlaisessa uudelleenjärjestelyssä hajoamisen jälkeen?

Rachael:
Kyllä, koska olin juuri menettänyt työpaikkani ja poikaystäväni, joten olin teknisesti saanut työpaikkani takaisin, ennen kuin hän pyysi minua olemaan taas hänen tyttöystävänsä. Joten, kun sain, että keskityin työhön ja parannin itseäni paremmin työssä, luulen, että se osoitti hänelle, että huomioni voi mennä muualle, ei vain sinuun.

Chris Seiter:
Joten, koska minusta näyttää siltä, ​​että iso ongelma, että sinulla oli keskittymisesi niin paljon asioiden korjaamiseen tämän suuren räjäytyksen jälkeen, että sinulla oli ja hän ehkä ajattelee: 'Vau, hänellä ei ole muuta kuin vain tämä . ” Se ehkä vain vetää hänet takaisin hieman.

Rachael:
Todellakin.

Chris Seiter:
Joten luuletko hänen näkevänsä nämä muut

Rachael:
En ollut kovin houkutteleva katsomalla hajoamisen loppua. Olin todella-

Chris Seiter:
Minä en-

Rachael:
Olin hyvin epätoivoinen näköinen.

Chris Seiter:
Luulen, että sillä on enemmän kuin mitään tekemistä keskittymisesi kanssa, kuten näyttää siltä, ​​että olet pakkomielle tästä hajoamisesta ja ehkä keskittyminen muihin asioihin on hänelle mielenkiintoista, koska hän ajatteli, että hän oli kiinnittänyt sinut tietyllä tavalla ja sitten hän tajuaa ettei. Ehkä juuri äitisi yritti sanoa, kuten hän on: 'Hei, keskityt ...' tai terapeuttiisi, tiedäthän, hän oli kuin kasvosi. Se on sellainen… Joten, on tavallaan hyvä, että sinulla on paljon erilaisia ​​näkökulmia ongelmaan.

Rachael:
Luulen, että sain hieman liian monta näkökulmaa, koska puhuisin siitä monien ihmisten kanssa.

Chris Seiter:
Joo, se on totta ... niin sanotusti keittiössä on niin paljon kokkeja.

Rachael:
Voi, ja minä työskentelen keittiössä, joten kyllä, ymmärrän sen.

Chris Seiter:
Joten miltä sinusta tuntuu tulevan, ovat seuraavat askeleesi hänen kanssaan? Joten, oletteko enää pitkiä matkoja?

Rachael:
Joten hän ei asu kanssani, hän asuu vanhempiensa kanssa juuri nyt, koska ei halunnut asua asuntolassa palatessaan kouluun, koska hän teki kaksi vuotta armeijassa ja nyt hän tekee viimeiset kaksi vuotta. Joten hän asuu vanhempiensa kanssa juuri nyt ja viettää pari yötä täällä, kun työpäiväni ovat vapaita. Ja niin, meidän juttumme on tällä hetkellä tavallaan vain seurustella rehellisesti, koska olimme kaukana alusta alkaen. Ja nyt se on

Chris Seiter:
Vau. No, se kertoo kuitenkin paljon sinusta, koska pitkäaikaiseen suhteeseen pääseminen vaatii paljon, tarkoitan, että sinun on todella pidettävä siitä henkilöstä.

Rachael:
Monet suhteistani ovat olleet pitkän matkan päässä, ja äitini on jossakin vaiheessa: 'Onko sinulla tarkoituksellisesti suhteita ihmisiin, joiden kanssa sinun ei tarvitse olla tekemisissä?' Ja olen kuin: 'Ei, se tapahtuu vain niin, että tapaan jonkun ja sitten hänen on muutettava jonnekin.' Ja niin, nyt keskitymme vain seurusteluun, koska sovittelun aikana äitini on kuin: 'Sinun on oltava varovainen vain hyppäämällä jalat ensin takaisin hänen luokseen, koska entä jos hän siirtyy takaisin ja lopulta vihaavat toisiaan sen jälkeen, kun pari kuukautta? Ymmärrätkö, että olit vain hyviä pitkiä matkoja? '

Chris Seiter:
Se on myös hyvä neuvo, koska näyttää siltä, ​​että joskus pitkällä matkalla tottuu pitkän matkan rutiiniin, mutta sitten kun olet yhdessä, on näkökohtaa, että täytyy nähdä, millainen henkilö on koko ajan. Näet heille piilotetut syvyydet, joita et -

Rachael:
Kuten koskaan asettamatta wc-istuinta alas.

Chris Seiter:
Siellä menet, sellaista. Tarkoitan, että se on kuin pikkutavaraa, mutta on muitakin asioita, jotka voivat juosta syvälle, ja sinusta tuntuu, että et ole sovitettu. Tuntuuko sinusta, että teillä on ollut tarpeeksi aikaa tuntea toisiaan tavallaan?

Rachael:
Se paranee päivä päivältä. Luulen, että suurin asia on, että olen liian ajattelija ja hänellä on levossa olevat nartun kasvot todella huonosti. Ja hän ... olen aina kuin: 'Oletko vihainen minulle? Teinkö jotain? ” Ja hän on kuin: 'Ei, minä olen vain ...' Hän ei ole iso puhuja, toisin kuin minä.

Chris Seiter:
Tämä olen minä, näytän vain hullulta koko ajan.

Rachael:
Hän on kuin: 'Istun vain täällä. Voin nauttia ajastasi rauhassa kanssasi, kun istut vain täällä ja minä istumme täällä ja me katsomme videoita. ' Se on suurin asia vain ... koska olen hyvin… Olen tyyppi A, hän tyyppi B. Olen hyvin avoin ... ekstrovertti, introvertti. Hän on siellä, kuten kun hän tapasi perheeni ensimmäisen kerran, perheeni on kuin 'Hän on hyvin hiljainen' ja minä olen kuin 'Hän ei todellakaan ole. Hän vain ei tunne sinua. ' Hän on sellainen henkilö juhlissa, joka istuu nurkassa, kunnes ... Ja hän on jopa sanonut sen itse kanssani, hän on kuin: 'En olisi koskaan mennyt luoksesi baarissa. Kuten, jos näin sinut baarissa, en olisi koskaan mennyt ylös. '

Chris Seiter:
Joten hän ei tule olemaan ihminen, joka avautuu, ennen kuin hän todella tuntee sinut ja luottaa sinuun. Mutta saatat hänet puhumaan koko ajan, oletan?

Rachael:
Kyllä, se on minun tehtäväni. Olen tekemisissä ihmisten kanssa, olen ihmisalalla, joten se on minun asiani. Koska hän on aina vaikuttunut ... hän jopa sanoo sen, kuten: 'Voit vain kävellä huoneeseen ja ystävystyä viiden ihmisen kanssa heti lepakosta', koska minä vain tiedätkö?

Chris Seiter:
Olet erittäin mukava, puhut erittäin hyvin. Se on taidetta, ja häneltä ehkä puuttuu tällä tavalla, mutta ehkä se vetää häntä sinuun.

Rachael:
Joo, olemme tällä tavalla hyvin vastakohtia, ja myös viestinnän selvittäminen tällä hetkellä on suurin asia, koska sanon mitä ajattelen, se on saanut minut aikaisemmin hyvin ongelmallisiin tilanteisiin, mutta sanon mitä on mieleni siellä ja sitten ajattelematta ja hän tarvitsee aikaa sen käsittelyyn. Joten, viestinnämme paranee, ja mielestäni suurin askel on vain tuntea toisemme, kuinka olemme yhdessä ja pystymme puhumaan. Koska viestintä on avainasemassa, mutta myös ymmärtäminen on avainasemassa, koska voit puhua vasemmalle ja oikealle, mutta jos he eivät ymmärrä sitä tai halua työskennellä sen kanssa ... koska kaikki ovat, 'Viestintä on avain suhteessa' ja minä olen 'Ei, ymmärtäminen on.'

Chris Seiter:
Se on totta. Mielestäni myös ihmisillä on erilaisia ​​tapoja kommunikoida, ja se ei ole aina helppoa. Jotkut ihmiset, jotka eivät ole kovin sanallisia, kommunikoivat erittäin hyvin sanattomasti, sinun on vain opittava poimimaan heidän vihjeensä.

Rachael:
Joo, hänen rakkauskielensä kanssa hän on erittäin laadukas ja palveleva.

Chris Seiter:
Todella? Mielenkiintoista, olisin odottanut kosketusta häneen.

Rachael:
Joten, kaverit ovat ... Ei, hän vihaa PDA: ta. Yritän pitää hänen kätensä julkisesti, ja hän on esimerkiksi 'Ei'.

Chris Seiter:
Vakavasti? Voi ei. Okei.

Rachael:
Tiedän, että olemme treffeillä, ja minä sanon: 'Voinko suudella?' Hän on kuin: 'Tämä on sinun yksi suudelusi.' Olen kuin: 'Vau, se on vain ilkeä.'

Chris Seiter:
Hän ei ole sellainen kotona toivon, eikö?

Rachael:
Ei, hän on vain… Ja hän on henkilö, joka on kuin: 'PDA: n ei tarvitse olla julkinen, sen on oltava yksityinen', niin.

Chris Seiter:
Aha, ok. Selvä.

Rachael:
Niin, ja niin hänen palvelutyönsä, laatuaikansa, koska hän pysyy yli ja herää todella aikaisin vain ottaakseen koirani ulos tai pestä ruokaani minulle, koska työskentelen tällä hetkellä paljon COVIDin takia, joten hän Teen sen. Se on suurin ongelma, koska minun, pidän vahvistussanoista. Minä-

Chris Seiter:
Okei, olisin odottanut sitä sinulta, vahvistussanoja. Luulen, että vahvistussanat ja laatuaika olisivat minun kaksi, jos arvaan sinut.

Rachael:
Mm-hmm (myöntävä). Ja sitten näytän omani lahjoittamalla. Olen erittäin suuri lahjan antaja.

Chris Seiter:
Aha, ok. Joten sinun on aktiivinen ... Onko se yksi muista ...

Rachael:
Se on lahjojen antaminen, palvelutyöt, laadukas aika, fyysinen kosketus ja sanat.

Chris Seiter:
Vahvistuksen sanat. Luulen.

Rachael:
Siellä on viisi, se on kaikki mitä tiedän.

Chris Seiter:
[ylikuuluminen 00:43:36]. Viisi rakkauskieltä.

Rachael:
Joten, kyllä, annan omani lahjoina ja sitten pidän sanojen vastaanottamisesta. Hän pitää laadukkaasta ajasta, mutta palvelee.

Chris Seiter:
Okei. Nyt olen myös utelias sen jälkeen, kun sait hänet takaisin, kysyitkö häneltä hänen näkökulmastaan ​​hajoamiseen ollenkaan? Saitko sellaista hänen puolta asioista?

Rachael:
Voi, puhuimme siitä. Sanoin hänelle jopa olevani tässä ohjelmassa. Hän piti sitä hauskana. Hän oli kuin: 'Olitko niin epätoivoinen?' Olin kuin: 'Kyllä, olin.' Puhuimme siitä ja se oli pitkä ... se oli kuin todella iso syvä keskustelumme siitä, mitä hän teki, kun minä täällä täällä ja itkivät kurjuudessa, mitä hän teki?

Chris Seiter:
Joten mikä oli hänen kokemuksensa hajoamisesta?

Rachael:
Joten hän ryhtyi työhönsä palattuaan takaisin autiomaan kavereidensa kanssa.

Chris Seiter:
Häiriöt olennaisesti.

Rachael:
Joo, hän häiritsi asiaa, koska hän on kuin: 'Minun on varmistettava, että heitä ruokitaan. Olemme 110 asteen säässä. Minun piti varmistaa, että he elävät, koska he ovat 18-vuotiaita eivätkä tiedä mitä hittoa he tekevät. ' Ja kun pidin Nattingia, hän oli kuin: 'Yhdessä vaiheessa työskentelimme kuorma-autolla tai jotain, ja heitin kirveen, ja se melkein löi jotakuta.' Hän vain syveni työhön ja sanoi sitten

Chris Seiter:
Rachael, olet vaarassa. Olet [kuultamaton 00:44:54] on erittäin vaarallinen. Sinun täytyy lopettaa se.

Rachael:
Tiedän, se melkein tappoi jonkun. Joku sai melkein kirveen vartalon läpi. Mutta hän sanoi: 'Kun lopetit puhumisen kanssani ...', koska hän erosi tukikohdasta, koska he eivät myöskään voineet mennä ulos, koska heidät suljettiin, hän vain juo kavereidensa kanssa. Hän on kuin 'kaipaan häntä todella', kuten varmasti, mutta varmasti hän olisi -

Chris Seiter:
Kesti aikaa, ennen kuin hän huomasi, että sanot.

Rachael:
Hän on kuin 'kaipaan häntä todella', ja hän kamppaili, saanko hänen antaa hänen tavata jonkun siellä, vaikka tulen takaisin parin kuukauden kuluttua? Annanko hänen tavata jonkun siellä, vai-

Chris Seiter:
Joten nähdessäsi menevänsä juhliin, jossa on muita kavereita, jotka saattavat potkaista sinua, on viimeinen yllyttävä tapaus, joka saa hänet tavoittamaan ja ymmärtämään, että minun ei pitäisi päästää häntä menemään?

Rachael:
Ei, ja hän on melko älykäs, tarkoitan, että jotkut urosrotuista ovat typeriä, mutta hän todella haluaa-

Chris Seiter:
Voin sanoa, että se on totta. Voin kiistattomasti sanoa, että se on totta.

Rachael:
Hän jopa sanoi, että hän on kuin: 'Lähetitkö yhden kuvan, jossa näytit takapuolesi vain minua sylkeäksesi?' Ja olin kuin 'Joo'. Tämä tapahtui sen jälkeen kun palasimme yhdessä, hän tiesi mitä tein. Hän tiesi, että lähetin asioita-

Chris Seiter:
Joskus koen, että he voivat tietää, mitä teet, mutta se on silti yhtä tehokasta. Se on sen kauneus. Se toimi hänelle, olen varma.

Rachael:
Joo, se toimi hänessä ja hän vain hitaasti, mutta varmasti tajusi kaipaavansa minua, kaipaa puhua minulle, ja kun hän näki minut muiden urosten kanssa, silloin kun hänen alfa-uroksensa potkaisi ja oli kuin: 'Nevermind, se on minun . ”

Chris Seiter:
Hän on kuin: 'Anna se minulle.' Oi se on hienoa.

Rachael:
Ja kun aloimme viettää aikaa hän näki, että puhuin ... Hei.

Chris Seiter:
Toinen mies elämässäsi siellä?

Rachael:
Joo, no, hän on nainen.

Chris Seiter:
Se on hän? Tiedäthän?

Rachael:
Kyllä, hän on hän.

Chris Seiter:
Okei.

Rachael:
Okei, hän on vain ... Hän on vain täällä juuri nyt. Voitteko päästä alas? Minne olin menossa? Kerran hän näki

Chris Seiter:
Kun hän näki sinut, luulisin tekstiviestejä muille kavereille?

Rachael:
Joo, hän näki minun lähettävän tekstiviestejä muille keikareille, ja silloin hän oli kuin: 'Miksi teet niin?' Ja olen kuin: 'No, en ole sinun tyttöystäväsi. Voin puhua muiden ihmisten kanssa ', ja sitten hän on kuin:' Työskentelen sen kanssa. ' Ja niin, hänen mielensä hän halusi virallisesti pyytää minua olemaan hänen tyttöystävänsä, kun tapasin hänen perheensä uudelleen ja tavallaan selvitin-

Chris Seiter:
Joten, onko hänelle suuri esitellä sinut uudelleen perheelle?

Rachael:
Kyllä, koska se oli hänen suurin… koska hänen äitinsä ei ... pitänyt, estänyt minua kaikessa, ei halunnut meidän puhuvan ... Joo, hän on hyvin ...

Chris Seiter:
Stern, sanoisin.

Rachael:
Kyllä, hyvin ankara nainen. Mutta joo, se oli katkaisupiste, kun hän näki minun olevan ... silloin se napsautti, kun hän näki, hei, muut ihmiset voisivat ottaa hänet. Olin kuin: 'Käskit minun tehdä se, joten menin ja aloin puhua ihmisille ja sitten olet vihainen, että tein sen.'

Chris Seiter:
Joo, se on totta.

Rachael:
Mutta en suhtautunut asiaan tosissani, koska hän oli minun henkilöni.

Chris Seiter:
Aivan, oikein. Joten, onko jokin muu asia, jonka opit kokemuksesta, jonka tunnet kenenkään kuuntelevan voivan kestää?

Rachael:
Silloinkin, kun olet hyvin matalassa pisteessäsi ja sinusta tuntuu, että se ei toimi lainkaan, se voi päätyä toimimaan. Koska olin lukenut niin paljon siihen, mitä sanoit kosketuksen katkaisemisesta, vähentää mahdollisuuksiasi, se ei tietenkään vähentänyt minua siihen pisteeseen, joka sai sen toimimaan.

Chris Seiter:
Joo, se onnistui sinulle kunnolla.

Rachael:
Ja mielestäni saarnaaminen kuorolle on kuin sinun olisi keskityttävä itsellesi, koska jos et rakasta itseäsi, kuinka joku muu voisi rakastaa sinua? Se on asia. Ja kun aloin keskittyä itselleni ja löytää itseni uudelleen, se vetosi hänet takaisin. Joten, suurin asia mitä halusin-

Chris Seiter:
[ylikuuluminen 00:48:37] niin kiehtova, koska se on pitkän matkan suhde sen päällä. Joten, tarkoitan, emme myöskään puhu tarpeeksi tästä suuresta tapaamisesta, joka sinulla oli. Sanon aina, että sinun on rakennettava kohti tätä yhtä suurta tapaamista, ja näyttää siltä, ​​että tapaaminen sujui sinulle todella hyvin, vaikka joudut ajamaan 14 tuntia päinvastoin.

Rachael:
Joo. Tein 12 tuntia tällä tavalla ja 14 tuntia tällä tavalla. Joo, minusta tuntuu siltä, ​​että sinun on luotettava prosessiin, luulen, jota en ole kovin luottavainen henkilö, joten tunsin: 'Tämä ei toimi. Miksi tein tämän? ' Ja menin tavallaan hieman radalta, en kirjoittanut tekstiviestejä kuten sanot. Joskus pääset ... Se on ohje, se ei ole askel askeleelta. Se on suuntaviiva. [ylikuuluminen 00:49:22]

Chris Seiter:
Joo, kuten Karibian merirosvot, ne eivät ole sääntöjä, ne ovat ohjeita.

Rachael:
Se on enemmän kuin ohjeita. Joo, tunnen tuon ohjelman ... joillekin ihmisille heidän tilanteissaan, koska tiedän, että olet nähnyt tuhansia suhteita.

Chris Seiter:
Sadat tai tuhannet tässä vaiheessa, luulen.

Rachael:
Olemme olleet yhdessä vain puolitoista vuotta hajoamisen vaiheessa, ja minä olin hänen ensimmäinen… Olen ensimmäinen tyttö, jonka hän on koskaan ottanut kotiin, ensimmäinen tyttö, jonka hän on koskaan sanonut rakastavansa. Olen kirjaimellisesti hänen [ylikuulumisensa 00:49:49] -

Chris Seiter:
Joten, olet iso ihminen hänelle.

Rachael:
Joo, ja luulen, kun… ja kun keskustelimme, mitä hän meni heitti, hänen ei tarvinnut koskaan [kuulematonta 00:49:59] tällaista vakavaa hajoamista, koska olen ensimmäinen, joten hän ei tiennyt miten käsittele sitä, joten se oli hänelle uusi. Joten ja palatakseni takaisin ohjearvoon, menin tavallaan hieman radalta ja se näytti toimivan, joten.

Chris Seiter:
Kyllä, kyllä. Joten tämä on toinen asia, jonka huomaan, että ihmiset soittavat audiblejä keskellä näytelmää, ja se toimii edelleen heille. Minusta näyttää siltä, ​​että sinun on luotettava suolistoon, koska tunnet kaverisi paremmin kuin kukaan muu. Selvä, en usko, että rikkoit kontaktittamissääntöä, kuten 10 kertaa, toiminut niin hyvin, mutta lopulta sait sen.

Rachael:
Minun oli kuin kolme tai neljä.

Chris Seiter:
Kolme kertaa, mutta silti-

Rachael:
Kolme tai neljä tai siellä jonnekin.

Chris Seiter:
Teit silti, kuten sanoit, ettet ole 40 päivän ajan ollut kontaktissa yhdessä paikassa, eikö?

Rachael:
Mm-hmm (myöntävä). Kuten, luulen, että se oli toinen kerta, kun rikkoin sen, koska minulla oli vahingossa ollut ruutu, joka kuvasi jotain hänen Snapchatinsa ja se lähetti ilmoituksen hänelle ja olin kuin 'paska', nyt minun on aloitettava se uudelleen. Mutta kyllä, tilanne on mielestäni erilainen ja tyypillinen, koska olen nähnyt joillakin sivuilla, joissa nämä ihmiset ovat olleet 10 vuoden parisuhteessa, ja he voivat yhtäkkiä kävellä pois, joten

Chris Seiter:
Joo, mielestäni ongelmat, joita nuo ihmiset kohtaavat, ovat erilaisia ​​kuin ongelmat, joita kohtaat. Olet enemmän uutistyyppinen suhde, he ovat enemmän kuin olemme olleet yhdessä niin kauan, että se on vanhentunut tyyppiongelma. Se ei ollut niin suuri ongelma tilanteessasi, koska [ylikuuluminen 00:51:27].

Rachael:
Ja ajattelutapani tuolloin olin kuin: 'Kuinka nämä ihmiset, he ovat olleet yhdessä 10 vuotta, jakavat lapsia, miten he voisivat vain kävellä pois?' Ja olen kuin: 'Olen toivoton, koska olen ollut yhdessä vain vähän yli vuoden.'

Chris Seiter:
Niin, se on väärä asenne. Tarkoitan, se on kuin verrata omenoita appelsiiniin, koska kyseessä on kaksi täysin erilaista tilannetta.

Rachael:
Ann itse asiassa sanoi sen valmentamisessamme ja se auttoi paljon. Hän on kuin: 'Jokainen suhde on ainutlaatuinen.'

Chris Seiter:
Kuinka vanha olet muuten, ja kuinka vanha hän on?

Rachael:
Minulla on 24 vuotta ensi viikolla ja hän on 24.

Chris Seiter:
24?

Rachael:
Joten olemme vain kuuden viikon välein, niin joo.

Chris Seiter:
Joo, ajattelen takaisin 24-vuotiaana. Tunsin paljon kuin sinä, joten minusta tuntui, että minulla oli sellainen paljon keksitty, mutta ajan ja iän ja kokemuksen mukaan tajuat, että se ei ole sama. Se on vähän omenoita appelsiineihin, joten paljon niistä ajatuksista, joista sinulla on ollut, no, kuinka nämä ihmiset voivat saada entisen takaisin 10 vuoden jälkeen ja kun heillä on lapsia yhdessä? Nyt on paljon erilainen tilanne, kun minulla on lapsia ja olen naimisissa, voin ymmärtää jotkut siitä, miksi he kävelevät joskus pois. Sinun on tehtävä töitä, jotta suhde jatkuisi, ja ongelmasi on paljon erilainen, koska olen ollut myös pitkän matkan suhteen. Menin naimisiin vaimoni kanssa ja olimme kaukosuhteessa ehkä vuoden, haluan sanoa, ja minulle avain pitkän matkan suhteen on aina suunnitelma etäisyyden sulkemiseksi, ja onneksi olet jo tehnyt niin se kova osa on ohi.

legendat of chamberlain heights -katsaus

Rachael:
Joo, tein sen kuin puolivälissä suhdetta, olin kuin: 'Olen siirtymässä sinne, missä hän palaa lopulta.'

Chris Seiter:
Joo, mutta sanoit, ettet tehnyt sitä hänelle, sanoit, että teit sen työn vuoksi.

Rachael:
Sain yrityksen kanssa, ja he ovat kuin 'Hei', olin kuin 'Onko sinulla siellä kiinteistöjä?' Ja he ovat kuin 'Joo'. Olin kuin: 'Okei, menen sinne.' Aioin sanoa jotain, jatka puhumista. Se tulee takaisin minulle.

Chris Seiter:
Ei, mielestäni tilanne on todella kiehtova, koska meillä ei todellakaan ole paljoa ihmisiä, jotka olen voinut haastatella podcastille tai tällaiselle YouTube-kanavalle ja jotka ovat pitkäaikaisissa suhteissa. Joten viimeinen asia, josta haluaisin saada ajatuksesi, on mikä oli avaimesi ... Luulitko, että keskimääräisen hajoamisen ja pitkän matkan hajoamisen välillä oli valtava ero? Mitkä olivat kokemuksesi siitä?

Rachael:
Henkilökohtaisen hajoamisen jälkeen et voi puhelimesi takana, jos seisot siellä toistensa edessä. Ja se on kuin suurin asia, mistä sain jonkin verran PO: ta, olen kuin: 'Hän voi vain sulkea minut, koska hänen ei tarvitse vain vastata puhelimeensa.' Ja mielestäni avain oli, kun aloimme puhua uudelleen, jolloin se sujui sujuvasti, jotta hän ei vain estäisi numeroni ja lähteä. Koska tämä pieni laite täällä, niin suuri osa suhteestamme tapahtui tämän kautta. Minun piti

Chris Seiter:
Nuo laitteet ovat melkein kaikki meille nyt, jos ajattelet sitä. Tarkoitan, että suurin osa

Rachael:
Voi kyllä, tämä on elämäni.

Chris Seiter:
Suurin osa online-hakutottumuksistamme on nyt tietokoneen sijasta, mikä ei aina ollut tapana, kun vartuin. Se oli aina tietokone, jonka sait verkkoon. Mutta haluan vain käyttää hetken ja kiittää niin paljon siitä, että jatkat, vakavasti.

Rachael:
Tarkoitan, haluan vain auttaa ihmisiä, koska tilanne toivon puhuvani ihmisille, että voin työskennellä, koska olin täysin toivoton. Olin valmis aloittamaan keskustelun muiden ihmisten kanssa ja nähdä, mihin se johti.

Chris Seiter:
No, kiitos paljon siitä, että tulit mukaan.

Rachael:
Joo, koska jos hän voi vain kävellä pois tuolla tavalla, miksi en voi?