• Tärkein
  • Podcast
  • Menestystarina: Kuinka hän turvasi treffin ja sai entisen takaisin

Menestystarina: Kuinka hän turvasi treffin ja sai entisen takaisin

Mitä Elokuvaa Nähdä?
 
Toista podcast-jakso Pelataan

Tänään minulla on erityinen herkku sinulle. Viime viikolla minulla oli ilo haastatella Sarahia, joka on yksi meidän joukostamme. Jälleen, jos et ole kiinnittänyt huomiota, olen tehnyt tämän sarjan, jossa olen haastatellut ihmisiä, jotka ovat käyneet läpi ohjelmasi ja saaneet entiset takaisin.



Todennäköisesti parasta tässä on se, että tarkistan egoni ovelta ja katson vain, mikä toimii. Tämä tarkoittaa, että en edes välitä siitä, käyttivätkö he ohjelmassa opettamiamme strategioita.

Tämä koskee ehdottomasti tuloksia.







No, tämän päivän haastattelu on kultakaivos.

Menestystarinan transkriptio

Chris:
Okei. Tänään puhumme Sarahin kanssa, joka on yksi ihanista menestystarinoistamme, joka on tullut läpi ohjelman ja satuttanut hänet takaisin entiseen. Esitämme hänelle vain kysymyksiä siitä, mitä hän teki, mikä toimi. Kuinka voit, Sarah?

Sarah:
Olen hyvä. Minä voin hyvin. Mitä kuuluu?





Chris:
Roikkuu siellä. Roikkuu siellä. Sait takaisin entisen ja yhden asian, en tiedä, tiedätkö, olemme tehneet tätä asiaa viime aikoina, kun yritämme tallentaa menestystarinan viikossa, kun lähetämme sen YouTube-kanavallemme. Yritämme vain selvittää, mitkä ovat ihmiset, jotka tekevät menestystä, verrattuna ihmisiin, jotka eivät onnistu. Ilmeisesti sinä ja entinen poikaystäväsi olette hajonnut.

Sarah:
Mm-hmm (myöntävä). Joo.

Chris:
Jotenkin tulit ilmapiiriimme ja ostit ohjelmamme. En tiedä, harjoitteletko minua vai pikemminkin valmentaja Annan kanssa. Mutta haluan vain saada otteesi, okei, käydään läpi tämän hajoamisen. Mikä on ensimmäinen vastauksesi tähän hajoamiseen? Menetkö heti Googleen ja ... luet kaikki artikkelit, jotka voit lukea entisesi palauttamisesta? Millainen se oli sinulle?

Sarah:
Joo, juuri sen tein. Mutta olin tuolloin niin ahdistunut. En tiedä mitä tehdä. Itkin tavalliseen tapaan. Itkin-

Chris:
Menit läpi suruprosessin.

Sarah:
Joo. Aivan. Joo, prosessi.

Chris:
Kuinka kauan se kesti sinulle?

Sarah:
Kuukaudet.

Chris:
Kuukaudet? Okei. Joten, pidä kiinni. Anna meille päivämäärät. Milloin tällaista hajoamista tapahtuu noin?

Sarah:
Se tapahtui viime vuoden syyskuun lopussa.

Chris:
Okei. Kuinka kauan tämä suruprosessi kestää ennen kuin osut Ex Boyfriend Recovery -ohjelmaan?

Sarah:
Itse löysin ohjelman samaan aikaan. Lokakuun alku, niin.

Chris:
Okei.

Sarah:
Mutta surunprosessi jatkuu edelleen tuona aikana.

Chris:
Näen.

Sarah:
Yritin selvittää miksi niin tapahtui. Syytän itseäni hajoamisesta ja siitä. Joo. Ja sitten löysin ohjelmasi ja sanoin, ”Okei. Miksi et kokeilisi sitä? ' Koska haluan tuolloin olla hänen kanssaan.

Chris:
Pääset ohjelmaan, tietysti pääset Facebook-ryhmään ja huomasin sinun olevan tekemisissä muiden ihmisten kanssa Facebook-ryhmässä. Saitko kumppaniksi yhden taistelukaverien kanssa auttaaksesi sinua suruprosessissa?

Sarah:
Joo. Kyllä tein. He pariksi minut jonkun kanssa, joka on lähellä aluettani. Taistelukaverini auttaa todella. Sitten luin myös kaikki muut Facebook-ryhmän tarinat. Joten löysin pari ihmistä, jotka ovat todella positiivisia ja seuraavat hyvin ohjelmaa tuolloin, joten yritin lisätä heitä ja yritin tuulettaa heitä, sanoisin. Kuten tuuletusaukko. Mutta he ovat tavallaan: 'Voi, joo. Ymmärrän miltä sinusta tuntuu. Mutta voimme käydä tämän läpi yhdessä. ' Tällaisia ​​asioita. Kaikki on vain positiivista.

Chris:
Okei. Pääset Facebook-ryhmään, aloitat vuorovaikutuksen siellä olevien ihmisten kanssa. Teitkö perinteisen Ei yhteyttä -säännön ollenkaan?

Sarah:
Joo.

Chris:
Muistatko kuinka kauan yhteystietosääntösi oli? Koska on ollut jonkin aikaa siitä, kun aloitit sen selvästi.

Sarah:
Luulen, että aloitin heti lokakuussa. Ja sitten yhtäkkiä on taifuuni [ylikuuluminen 00:04:15] -

Chris:
Okei, niin kuin hurrikaani, taifuuni.

Sarah:
Joo. Joten kuten minä-

Chris:
Joten pidit siitä, että olit huolissasi entisestäsi siinä.

Sarah:
Joo. Yhtäkkiä entinen otti minuun yhteyttä ja hän kysyi minulta: 'Kuinka voit? Toivottavasti olet kunnossa. Tämä on keskellä ... Jos jotain tapahtui, voit mennä tänne. ”

Chris:
Vau.

Sarah:
Tällainen asia.

Chris:
Äiti luonteeltaan kesti osallistua, jotta hän otti yhteyttä sinuun. Tarvitset vain hurrikaanin, kaverit. Muistatko kuinka kauan No Contactissa se oli? Ohitit hänet ja sitten tämä taifuuni tulee päähän? Olitko puolivälissä? Olitko melkein valmis sen kanssa? Olitko juuri aloittanut sen?

Sarah:
Luulen, että se oli muutama viikko sen jälkeen. Luulen noin kaksi tai kolme viikkoa, jos en erehdy. Ei, se on kuin kaksi viikkoa luulisin. Sitten minulla on innokas vastata todella. Minun ei pitäisi. Tiedän, ettei minun pitäisi.

Chris:
Joten rikkoit sääntöjä ja vastasit. Joten vastasit hänelle, koska pohjimmiltaan hän sanoo: 'Hei, tässä mene taifuunin kanssa, jos olet kiinni taifuunissa.' Mitä sanoit, muistatko?

Sarah:
Sanoin juuri: ”Joo. Kiitos huolenpidostasi.' Sanoin. Vastasin: 'Kiitos huolestutuksestasi. Olen kunnossa täällä. Olen kunnossa yksin. ' Sanoin juuri niin. Jotain sellaista. En muista.

Chris:
Joten sanat kirjaimellisesti: 'Joo, olen kunnossa yksin, ilman sinua.'

Sarah:
Joo. Tavallaan, mutta ei oikeastaan. Ja sitten menin ryhmään ja kerroin heille tarinan. Sitten he sanoivat: 'Ei. Sinun on aloitettava uudelleen. ' Joten minulla on [ylikuuluminen 00:06:12] -

Chris:
Aloitit uudelleen, joo. Ja seurasitko heidän neuvojaan?

Sarah:
Joo. Minä tein. Menin NC: hen heti.

Chris:
Okei. Joten menit Ei yhteyttä -sääntöön. Aloitit alusta. Saitko läpi toisen kierroksen?

Sarah:
Joo.

Chris:
Okei. Kuinka kauan se oli? Kuten 30 päivää, 21 päivää? 45 päivää?

Sarah:
Aioin tehdä sen kuin 30 päivää, mutta sitten minusta tuntuu hyvältä siitä. Keskityn itselleni. Luin paljon. Menin ulos ystävien kanssa. Aivan kuin en olisi tehnyt sitä jonkin aikaa hajoamisen jälkeen. Pukeuduin. Lähetin kuvia ja tein sitten kaikki asiat, joista pidän. Mutta lukeminen auttaa minua paljon tuolloin.

Chris:
Millaisia ​​asioita luit? Luetko kuin omaa apua, kuten paranna itseäsi? Vai oliko enemmän vain kuvitteellisia asioita häiritä itsesi hajoamisesta?

Sarah:
No, se koskee enemmän Facebook-ryhmän toimittamia tiedostoja.

Chris:
Okei. Joten kyseessä on enemmän omatoimityyppisiä asioita, kuten 'Hei, tämä on mitä sinun pitäisi tehdä aikasi kanssa'.

Sarah:
Joo.

Chris:
Tuntuiko sinusta siltä, ​​että menit läpi tuon Ei yhteyttä -jakson, jossa keskityt itseesi, todella vaikuttanut?

Sarah:
Joo. Joo. Minusta tuntuu, että ei, hajoaminen ... Tajusin, että hajoaminen ei ollut minun vikani. Ja tajusin, että me molemmat voimme tosiasiallisesti ratkaista asioita, jos hän antoi minulle enemmän aikaa selittää. Koska hajoaminen tapahtui aivan kuten ooh, hah, niin. Kuten yhtäkkiä-

Chris:
Se oli tyhjästä.

Sarah:
Joo. Sininen.

Chris:
Se oli vain järkyttävää sinulle.

Sarah:
Joo. Ja hän sanoi, 'Okei, siinä kaikki. Emme ole enää poikaystävä tyttöystävä. Se siitä.'

Chris:
Okei. Olisiko reilua sanoa, että koska teit tämän yhteystiedon uudelleen taifuunin jälkeen, aloitit alusta alusta, päätät tehdä 30 päivän kontaktin ja aloitat keskittymisen sinuun, mielestäsi on oikein sanoa se antoi sinulle enemmän näkymiä, kuten: 'Hei, hänen on kunnioitettava minua enemmän, jos tulemme takaisin yhteen?'

Sarah:
Joo.

Chris:
Okei.

Sarah:
Tarvitsin myös hänen kuulemaan mielipiteeni. Ei vain hänen mielipiteensä.

Chris:
Tuntuuko sinusta siltä, ​​että suhde ennen hajoamista oli paljon kuin missä annat hänen tavallaan?

Sarah:
Joo. Voin sanoa sen.

Chris:
Okei.

Sarah:
Sitten, 30-vuotiaana, sitten minulla oli istunto Annan kanssa.

Chris:
Anna.

Sarah:
Ja sitten 30 päivästä lähtien jatkoin sen 40-

Chris:
Neljä viisi.

Sarah:
Neljä viisi.

Chris:
45 päivää.

Sarah:
Mutta se ei ... Joo, 45 päivää, noin. Sitten sen jälkeen aloitin ensimmäisen tekstiviestin.

Chris:
Ja miten se meni, kun sinä ... Otitko ensin yhteyttä häneen? Anna minun kysyä teiltä tämä kysymys. Kun teet 30 päivää ja jatkat sen 45 päivään, oliko hän tavoittanut sinua lainkaan tekstin avulla tuona aikana?

Sarah:
Ei.

Chris:
Ei. Joten sinun täytyi viimeistellä Ei yhteyttä -sääntösi ja tavoittaa ensin hän. Ja miten tämä vuorovaikutus sujui?

Sarah:
Lopulta se oli positiivinen. Hän vain vastasi kysymykseeni.

Chris:
Okei, joten hän vain vastasi kysymykseen.

Sarah:
Joo. Ja sitten yritin lopettaa sen, tekstiviestit, korkealla nuotilla. Mielestäni ensimmäinen meni neutraalin ja positiivisen välillä.

Chris:
Okei. Neutraali, okei, joten ei aivan positiivinen, mutta hieman parempi kuin neutraali, okei. Se on siinä välissä.

Sarah:
[ylikuuluminen 00:10:29].

Chris:
Okei.

Sarah:
Joo. [kuultamaton 00:10:33].

Chris:
Se oli ensimmäinen kanssakäyminen. Teillä on tietysti toinen keskustelu jossain vaiheessa tekstin yli. Kuinka nopeasti se tapahtuu sinulle?

Sarah:
Okei. Ollakseni rehellinen, ajattelin, että No Contact oli minulle vaikein, kuten tämä prosessi, jonka ajattelin. Mutta sitten tulin

Chris:
Tekstiviestit.

Sarah:
... tekstiviestejä, se oli minulle vaikeinta.

Chris:
Olen aidosti utelias, miksi sinusta tuntuu tuolta?

Sarah:
Koska et voi vain kirjoittaa tekstiä mitä haluat. Kuten mainitsit, sinun täytyy kiertää hänen kiinnostuksensa. Kestää minulle päiviä, kun kirjoitin strategian. Sanoisin, 'Okei, listaa hänen kiinnostuksensa', sellaiset asiat. Se on tavallaan-

Chris:
Se sekaisin kanssasi. Koska olet kuin: 'Voi, haluan puhua asioista, joista haluan puhua, mutta tiedän, etten voi. Minun täytyy puhua asioista, joista hän haluaa puhua. Enkä tiedä asioita, joista hän pitää. '

Sarah:
Joo.

Chris:
Se onnistui, koska ilmeisesti sinä kiinnitit hänet hänen etuihinsa. Tai oletan niin, eikö?

Sarah:
Joo. Joo. Se toimi. Se toimi.

Chris:
Okei. Sinä kiinnitit hänet hänen etuihinsa. Olen utelias, kun kiinnitit hänet hänen etuihinsa, tuntuiko sinusta siltä, ​​että hän oli paljon enemmän mukana keskusteluissa? Vai oliko se vain melkein neutraalin ja positiivisen lähestymistavan välillä?

Sarah:
Se riippuu aiheesta, sanoisin.

Chris:
Okei.

Sarah:
Koska muutamat ensimmäiset, ensimmäinen meni kunnossa, koska se liittyy hänen kiinnostukseensa. Ja sitten toinen mielestäni ei mennyt hyvin. Hän oli aaveissaan minuun.

Chris:
Voi, joten hän ei edes vastannut.

Sarah:
Joo. Tarkoitan, hän vastasi.

Chris:
Voi, hän ei vain ollut mukana silloin.

Sarah:
Joo. Kuten yksi tai kaksi sanaa, sellainen. Kuten alku [ylikuuluminen 00:13:00] -

Chris:
Voi, näen.

Sarah:
Halusin lopettaa sen. Mutta hän lopetti sen ensin.

Chris:
Okei. Mutta hän vastasi, vaikkakin vain muutamalla sanalla, mikä ei ole täydellinen. Milloin asiat alkoivat nousta vauhtiin?

Sarah:
En muista. Ajattelen kuin viidennen tai kuudennen tekstin jälkeen, koska ajattelen, koska välillä ... Okei, tuolloin entisen kanssa tajusin, että luin hänen kuvionsa. Olen varma, että kunnossa, milloin on sopiva aika, kun hän todella vastaa minulle? Koska lopulta tajusin, että jos lähetän hänelle tekstiviestin päivällä, vastaamiseen kului yli kolme - neljä tuntia.

Chris:
Vau. Huomasit, jos lähetät hänelle tekstiviestin päivällä, vastaaminen kestää tunteja. Oletan yöllä, että hän reagoi paljon nopeammin.

Sarah:
Joo. Sen tajusin. Siksi.

Chris:
Saitko tietää, että se johtuu siitä, että hänellä on työtä koko päivän ajan?

Sarah:
Joo. Joo. Hän on kiireinen. Ymmärrän, koska hän on kuin: 'Jos työskentelen, minun on keskityttävä työhöni. Älä häiritse minua ”. Ja sitten puhuin yhden jäseneni kanssa Facebookissa. Sitten kysyn häneltä kuin: ”Okei. Mitä minun pitää tehdä? Milloin luulet minun tekevän hänelle tekstiviestin? Hän vastaa minulle aina noin kolmesta neljään tuntiin. Se tarkoittaa, että minun on peilattava häntä tavallaan, eikö? Jos odotan niin kauan, menen jo nukkumaan. Herään yleensä, täytyy herätä aikaisin. Jätän keskustelun aina roikkumaan. Enkä halua sitä. Haluan lähteä korkealla nuotilla. Minun täytyy löytää strategia. '

Sarah:
Silloin tajusin, kun puhun siitä taistelukaverilleni ja hän ehdotti: ”Okei, niin miksi et tekisi sitä yön aikana? Tekstiviestejä yön jälkeen, kun hän on saanut työnsä päätökseen. Voit vain olettaa, mihin aikaan. Ja sitten siinä kaikki. Jätä hänet korkealle nuotille. Siinä kaikki.'

Chris:
Melkein kuin olisit mukana keskustelussa yöllä. Ja hänestä tuntuu: 'Vau, tämä on hauskaa.' Ja sitten hän ajattelee sitä koko päivän, toivoen, että aiot lähettää hänelle tekstiviestejä koko päivän, vain ... Onko minulla tämä oikeus, lähetät hänelle tekstiviestejä vain tässä vaiheessa?

Sarah:
Joo. Siinä vaiheessa.

Chris:
Ja sanot, että juuri se sai asiat etenemään nopeammin ja paremmin.

Sarah:
Sanoisin, joo. Sanon, koska on myös päiviä, jolloin hän ei ole lainkaan kihloissa. Kuten sanon, se riippuu aiheesta. Jos hän todella tulee aiheeseen, hän vastasi minulle paljon. Ja sitten jätän hänet aina, kuten tekstin jälkeen, jätän aina noin viisi tai neljä päivää. Ja sitten kun olemme tottuneet tekstiviestikuvioon, yritin korjata aukon.

Chris:
Okei. Minulla on tämä oikeus. Sanot aluksi, että kun aloitit hänelle tekstiviestien lähettämisen, tekisit siellä, olisi pitkä aika ennen kuin keskustelet uudelleen. Mutta mitä enemmän teit tämän, sitä pienempi aukko muuttuisi siihen pisteeseen, että kaverit lähettävät tekstiviestejä joka päivä jossain vaiheessa?

Sarah:
Mm-hmm (myöntävä). Ja sitten siinä vaiheessa, kun aloitin [ylikuulumisen 00:17:16] -

Chris:
Ah, hän aloitti keskustelut.

Sarah:
Joo. Joo.

Chris:
Kaunis. Se on mahtavaa. Tuntuuko sinulta, kuinka kauan ... koska mielestäni tämä on valtava kysymys, joka on monilla tätä podcastia kuuntelevilla ihmisillä. Ja se on kuin: 'Minä olen se, kuten Chris, sanot minulle, että minun on ensin lähetettävä tekstiviesti entiselle. Mitä tarvitaan, jotta hän saa tekstiviestin minulle ensin? '

Chris:
Teoriani on aina ollut, hyvin, jos teet sen, mitä teit, jos teet sen, mitä Sarah tekee, missä aloitat keskustelun ja lopetat sen ensin, lopulta hän alkaa kaipaa keskustelua ja tavoittaa ensin. Ja sanot, että juuri sinulle tapahtui.

Sarah:
Joo.

Chris:
Mahtava. Mitä se vei? Kuinka kauan olit tekstiviestejä edestakaisin, ennen kuin tapasit lopulta henkilökohtaisesti?

Sarah:
Se kesti jonkin aikaa.

Chris:
Se kesti jonkin aikaa.

Sarah:
[ylikuuluminen 00:18:07]. Se kesti jonkin aikaa. Okei, katsotaanpa. Noin lokakuu, marraskuu. Se alkoi marraskuun puolivälissä, aloitimme tekstiviestivaiheen.

Chris:
Okei. Tekstiviestivaihe alkaa marraskuun puolivälissä. Se on kuin kaksi ja puoli kuukautta.

Sarah:
Ja sitten mielestäni siitä tulee mielenkiintoisempaa tammikuuhun asti.

Chris:
Te lähettivät tekstiviestejä kolme, kolme ja puoli kuukautta.

Sarah:
Oletan niin, kyllä.

Chris:
Ja lopulta te olette… Kuka ajaa tapaamaan henkilökohtaisesti? Pääsetkö seuraavaksi puhelimeen? Vai menetkö suoraan siihen henkilökohtaiseen vaiheeseen?

Sarah:
Oho. Anteeksi. Se oli hälytys.

Chris:
Onko se poikaystäväsi siellä soittamassa?

Sarah:
Ei. Se on hälytys.

Chris:
Hän kutsuu ilmaa, kaverit.

Sarah:
Ei. Odota.

Sarah:
Minä yritin

Chris:
Nähdäänkö hän henkilökohtaisesti?

Sarah:
Ei. Ennen sitä minulla oli videopuhelu.

Chris:
Okei, joten kasvot, videopuhelu, Skype, sellaisia ​​asioita?

Sarah:
Joo. Koska keskustelussa pyysin hänen apua veroilmoituksessani.

Chris:
Voi kaunis. Mikään ei saa jotakuta kiinnittämään enemmän huomiota kuin… Se, että hän halusi auttaa sinua veroilmoituksessa, on vain, se on hyvä merkki, koska kukaan ei halua tehdä veroilmoituksia.

Sarah:
Joo. Ei.

Chris:
Luulen, että se on hyvä merkki. Näin kiinnitit hänet tekemään kasvot-aikaa.

Sarah:
Joo, koska sanoin: 'Voi, minun täytyy tehdä videopuhelu, koska tarvitsen sinua todella-

Chris:
Kuten sinun tarvitsee tätä

Sarah:
… Sinun täytyy nähdä se. ”

Chris:
Voi, se on niin nero. Se on niin fiksua, Sarah.

Sarah:
Mutta välillä, keskustelun aikana, koska lähetin paljon asioita. Hän harvoin sosiaalisessa mediassa, kuten Facebook tai Instagram. Joten käytämme LINE-chat-sovellusta paljon. Lähetin suurimman osan kuvistani sinne Facebookin ja Instagramin sijaan. Ja hän ajatteli, että minulla on jo joku.

Chris:
Voi, hän luuli, että olet jo seurustellut.

Sarah:
Joo.

Chris:
Hän luuli sinun siirtyneen hänestä eteenpäin.

Sarah:
Mm-hmm (myöntävä). Ennen videopuhelua hän kysyi minulta jatkuvasti: 'Oletko jonkun kanssa?'

Chris:
Voi, hän on jo huolestunut siitä, että olisit siirtynyt hänestä.

Sarah:
Ehkä en tiedä. Mutta hän ei osoittanut olevansa-

Chris:
Sitten hän yritti pelata sitä viileänä.

Sarah:
Joo.

Chris:
Hän yritti kysyä sitä tulematta äkillisesti ja ollessaan todella oikeassa asiassa. Hän kalasi ympäriinsä, luulen, että se on hyvä tapa laittaa se.

Sarah:
Joo.

Chris:
Se on toinen mielenkiintoinen asia, jonka opit kasvot-ajan keskustelussa. Kun olet rikkonut tämän kasvot-ajan veroilmoitusten kanssa, tuleeko siitä uusi normi, jossa te puhut koko ajan kasvot-ajalla? Vai onko se, palaat heti takaisin tekstiviesteihin?

Sarah:
Ei, se on kuin välillä.

Chris:
Okei, joten teette vain mitä tahansa, mikä tuntuu merkitykselliseltä keskustelussa.

Sarah:
Mm-hmm (myöntävä).

Chris:
Joskus kirjoitat tekstiä, joskus kohtaat kasvot. Ja lopulta yksi teistä aikoo alkaa ajaa henkilökohtaista tapaamista. Kuka teki sen? Oliko sinä se, joka ajaa sitä? Vai oliko hän hän sitä vaivannut?

Sarah:
Se olin minä.

Chris:
Aha, ok. Ei, se on kaunista. Miten teit sen? Kuinka sait hänet sopimaan?

Sarah:
Videopuhelun jälkeen. Yritin ennen tapaamista, aion jo suunnitella, okei, minun pitäisi tehdä, milloin tapaamisen pitäisi olla? Laitoin siihen aikajanan. Minun on varmistettava, että minulla on toinen puhelu hänen kanssaan. Lopetin sen veropuhelun videopuhelusta. Ja sitten yritin jatkaa sitä uudelleen, koska lomakkeen täyttäminen vaati paljon prosessia. Päätin sen. Sanoin: 'Okei, jatketaan seuraavalla kerralla.' Ja sitten toisen kerran kyse oli verolomakkeesta hieman, mutta sitten menen hänen kanssaan puhuen hänen kiinnostuksestaan ​​tuolloin. Hän oli anime.

Chris:
Sekoitit niin sanotusti liiketoimintaa mielihyvään.

Sarah:
Joo. [ylikuuluminen 00:23:20].

Chris:
Et voinut täyttää verolomaketta ensimmäistä kertaa. Käytit sitä ja sanoit: 'Hei, teemme tämän uudelleen ensi viikolla' saadaksesi hänet taas puhelimeen. Mutta sen sijaan, että tekisit verolomakkeen koko ajan, aloitat myös normaalin orgaanisen keskustelun hänen kanssaan.

oi veli, missä arvostelet

Sarah:
Joo.

Chris:
Ja ilmeisesti se menee hyvin?

Sarah:
Joo, lopulta. Ja sitten teen edelleen kuten tekstiviestejä. Ja sitten käytin, syy tapaamiseen on, että hän auttaa minua myös, koska olen tekemisissä hänen kanssaan käyttämällä sitä, mitä olemme puhuneet keskustelussa. Ja sitten käytän samaa aihetta tapaamisiin. Esimerkiksi-

Chris:
Rakastan. Se on niin fiksua. Se on älykäs, koska verolomakkeet, kuka tahansa, joka on koskaan joutunut tekemään verolomakkeita yksin, minun on täytynyt tehdä se ja minulla on ollut apua, näiden verolomakkeiden läpikäyminen kestää kauan. Sanot, että käytät edelleen verolomaketta nähdäksesi hänet henkilökohtaisesti, kuten 'Hei, voinko nähdä sinut henkilökohtaisesti, jotta voit auttaa minua tässä?'

Chris:
Ja plus, se on kuin ahdistuksen tyyppinen tyttö. Hän haluaa auttaa sinua. Hän haluaa tuntea olevansa sankari.

Sarah:
Joo. Lopulta. Sitten perustin tapaamisen. Perustin tapaamisen ja sitten tapasimme kahvilassa. Hän sanoo: 'Voi, se on ollut jonkin aikaa'. Ja sitten sen jälkeen tajusin: 'Okei, tarvitsen apua jossakin.' Mutta sitten lopulta olen tyhmä, en, ei, kannettavan tietokoneen akku oli loppumassa, joten emme voineet tehdä mitään. Olin kuin: 'Voi luoja. Sekaisin ”, niin. Ensimmäinen tapaaminen.

Chris:
Ei. Menikö se sinun eduksesi? Koska se melkein pakotti sinut puhumaan normaalista pariskunnasta.

Sarah:
Joo. Ja sitten päätin, okei, se päätyi tällä tavalla. Joten voisin vain olla rento keskustelu hänen kanssaan, tavallaan. Ja sen sijaan, että hän auttoi minua tuolloin, meidän piti vain puhua. Kuten mitä hänen elämässään on tapahtunut, ja yada, yada, yada. Ja puhun siitä, mitä olen tehnyt yada, yada.

Sarah:
Ja sitten se kestää vain noin puolitoista tuntia, kuten. Joten sanoin: 'Voi, minun täytyy lähteä. Minun täytyy tavata ystäväni tämän jälkeen ”, sanoin. Sitten matkan varrella hän aina, aina kun olimme pari, näkee minut aina suoraan asemalle. Hän ei koskaan jättänyt minua yksin.

Chris:
Okei.

Sarah:
Sitä hän teki.

Chris:
Hän käveli sinut rautatieasemalle.

Sarah:
Joo.

Chris:
Suojaa sinua niin sanotusti.

Sarah:
Joo. Matkan varrella, kun ylitämme liikennevalon, hän yritti halata minua tavallaan. Mutta en vastustanut. Hän yritti pitää kiinni olkapäästäni. Mutta en vastustanut-

Chris:
Niin, hänellä on kuin käsivarsi olkapääsi ympärillä. Ja annat hänen vain tehdä sen.

Sarah:
Joo. Mutta sitten sanoin, ja sitten kun hän näki minut asemalla, sanon vain: ”Okei, siinä kaikki. Okei, puhumme uudestaan ​​”.

Chris:
Noin vain?

Sarah:
Noin vain. Ja sitten sen jälkeen lähetin kaiken Facebookiin. Ja sitten sain modin reaktion ja sitten muutkin ihmiset reagoivat tilanteeseen ja mitä. Ja sitten he sanoivat: 'Voi, mielestäni se meni melko hyvin.'

Chris:
Ei, se meni hämmästyttäväksi. Se on todella älykäs, koska verolomakkeesi tuo hänet tähän sankarikompleksiin koko matkan, kaikkien hänen soittamiensa puheluiden kautta. Kannettavan tietokoneen loppuminen oli valepuvussa oleva siunaus, akku. Mielestäni se on eräänlainen loistava asia, koska tulit sinne, ja se pakottaa sinut vain normaaliin keskusteluun. Ja hän alkaa ... Ilmeisesti et ole vielä saanut häntä takaisin.

Sarah:
Ei.

Chris:
Mitä tarvitaan pallon työntämiseen maaliviivan yli? Mihin hän pyytää sinua olemaan taas hänen tyttöystävänsä?

Sarah:
Okei. Sitten menimme toiseen tapaamiseen, jonka luulen hänen aloittaneen.

Chris:
Se on aina hyvä merkki. Joten hän aloittaa toisen tapaamisen.

Sarah:
Joo. Ja sitten sanon: 'Voi, tarvitsen apuasi jossakin.' Jälleen käytän… Mutta tämä on erilainen, koska halusin mennä jonnekin, josta hän voi auttaa minua koulussa -

Chris:
Koulujuttuja.

Sarah:
… Koulua, koska työskentelen koulussa opettajana. Ja sitten samaan aikaan haluan mennä paikkaan, jossa se on vähän romanttinen paikka.

Chris:
Halusit hieman enemmän yksityistä aluetta, johon kaverit voivat vain muodostaa yhteyden.

Sarah:
Joo. Anteeksi, joo.

Sarah:
Sitten hän valitsi paikan. Hän sanoi, okei, koska tuolloin se oli kirsikankukka.

Chris:
Oi, tosi kiva. Se on suunnilleen yhtä romanttista kuin se saa, Sarah.

Sarah:
Joo. Sanoin hänelle: 'Voi kyllä. Miksi ei? Tavataan. Voit auttaa minua. '

Chris:
Voi kyllä, miksi ei?

Sarah:
Joo miksipä ei?

Chris:
Mennään kukkapuille. Okei.

Sarah:
Ja sitten sanoin: 'Okei, sinun on autettava minua löytämään baseball-juttuja koululle', koska hän on baseballissa.

Chris:
Okei. Se on aika hyvä.

Sarah:
Joo. Sanoin: 'Tarvitsen apua baseball-joukkueiden asioissa.'

Chris:
Okei. Työskentelet koulussa. Valitset hänen aivonsa baseball-juttuja varten. 'Auta minua poimimaan baseball-juttuja.'

Sarah:
Joo.

Chris:
Vau, olet niin fiksu. En usko, että sinä ... Ennen kuin aloitimme äänityksen, pelasit sitä vain. Olet kuin: 'Voi, en oikeastaan ​​tehnyt mitään erityistä.' Kaikki nämä jutut ovat todella älykkäitä. En vain usko, että annat itsellesi tarpeeksi luottoa.

Sarah:
Ei. Kiitos taistelukaverilleni. Laadimme paljon tekstiä, aivoriihi paljon.

Chris:
Sinulla oli kaikkien tyttöjen tukijärjestelmä ja kaikki vastaavat.

Sarah:
Joo.

Chris:
Ja niin, baseball-jutut. Hän auttaa sinua poimimaan baseball-juttuja. Oletan, että täällä tapahtuu jotain romanttista.

Sarah:
Joo.

Chris:
Okei. Mennään tavaroihin, Sarah. Mennään tavaroihin.

Sarah:
Sitten ennen kuin menimme baseball-myymälään, hän sanoi: 'Okei, mennään katsomaan kirsikankukkia.' Hän tietää, että harrastan valokuvausta. Toin kamerani-

Chris:
Aha, ok. Toit kameran.

Sarah:
Joo, toin kamerani mukanani. Ja sitten otin joitain kuvia. Ja sitten sanon: 'Okei, poseeraa minulle.' Ja otin hänen kuvansa. Kävelimme normaalisti. Ja sitten yhtäkkiä hän toi minulle tämän yhden paikan, jossa hän sanoi: 'Voi, tämä on suosikkipaikkani katsella kirsikankukkia.' Hän sanoi sen minulle. Kävelimme ja kamppailin kamerani kanssa tuolloin. Yritin laittaa sen takaisin koteloon, koska kuvien ottaminen oli jo valmis. Sitten, kun kävelemme, hän tarttui minuun.

Chris:
Ooh, tarttui käteen, okei. Mitä tapahtuu seuraavaksi?

Sarah:
Se oli vain mielialalla, missä-

Chris:
Okei, sinulla on kirsikankukkia, tuuli heiluttaa. Hän tarttuu käteesi.

Sarah:
Ja se oli järven, pienen järven vieressä.

Chris:
Voi, asetat kohtauksen nyt vieläkin paremmin. Oliko järven yli kuin aita, jolla voit kävellä järvelle?

Sarah:
Joo. Tarkoitan, ei. Se on vain kävely järven ympäri.

Chris:
Okei. Se on jalkakäytävä järven ympäri. Ja hän tarttuu käteesi. Yrittääkö hän suudella sinua?

Sarah:
Ei.

Chris:
Ei. Se on niin antiklimatista. Rakensit sen niin hyvin.

Sarah:
Ei. Lopulta pidämme vain kädestä loppuun asti. Sitten hän toi minut baseball-kauppaan. Kädestä pitäen hän ei sanonut mitään. Hän ei sanonut: 'Mennään takaisin yhdessä', tai jotain. Ei mitään.

Chris:
Ei mitään sellaista.

Sarah:
Ei mitään.

Chris:
Oli kuin hän vain tarttui käteesi. Hän on kuin: 'Sinä olet minun.'

Sarah:
Joo. Joten minun piti vain

Chris:
Oletteko ainakin keskustelleet siitä, miten aiotte tulla takaisin yhteen? Vai oliko se vain siitä hetkestä lähtien?

Sarah:
Ei mitään. Ei mitään.

Chris:
Ei mitään. Olette olleet taas yhdessä ilman, että olisit käyneet keskustelua. Olet nyt vain poikaystävä ja tyttöystävä.

Sarah:
Joo. Lopulta.

Chris:
Mielenkiintoista.

Sarah:
Joo, mutta sitten emme puhuneet siitä. Sen jälkeen menimme baseball-kauppaan. Hän auttoi minua baseball-asian kanssa. Sitten sen jälkeen päätin tapaamisen.

Chris:
Vau. Ja samoin hän kaversi toista tapaamista varten?

Sarah:
Joo. Mutta hänen työnsä takia

Chris:
Kesti vähän aikaa ennen kuin se tapahtui?

Sarah:
Joo. Itse asiassa kesti noin 10 kuukautta, kuten prosessin aikana, kuten

Chris:
Voi alusta loppuun kesti 10 kuukautta saada hänet takaisin.

Sarah:
Siitä.

Chris:
Vau, olet yksi sitoutunut nainen. Pyhä jysäys. 10 kuukautta.

Sarah:
Odota. Sitten syntymäpäiväni oli lokakuu, marraskuu, joulukuu, tammikuu, helmikuu, maaliskuu, huhtikuu, toukokuu. Joo, noin. Kuten yhdeksän kuukautta.

Chris:
Joten yhdeksän, kymmenen kuukautta.

Sarah:
Yhdeksän kuukautta, joo.

Chris:
Vau. Joten sait hänet takaisin.

Sarah:
Joo. Kolmas tapaaminen oli itse asiassa se, jonka itse asiassa… Koska hän ei sanonut mitään -

Chris:
Hän ei sanonut mitään. Olet kuin poikaystävä ja tyttöystävä, mutta et ole vielä etiketti.

Sarah:
Joo. Ei, kuten olemme ottaneet yhteyttä joka päivä, olemme lähettäneet sähköpostia joka päivä, olemme soittaneet. Ja sitten, mutta silti häneltä ei mitään. Oletin juuri, että olemme jo poikaystävä ja tyttöystävä, mutta haluan vahvistuksen [ylikuuluminen 00:35:22] -

Chris:
Kyllä, tarvitset vahvistuksen.

Sarah:
Joo. En halua jättää asioita roikkumaan. Sitten kolmas tapaaminen, silloin kysyin.

Chris:
Kuinka kysyit häneltä? Otitko hänet romanttiseen ympäristöön kirsikankukkien edessä ja lyöit silmiäsi ja sanoit: 'Hei, mitä me olemme?' Teitkö sinä tuon? Vai oliko se aivan kuin tylsä, 'Hei, mikä tämä on?'

Sarah:
No minä, ikään kuin se olisi antanut Annan neuvoja, koska pelkään vain, että aion pilata sen. Koska olen melkein siellä.

Chris:
Joo, olet periaatteessa siellä. Sinulla on kaikki paitsi etiketti.

Sarah:
Joo. En halua pilata sitä, asetin toisen, mitä sinä kutsut, tapaamiseksi Annan kanssa.

Chris:
Harjoittelet valmentaja Annan kanssa, joka on neuvonut sinua säännöllisesti koko ajan. Ja olet kuin: 'Katsokaa Anna, mikä auttaa minua pääsemään yli tässä olevasta humpasta? Kuinka saan hänet ... ”Mihin te tyytyitte?

Sarah:
Joo. Anna on erittäin hyvä antamaan minulle strategioita. Mutta ei vain strategioita, hän myös neuvoi minua monissa asioissa psykologian ja vastaavien suhteen. Sitten hän eräänlainen luonnos keskustelusta, miten sen pitäisi päätyä. Mutta odota, anna minun ... seurasin tavallaan sitä.

Chris:
Noudatit hänen neuvojaan tosielämän keskustelussa, jonka olet käynyt hänen kanssaan.

Sarah:
Joo. Anna sanoi, että jos haluat, niin kuinka sanot hänen pyytävän häntä keskustelemaan, en voinut, kuten minun ei pitäisi tehdä sitä yksi kerrallaan, koska hän kokee, että kuulustelen häntä. Sen sijaan minun on tehtävä jotain, kun hän tekee jotain. Kuten esimerkiksi, jos hän on keittiössä, joten minun pitäisi keskustella siellä.

Sarah:
Sitten okei, kolmas tapaaminen oli kuin, haluan juhlia hänen syntymäpäiväänsä, joten tein kortin. Sitten annoin hänelle kortin. Sitten kävelimme puistossa tuolloin. Annan hänelle korttini. Sanoin kuten-

Chris:
Annoit hänelle kortin, kävelet puistossa.

Sarah:
Joo. Sanoin: 'Voi, hyvää syntymäpäivää.' Joten sitten… Odota, odota, odota. Anna minun etsiä keskustelua.

Chris:
Hän tutkii muistiinpanojaan valmentajan Annan kanssa juuri nyt.

Sarah:
Okei. Aivan. Ennen sitä, anteeksi ennen tapaamista, jotain tapahtui. Hän eräänlainen jätti minut ripustamaan tekstini kanssa. Mutta… aikaisemmin olen ahdistunut ihminen, joten pidän aina [kuultamaton 00:39:34]: 'Missä olet? Missä [ylikuuluminen 00:39:36] -

Chris:
Okei. Joten joo, [kuultamaton 00:39:38].

Sarah:
Joo. Kun menin ohjelmaan, tajusin, että se ei ole jotain hyvää tekemistä.

Chris:
Ei. Se saa sinut näyttämään hieman epävarmemmalta kuin olet todella. Siivotit sen, joten et tee sitä enää, eikö?

Sarah:
Joo.

Chris:
Mutta se todennäköisesti ajaa sinut hulluksi sisälle. Se on kuin: 'Mitä tapahtuu?'

Sarah:
Joo. Tarkalleen. Sitten tajusin, että koska liityin ohjelmaan, voin hallita itseäni. Hallitsen tunteitani tavallaan. Olen tavallaan, 'Se on okei. Anna hänelle tilaa. Hän tarvitsee sitä. ' Annoin hänelle paljon tilaa tekstin väliin. Kun hän ei vastannut minulle, menen vain: 'Ei se mitään. Teen asioita. Minun ei tarvitse huolehtia hänestä. Hän lähettää minulle tekstiviestin, jos jotain tapahtuu. ' Tällaisia ​​asioita. Joten en ole huolissani paljon kuin ennen.

Sarah:
Sitten jotain tapahtui muutama päivä ennen tapaamista. Hän meni baariin asiakkaansa kanssa. Ja sitten yksi hänen ystävistään, poikaystävä, löi häntä.

Chris:
Lyö hänet?

Sarah:
Joo. Lyö häntä.

Chris:
Iski häntä.

Sarah:
Joo.

Chris:
Okei. Se on käänne tarinassa.

Sarah:
Joten sitten hän kertoi minulle. Ja sitten olen huolissani. Joten olen huolissani, mutta hän jätti minut roikkumaan.

Chris:
Pidä kiinni. Miksi hänet lyötiin? Kysyitkö häneltä: 'Miksi sinut lyötiin? Miksi joku löi sinua? '

Sarah:
Joo. Täällä Anna todella auttoi minua. Sitten tapaamisen aikana tein… Ennen tapaamista lähetän hänelle tekstiviestin normaalisti: 'Okei, tapaammeko?' Kuten dah, dah, dah jotain sellaista. En oikeastaan ​​puhunut tapahtumasta.

Chris:
Okei.

Sarah:
Sanoin vain: 'Voi, olen huolissani', jotain sellaista: 'Mutta kiitos Jumalalle, että olet kunnossa.' Niin. Kun tapaaminen tapaa hänet, halaan häntä ja sanoin sitten: 'Olen niin onnellinen, että olet kunnossa. Olin huolissani puolestasi. Ja järkyttynyt siitä, että joku löi sinua. ' Ja sitten kuuntelen häntä. Ja sitten hän sanoi: 'En petä sinua' tai jotain, hän sanoi niin.

Sarah:
Vain joskus tällaisia ​​asioita tapahtuu baarissa. Ja pari, hänen ystävänsä, tyttö ja poikaystävä, liittyvät heihin. Ja sitten yhtäkkiä, tyhjästä, hän vain löi häntä. Luulen, että ehkä heidän keskustelunsa [ylikuuluminen 00:43:09] -

Chris:
Jotain sai hänet irti. Entinen poikaystäväsi oli sanonut jotain, mikä sai hänet syyllistymään

Sarah:
Voi olla. Voi olla.

Chris:
Selvä. Käytät tätä sopivana hetkeenä olla huolehtiva tyttöystävä. Kuinka saat keskustelusi kyselemään, saamaan etiketit?

Sarah:
Okei. Sitten tässä on se osa, kun olen kuunnellut häntä ja sitten hän sanoi: 'Asia on, syy, miksi en lähettänyt sinulle siitä tekstiviestejä, koska en halua puhua siitä. Haluan unohtaa mitä tapahtui. ' Sitä hän sanoi minulle. Ja sitten sanon: 'Okei, hyväksyn sen.' Ja sitten sanoin: 'Uskon, ettet huijaa minua, koska tiedän, että olet uskollinen.' Sanoin: 'Mutta yllätys minulle oli kuitenkin se, että sanoit ettet huijaa.' Joten silloin käytän sitä kuten: 'Tarkoittaako se, että olemme suhteessa ja treffailemme?'

Chris:
Oi, fiksu. Joten mitä hän sanoi?

Sarah:
Joten koska sanoin vain: ”Okei, halusin kysyä, koska ajattelin, että tulemme tapaamaan. Mutta et ole sanonut niin. Joten halusin vain varmistaa, siksi sanoin-

Chris:
Valmentaja Anna suunnitteli periaatteessa: 'Hei, tämä on todennäköisesti se, mitä hän aikoo sanoa.' Ja sinä vain seurasit käsikirjoitusta.

Sarah:
Joo.

Chris:
Mitä hän sanoi?

Sarah:
Elikkäs-

Chris:
Sanoiko hän näin: 'Voi, joo, olemme suhteessa.'

Sarah:
Sitten pidimme käsiämme tuolloin. Ja sitten hän sanoi minulle: 'Pidän sinusta.' Hän sanoi, kuten japanilaisessa kulttuurissa, emme oikeastaan ​​sano: 'Rakastan sinua. Minä rakastan sinua.'

Chris:
Okei. Sain sinut.

Sarah:
Se on aina [kuulematonta 00:45:01] jotain sellaista. Joten hän on kuin: 'Voi, pidän sinusta. Mutta en ole varma, mitä olemme ”, hän sanoi. Kuten: 'Mitä tarkoitat, että tapaamme?' Ja sitten sanoin, että olemme suhteessa. Sanoin kuin haluaisin vain vahvistaa hänen kanssaan. 'Haluan vain vahvistaa sen, koska emme koskaan puhu siitä. Olemme lähettäneet sähköpostia joka päivä. Olemme tehneet asioita kuten pari ”, sanoin. Ja sitten hän sanoi: 'Joo, me tapaamme.'

Chris:
Okei. Se siitä. Sait vahvistuksen.

Sarah:
Joo.

Chris:
Se onnistui. Hänet löi joku kaveri baarissa, auttoi sinua saamaan hänet takaisin. Joka tiesi?

Sarah:
Joo.

Chris:
Vau. Kun katsot taaksepäin 10 kuukauden tai yhdeksän kuukauden kokemuksestasi, miltä sinusta tuntuu, että se auttoi sinua eniten? Jos valitsit vain yhden asian, miltä tuntuu tekisi suurimman eron sinulle? '

Sarah:
Rakentaakseni itseni sanoisin nämä kolme asiaa. Taistelukaverit, paljon lukemista, valmentaminen Annan kanssa.

Chris:
Aha, ok. Joten meillä on kolme. Taistelu ystäviä, joten tarjoama tukijärjestelmä. Lukeminen, joka on kuin ohjelman lukeminen, minkä tahansa muun lukeminen mielesi kasvattamiseksi. Ja sitten jonkun ollessa kanssasi auttamassa sinua vaikeissa hetkissä. Ja sinusta tuntuu, että nämä kolme asiaa tekivät suurimman eron?

Sarah:
Joo. Sanoisin, koska alussa en voinut hallita tunteitani. En voinut. Olin kuin kaikki-

Chris:
Kuinka kauan kesti sinusta tuntua, että sinulla on käsitys siitä?

Sarah:
Oletko UG?

Chris:
Joo.

Sarah:
Muutaman kuukauden kuluttua. Luulen, että teen NC: n ... Okei, syy, miksi haluan jatkaa NC: täni tuolloin, koska mielestäni minun on vielä hallittava tunteitani, ei hänen, vaan minun takia.

Chris:
Okei. Kerron sinulle jotain mielenkiintoista, jonka olen huomannut. Kun teen nämä haastattelut, yhden johdonmukaisuuden näen melkein jokaisen yksittäisen keskuudessa, yksi malli on ihmiset, jotka käyttävät aikaa kontaktin aikana keskittyä itseensä. Ja tavallaan tarkastele alueita, joilla he kokevat olevansa heikkoja. Sinulle se on emotionaalinen hallinta.

Sarah:
Joo.

Chris:
Olen niin iloinen kuullessani, että sanoit laajentaneen Ei yhteyttä -sääntöäsi, koska se kertoo minulle, että annat siihen todella paljon arvoa. Enkä voi kertoa, kuinka paljon se auttaa, kun palaat takaisin entiseen, koska luulen, että niin monet ihmiset vain yrittävät kiirehtiä kosketussäännön läpi tekemättä kovaa työtä. Ja se ei ole helppoa.

Sarah:
Se ei ole.

Chris:
Sinäkin, vain ensimmäiset ajatukseni tilanteesi kuuntelusta, mielestäni on oivalta käyttää veroja keinona saada hänen apuaan ja pakottaa luonnollinen tapa puhua puhelimessa ja luonnollinen tapa tavata . Ja ajattelin myös, että oli todella onnekas sattuma, että kannettavan tietokoneen akku loppui. Se melkein pakottaa sinut käymään luonnollista keskustelua. Ja minusta tuntuu, että aion alkaa suositella ihmisille ideoita, kuten piirtää, kuten se on koukku puhelimeen pääsemiseksi.

Sarah:
[ylikuuluminen 00:48:26].

davy crockett, villin rajan kuningas

Chris:
Olet trendisuunnittelija, Sarah.

Sarah:
Ei ei. Hyvin-

Chris:
Niin-

Sarah:
Joo, anteeksi-

Chris:
Ei ei. Mene edeltä.

Sarah:
Luulen, että Anna auttoi minua siinä paljon. Kuten [Kirsty 00:48:45], kuten ryhmässä.

Chris:
Joo, Kirsty. Jotkut modit auttavat sinua. Luotit todella paljon tukiryhmään, tukijärjestelmään ERP Facebook -ryhmässä.

Sarah:
Joo. Alussa, ennen, koska pelkään liikaa hänen vastaustaan. Tuolloin olen edelleen eräänlainen ahdistunut, koska jatkoin hänen sosiaalisen mediansa katselemista.

Chris:
Joo.

Sarah:
Mutta vähemmän ahdistunut tuolloin. Se on vain 'Okei, mitä tahansa. Okei, olet käynyt täällä ja siellä. ' Mutta siinä se on. En ole huolissani paljon. Mutta ensimmäisen tekstin aloittaminen oli minulle hermostavaa, koska en voi kuvitella, miten hän reagoisi siihen. Paljon luonnosta todella auttaa. Ja teen myös muistiinpanot jokaisesta asiasta, joka [ylikuuluminen 00:49:46] -

Chris:
Voi, joten kartoit kaiken, jotta näet tällaiset mallit ja asiat.

Sarah:
Joo. Nauhoitin myös hänen vastauksensa, kuten Excelissä, ja kaikki mitä Anna oli antanut minulle. Seurasin tavallaan sitä. Kaikki suunnittelijani ovat enimmäkseen täynnä ohjelman pisteitä.

Chris:
Se on kaunista. Se on mahtavaa. Kun katsot taaksepäin, kesti kauan saada hänet takaisin, tuntuuko sinulta siltä, ​​olitko tyytyväinen lopputulokseen ja kaikkeen, nyt kun olet saanut hänet takaisin?

Sarah:
Joo.

Chris:
Sepä hienoa.

Sarah:
Joo, koska näen suhteen nyt eri näkökulmasta. Minusta tuli vähemmän ahdistunut. Annoin hänelle enemmän tilaa. Ja hän arvostaa sitä. Voin nyt lukea hänen kuvionsa. Joka viikko, vaikka olemme saaneet tekstiviestejä joka päivä, melkein joka päivä, mutta on myös päiviä, jolloin hänen tarvitsee vain sulkea asiat.

Chris:
Chill. Selvä, joo. Hän tarvitsee vain noita päiviä vain hengittämään ja palata sitten takaisin siihen.

Sarah:
Joo.

Chris:
Ja olet vain kunnossa antamalla hänelle tilaa, koska tunnet itsesi niin turvalliseksi itsellesi.

Sarah:
Joo. Voin kuten: 'Joo, olen kunnossa. Minulla on tehtäväni ”, sellaisia ​​asioita. Ohjelma auttaa minua, kuten: 'Okei, nyt ymmärrän mitä tarvitset.' Ja hän todella arvostaa sitä. Mielestäni ennen ohjelmaa en näe sitä. En tiedä mikä on sinun tarpeesi? Luulen, että meillä oli ongelma keskustelussa, käydä avointa keskustelua, kuten mitä tarvitsemme, mitä en halua sinun tekevän, sellaisia ​​asioita.

Sarah:
Tämä ohjelma auttaa minua todella oppimaan tuntemaan hänet paremmin.

Chris:
No, kiitos paljon haastattelusta. Jotkut tekemäsi asiat ovat minut vain puhaltaa. Minusta se oli niin fiksua. Aion puhua siitä täysin blogikirjoituksessa tai jossakin, hänen mielenkiintonsa käyttämisestä koukkuun tai palveluksen avulla liittää hänet puhelinkeskusteluun, koska se toimi sinulle niin hyvin. Se on vain tavallaan fiksu. Mutta kiitos paljon siitä, että tulit ja teit tämän.

Sarah:
Kiitos, että sait minut.